25.5.2019 | Svátek má Viola



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

SPOLEČNOST: Povinný názor na veřejné prso



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 48, poslední: 18.4. 2019 22:35, přehled diskusí

:
Autor: J. Jurax Datum: 18.4.2019 20:24

No, nevím ... nikoho tady nenapadlo, že ten hlídač z ochranky má taky nějaké předpisy, v jejichž intencích jednal. A taky že má nadřízené, jimž by jeho případné nezakročení nemuselo být po chuti.

A taky že moudrá dáma by se s kojením snažila uklidit do ústraní. Kdyby toho ochrankáře nebo někoho z banky požádala, patrně by ji vyšli vstříc. Koneckonců - nebyly tam třeba dámské toalety?

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 18.4.2019 21:03

Nevíme základní věc, zda dotyčná kojila provokativně (mně by to neprovokovalo, ale budiž), nebo celkem normálně, kdy si toho člověk všimne až při hodně podrobném pohledu.

Bez téhle vědomosti nelze ani posoudit, zda ostražní orangutan konal správně nebo ne.

:
Autor: J. Jurax Datum: 18.4.2019 22:35

Ano, souhlas. Až na toho orangutana :-)

Už mě to nebaví,:
Autor: J. Kanioková Datum: 18.4.2019 14:21

rozebírat každý prd kvůli několika hysterickým exibicionistkám. Byla to feministická šaškárna.

Na veřejnosti se kojilo vždycky, jen záleželo na každé jednotlivé mamině, na míře jejího studu či cudnosti..

Nechápu povyk okolo kojení na veřejnosti,:
Autor: J. Sušeň Datum: 18.4.2019 13:40

protože o co vlastně jde? O nic.

Nevidím nic pohoršujícího na kojení ať už je decentní, anebo jsou prsa venku (podotýkám, že nejsem žádný čumil). Žena krmí své dítě při kteréž činnosti vystaví na krátký okamžik okolnímu světu několik málo cm2 své pokožky, která je stejná na obnažených rukou, nohou, či líci kteréhokoliv jiného člověka. Kojící žena nedělá nic pohoršujícího co by okolí obtěžovalo, nebo snad poškozovalo práva ostatních lidí. Neznečišťuje okolí ani exkrementy, ani zápachem.

Žena nakrmí dítko a za pět minut nikdo ani nebude tušit, že na tom místě stála, či seděla. Nikomu tím nezpůsobí žádnou újmu na majetku a nevěřím, že pohled kteréhokoliv člověka na kousek odhalené lidské pleti jej uvede do mdlob, či mu přivodí zástavu srdce.

Pokud s tím má někdo osobní problém, pak stačí otočit hlavu jiným směrem a nevnucovat ostatním jejich falešně pokrytecký puritánský náhled na tuto zcela banální, přirozenou lidskou činnost.

Takže za mě - mnoho povyku pro nic. Ochranka se do toho neměla míchat, max tak ještě mohli být matce nápomocni a usadit ji někde v diskrétním koutku (je li takový) a novináři to neměli zbytečně rozmazávat.

Re: Nechápu povyk okolo kojení na veřejnosti,:
Autor: E. Derat Datum: 18.4.2019 15:10

Zřejmě neberete vůbec v potaz, že někomu ten pohled na to může být nepříjemný. Když se potřebujete poštourat v uchu, nebo v nose tak se také odvrátíte apod., přestože tím nikomu neubližujete. A také je to banální a přirozené. A asi neočekáváte, pokud nejste hotentot, že se budou odvracet ostatní lidé. Já si třeba zásadně odsedám od lidí v MHD, kteří si koušou nehty na rukou. Někomu to třeba nevadí, já to považuji za nechutné. Ale, také mi tím dotyčný(á) neubližují. Ovšem považuji je za ty hotentoty. Je to jenom o ohleduplnosti, a to z obou stran. Zajímal by mi třeba názor odborníka na společenské chování pana Špačka.

Re: Nechápu povyk okolo kojení na veřejnosti,:
Autor: M. Prokop Datum: 18.4.2019 21:05

Nepříjemných pohledů se člověku ve městě nabízí spousta.

Re: Nechápu povyk okolo kojení na veřejnosti,:
Autor: M. Prokop Datum: 18.4.2019 21:04

Souhlas.

Jenže snaživý pitomec se vyskytuje dost často.

:
Autor: J. Elias Datum: 18.4.2019 13:00

Pěkně napsáno.

...hlavně nenuť ostatní co si o tom mají myslet. To je v dnešní době síle slovo!

Jsou i ženy, které :
Autor: D. Polanský Datum: 18.4.2019 12:43

se dávají obdivovat, že dlouho kojí a kojí hlavně tam, kde je to vidět. Ale coby muž proti tomu nic nemám, naopak. Budiž kojení na veřejnosti pochváleno. A vůbec co souložení na veřejnosti, řeší to paragrafy?

Re: Jsou i ženy, které :
Autor: L. Písařík Datum: 18.4.2019 18:28

Mnohý se pohoršuje nad souloží na veřejnosti. Samozřejmě, jsou činnosti, které by se na veřejnosti provádět neměly. Mnozí vědí, že Bůh ztrestal ohněm Sodomu za jemu nelíbivé sexuální praktiky, ovšem dcery Lottovy donutil tak k hříchu krvesmilstva, pokud ten hřích v té době už hříchem byl. Jinde však táž kniha praví: pohoršuje-li tě oko tvé, vyloupni je a zahoď. Aby se nám nemnožili jednoocí, je lépe odvrátit zrak a taky pamatovat, že dík tomu aktu jsme tu jeden každý na světě.

Pěkné, jen škoda, že mimo podstatu věci:
Autor: V. Braun Datum: 18.4.2019 12:17

Spor nevznikl ohledně nějakého veřejného mínění a osobního názoru na kojení na veřejnosti, ale na základě toho, zda kojící matky mají právo své dítě nakojit v době, kdy čekají v bance. Co si o tom okolí myslí jim, zcela v souladu s doporučením autorky, bylo srdečně jedno.

Jděte už do háje s jakýsimi "právy",:
Autor: J. Kanioková Datum: 18.4.2019 14:59

jde o výchovu prostou. Jak být decentní, míra cudnosti apod.

Prostě feministky se chopily příležitosti, jak zase vykřikovat o "lidských" právech. Už mi lezou krkem, jak ze všeho hned dělají "revoluci".

V. Vondruška, historik, spisovatel - "Hovořím o nejhroznější zbrani hromadného ničení, která je ve svých důsledcích strašnější než atomová bomba. I když to zní možná paradoxně, tou strašnou zbraní jsou "lidská práva"."

souhlas:
Autor: J. Pospíšil Datum: 18.4.2019 11:49

Paní doktorko, jste můj člověk.Díky

A hlavně, milé matky:
Autor: M. Malovec Datum: 18.4.2019 10:56

se nečilte, když se na Vás chlapi dívají, není to totiž v zákoně zakázáno, a když už ty kozy vystrkujete. Jsem pro.

Re: A hlavně, milé matky:
Autor: V. Braun Datum: 18.4.2019 12:14

Pokud si pamatuji důvod onoho protestu, tak to nebylo pro nějaké dívání, ale proto, že ochranka danou matku vykázala.

Re: A hlavně, milé matky:
Autor: J. Schwarz Datum: 18.4.2019 15:42

A bylo to naprosto v pořádku. Ať kojí před bankou. Z lepší restaurace mne taky personál vykáže, přijdu-li v teplácích a bez košile. Když může "matka" bez újmy na své křehké psychice počkat na spoj MHD / jede podle jízdního řádu a ne jejího přání / může si vyřídit záležitosti v bance až své dítko nakojí. Pochopitelně někde jinde. Nejsme v Nairobi.

Re: A hlavně, milé matky:
Autor: M. Prokop Datum: 18.4.2019 21:08

Jistěže by mohla. Ale proč?

Obdivuhodné:
Autor: J. Ptáček Datum: 18.4.2019 10:26

Přesné, jasné, výstižné. A hlavně moudré. Škoda, že už jste mimo politiku. Možná jste mimo ni právě proto.

Ten blb z ochranky měl štěstí,:
Autor: A. Alda Datum: 18.4.2019 10:22

že tam nebyl přítomen žádný rozumný muž.

Ode mne by chytil takovou, že by ho ještě dneska dávali v nemocnici dohromady.

Na kojící ženu se slušný cizí muž nedívá, natož aby ji šel jakkoli obtěžovat.

Re: Ten blb z ochranky měl štěstí,:
Autor: P. Zinga Datum: 18.4.2019 10:28

Pane Aldo, tentokrát si dovolím s Vámi nesouhlasit.

Mám podezření, co podezření, přímo jistotu, že to určitá skupina "žen" dělá schválně, aby byly vidět.

Já osobně bych určitě nezasáhl, ale myslel si své. Kojit mohla před odchodem do banky.

Jsou věci, které na veřejnost nepatří, které se nehodí, jako třeba šťourání se v nose či škrabání v zadku.

Je a zároveň neni to to samé, ale...

Ale hovno.:
Autor: A. Alda Datum: 18.4.2019 10:54

Čekala tam na vyřízení své věci a kojenec začal řvát. Tak ho utišila prsem. Naprosto normální a běžné. Dělala to tak moje paní, dělala to tak moje snacha a doufám, že další snachy to budou dělat taky tak.

To má nechat dítě řvát když ví, jak ho spolehlivě utišit? A copak tomu bude slušný muž věnovat pozornost, že maminka kojí své miminko?

Ten blb z ochrany byl prostě obrblb. Já bych mu dal do huby. To ženská neumí, tak si stěžovala na síti. A reakce byla pochopitelná.

Když cizí žena kojí, tak si jí prostě nevšímám. Co je na tom složitého?

Re: Ale hovno.:
Autor: M. Malovec Datum: 18.4.2019 10:58

Proč byh se nedíval, když nejsem slušný muž a kozy jsou vystrkovány k obdivu.

Re: Ale hovno.:
Autor: Z. Lapil Datum: 18.4.2019 12:01

Pravda, když nejste slušný muž, můžete se i vysvat schovaný za tím pultíkem na pořadové lístky. Je to lidský a váš zadek by se jistě někomu líbil.

Jo, tuším vaši ironii. A přiznávám - ač se cítím být slušným mužem, taky bych se zájmem juknul. Ale nezíral; jsou situace, na které je nejlépe reagovat tak, jako by se neděly. Samozřejmě jen do chvíle, než některá z maminek vytáhne zpoza kojence revolver a začne požadovat 100 melounů v drobných bankovkách. Vona to ta ochranka taky nemá lehký.

Re: Ale hovno.:
Autor: P. Zinga Datum: 18.4.2019 11:24

Nevím, kolik Vám je, pane Aldo, ale má máma a ani moje žena by to takto okatě nedělaly. Neviděl jsem video: nešlo jít někam do ústraní?

Re: Ale hovno.:
Autor: M. Klas Datum: 18.4.2019 12:00

Vy jste tedy ranař (pokud nemáte jen silné svaly okolo vaší tlamy)! Za co byste mu dal do huby? Že ji požádal, jestli by se trochu nemohla zahalit? A to dítě nebylo žádné miminko, předtím tam podle svědků po bance běhalo. Stačilo od ní trochu slušnosti.

Mám silnou a tvrdou hůl.:
Autor: A. Alda Datum: 18.4.2019 12:37

Silné svaly už tak moc nemám, ale pořád ještě nejsem úplná srágora.

A pořád si taky myslím, že nejhorší je, když se "lidé kolem do toho nemíchají".

A kojení, jestli jste to někdy viděl, není žádné odhalování prsou. Děťátko se prostě přisaje.

A že před tím dětátko běhalo po bance? No to je přeci normální, některé děti umí běhat už od osmi měsíců. A normální doba kojení je do dvou let věku.

Mám tři děti a dvě vnoučata, vím, o čem mluvím.

Re: Mám silnou a tvrdou hůl.:
Autor: M. Klas Datum: 18.4.2019 14:11

Se svými dětmi, vnoučaty a pravnoučaty už jsem určitě řadu kojení viděl. Jen žádná z mých příbuzných přede mnou nekojila tak, aby byla odhalena. Já jim holý rozkrok také neukazuji.

Re: Ten blb z ochranky měl štěstí,:
Autor: P. Dvořák Datum: 18.4.2019 11:15

Blbost.

Jestliže se může na veřejnosti kojit, pak se každý může na veřejnosti na kojení dívat. A vy coby pouťový zápasník už vůbec nemáte jakékoliv právo svými pěstmi určovat, kdo je blb z ochranky a kdo je rozumný muž.

Nehledě na to, že by si místo vlastního pobytu v nemocnici vás někdo mohl namazat na chleba.

Re: Ten blb z ochranky měl štěstí,:
Autor: P. Han Datum: 18.4.2019 11:38

Kdyby se ten blb z ochranky jen díval, tak by asi problém nevznikl, co myslíte? Ta paní si nestěžovala na to, že by ji někdo očumoval.