25.6.2019 | Svátek má Ivan



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


Hledání východiska



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 867, poslední: 24.4. 2019 7:58, přehled diskusí

Re: Vidím to Jasně.:
Autor: V. Hájková 383 Datum: 23.4.2019 23:32

HLUPÁKU - tento mladý člověk se nejen nepovaluje- ale dobře plní svou funci ve sněmovně a navíc uspěšně studuje na UK - právnickou fakultu!!!!!!!!!!!!!! Jste naprosty magor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Vidím to Jasně.:
Autor: V. Čermák 376 Datum: 23.4.2019 23:33

Teď nevím, Hus nebo Kvočna?

Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: P. Jirkovský Datum: 23.4.2019 23:18

s poslancem Ferim, a to z hlediska praktickýho:

pokud někdo není boxer nebo talent od pánaboha, pěstí vám hlavu neurazí, těch pár prvních ran, co ze sebe vydá na jedno nadechnutí, většinou nestojí za nic. Chlast na razanci nepřidá, spíš naopak. Svalovci z fitka většinou jsou pomalí (jako ten mladej útočník na fotce), takže sice maj sílu, ale rána do obličeje má za následek jen druhotný otoky, pokud to jde na zuby, tak krvácivé poranění vnitřní tváře, maximálně uvolněný zuby. Stačí prostej instinktivní kryt a rány je možný pochytat. Problém je ale v samotným faktu napadení, tedy v tom, kdo byl agresor, a dokonce ani nezáleží na tom, zda byl útok verbálně podněcován (jak psal Pepé dříve). Záleží na tom, čím byl útok motivován. Tady nešlo o strkanici, ale útok na osobní integritu a důstojnost člověka.

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: R. Brzák Datum: 23.4.2019 23:20

souhlas

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: J. Václavíková Datum: 23.4.2019 23:21

Vypadalo to tak. Navíc jej to hodilo na zeď, kde se pořezal.

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: I. Kellner Datum: 23.4.2019 23:33

A kde je ten nůž..??

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: J. Václavíková Datum: 23.4.2019 23:41

Kdo tvrdil, že to byl nůž?

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: P. Jirkovský Datum: 23.4.2019 23:26

a abych to doplnil, tak by teď mělo jít (kromě skutkových zjištění a důkazů) o definici intenzity útoku a taky zvážení možných následků.

Za mě: já bych se na to už vyprdnul a pokud by pan Feri byl smířenej s omluvou a explicitním vyjádřením toho, že to nebyl útok vedenej rasově nebo politicky, ale třeba bunzírovanejma hormónama, považoval bych to skončený. Prokázal by tím velkomyslnost, která útočníkům evidentně schází.

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: I. Kellner Datum: 23.4.2019 23:29

NE !!

V žádném případě !!

Bylo řečeno NOŽE A PLAMENY !

Jen si to pěkně vyžerte až do konce! Žádný takový, holomci!

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: P. Jirkovský Datum: 23.4.2019 23:30

HA HA HA ...

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: J. Novotný Datum: 23.4.2019 23:30

Vidím to velmi podobně.

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: I. Kellner Datum: 23.4.2019 23:27

Takových a podobných "útoků na důstojnost a osobní integritu člověka" se dějí v naší vlasti desítky či stovky do měsíce.

A proč zrovna ausgerechnet kudrnáč je důležitější než masakr na Cejlonu?

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: J. Schořík Datum: 23.4.2019 23:29

To je jen Váš úhyb. NIkdo jiný to neporovnává.

A ano, kudrnáč je důležitý jako test toho, jestli jsme se skutečně posunuli někam, kde jsou fyzické útoky na jiné názory v pořádku.

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: P. Jirkovský Datum: 23.4.2019 23:35

Ano. Tak by měla fungovat mysl člověka - teda vypadá to nadneseně, ale je to fakt praktickej návod.

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: V. Fenzel Datum: 23.4.2019 23:31

Jděte po pr...s takovými výmysly. Co já pamatuji a pamatuji toho hodně, takj prostě padla facka a nevím, proč se kolem toho dělá takové divdlo. Bože, kolik jsme jich schytali a rozdali!

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: J. Schořík Datum: 23.4.2019 23:33

Pěsti pane Fenzele. Tady pěsti a bez upozornění. O hlavu menší a 20 kilo lehčí černý teplouš.. To není ani chlapská hospodská rvačka a rozhodně ne fackovačka.

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: P. Jirkovský Datum: 23.4.2019 23:40

Já jsem toho zažil dost, a proto snad můžu říct, že když velikej vysportovanej kluk najde menšího černýho kloučka a pár mu jich jen tak vypálí do ksichtu - to není nic férovýho, to je jako vyrejt mrkev, jestli víte, co to znamená.

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: J. Novotný Datum: 23.4.2019 23:37

taky to mohlo být tak, že chtěl Ferimu něco říct z blízka, strčil do něj, ten se instinktivně bránil, šáhl útočníkovi do obličeje a pak došlo v reakci na pár ran. Alkohol je sviňa. Kdyby tam byla rovná zeď bez hromosvodu, či parapetu, tak to asi vyšumělo.

Mladej ujel a ví to, teď je to na Ferim, co z toho upeče.

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: J. Schořík Datum: 23.4.2019 23:39

Kdyby to tak bylo a potom co se s ním chtěl Feri o tom pobavit se omluvil, tak se asi věc vůbec neřešila. Feri byl napitej - zas tak to nebolelo..

Ale furt tam nepasují ty pěsti.. A tatínek vlastenec. A předchozí incident s tatínkem.

Prostě si na něj počkali.. A chtěli mu dát lekci.

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: J. Novotný Datum: 23.4.2019 23:46

Počkali si na něj, když tam s ním bylo docela dost dalších lidí? A u otce si ani Feri není jistý, jestli na něj útočil?

Trochu myslete, ale tak nějak lidsky, ne stranicky.

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: J. Schořík Datum: 23.4.2019 23:49

No a? Chtěli mu dát do držky i před ostatními, nemusí to bejt vždycky přepadení na záchodě :). K lekci stačí i pár ran, aby se tam bál znovu přijet.. A otec na Feriho zaútočil před těmi třemi lety, tentokrát by se k němu nedostal (nepustili by ho k němu protože věděli co je zač), tak poslal syna. Trochu čemyšlovat.

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: J. Novotný Datum: 24.4.2019 0:00

Svědků tam bylo dost, Vaše teorie silně kulhá, také způsob ukončení šarvátky vypadá zvláštně na to, aby tak končil rasový útok.

Re: Nedá mně to a pastnu sem můj názor na tu věc:
Autor: J. Schořík Datum: 24.4.2019 0:04

Lekce je lepší před publikem - Feriho kámoši. A já o žádném rasovém útoku nemluvím ani jsem nemluvil. Vaše představy jak má končit psrávný rasový útok už asi vůbec nepoberu :). Dobrou.

Š Í L E N É :
Autor: V. Hájková 383 Datum: 23.4.2019 23:06

260 tisíc dementu na Moravě - podporuje tento odporný SPOLEK

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/co-je-zac-rad-naroda-jeho-sympatizant-je-podezrely-z-utoku-na-feriho-70899?seq-no=1&dop-ab-variant=&source=clanky-home

Vše nejlepší k narozeninám:
Autor: S. Donát Datum: 23.4.2019 23:06

a díky za dobrou práci, Astone. Těší mě, že Tě mohu celých těch 23 let číst a také mě těší, že Neviditelný Pes má narozeniny ve stejný den, jako moje dcera. Nechť se Psu dále daří :-)

Re: Vše nejlepší k narozeninám:
Autor: P. Jirkovský Datum: 23.4.2019 23:29

Máte pravdu, je to krásnej úspěch a datum a nemělo by bejt opomenuto. Připojuju se ke gratulaci a obdivu ke stále vysoký úrovni novinařiny na Psu.

Paní Boublíková,:
Autor: K. Zelený Datum: 23.4.2019 23:01

která: "Hm, tak to se potom není čemu divit - jestli to opravdu napsal." se bude muset divit:

https://manipulatori.cz/profesionalni-siritelka-hoaxu-klara-samkova-zase-perli-to-se-tak-stava-ze-zradci-naroda-dostavaji-pres-usta/

Re: Paní Boublíková,:
Autor: J. Václavíková Datum: 23.4.2019 23:07

Ta baba je tak pitomá, jak daleko vidí.

,,Luděk Staněk ve svém pořadu Události Luďka Staňka na Mall.tv upozornil, že Klára Samková nedávno sdílela i další hoax. Jako „důkaz“, že katedrála Notre Dame byla úmyslně zapálena (samozřejmě muslimy) uváděla to, že před katedrálou se našly kanystry s benzínem. Akorát tedy článek, na který poukazuje na tuto událost je z roku 2016. Nemá tedy souvislost s tímto útokem. Velice vtipná byla i reakce Kláry Samkové na to, že se jedná o hoax. Podle advokátky „islám“ přemýšlí v horizontu staletí."

Re: Paní Boublíková,:
Autor: R. Brzák Datum: 23.4.2019 23:08

tady musím stát s Vámi - je totiž zcela bezpředmětné, jaké slova kdo kam napsal - svoboda slova musí platit pro každého na jakýkoliv výrok. Není přijatelné a nelze relativizovat jakékoliv násilí (ať už individuální, nebo i institucionální) v reakci na slova. Jedinou výjimku tvoří slova, která způsobí osobní újmu - což musí posoudit soud.

Takže paní Boublíková tentokrát těžce vedle - i kdyby ten nesmysl nebyl hoaxem.

Re: Paní Boublíková,:
Autor: V. Hájková 383 Datum: 23.4.2019 23:11

BOUBLÍKOVÁ - je těžce vedle - téměř ve ve všech svých slintech :-))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!