25.5.2019 | Svátek má Viola



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

POLEMIKA: Čaputová, Zelenskyj a Institut VK



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 38, poslední: 27.4. 2019 9:48, přehled diskusí

Zeman přešlapu schopen není.:
Autor: F. Doušek Datum: 27.4.2019 9:48

Upadl by.

Vidím to Jinak:
Autor: V. Čermák 376 Datum: 26.4.2019 19:15

Po vítězství nezkušené Čaputové média včetně pana Stejskala Jásala, po vítězství Zelenského média Mlčí a Stejskal Kecá. IVK si vzal jen jako záninku. Mimochodem, Čaputová byla řádně zvolena, tak si může navštěvovat a děkovat komu chce. Podobně to dělá Zeman a je to v pořádku...

To isté...:
Autor: S. Pavuk Datum: 26.4.2019 19:06

Ukazuje sa, že prejsť na voľbu prezidenta ľudovým hlasovaním, namiesto jeho výberu v parlamente vedie k rovnakým výsledkom či už je to na Slovensku alebo inde.Teória hovorí všetko za to aby sa priamo prejavila "vôľa ľudu" v celorepublikovom hlasovaní. To je však naozaj len teória. V praxi domáce a zahraničné lobbistické skupiny zabezpečia výber "správneho" kandidáta a "nezávislé" masmédiá to zariadia. Je to to isté ako pri akýchkoľvek iných projektoch. Na začiatku sa vložia do projektu peniaze a na konci sa očakáva primeraný zisk. Asi je to tak správne, no nie ? Veď máme kapitalizmus !

Jak vidím či slyším tu pověstnou zkratku (IVK),:
Autor: J. Lepka Datum: 26.4.2019 18:47

vytane mi na mysli Výzkumný ústav díla Zdeňka Nejedlého.

Re: Jak vidím či slyším tu pověstnou zkratku (IVK),:
Autor: J. Farda Datum: 26.4.2019 21:35

A mně bolševický Prognosťák, ústav zřízený pod kuratelou KGB, jehož dva výlupci, Genius i genius, tady šafářují už nepřiměřeně dlouho ... ale tahle země přežila nácky i bolševiky, přežije i tyhle dva!

A co takhle vyvažování pane Stejskal:
Autor: V. Církva Datum: 26.4.2019 13:44

Reakce IVK na Čapu i na můj vkus příliš zdůrazňovala její nezkušenost a trochu podceňovala Slovenské reálie = že lidé logicky nechtěli nikoho ze současných mafií (že u toho podcenili soršovy svazáky je jiná věc).

Jenže tady jde především o to, že IVK vyvažoval mainstreamový tisk nadšený z Čapů a naopak kritizující nezkušenost u Zeleskyho. Že se tisk poučil, to je od pana Stejskala buď manipulace nebo obrovská nezkušenost. Všichni přece víme, že mainstream podporuje, "Sorošovce", liberální socialismus, EU centralismus (záměrně nepoužívám pro EU postoj, protože jsem podporovatelem původní myšlenky EU), feminismus. Na Ukrajině pak podporuje ty co dostal do sedla, dřív Tymošenkovou, dnes Porošenka a hlavně má obavy aby se majdan nezvrtnul, to u neznámého Zelenskyho člověk nikdy neví.

IVK tedy vyvažuje tím, že odmítá Čapu (a brání Zelenskyho).

Paní:
Autor: V. Pokorný Datum: 26.4.2019 12:10

Čaputová přijela do Prahy navštívit zmíněné osoby, zdůrazňuji, že jsou to pouze osoby, nikoliv osobnosti. Na to tahle sebranka nemá. A hodnocení té paní ze Slovenska podle IVK je přesné.

Re: Paní:
Autor: P. Pavel Datum: 26.4.2019 18:44

Tebe přijela navštívit Čaputová, sebranko? Pravděpodobnější je, že jsi byl ožralý a něco se ti zdálo.

Nepochopil jsteopravdu o čem ten Weigelův článek je -:
Autor: V. Novák Datum: 26.4.2019 11:32

nebo jste to pochopit nechtěl a tedy se pochopení úsilovně bránil?

Protože myslící člověk musel vynaložit opravdu značné úsilí, chtěl-li "nepochopit" za účelem kopnutí si do Weigela, potažmo IVK, potažmo VKst...

Mezi Čaputovou a Zelenského:
Autor: M. Krátký Datum: 26.4.2019 10:09

můžeme zařadit i našeho primátora v Praze - věčně usměvavého MUDr.Hřiba. Taky se žádné mini funkce na nejnižší úrovni neotrkal a stejně vládne celé Stověžaté - takvocogou ??? Já bejval kdysi úsekový důvěrník ROH a měl jsem pod sebou cca 50 oveček - takže bych mohl dělat rovnou prezidenta - že jo ?!?!?!

Re: Mezi Čaputovou a Zelenského:
Autor: V. Novák Datum: 26.4.2019 11:34

Co jsme si zvolil, to máme.

Já tedy Piráty nevolím už kvůli jejich "tančícímu dítěti" Bartošovi, ale nějdo je volit musel.

IVK:
Autor: K. Krejčů Datum: 26.4.2019 9:57

by se měl sám zrušit. Ale proč, když Kellner sype, že. Otázka je za co že to sype. Tam je pes zakopán.

Re: IVK:
Autor: P. Jášek Datum: 26.4.2019 13:22

jakože správce Klausovic ( a jiných) majetků něco pouští? Musí, je jenom správce.

Dotaz vám oběma - :
Autor: J. Kanioková Datum: 26.4.2019 18:12

Bolí paranoia ?

Re: Dotaz vám oběma - :
Autor: J. Lepka Datum: 26.4.2019 18:43

To víte že bolí když si sednete na připínáček. Jo pardón, on to nebyl eufemismus. No to pak prohazujete dojmy a pojmy stejně jako Weigl, IVK, potažmo VKsen.

Není to málo, chápavému to stačí.:
Autor: P. Zinga Datum: 26.4.2019 9:07

„Otázky a rizika (na Slovensku – LS) jsou stejné jako na Ukrajině.“ Toť vše. Chce se říci: Není to trochu málo, Antone Pavloviči

A Vy, autore, jste si tu invektivu mohl odpustit.

:))))))))))))):
Autor: J. Kanioková Datum: 26.4.2019 18:13

strawman Stejskal:
Autor: M. Šejna Datum: 26.4.2019 9:06

Veiglův článek jsem četl, ale nenapadlo by mě z toho činit závěry, jako pan Stejskal. Pan Veigl se jen podivil, proč u nás v médiích není takové nadšení z prezidentské volby na Ukrajině, jako bylo z volby slovenské, když přitom v obou zemích zvítězli politicky zcela nezkušení kandidáti.

Pan Stejskal vymyslel námět, který ve Veiglově článku nebyl, aby pak mohl Veigla hrdinně zkritizovat za něco, co vůbec nebylo námětem Veiglova článku.

Strawman Stejskal.

Re: strawman Stejskal:
Autor: M. Valenta Datum: 26.4.2019 10:49

Vás vůbec nenapadá dost věcí. Např. to, že na IVK objektivní článek nevznikl už léta.

Zato vaše "objektivní" komentáře ..... uff:
Autor: J. Kanioková Datum: 26.4.2019 18:16

Ano, souhlas:
Autor: J. Kanioková Datum: 26.4.2019 18:15

Institut IVK mě osobně velmi zklamal.:
Autor: K. Janyška Datum: 26.4.2019 9:01

Neoperuje a neargumentuje ve svých stanoviscích spontánním řádem lidského světa, tedy jedinou možností existence lidstva, a to je katastrofa. Mám takový dojem, že se stará o ochranu Ruska a nic více. Propaguje demokracii v EU, která je ovšem sama od sebe zdrojem zla. Vždyť je to totalita většin proti jednotlivci, v případě EU přednostně proti národním státům a dokonce taková, že pokaždé jiných proti pokaždé jiným. Tedy všech proti všem. Na takovém principu ovšem lidský svět nestojí. Stojí na principu negativním, tedy zákazovém... Dzp.

Re: Institut IVK mě osobně velmi zklamal.:
Autor: P. Jášek Datum: 26.4.2019 9:32

Mě ne, nic jiného jsem od něho neočekával.

Stejně jako od jeho odpadního kanálu, Protiproudu.

Vy už fakt blbnete, z hladu ?:
Autor: J. Kanioková Datum: 26.4.2019 18:18

Re: Vy už fakt blbnete, z hladu ?:
Autor: K. Janyška Datum: 26.4.2019 18:29

Ne, vy jste málo zorientovaná a IVK slabý, slaboučký... Dzp.

Being There:
Autor: T. Kohout Datum: 26.4.2019 7:42

Vzpomínáte na film Being There? Všechno už tu bylo, nejdřív jako humoreska, nyní to prožíváme v reálu. Největší šanci mají lidi s nulovou historií. Protože všichni lidi, co jsou známí, mají historii mizernou.

Netřeba se divit:
Autor: P. Burda Datum: 26.4.2019 7:00

Že Zeman může, dle IVK, naznačovat, ovlivňovat... Pokud "mozek" IVK, Klaus, není siamským dvojčetem tohoto Zemana, je dvojčetem myšlenkovým. (Jen jeden za oba sportuje a druhý za oba žije nezdravě).

Čaputová nemluví běžně rusky - mohla by být proamerická. Zelenskij mluví rusky velmi dobře - mohl by být proruský. Čaputová se absencí proruskosti netají, Zelenskij je pro nás neznámá. Ona chce vyvést Slovensko z náručí panslavismu, u něj je pro panslavisty naděje, že náruč otevře.

Komunistický think-tank jménem IVK by v Evropě uvital budoucnost republiky rad. Tak mu držme palce - ať mu to nevyjde.

Re: Netřeba se divit:
Autor: P. Zinga Datum: 26.4.2019 9:09

Burdo, seš obyčejnej blb, Goebellsův pohrobek. Ale on byl, na rozdíl od tebe, originální.

:))))))))):
Autor: J. Kanioková Datum: 26.4.2019 18:20

Víte, pane Stejskale,:
Autor: I. Štípek Datum: 26.4.2019 0:34

nechci se vás dotknout, vážně ne, ale nejste to vy, kdo by mohl zkřížit meče na alespoň přibližné úrovni s intelektem a argumentací pana Weigla.