25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

USA: Proč nevyletí z hnízda, když mají křídla?

Když Nick Papich dokončil střední školu, rozloučil se s matkou, u které žil, a přestěhoval se ke svému otci. Uplynulo jedenáct let a syn stále bydlí a stravuje se zdarma doma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Polláková 15.5.2019 7:01

Re: no co co??

Bankomat, fotrmat, mutrmat.. aspoň do třicítky

M. Prokop 14.5.2019 21:29

Re: Jsou to především oba zmíněné důvody

" sehnání stabilního zaměstnání ale především pořízení vlastního bydlení je dnes pro střední třídu složitější."

Složitější ve srovnání s čím? S dobou bolševíkovou zaručeně ne!

V. Petr 14.5.2019 20:23

Souhlas!

Ovšem v reálu rudozelená pakáž požaduje zdravotní péči a "důstojný život" pro ty, kdo se "rozhodnou nepracovat."

A myslím, že je na čase obnovit povinnou vojenskou službu!

J. Kanioková 14.5.2019 19:37

1*

J. Kanioková 14.5.2019 19:34

Chi chi chi, ta je zralá na Chochlouška :)

P. Grigar 14.5.2019 19:32

Re: Ještě horší to je s klimatickými gretény,

.. pro takové už máme tzv. okecávací obory, nejlépe na regionálních nebo soukromých školách s honosnými názvy.

P. Grigar 14.5.2019 19:25

Re: Co je komu po tom,

.. tak tak! Nezasahovat nikomu do životní pouti, ani negativně a samozřejmě ani pozitivně, to kvůli rovnováze. A "Svoboda 169" zaplatí náklady svého studia, k ničemu to nebylo..

P. Grigar 14.5.2019 19:21

Re: Ono je to ještě i jinak

.. když třicetiletý "mládenec" žije v mamahotelu, žádná práce ho nedokáže naplnit, stejně tak jako ho nedokázalo naplnit studium.. a proto ho dobrovolně ukončil, potom pro něho nedokážu najít jiné označení než líný lempl. Vyřadit z chovu, nekrmit a nenapájet, nechat pojít..

P. Grigar 14.5.2019 19:13

Re: Osobně jsem z domu vypadl v 19 letech

.. sehnal jsem byt v roce 1979, družstevní stabilizační, stálo mě to jeden podpis na pracovní smlouvě na dobu určitou(10 let) a 30 tisíc Kčs, půjčených od příbuzných. Já, protistátní živel, na jehož dalším studiu neměla zájem Strana, ta jedině správná s vůdčí úlohou zakotvenou v Ústavě(hybaj do výroby..). S manželkou z podobného reakcionářského hnízda, kde otec JUDr./kopáč u traťové distance a matka RNDr./ošetřovatelka dojnic. Věděl jsem, že svou práci musím dokázat dělat na 100%, abych pak mohl odmítat přispívat na různé fondy solidarity s všemožnými lidy, ignorovat manifestace, schůze, hromadné podpisy rezolucí a hlavně se vysmívat komunistům, členům BSP, LM a podobných band, kteří přes veškerou snahu dělali jednu chybu za druhou. A hlavně používat jejich argumentaci proti nim. Akorát že to nebylo v Praze...

P. Grigar 14.5.2019 18:51

Re: Hezky tepeš nešvary, soudruhu, ale je to jako plakat

.. nic. Jen chtěl zaujmout postoj.

T. Jiřík 14.5.2019 18:27

Re: Hezky tepeš nešvary, soudruhu, ale je to jako plakat

Váš příspěvek jsem fakt Lepko nepochopil.Co jste tím chtěl říct?

K. Lilibínský 14.5.2019 17:49

no co co??

Dokud máma funí, zůstaneme uní.

J. Jurax 14.5.2019 17:16

Jo, a bijou u nich černochy, že? To v Rusku nemají ...

Š. Hašek 14.5.2019 16:14

Re: Jde o kombinaci

A opět posloužím jednou známou, která je posedlá "jednotnou startovací čárou a každý bude zaměstnán v oboru, který ho baví". A pokud by nebavilo, "nějak se to doplatí". Novospolečnost. Nekecám. Věru těžké.

Mám celkem pestrý okruh známých, od všeho trochu.

Š. Hašek 14.5.2019 16:08

Re: Hezky tepeš nešvary, soudruhu, ale je to jako plakat

???

Jsou v článku nepřesnosti/nesmysly?

Š. Hašek 14.5.2019 16:06

Re: Protože je rodiče nevedou k samostatnosti.

Pro mnohé platí zcela přesně. Výjimky se najdou a je jich stále méně.

Š. Hašek 14.5.2019 16:04

Re: Jsou to především oba zmíněné důvody

Přesné!

Š. Hašek 14.5.2019 16:03

Re: Co je komu po tom,

Trefné!

J. Schwarz 14.5.2019 15:41

Re: Ještě horší to je s klimatickými gretény,

Tohle je mimo jiné důsledkem geniální "myšlenky" že každý Evropan nebo Američan bude "kreativec", jehož nápady budou realizovány v Číně a Indii. Tohle by znělo dost rasisticky, takže se k tomu přibájila "nová struktura vzdělávacího procesu" která měla ty kreativce vyrábět jako na běžícím páse. Samozřejmě to nevyšlo, "kreativci" nikde, naopak všude spousta sebevědomých pitomců. A v testech "PISA" nevítězí moderní bezstresové školské systémy, ale čínský, japonský,popřípadě korejský velmi stresující dril.

J. Schwarz 14.5.2019 15:30

Re: Ono je to ještě i jinak

To je sice pravda, ale jak to souvisí s tím že před padesáti lety potomci zdaleka tak masově u rodičů nezůstávali? Nevím, jestli rodiče trpěli samotou, nicméně tehdy to potomky nějak netrápilo a proto si myslím, že ti dnešní potomci nechtějí svým rodičům zaplnit prázdnotu stáří, ale vyrabovat peněženky...

J. Schwarz 14.5.2019 15:22

Re: Co je komu po tom,

Tak tak. A kde s tím začneme - zrušením povinného sociálního a zdravotního pojištění, bezplatného školství a veškerých dotací?

J. Vintr 14.5.2019 15:21

Re: Jsou to především oba zmíněné důvody

U nás momentálně není absolutně problém najít si nějaké zaměstnání. Člověk ovšem nesmí být vybíravý a ohřívat nos nad nějakou prací.

J. Schwarz 14.5.2019 15:17

Jde o kombinaci

důsledků liberální, permisivní výchovy a studia nesmyslných universitních pseudooborů. Když rodiče i profesoři dětičky společně přesvědčují že každý je v něčem pro společnost "cenný originál", není divu že pak čekají až v nich tu "cennou originalitu" někdo konečně objeví a nabídne jim lukrativní job. Když neobjeví, jde o jasný projev sociální nespravedlnosti. Jinak rostoucími nájmy lze jistě ospravedlňovat bydlení zadarmo u rodičů, sotva však sezení doma na (_!_) a nulovou snahu vydělat si na živobytí.

V. Církva 14.5.2019 14:54

Jsou to především oba zmíněné důvody

Jeden je, že dnešní mladé generace jsou blahobytem a starostlivostí státu i rodiny a technologiemy odtrženy od reality a zodpovědnosti za svůj život.

Druhý je že sehnání stabilního zaměstnání ale především pořízení vlastního bydlení je dnes pro střední třídu složitější.

Článek už nejde do hloubky a nerozebírá příčiny. Ty ale moc kvalitně nerozebírá nikdo. Především proto, že je to zpolitizované. Elitám se nehodí do krámu přiznat, že krátkodobá výhode převodu výroby do Číny je nakonec metla civilizace. A levičáci si myslí že řešením je regulace nesmyslů a důsledků.

J. Pokoutný 14.5.2019 14:16

Re: Ještě horší to je s klimatickými gretény,

Ne, ovšem pokud mají oni nebo jejich rodiče přehnané představy o budoucnosti, skončí jako silně zadlužení barmani a hlídači v supermarketech.

M. Krátký 14.5.2019 13:41

74 let nebyla válka, hošíci nemusí na vojnu

virtuální sex je taky dobrej, proč mít doma ubrečená mimina a nutnost je přebalovat a tak dále by se dalo pokračovat. do nekonečna. Prostě : není kam spěchat !!! Hezký den

J. Vrzal 14.5.2019 13:41

Re: Mám tři syny.

Mno a zlatym hrebem je dovoz nelegalnich migrantu z Blizkeho Vychodu a Afriky jako reseni populacniho poklesu.

Genialni.

V. Petr 14.5.2019 13:39

I dnes je spousta prací, které zvládnou i lidé nepříliš

inteligentní! ALE dnešní degenerovaná společnost jin DOVOLÍ nepracovat!

J. Vrzal 14.5.2019 13:29

Re: Ano pane.

Jen pro zajimavost: myslenka, ze je dobre, aby melo co nejvice lidi VS, vychazi z pozorovani, ze lide s VS maji vyssi prijem. Cili: cim vice lidi bude mit VS, tim vice lidi bude mit vyssi prijem. Ze korelace, nerovna se kauzalita, lze socialnim inzenyrum vyjasnit velmi tezko. Vysledkem je financovani skol z verejnych rozpoctu podle mnozstvi studentu, nikoliv podle kvality absolventu.

Podobny socialne inzenyrsky nesmysl vznikl za Billa Clintona v USA v 90. letech. Tam si vsimli, ze lide s hypotekou, maji vyssi prijem. Tudiz, kdyz stat poohybal bankovni podminky tak, aby hypoteku dostali vsichni nizkoprijmovi - napr. americti cernosi, hispanci, nelegalove, tak to muselo znamenat, ze si dotcene skupiny prijmove polepsi. Vysledek se dostavil pred deseti lety v podobe hypotecni krize.

A ted pozor. EU nyni piluje zelenou bankovni regulaci. Ta se bude tykat veskereho bankovniho financovani v ekonomice - tudiz se bude tykat kompletne cele ekonomiky, nejen trhu s nemovitostmi k bydleni, nebo jen tercierniho vzdelavani. Vice viz clanek na E15:

https://www.e15.cz/nazory/komentar-rostislava-plivy-zeleny-bic-na-banky-1357830

Mame se na co tesit.

J. Svoboda 14.5.2019 13:28

Co je komu po tom,

jak si lidi zařídí svoje živvoty. Ještě jim k tomu plánování života dejte závazné nařízení EU nebo alespoň nějaký náš originální zákon, bolševíci.

Pěkný den.