23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Vraťme důstojnost obyčejného života

Naprostá většina lidí žije svůj obyčejný život, pracují proto, aby uživili rodinu a mohli vychovávat děti, a o politiku se zajímají jen občas a rozhodně ne denně, jak si to možná politikové často představují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Hoblík 2.6.2019 14:14

Pamatuji si dobře, jak to bylo před Havlem

Pamatuji si dobře, jak to bylo před Havlem, avšak co se děje po Havlovi je nesrovnatelné! A za všechno si můžeme sami, volíme jako voli.

V. Čermák 2.6.2019 19:21

Re: Pamatuji si dobře, jak to bylo před Havlem

Volte si koho chcete a ostatní volič také nechte, ať si volí jak chtějí....

M. Prokop 2.6.2019 21:15

Re: Pamatuji si dobře, jak to bylo před Havlem

Vy a 376 nejspíš jo, podle těch výsledků.

P. Flener 2.6.2019 9:10

Život důstojnější a slušnější bude až po 3. světové válce

Mírovou cestou se s prohnilou demokracií a prolhanými politickými zrůdami ve vedení země nic dělat nedá. Nikdo si už nemyslí, že se geneticky vadní a zakomplexovaní jedinci jako Babiš a Zeman mohou změnit. Ti mají mstivost, prolhanost a velikášství v genech a to se nedá odoperovat - oba také byli v KSČ - ve zločinecké organizaci, jejímiž potomky jsou i zrůdy, které dnes jsou za KSČ dokonce v parlamentu a měli přitom správně za zločiny své strany od r. 45 dožívat v internačních pracovních táborech. Takže jsem přesvědčen, že svět se začne zase nějaký omezený čas ubírat nějakou novou trochu lepší cestou až po 3. světové válce. Jiné poučení na lidi neplatí.

J. Jurax 2.6.2019 10:36

No, po třetí světové válce bude svět možná lepší, protože náčelníci nepočetných tlup přeživších při řešení sporů prohnilou demokracii pěstovat určitě nebudou. Pevná ruka třímající pazourkový sekeromlat je účinnější.

V. Kotas 2.6.2019 11:29

Život důstojnější a slušnější bude až po 3. světové válce

Ty zrůdy jsou v parlamentu i byli, i za jiné strany.

J. Kopis 2.6.2019 15:16

Re: Život důstojnější a slušnější bude až po 3. světové válce

Nechci vám brát iluze, ale kteří politici tedy nemají prolhanost, mstivost a velikášství v genech? Děkuji za odpověď!

Z. Frys 1.6.2019 18:25

Vraťte důstojnost?

Důstojnost, či cokoliv jiného si zařídím sám. Jediné, co chci, aby se mi (socialistický) stát nesral do života. Vůbec.

V. Čermák 1.6.2019 18:32

Re: Vraťte důstojnost?

Co tady lžete. Bez Státu, který vám zabezpečuje "logistiku" byste byl velké Hov....

Z. Frys 1.6.2019 18:40

Re: Vraťte důstojnost?

Vy jste sám o sobě velké Hov.., č. 376, lízači Burešova análu. Toš tak.

V. Čermák 1.6.2019 19:21

Re: Vraťte důstojnost?

Nadávkami nic podstatného nezměníte. Jste na Státu závislý jako všichni ostatní, Sprostá Gumo. Toš tak Hovňosku...

J. Kanioková 1.6.2019 21:24

Proč ta vulgarita ?

Vy ty lidi, kterým nadáváte, znáte zcela přesně ? A vy sám jste zcela bezchybný ?

M. Prokop 2.6.2019 21:17

Re: Proč ta vulgarita ?

Pan Fryš nikomu nenadává, spletla jste si ho s "většinovým" 376.

J. Schwarz 2.6.2019 20:49

Re: Vraťte důstojnost?

Jakou "logistiku" stát zajišťuje? V sedmnáctém století v americe stát nezajišťoval nic, a přesto lidé nebyli "velké Hov...". Takže na tento titul nejspíš aspirujete vy sám, 376-ko.

J. Jurax 1.6.2019 19:08

Nezařídíte. Úplně sám ne. Ledaže byste měl svaly Ramba a k tomu Kellnerovy peníze.

J. Kanioková 1.6.2019 21:22

1*

Z. Frys 1.6.2019 22:12

Re:

Sám, tedy bez účasti státu. V kooperaci s jinými lidmi pomocí dobrovolné směny na volném trhu.

A svaly nemusíte mít jako Rambo. "Bůh stvořil muže silné a muže slabé.A já jsem ten rozdíl vyrovnal." (Samuel Colt )

J. Jurax 2.6.2019 10:19

Ano.

Vyrovnal jej ovšem pro všechny. Takže je třeba rychle tasit a dobře mířit, což zas neumí každý ... neboť Bůh stvořil muže pomalu i rychle tasící ... :-)

K. Janyška 1.6.2019 21:09

Re: Vraťte důstojnost?

Národní stát je evoluční hodnoutou a intitucí a je bezpodmínečně nutný. Je jich na světě čím dále, tím více. Ale je pravda, že jeho vnitřní uspořádání nesmí sloužit socialismnu.

Jenže lidi se v tom houby vyznají, včetně vás, libertariánů, a pak to tak vypadá. Musíme přejít od demokracie, tedy totality většin, k totalitě jediného práva pravého, práva soukromého. Tedy k demarchii... Dzp.

Z. Frys 1.6.2019 22:19

Re: Vraťte důstojnost?

Se soukromým právem nemám problém, ba právě naopak. S demokracií ano. Demokracie je totalitní. Zrovna tak jako národní stát, založený na kolektivismu, tedy socialismu. Jediným, opravdu funkčním sociálně ekonomickým systémem, je přirozený běh světa, tedy kapitalismus, čistý, neregulovaný.

K. Janyška 2.6.2019 8:39

Re: Vraťte důstojnost?

O tom žádná, národní státy však jsou jedinými možnými správci zemského povrchu, neboť kulturní evolucí vyvinutými největšimi prvky spontánního řádu lidského světa. Tak lidský svět vyrostl a tak to i zůstane. Naopak národních států bude přibýbat a přibývá. Včetně České republiky. Mezi nimi bude uzavřena velká světové negativní, tedy zákazová, smlouva pro růst straně 3 velkých negativ, tedy míru, svobody a spravedlnosti. Tak totiž lidský svět vyrostl.

Už Skakespeare si všiml, že ne z nás udělalo člověka... Dzp.

J. Jurax 2.6.2019 10:47

Ano, kapitalismus, čistý, neregulovaný, tzv. dickensovský. Ovšem nesměl byste v něm být Oliver Twist.

Z. Frys 1.6.2019 22:24

Re: Vraťte důstojnost?

Nemám ale, v principu, problém se státem minimálním (minarchií), zajištujícím pouze to nejzákladnější - bezpečnost a vymahatelnost práva.

K. Janyška 2.6.2019 8:42

Re: Vraťte důstojnost?

Stát je nutno spravovat mechanismem, který bude odpovídat tomu, jak funguje lidský svět. Tedy demarchií, kterou popisuje Hayek a která je institucionalizovanou vládou soukromého práva nade vším, tedy i nad správou věcí veřejných... Dzp.

M. Prokop 2.6.2019 21:16

Re: Vraťte důstojnost?

Přesně.

V. Čermák 1.6.2019 18:21

Důstojnost je dána Penězi na spotřebu.

Zajímavý článek zejména o životě normálních lidí vyrůstajících v komoušském režimu. Je zajímavé, že "Kádrují" především mladí, většinou rozmazlení jedinci, kteří v minulém režimu tahali kačera po dvorku. Ti nejraději častují svoje názorové, většinou, mnohem chytřejší a věcnější oponenty nálepkami Komoušů a STBáků. Také Xenofobové, či Nácci je dobré oslovení do diskuze. Pokud se týče Důstojnosti obyčejných lidí, většinou chudých, pro které revoluce žádnou finanční vzpruhu nenastartovala, tak Babiš pro jejich Důstojnost zvýšením jejich silně a úmyslně podhodnocených příjmů, udělal víc, než 30-ti leté Žvanění morálních gigantů z PaL, kteří sami sebe ovšem již mnohem dříve Finančně výborně zabezpečili...

V. Kotas 1.6.2019 19:18

Re: Důstojnost je dána Penězi na spotřebu.

Tak jest.

P. Flener 2.6.2019 9:14

Re: Důstojnost je dána Penězi na spotřebu.

Čest práci smradlavej komunisto. Neotravuj na světě a pusť si plyn, Tebe škoda nebude.

J. Ráž 1.6.2019 13:01

Důstojnost do obyčejného života

můžeme vnést jen my sami. Jen hrdý a svobodně myslící člověk se nenechá zlomit, aby ztratil svou důstojnost.

Když mne nezlomili v minulém režimu komanči, a snažili se dost, nemohou mne zlomit ani dnešní neomarxisté. Gender raplování, akce agresivních menšin, ani celoevropské snahy o zničení tradiční rodiny mne nemůže přinutit, abych na svém způsobu života a v názoru co je správné a co ne něco zásadního změnil.

Transgender je psychický defekt, který se má léčit, homosexualita je vrozená sexuální odchylka, ti kdo jsou takto postiženi zaslouží aby byli respektováni, ale ne adorování a rodina, která má vychovávat děti je muž a žena, nikoliv on a on nebo ona a ona. Změnit názor mne nepřinutí ani ČT, ani novináři, ani tisíc neziskovek, protože to bych svou důstojnost opravdu ztratil.

V. Čermák 1.6.2019 18:06

Re: Důstojnost do obyčejného života

Pěkně jste popsal podtatu.....