25.5.2019 | Svátek má Viola



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

EVROPA: Protestní strany slaví úspěchy i ve Skandinávii



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 90, poslední: 19.4. 2019 22:43, přehled diskusí

Realisté 0,71%:
Autor: J. Svoboda 169 Datum: 19.4.2019 17:30

Tak jakýpak úspěch i ve Skandinávii?

Pěkný den.

Re: Realisté 0,71%:
Autor: V. Čermák 376 Datum: 19.4.2019 19:04

Pěkný dne, pan Robejšek je nepraktický teoretik, proto ho nikdo nevolí. Naštěstí zde máme schopného Praktika Babiše, který jeho teorii využívá a je drtivě volen....

Re: Realisté 0,71%:
Autor: L. Novák 475 Datum: 19.4.2019 19:36

Ty jsi placenej Babišem nebo tak blbej?

Re: Realisté 0,71%:
Autor: J. Kombercová Datum: 19.4.2019 21:04

Proč by Babiš takové, jako je pan Čermák, platil. Sami mu skáčou na špek (i když je to vlastně flaksa).

Re: Realisté 0,71%:
Autor: M. Prokop Datum: 19.4.2019 21:10

Takhle blbnout by za peníze normální člověk nedokázal.

Re: Realisté 0,71%:
Autor: M. Prokop Datum: 19.4.2019 21:10

Hlava nepochopil (zase)?

No comment :
Autor: I. Hendrych Datum: 19.4.2019 15:15

Pane Robejšek přidaj se k protestní SPD a už daj pokoj.

Budou tak hodnej.

Re: No comment :
Autor: P. Sinclair Datum: 19.4.2019 15:51

Já myslím, že by se měl sloučit se stranou Rozumných. Rozumní Realisti, to by byla senzace, to tady ještě nebylo.

Re: No comment :
Autor: M. Moravcová Datum: 19.4.2019 16:42

pane Robejšku, prosím, Robejšku

Re: No comment :
Autor: J. Svoboda Datum: 19.4.2019 17:51

Pane HendrychU (5. pád) pokoj dejte vy s takovými nesmysly. Vlastně nemám právo vám cokoliv radit, nebo vás omezovat a byl bych velmi rád, abyste se tím řídil i vy.

Blábolíte nesmysly, aniž byste věděl, o co jde.

Re: No comment :
Autor: M. Prokop Datum: 19.4.2019 21:11

V lepším případě neví.

Stejně na nich nezáleží. EP nebude, neboť EU nebude. :
Autor: K. Janyška Datum: 19.4.2019 12:26

Jako SSSR... Dzp.

" EVROPA: Protestní strany slaví úspěchy i ve Skandinávii ":
Autor: J. Fridrich Datum: 19.4.2019 11:15

" EVROPA: Protestní strany slaví úspěchy i ve Skandinávii " - proč je použito toto označení ? Stejně tak je nesmyslné označení pro tyto rozumné a o bezpečnost svých zemí usilující strany v Evropských zemích označení - nesystémové, extrémistické, nacionální a podobné dehonestující odsudky.. V létech 1933-1938 byli rozumní a předvídaví lidé, kteří upozorňovali na nebezpečí plynoucí z Hitlerova Německa také označováni jako panikáři a váleční štváči - a oni měli pravdu.. Ne Chamberlain, ale Churchill měl pravdu a on musel napravovat předchozí špatná rozhodnutí těch, co si toto nebezpečí neuvědomovali..

Tak asi tak..

Re: " EVROPA: Protestní strany slaví úspěchy i ve Skandinávii ":
Autor: V. Církva Datum: 19.4.2019 12:33

Máte pravdu. Pan Robejšek tu (myslím, že záměrně) používá termíny mainstreamových médií, které jsou manipulativní a s posunutým významem.

Podobně jako třeba taková xenofobie. To je termín vyvolávající představu vážné psychické poruchy - fóbie. Ve skutečnosti nám třeba i wikipedie vysvětlí, že není totožná s medicínským termínem fobie. A když se to pragmaticky domyslí, nejde ani o strach z cizího, ale o logické a oprávněné odmítání cizích kultur, které nám nic dobrého nepřináší. Přesto tu neomarxisté manipulativně používají termín xenofobie.

Re: " EVROPA: Protestní strany slaví úspěchy i ve Skandinávii ":
Autor: P. Sinclair Datum: 19.4.2019 13:52

Jaký cizí kultury, u vousu Prorokova?

:
Autor: J. Jurax Datum: 19.4.2019 16:14

Té, co vyznává onen vous Prorokův ... :-)

Re: :
Autor: P. Sinclair Datum: 19.4.2019 16:24

Jedna kultura od Maroka po Indonésii, žejo?

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 19.4.2019 21:13

V podstatě jedna, s místními odchylkami.

Re: :
Autor: S. Netzer Datum: 19.4.2019 22:43

Podle Prokopa nepatrné místní odchylky od Marrakeše po Mindanao.

:-)))

Re: " EVROPA: Protestní strany slaví úspěchy i ve Skandinávii ":
Autor: J. Fridrich Datum: 19.4.2019 14:48

Souhlas..

Velmi přesné a tragické přívlastky. Díky.:
Autor: M. Moravcová Datum: 19.4.2019 11:09

Realita - ospalé pokyvování v parlamentech Německa, Rakouska, Itálie, Nizozemska, Švédska a také Finska.

"jurodivá Gréta Thunbergová" - dementní evropský parlament

Problém je v tom,:
Autor: P. Zinga Datum: 19.4.2019 10:59

že většinová populace svůj negativní názor na migraci znehodnotí volbou falešných stran. Ze strachu z "nacismu" a omezené věrnosti.

Jeden :
Autor: S. Netzer Datum: 19.4.2019 10:16

z programových bodů nezávislým analytikem, poradcem a koučem Robejškem obdivované strany "Finů" je nejen opozice vůči Evropské unii ale rovněž i vůči NATO.

Tento programový bod, který "nepokrokový" autor Robejšek přešel cudně mlčením, se určitě zamlouvá Moskvě a její páté koloně a budí vzpomínky na jev zvaný finlandizace. :-(

Re: Jeden :
Autor: P. Han Datum: 19.4.2019 10:48

No to je hrozné. Myslíte, že Finové vystoupí z NATO? Aha, oni tam nejsou, to by tedy museli vstoupit a hned zase vystoupit. To mi připomíná Kavana. A jak daleko to dotáhl!

Re: Jeden :
Autor: V. Církva Datum: 19.4.2019 13:07

V neziskovce Netzer si myslí, že pravděpodobně největším přáním strany "Finů" a všech Finů je spojení s Ruskem (asi proto si říkají Finové a pravděpodobně se stydí za Finy kteří odolali Rusku v Zimní Válce, že?) a napadení států NATO. Asi proto Finsko do NATO nevstoupilo.

Jinak opravdu není jasné, jak by měla fungovat opozice proti NATO ve státě který není v NATO, ale ani nemá důvod být proti NATO.

Re: Jeden :
Autor: S. Netzer Datum: 19.4.2019 13:18

Ještě dejte k dobru, že MI 5 a CIA jsou "politické pobočky mezinárodního neomarxistického hnutí" a jak Emmanuel Macron, jako "mladý uchylný kluk u Rozchielda vydělal miliony za privatizaci firmy na lokomotivy TGM".

:
Autor: J. Jurax Datum: 19.4.2019 16:16

Zbytečně krmíte trolla ...

Re: :
Autor: S. Netzer Datum: 19.4.2019 16:43

Měli byste si ujasnit, jestli jsem troll nebo neziskovka, entito. ☺☺☺

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 19.4.2019 21:14

Efekt je stejný.

Re: Sybille Netzer:
Autor: L. Novák 475 Datum: 19.4.2019 10:50

A mění to něco na závěru autora, že se jedná o typickou protestní stranu? :-)