26.6.2019 | Svátek má Adriana



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


ROZHOVOR: Katedrála v muslimské čtvrti...



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 147, poslední: 22.4. 2019 11:29, přehled diskusí

Re: Jasné a výstižné.:
Autor: M. Koutný Datum: 20.4.2019 14:11

Ale svoboda JAKÉHOKOLI vyznání končí tam, kde jeho praxe odporuje obecně platným zákonům a veřejné mravnosti. Mohu se klidně hlásit k adamitům, ale nesmím chodit po městě nahý. Muslimové tato pravidla neustále porušují. Souhlasím s vámi ovšem v tom, že řešením není zákaz islámu; řešením je zákaz veškerých jeho takovýchto projevů a jejich nemilosrdné trestání. A samozřejmě je nutné zabránit tomu, aby do našeho kulturního prostoru nekontrolovaně a po statisících proudili lidé, kteří už dopředu deklarují, že naše pravidla nehodlají respektovat.

Ano, souhlas:
Autor: J. Kanioková Datum: 20.4.2019 14:47

Re: Jasné a výstižné.:
Autor: M. Moravcová Datum: 20.4.2019 16:50

přesně

Re: Jasné a výstižné.:
Autor: L. Popovský Datum: 20.4.2019 17:17

Nezapomeňte prosím na Káhirskou deklaraci lidských práv v islámu - https://ihned.cz/c1-63944160-kahirska-deklarace-lidskych-prav-v-islamu-z-roku-1990

Např. článek 10: "Islám je náboženství skutečné nezkažené přirozenosti. Je zakázáno využívat jakékoli formy nátlaku na člověka nebo zneužívat jeho chudoby a nevzdělanosti k tomu, aby přešel od jednoho náboženství k druhému nebo k ateismu".

Velmi zajímavý dokument. Doporučuji vám si jej prostudovat.

Re: Jasné a výstižné.:
Autor: V. Kotas Datum: 20.4.2019 11:54

Jo ! Islám to nezná.

Re: Jasné a výstižné.:
Autor: J. Lepka Datum: 20.4.2019 16:32

Nám jo, milá Sybille, ale muslimům ne. Dokonce k tomu mají i kuchařku v té své svaté knize. Takže se svobodou vyznání, slovy klasika, pláčete sice hezky, ale na špatném hrobě.

Re: Jasné a výstižné.:
Autor: Z. Čábelka Datum: 20.4.2019 18:47

Ten vůči vše ostatním tento princip ctí? :o))))

Muslimský náboženský fanatismus se se svobodou naprosto míjí. Logicky si tato barbarská ideologie domáhající se práva silnějšího demokratických svobod nezaslouží. Tím, že budete mlátit hlavou o koberec i desetkrát denně pravdu nevytlučete! Pouze jste si vytloukla z hlavy logiku chápající rozum a zůstal vám v ní muslimský smradlavý zeleno hnědý špenát prolezlý skrz knihu, bachor a slez.

Re: Jasné a výstižné.:
Autor: J. Vintr Datum: 20.4.2019 19:58

A říká něco "svoboda vyznání" muslimů? Když si třeba nějaký muslim řekne, že se mu víc líbí jiné náboženství?

Re: Jasné a výstižné.:
Autor: V. Vérosta Datum: 21.4.2019 20:36

Svoboda spočívá v tom, že ho prostě podříznou za zradu a je po ptákách!

Re: Jasné a výstižné.:
Autor: J. Pokoutný Datum: 22.4.2019 11:20

Nechtěla jste spíš říci politicky nekompatibilní systém, maskovaný za náboženství?

Souhlasím,:
Autor: L. Severa Datum: 20.4.2019 10:54

s výhradou tvrzení, že neexistuje "islamofobie". Statika nás učí, že proti akci musí působit reakce.

Re: Souhlasím,:
Autor: V. Kotas Datum: 20.4.2019 11:33

A vždy bude.

No:
Autor: V. Pavelka Datum: 20.4.2019 10:19

Upadek západu jde rychle , ještě se tančí na palubě, ještě se bude opravovat "Matka boží" v paříži ...

Re: No:
Autor: P. Lenc Datum: 20.4.2019 10:48

Ano, přitom už horní palubu olizují vlny...

pan Tomsky nezná historii:
Autor: E. Kačírková Datum: 20.4.2019 10:14

Francouzští králové byli tradičně pohřbíváni v katedrále Saint Denis

Kačírková

Re: pan Tomsky nezná historii:
Autor: L. Popovský Datum: 20.4.2019 10:20

Paní Kačírková, pan Tomský evidentně mluví o bazilice Saint-Denis. V Notre-Dame byla pohřbena pouze Isabela Henegavská. Je to tady nešťastně naformulováno.

Re: pan Tomsky nezná historii:
Autor: P. Grigar Datum: 20.4.2019 12:52

.. jo, v tom je dnešní potíž obecně. Jak necháte v textu sebemenší "škvírku", okamžitě se jí někdo zmocní a začne na ní tančit, jenom aby diskusi dostal do jiných pozic. Snad by paní Kačírkové pomohl odkaz na článek z archivu NP: FRANCIE: Saint-Denis,23.9.2011, L.Zemánek.; aby si dala potřebné do souvislostí.

Re: pan Tomsky nezná historii:
Autor: V. Církva Datum: 20.4.2019 22:13

Třeba to paní Kačírková jenom doplnila.

Jinak máte naprostou pravdu, hnidopištví, je asi nějaká technika kterou učí na škole mladých neomarxistů. Je na tom postaven demagog.cz i komentáře modernistů. Zaměří se na nepodstatné detaily na kterých zpochybňují celkovou informaci a její podstatu a odvádějí od tématu. Pokud jde ale jen o upozornění a zpřesnění, nic nenamítám.

Re: pan Tomsky nezná historii:
Autor: P. Grigar Datum: 21.4.2019 18:38

.. dle mého paní Kačírkové nešlo o nějaké doplnění, ale o snížení autorových vědomostí, uhnutí na jinou kolej. Myšleku p.Tomského jsem na první dobrou pochopil i já, nevzdělaný venkovan, čecháčkovské Sus scrofa, jak mě druhdy označila jiná výhybkářka - Sybéllie Přemoudrá. Začínám na tyto diskutéry být alergický.

Pokud by se prokázal žhářský čin...:
Autor: J. Lepka Datum: 20.4.2019 9:20

Tak se stejně nic nedozvíme, protože představa, že sirky držel v rukou islamistický fanatik, či jen příznivec, je pro sluníčkáře tak děsivá, že budou lhát a nalhávat si až do vlastního sebezničení.

Re: Pokud by se prokázal žhářský čin...:
Autor: S. Netzer Datum: 20.4.2019 9:26

Nejpravděpodobnější příčinou požáru byl sice podle vyšetřovatelů elektrický zkrat, ale vy bojovníci proti islámu víte své.

Re: Pokud by se prokázal žhářský čin...:
Autor: M. Prokop Datum: 20.4.2019 9:32

Pokud je nějaký barák opravován, je chyba pracovníků skutečně nejpravděpodobnější.

Problém je, že EUnijní establishment (a jeho národní podporovatelé) lže tak často a tak blbě, že už mu spousta lidí nevěří ani tam, kde (dle dosavadních poznatků) možná ani nelže.

Re: Pokud by se prokázal žhářský čin...:
Autor: S. Netzer Datum: 20.4.2019 9:39

Co má požár katedrály společného s "EUnijním establishmentem" víte asi jen vy sám.

Re: Pokud by se prokázal žhářský čin...:
Autor: M. Koutný Datum: 20.4.2019 9:49

Mnohé. Například to, že jeho neustálé lži způsobí, že mnoho lidí pak nevěří ani tomu, co je náhodou pravda.

Pro blbé a paní Netzer (to je vyšší level, proto odděluji): Kdyby levičáci tak tvrdošírně nepopírali zločiny machometánů, nehrozil by právě se naplňující scénář. Tedy že příčina požáru bude (třeba i správně) shledána v technické závadě nebo šlendriánu stavební firmy, ale stejně tomu nikdo nebude věřit.

Re: Pokud by se prokázal žhářský čin...:
Autor: S. Netzer Datum: 20.4.2019 9:52

Jste si jistý, že "nikdo"?

Re: Pokud by se prokázal žhářský čin...:
Autor: J. Lepka Datum: 20.4.2019 16:35

Přirozeně. Právě vám diplomaticky naznačil, že jste "nikdo".

Re: Pokud by se prokázal žhářský čin...:
Autor: M. Prokop Datum: 20.4.2019 11:10

Nejen já. Spíš asi vy jste jedna z mála těch, kdo neví.

Re: Pokud by se prokázal žhářský čin...:
Autor: V. Kotas Datum: 20.4.2019 9:40

Tak jest.

Re: Pokud by se prokázal žhářský čin...:
Autor: J. Jurax Datum: 20.4.2019 23:50

Nekrmte trolla

Re: Pokud by se prokázal žhářský čin...:
Autor: J. Vintr Datum: 20.4.2019 10:22

Kdo má něco společného s elektrikou ví, že vznik požáru od elektriky je velmi nepravděpodobný. Izolace kabelů i všechny součásti elektrických zařízení se vyrábějí z plastů, které nevzplanou plamenem. Od pouhého tepla se dřevo zapálí dost těžko.