29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

BREXIT: Mayová vede svou stranu na popravu

Naprosto nesmyslná účast Velké Británie ve volbách do Evropského parlamentu znamená pro britskou premiérku katastrofální porážku. Vede svou stranu a svou politiku na popravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mikulec 13.5.2019 18:24

Re: Britská účast v eurovolbách může hodně změnit

Však se BBC a další levičácká masmedia snaží Nigela Farage zdiskreditovat. Naposledy Andrew Marr, takový televizní matador, kladl tak stupidní otázky jako když slyšíte sluneční četu z ČeskéTelevize: Obdivujete Putina? Kdo je vás volební sponzor ? :-)) Zadne otázky k politice, k Brexitu, k programu: jen kopance.

S. Sidlichovsky 13.5.2019 18:11

Re: UK volební preference

Ano, v roce 2017 provedl Adam Smith Institut průzkum volebních preferencí mezi akademiky. Pouze 12 % akademiků volilo pravicové nebo středové strany. Tam ta rakovina začíná.

Dan Hannan v článku https://www.telegraph.co.uk/news/2019/05/12/do-now-have-left-wing-study-university-cambridge/

píše o rozhovoru, který měl se studentem historie, který se dostal na Cambridge až na 2. pokus. Zkoušející dáma (jak je tak na Cambridge zvykem) vytáhla kostku cukru a žádala jeho komentář.

Hannan byl jeho odpovědí docela ohromený - student odpovídal, jak obchod spojil vzdálené oblasti, mluvil o růstu konzumerismu, jak přechod od cukrovky ke třtině v globalizaci změnil tvář krajiny, popsal změny v životním stylu, které vedou k omezení spotřeby cukru. Zkoušející pak na něj vyhrkla "A nic o otroctví?".

Přijat na tento pokus nebyl.

J. Ráž 13.5.2019 17:42

Re: Rakousko a EU

Snažit se dnes podnikat v Číně, tak to byste musel být extratřída. Uspět v dnešní Číně lze jen z originálním know-how nebo s nápadem, který kvůli evropskému technologickému zaostávání nelze realizovat v EU. Takže na to má málo kdo.

Ale bojkotovat Čínu a nepovažovat ji za respektovaného obchodního partnera, to může chtít jen idiot!

J. Ráž 13.5.2019 17:33

Re: UK volební preference

Levice je v módě zejména mezi mladými lidmi, protože oni nezažili co to znamená když vládnou socialisté, no a když k tomu přidáte migranty spolu s tradičně levicovými akademickými elitami, je to jasné. Ale Corbyn rozkládá vnitřně Labour Party, což se zcela jistě v parlamentních volbách projeví

Demokraté v USA mají stejný problém, neb průzkumy zjistily, že Bernie Sanders je nejvíce populární politik mezi akademickými elitami, vysokoškolsky vzdělanými mladými lidmi a mediálními celebritami, které mají vliv na veřejné mínění. Což může v prezidentských primárkách dokonale Demokratickou stranu vnitřně rozložit

J. Ráž 13.5.2019 17:21

Re: Není to blbost.

Máte pravdu. Německá kancléřka Angela Merkelová, britská premiérka Theresa Mayová, šéf Evropské komise Jean-Claude Juncker, předsedové vlád Itálie, Nizozemska, Švédska a Lucemburska, prezident Francie Emmanuel Macron a první ministryně Skotska Nicola Sturgeonová mají všichni jednu věc společnou, nemají žádné vlastní děti.

A podle toho politika EU vypadá. Řeší se jen aktuální problémy a politické vize do budoucna neexistují!

J. Ráž 13.5.2019 17:17

Britská účast v eurovolbách může hodně změnit

Britové pošlou do EU parlamentu 73 poslanců. Ti s největší pravděpodobností podpoří většinou euroskeptické řady. Takže za předpokladu, že průzkumy nelžou a volby v mnoha členských zemí posílí v EU parlamentu řady těch, kdo chtějí EU razantně změnit, zejména anulovat diktát Lisabonské smlouvy a omezit moc bruselské byrokracie, tak do října, kdy je nově naplánován Brexit, se může EU systémově opravdu změnit natolik, že Brexit už nebude v Británii aktuálním tématem dne a bude moci bez výraznějších protestů být vyspáno nové referendum a Británie v EU zůstane.

S. Sidlichovsky 13.5.2019 15:40

Re: UK volební preference

A teď k tomu úplně nejzávažnějšímu. Jak je možné, že podpora toho šíleného marxisty Corbyna je tak vysoká? Zvláště, když Británie má vlastní bolavé zkušenosti s vládou Labour v před Thatcherovské éře, kdy Britové s kloboukem mezi koleny museli navštívit IMF.

Liam Halligan je skvělý britský pravicový makroekonom, jehož myšlenky jsou pravidelně publikovány v Telegraphu. Jeho dnešní článek v Telegraphu "Kapitalismus potřebuje reset v tomto Zlatém Věku super-bohatých" nabízí odpovědi na toto - jistě velmi diskutabilní téma.

https://www.telegraph.co.uk/business/2019/05/12/capitalism-needs-reboot-gilded-age-super-rich/

Britští mladí bojují o dosažení životní úrovně, jakou měli jejich rodiče, důvěra v tržní ekonomiku se propadá. Za poslední 4 roky se zvýšil počet těch, kteří pokládají své ekonomické vyhlídky za horší z 25 % na 43 %. Velké společnosti se staly příliš mocnými. Politické, průmyslové a media elity jsou nezdravě propojeny. Výsledkem takového pohodlného vztahu je oslabená hospodářská soutěž, která poškozuje malé firmy, spotřebitele a společnost. dTakový pohodlný

A. Alda 13.5.2019 14:47

Není to blbost.

Kdo nemá děti, vidí budoucí svět "v ideálních rovnicích" či něčem podobném.

Kdo děti má, vidí svět reálně jako místo plné nebezpečí pro jeho děti.

Kdo nemá děti, je schopen posílat cizí děti na smrt pro prosazení či obhajobu jeho abstraktních ideí.

Kdo děti má, je ochoten položit vlastní život pro záchranu svých dětí a jejich dětí.

A protože budoucnost vždy logicky patří jen těm, kdo děti mají, je lépe ty, kdo děti nemají, vůbec neposlouchat. A k řízení společnosti je nepouštět.

M. Valenta 13.5.2019 14:15

Re: Bezdětní lidé do politiky nepatří.

..... a pro jistotu ani ti co nemají pejska nebo alespoň ježka. Pořád se oháníte matematikou, což kvituji, taky ji mám v oblibě a přesto byste bezdětné matematiky vyloučil z voleb. Že to je blbost? Je generále. A hrozná.

M. Valenta 13.5.2019 13:12

Re: Lze očekávat, že voličské preference

Spíš to bude zase plichta a komedie bude pokračovat.

S. Sidlichovsky 13.5.2019 11:08

Re: UK volební preference

Je tu jeden moment uklidňující - Brexit Party roste velmi rychle, v období kolem 10. dubna měla pouze cca 10 %.

Průzkum pro eurovolby dle Opinium pro Observer:

Brexit Party - 34 %; Labour - 21 %, Liberální Demokraté = 12 %, Konzervativci - 11 %.

YouGov pro The Times: Brexit Party - 34 %, Labour - 16 %, Liberální Demokraté - 15 %, Zelení - 11 %, Konzervativci - 10 %.

A. Alda 13.5.2019 11:01

Bezdětní lidé do politiky nepatří.

Komu nejde o vlastní děti, tomu nejde o nic důležitého.

P. Lenc 13.5.2019 10:37

Re: Rakousko a EU

Lámejte se v pase také.Dovoz do Číny desetkrát menší než naopak.

P. Lenc 13.5.2019 10:34

Tvrdil jsem zde na Psu

již před nějakým měsícem, že Mayová dělá vše pro to, aby Brexit zahrála do autu a rozeštve i konzervativce..Už nevím kdo mně zde odpověděl,že jsem blb.Dej bůh, aby Brexit Párty ta procenta dostala.

S. Sidlichovsky 13.5.2019 10:12

UK volební preference

ComRes průzkum veřejného mínění poskytl jen velmi mírně jiná čísla než ta uvedená v článku pro parlamentní volby v UK.

Labour - 27 %, Brexit Party - 20 %, Konzervativci - 19 %.

Zajímavé ale je co s těmi čísly udělá britský volební systém - first past the post - aneb "vítěz bere vše".

Konzervativci by měli 179 poslanců (ve volbách 2017 - 318)

Labour - 316 poslanců (v roce 2017 - 262). (pro UK katastrofa na obzoru). Brexit Party - 49 poslanců.

D. Polanský 13.5.2019 9:49

Mayová jedná programově,

protože nechce brexit. Ženská rafinovanost. Jinak před odstoupením všichni vykřikují a buší se do prsou, že neodstoupí. To je už takový politický zvyk.

J. Uzel 13.5.2019 9:24

Re: Je možné, že Mayová se tak pitomě chová záměrně.

Také to tak vidím.

K. Janyška 13.5.2019 9:08

Je možné, že Mayová se tak pitomě chová záměrně.

Byla proti brexitu... Dzp.

S. Netzer 13.5.2019 9:04

Re: Lze očekávat, že voličské preference

Brexit proběhl?

Nepovídejte.

S. Netzer 13.5.2019 9:03

Re: Lze očekávat, že voličské preference

https://www.psiram.com/de/index.php/ScienceFiles, vjedče.

I. Mertl 13.5.2019 9:01

Re: Rakousko a EU

Diverzifikovat riziko? Komiku! Už jste osobně zkoušel podnikat v Rusku nebo Číně? Diverzifikovat riziko snad jen ve smyslu přecházet od nízkého rizika k vysokému.

M. Mikulec 13.5.2019 8:53

Re: Lze očekávat, že voličské preference

Levičáci nikdy nenechají lidi v klidu źít . Mají permanentní revoluci v krvi: musí prevychovávat, zastrašovat a vyrábět nepřítele. Je trapné, když musí vzniknout Brexit party, aby si vůbec politici všimli, ze Brexit proběhl a s jakým výsledkem. Snaží se ho mermomocí zašmoulit a z EU je slyšet, ze mohou zrušit článek 50!

P. Zinga 13.5.2019 8:43

Re: Lze očekávat, že voličské preference

oprava zdroje: sciencefiles.org

P. Zinga 13.5.2019 8:42

Lze očekávat, že voličské preference

Brexit Party dosáhnou 40%.

"Ne, Brexit Party není protestní stranou, není stranou, která po volbách do Parlamentu EU zmizí. Brexit Party je nová politická síla, náležející ke hnutí, které lze sledovat v mnoha demokraciích, hnutí, která se obrací proti osobám, které se rozvalulí v politických funkcích, proti stranám, které si již desetiletí vymýšlejí nové strategie sebeobohacování na úkor daňových poplatníků, proti politickým představitelům (ve smyslu divadelním-P.Z.), jejichž inteligenci lze v nejlepším případě označit za nevalnou, kteří jsou přesto názoru, že můžou určovat, jak mají ostatní žít".

scxiencefiles.org 13.5.2019

J. Novák 13.5.2019 8:35

Je to 'prašť jako uhoď'. V historii jsme vždy až na pár výjimek sloužili jiným a rozhodovali o nás cizáci.

J. Novák 13.5.2019 8:32

Podle mě jde o cílené hození vidlí do brexitu ze strany politiků, kteří se obávají o prebendy své a svých kamarádů.

M. Mikulec 13.5.2019 7:55

Re: Rakousko a EU

Každy chce mít dobre obchodní vztahy s Čínou. Macron a jiní se tam láme v pase, ale když se o dobre vztahy snaží malá ČR, je to špatně?

F. De Winter 13.5.2019 6:35

Re: Rakousko a EU

Zemen si v tomto případě počíná naprosto rozumně. Pokud máme cca 70% obchodu se státy EU, pak je rozumné diverzifikovat riziko zvýšením vývozu i do jiných regionů. Tím spíš, že je zřejmé, že se EU řítí k nějaké havárii.

S. Hora 13.5.2019 4:13

Re: Rakousko a EU

To je to stejny jako Zeman vede CR na popravu smerem k rusku a cine

K. Pavlik 13.5.2019 3:37

Rakousko a EU

No tenkrat Cesko bylo prumyslove srdce Rakouska, dnes je Cesko montovna EU.