23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

SVĚT: Co ty holky z genderu vlastně chtějí?

Radikální feministky dotáhly svou představu o genderové rovnosti k naprosté dokonalosti. Australští vojáci už nemají při vojenských operacích chránit všechny civilisty, ale předně ženy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Kalužík 20.5.2019 14:59

Re: co obřízka?

Ota Pavel kdysi v titulu měl ještě Zátopkovy nohy :) Jinak souhlas.

I. Širůček 20.5.2019 11:10

Re:

Já zase mám zato, že kritizovat někoho, kdo o sobě tvrdí, že je disident, i když jím není, může kdokoliv, kdo se nechová jako on.

"Jestliže to někdo tvrdil, tak to byla kontrarevoluční propaganda!" - to je to co netušíte ...

M. Prokop 19.5.2019 21:51

Re: především

Co to je, "normální okolnosti"?

J. Jurax 19.5.2019 21:47

Re:

Víte, mám za to, že kritizovat kohokoliv, tedy i Klause, že se nestal disidentem, by měl mit právo jenom disident. Tak jsem se zeptal.

A zajisté jste mne měl za mnohem chytřejšího neoprávněně. Já ani netuším, cože to Raúl Castro sdělil redaktorovi MS.

Z. Lapil 19.5.2019 20:33

Re: Prohlédněte si moji fotku.

Rodinná historka: plešatý děda si stěžoval svému dvornímu holiči, že platí za stříhání stejně, jako vlasatci. Odpověď zněla: No jo, pane xxx, u vás musím ty vlasy hledat.

P. Aron 19.5.2019 20:20

především

si položme otázku : Kdo za tím stojí, kdo tahá za nitky, poskytuje peníze.

To jste všichni vážně tak naivní a myslíte si, že pár praštěných feministek by mělo takovou moc ?

Za normálních okolností by živořily na pokraji společnosti, policie by rozháněla jejich akce.

I. Širůček 19.5.2019 19:00

Re: Chvilku jsem poslouchala zajímavé rozhovory:

Zřejmě máte na mysli Hayeka ...

I. Širůček 19.5.2019 18:59

Re:

Odpověď se "ztratila", takže se pokusím odpovědět znovu: Já že jsem se stal disidentem? Na to mohu odpovědět jen to samé, co odpověděl R. Castro redaktorovi Mladého Světa na dotaz, zda se s Fidelem jako klucio prali...

P.S. Měl jsem vás za mnohem chytřejšího ...

J. Anděl 19.5.2019 15:47

Re: Právě jsem se na to podíval znovu a vyzkoušel,

Díky, pane Houžňáku. Máte pravdu s blízkostí čínským poměrům.

M. Prokop 19.5.2019 15:02

Re: Obrovská výzva pro australskou armádu

A nechat jim mosty na cestu ke studni. :-P

J. Anděl 19.5.2019 14:10

Re: Chvilku jsem poslouchala zajímavé rozhovory:

Korupce se může nabalit na lecos. Proč zrovna na gender? Co jej činí tak přitažlivým? Můj směr úvah: kdyby existoval jednodušší způsob zisku, lidi jsou líní, vyberou si jednodušší.

Je jednoduchý díky struktuře EU, ok. Ale téma je taky zvoleno na nějakém základě. Pocit viny k menšinám, tak jako vůči planetě a přírodě? Perverze z nadbytku, dekadence? Touha po naprosté svobodě a nepodmínečném přijetí a respektu? Strach, neznalost sřli? Touha po moci nad druhými?

Podle mě nejde jen o peníze. Ale točí se jich tam spousta, to nepopírám a díky.

J. Hajský 19.5.2019 13:54

Obrovská výzva pro australskou armádu

Jak rozbombardovat město, aby zemřeli jen muži a ženy zůstaly nazraněné

L. Zach 19.5.2019 12:43

Vida tady jsem tu povídku našel...

http://czechfolks.com/plus/2010/08/23/robert-fulghum-%E2%80%9Ea-co-vy-to-vlastne-delate%E2%80%9C/

L. Zach 19.5.2019 12:39

180 miliard korun na gender na 6 let - slušný... Tyhle peníze (taky) musely nejdřív státy Evropy vybrat na daních od firem a lidí, kteří dělají něco, zač jim zaplatí někdo mimo státní struktury (které taky jen přerozdělují peníze vybrané na daních).

Viz krásná povídka Roberta Fulghuma "A co vy to vlastně děláte?".

---

>>Zeptal jsem se znovu. „Já myslím, kdybych za váma celý den chodil, co bych vás viděl dělat?“ Mluvil dlouho. A já stejně pořád nevím, co dělá.

------

Vždycky si na tuhle povídku vzpomenu, když někde čtu o těch komisích, neziskovkách nebo parlamentních výborech, zabývajících se genderovými otázkami.

P. Harabaska 19.5.2019 11:56

Re: Šílené sufražetky to kdysi rozjely,

Další čarodějnici stejných nebo podobných kvalit lze pro ni sotva ještě sehnat. Jedině ji naklonovat. Ona ještě veřejnost oblažuje, o tom jejím už slyšet moc není. Už asi doradil.

J. Fridrich 19.5.2019 11:54

Pan Zdechovsky se pta, co ty holky z genderu chteji - je to jasne, ty zakysle hnusne tvrdeho chlapa ( i kdyz si to nepriznaji...) - a ty druhe poradne na prdel a po hube.....

Tak asi tak...l

P. Harabaska 19.5.2019 11:54

Re: Není pana Zdechovského do parlamentu

Pan Zdechovský by měl přijmout funkci pečovatele o nešťastné imigranty, na jejichž přísunu do Evropy mu tak záleželo, že dal svůj hlas některým "evropským rozhodnutí", s nimž normální člověk nemůže souhlasit. Hlas pro p. Zdechovského? Nikdy!

J. Fridrich 19.5.2019 11:53

Pan Zdechovsky se pta, co ty holky z genderu chteji - je to jasne, ty zakysle hnusne tvrdeho chlapa ( i kdyz si to nepriznaji...) - a ty druhe poradne na prdel a po hube.....

Tak asi tak...

F. Houžňák 19.5.2019 11:02

Potvrzovací mail přišel za hodinu,

asi tam toho na mě mají hodně, nejspíš archivují všechny komentáře.

F. Houžňák 19.5.2019 11:00

Právě jsem se na to podíval znovu a vyzkoušel,

a pořád to nejde, jenom se musím opravit, jde o subjekt, ne text. Takže mail na t-online.de, kde je v subjektu slovo "imigrace" neprojde, "imikrace" projde. V textu to projde. Kritický string je "migra", aby těch slov zachytil co nejvíc. Poprvé jsem na to přišel loni v červnu, když jsem nedostal článek p. Kechlibara. Čínské poměry se blíží, ovšem bez té čínské hospodářské dynamiky.

P. Hlosta 19.5.2019 10:05

Re: Chvilku jsem poslouchala zajímavé rozhovory:

Projdete-li přes odkazy v článku až k podpoře neziskovek a grantům, zjistíte že je přes EU v oblasti gender silně ovlivňované občanské "hnutí", které se dá chápat jako možný zisk, když máte dost známých a přátel. Ten zisk je kryt fasádou lživého přesvědčení, ačkoliv jistě mohou být výjimky z pravidla a někdo může mít i až fanatickou víru v ideu prosazovanou gender. Toto protlačování ziskovosti v pokrytecké lži je hlavní současný trend EU. Nebezpečný a vše ve společnosti křivící! Oněch zhruba čtvrt bilionu(!) v přepočtu na koruny je částka, která s byrokracií jistí korupci velkého rozměru. Nelze předpokládat, což je paradox, že by gender myšlenky nějak společnost infikovaly natolik, že v budoucnu se stanou hlavním myšlenkovým proudem. Z toho mně plyne, že vůbec nejde o gender, ale záměrné prohlubování korupce s pomocí EU.

J. Anděl 19.5.2019 9:50

Re: Chvilku jsem poslouchala zajímavé rozhovory:

No, slovo duše je ženského rodu. Máme ten rozum, tu duši, toho ducha. Hm, a pak to tělo. S tím penisem nebo tou vagínou.

A umíme být s tělem nespokojení. Ať že je tlusté, malé, křivé, s velkým nosem, malými prsy, moc hustým obočím, nebo má pindíka místo pipiny.

Odjakživa jsme své tělo upravovali, aby odpovídalo našim představám. Podle možností vlastních (peníze, síla, vůle) a vnějších (technická dostupnost). Díky chirurgii umíme zvětšit prsa, zmenšit nos, zhranatit či zakulatit hradu, teď už i vyměnit nádobíčko. Existuje poptávka, jsou technické možnosti, je tedy i nabídka. Byznys.

Osobně jsem zastáncem tradičních postupů, sport, strava, holicí strojek a make-up u děvčat. Nemám ani tetování (některá se mi u druhých líbí) a pubertální dírku od náušnice mám dávno zarostlou.

Ostatní ať si to dělají podle svého. Do nějaké míry existuje kulturní tlak, do nějaké slabé míry se mu podvoluji. Jen neberu tu ideologii kolem. Ta je škodlivá, nikoliv samotný chirurgický výkon u konkrétního jedince. Ideologie spojená se státní mocí.

J. Anděl 19.5.2019 9:24

Re: Chvilku jsem poslouchala zajímavé rozhovory:

Filosofy těší přemýšlet, jako jiné těší zahrádkářství. Proč ne, dokud nechtějí řídit stát resp. diktovat legislativu. Sami o sobě netvoří ideologie, k tomu je třeba ještě jeden krok - víra, fanatismus, přesvědčení. A pak moc. Někteří filosofové jsou pokorní.

Ale ano, myslet znamená houby vědět. To říkala i naše učitelka na zeměpis (když jsme odpověď na otázku ze zvyku zahájili slovy "já myslím, že..."). A i když byla postrach a pro kuli nešla daleko, naučila mě hodně. Minimálně chápat rozdíl mezi domněnkou či vírou a věděním. A z toho plynoucí chápání nebezpečí fanatismu.

J. Anděl 19.5.2019 9:05

Re: Hm, dotazník...

Máte pravdu, někde to jde.

K. Janyška 19.5.2019 8:37

Re: Chvilku jsem poslouchala zajímavé rozhovory:

Filosofové hovino vědí, tak jen filosofují... Dzp.

M. Jandáková 19.5.2019 1:20

Re: Chvilku jsem poslouchala zajímavé rozhovory:

Usmívá se, kde by se mohl vysmát.

M. Prokop 19.5.2019 0:47

Re: Chvilku jsem poslouchala zajímavé rozhovory:

Takže uvažuje reálně ...

M. Jandáková 19.5.2019 0:42

Chvilku jsem poslouchala zajímavé rozhovory:

Prof. J. Peterson "obdivuje" filozofii, podle které je mužská "duše" v ženském těle (resp. ženská duše v mužském těle) biologickou daností, zatímco je-li žena ženou (v ženském těle) anebo muž mužem (dtto), jedná se o sociální konstrukt!-)

V. Šedivý 18.5.2019 23:10

Re: Hm, dotazník...

Dotazník vyplnit lze, pokud používáte volbu "jiný" nebo "žádný" s vysvětlujícím textem.

M. Prokop 18.5.2019 21:20

Re:

Reforma je neproveditelná. Už z té lumpárny žije příliš mnoho lidí.