23.4.2019 | Svátek má Vojtěch



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

GLOSA: Čaputová u Schwarzenberga



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 127, poslední: 15.4. 2019 23:35, přehled diskusí

Není to tak:
Autor: J. Pospíšil Datum: 15.4.2019 21:13

Setkání s těmito osobnostmi je projevem vyššího rozhledu a noblesní úrovně.

Paní Čaputová projevila dobrý vkus!:
Autor: D. Mach Datum: 15.4.2019 19:21

Tenhle text se mi jako ironický hodně líbí a kdyby pod ním byl podepsán hradní mluvka, tak bych měl dojem, že už mele z posledního. Pokud je však myšlen vážně, tak se musím obávat o autorovo duševní zdraví. Suverénní občan suverénního státu se může stýkat s kýmkoli a Slovensko již není naším malým bratrem, kterému bychom mohli diktovat, co má a co nemá dělat. Paní Čaputová si vyrazila do Prahy, kde se setkala s poslancem Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky panem Schwarzenbergem a několika dalšími lidmi, a poté vyrazila na koncert Boba Dylana. Na návštěvu k prezidentovi České republiky vyrazí (jak sama prohlásila) po svém jmenování do funkce, a tak má podle prezidentského protokolu být. Že si autor článku myslí něco jiného a vyjadřuje nenávist vůči paní Čaputové, to je asi úplně jedno. Paní Čaputové svoji blbou náladu nevnutí.

Tohle je aspoň vtipné::
Autor: J. Václavíková Datum: 15.4.2019 19:12

https://www.youtube.com/watch?v=oD-GuCulV90

Lumpenkavárna Naruby?:
Autor: V. Čermák 376 Datum: 15.4.2019 17:19

Prezident Zeman býval, bývá a bude bývat často kritizovám Lumpenkavárnou za to, co dělal, dělá a dělati bude, zejména, navštíví-li svoje podporovatele. Inu je to jednou Prezident a tak má na to právo. A tato kritika je Hnusná. Prezidentka Čaputová je nyní Prezidentka a tak má úplně stejné právo navštěvovat Kdy chce a Koho chce, zejména svoje podporovatele. Pan autor se snad musel zbláznit, neboť klesl na úroveň Lumpenkavárníků...

Re: Lumpenkavárna Naruby?:
Autor: J. Svoboda 169 Datum: 15.4.2019 18:48

"bude bývat" ... geniální :o)

Pěkný den.

Kdyz tady ctu :
Autor: A. Kotas Datum: 15.4.2019 17:08

Toho pana Vlčka,tak me to pripadne ze to je prevleceny

Zemanuj Ovcacek .Kdyz se zamerite na jeho nadavky vsem co s nem nesouhlasi a kazdeho zna osobne tak je to celej Ovcacek

Re: Kdyz tady ctu :
Autor: V. Čermák 376 Datum: 15.4.2019 17:28

Pane Kotasi, zaujal mě váš příspěvek týkající se pana Vlčka. Tak jsem si přečetl jeho komentáře a zjistil jsem, že pouze vtipně Vyvrací Nevychovanosti různých zdejších Lumpenkavárníků. Takže v podstatě máte pravdu. Totéž dělá pravidelně i pan Ovčáček. Je to jeho práce, dělat si srandu z nevychovaných Lumpenkavárníků. Akorát jen nějak ty "Nadávky", jak pana Vlčka, tak pana Ovčáčka, mně tam Neštimují, Nespletl jste se?

Tihle lidé potřebují :
Autor: J. Cyrany Datum: 15.4.2019 16:38

pro svůj život pocit ohrožení. A pokud reálně neexistuje , vytváří ho svým chováním, názory a skutky oni sami. Emočně lákavý spiklenismus je přitahuje do partiček podobně citově vyprahlých kontinuálních pseudorevolucionářů a permanentních tvůrců neklidu. Materiálně dobře zajištění neklidně pátrají po každém vzrušení, které by je vytrhlo z letargie všedních dnů. Mediální otevřenost jim poskytuje uspokojení z pocitu ještě jsme tu ...a vy nás musíte vidět a slyšet..

Vadí mi to okopávání kotníků v rámci V 4,:
Autor: J. Kanioková Datum: 15.4.2019 16:36

zbytečné rozeštvávání.. Mělo by to být naopak..

Re: Vadí mi to okopávání kotníků v rámci V 4,:
Autor: M. Kolář 067 Datum: 15.4.2019 17:54

V4 je mrtvá záležitost ...

Re: Vadí mi to okopávání kotníků v rámci V 4,:
Autor: M. Mikulec Datum: 15.4.2019 18:06

To rozhodně není. Maďarska TV dokonce vysílá zprávy s logem V4. Takové mi chybějí: máme vědět, co se děje v Severní Koreji Africe, ale o Maďarsku a Polsku toho víme žalostně málo. Tedy nejsme informováni, kromě europlivanců na obě zmíněné země.

Re: Vadí mi to okopávání kotníků v rámci V 4,:
Autor: S. Netzer Datum: 15.4.2019 18:48

Buďte tak laskav, Mikulče, a nedělejte z ostatních nesvéprávné ubožáky ("nejsme informováni").

Pokud má svéprávný, samostatně myslící člověk o něco zájem, tak není nic jednoduššího, než se informovat.

Re: Vadí mi to okopávání kotníků v rámci V 4,:
Autor: V. Církva Datum: 15.4.2019 20:57

Neziskovko! Jako občan dodržující zákony této země si platím ČT a ostatní kanály tzv.veřejně právní televize. Navíc i z nostalgie a jazykových důvodů tyto ale i Nova atd. sleduji. Taky proto, že někdy po večerníčku zapomenu a kouknu na zprávy, taky proto, že zahraniční kanály jsou často horší než ty naše a Polsky či maďarsky neumím. A na těchto kanálech (Anglicky asi drain) jsou skutečně ty informace o V4 trochu nevyvážené. Když se o těchto zemích mluví tak většinou co udělaly jejich vlády údajně nebo skutečně (nikdo není dokonalý) špatně.

Re: Vadí mi to okopávání kotníků v rámci V 4,:
Autor: J. Svoboda 169 Datum: 15.4.2019 18:50

Co dělají soukromá média, když ČT selhává?

Pěkný den.

Re: Vadí mi to okopávání kotníků v rámci V 4,:
Autor: M. Dvořák Datum: 15.4.2019 23:35

Nepotřebuji média, nepotřebuji Okamuru, jezdím do Německa osobně k dceři. Jsem populista empirický. ☻

Čaputová nemůže a Eman může:
Autor: M. Němec Datum: 15.4.2019 16:33

Eman se po volbách vydal po krajích, za peníze daňového poplatníka, hlavně poděkovat svým voličům. Před volbama jezdil pro změnu po krajích, za peníze daňového poplatníka, a dělal předvolební kampaň, o které tvrdil, že kampaní není .

Tak doprdele kde byl tenkrát mravokárce Aleš Valenta ?

Re: Čaputová nemůže a Eman může:
Autor: V. Čermák 376 Datum: 15.4.2019 17:08

Sám jste Eman, M.Němče. Zeman Může a Čaputová taky Může. A až bude prezidentem pan Autor, taky bude Moci. Toš tak Nevychovaný M.Němče...

Re: Čaputová nemůže a Eman může:
Autor: M. Mikulec Datum: 15.4.2019 17:56

Čaputová pro změnu jezdí za Šorošovy peníze. A ne za voliči, ti ji až tak na srdecku neleží .

Re: Čaputová nemůže a Eman může:
Autor: S. Netzer Datum: 15.4.2019 18:51

Vy určitě znáte její srdeční záležitosti, "informovaný" Mikulče.

Re: Čaputová nemůže a Eman může:
Autor: V. Církva Datum: 15.4.2019 21:06

Tak pokud jste četli článek, píše se tam o jakémsi Trantunberkovi, Kocábovi, Žantovském a ostatních Sorošových zaměstnancích a doufejme politických mrtvolách. Jestli jí jsou voliči na Slovensku ukradení to nevím, do srdce skutečně nevidíte, a jako optimista věřím, že ne. Ale pokud ji zajímají tito spoluzaměstnanci, nevidím to s podporou zájmů Slováků Čaputovou moc dobře.

:
Autor: J. Jurax Datum: 15.4.2019 16:11

No jo, já bych posečkal, až se paní Čaputová ujme funkce a bude nějakou dobu prezidentovat.

Že jsou jejími příznivci Halík a Jeho knížecí Jasnost je sice varující, nicméně vyčkejme konkrétních činů. Koneckonců je to prezidentka odvedle, takže netřeba se moc vzrušovat.

Souzním:
Autor: J. Kanioková Datum: 15.4.2019 16:16

hysterické útoky z IVK :
Autor: M. Kolář 067 Datum: 15.4.2019 14:33

Že v IVK jen těžko rozdýchávají výsledky prezidentských voleb na Slovensku, je pochopitelné. Z této organizace vypadávají čím dále tím hloupější a hysteričtější výkřiky, jakési smutné vytí za neexistující velikostí jejich nejvyššího uctívaného guru Klause..

Autora článku zřejmě vůbec nezajímá, že zvolená prezidenta Čaputová se ujímá funkce až složením slibu. Prezidentem SR je v současné době stále Kiska.. A zdalipak se pan autor ozval , když současný prezident ČR, který je plně ve výkonu svých pravomocí, několikrát pravidlo o nezasahování do volebního procesu v jiných zemích porušil flagrantně a se vší arogancí jemu vlastní , viz. podpora Hofera, podpora Trumpa, atd atd... Tyto politické pokleslosti a ubohosti prezidenta ČR ve funkci zřejmě IVK konvenují ...

Re: hysterické útoky z IVK :
Autor: J. Svoboda 169 Datum: 15.4.2019 14:40

Ono dál ctí OPO smlouvu ...

Pěkný den.

Re: hysterické útoky z IVK :
Autor: V. Církva Datum: 15.4.2019 21:19

Ano, je pochopitelné že IVK Čapů nemusí. Prostě jim ta sorošova neziskovka v pozadí připadá logicky podezřelá. Ale vy lžete, hysterické, tedy nepodložené realitou výkřiky spíš přichází z modernistického, tedy mainstreamového tisku. Pan Valenta tu argumenty, třeba proč je pan Halík konečně šťastný uvedl.

Valentovi:
Autor: K. Krejčů Datum: 15.4.2019 14:05

a všem dalším "kritikům" paní Čaputové a jejích příznivců (v uvozovkách, kritika zde není přesné slovo, jde spíše o urážky, dehonestaci apod.) bych doporučil Rudé právo z ledna 1977 - v něm najdou inspiraci a vhodné výrazivo, použité tehdy v souvislosti s Chartou 77. A Slovákům lze jen poblahopřát - mají chytrou, hezkou a noblesní paní prezidentku, která se nesnižuje k ublíženeckým reakcím na nefér útoky, ale zůstává stále nad věcí. A že má k Česku neformálně pozitivní vztah nás může jenom těšit. No, má-li Slovensko ženy takové (viz známá sokolská píseň), je jejich drahá vlast zachráněná. Doufám, že dojde i na vlast naší. Zatím by paní Čaputová mohla vzít u nás to prezidentování jako občasnou alternaci - aby si Zeman mohl všimnout, že se to "prezidentství Zemanovství" dá dělat také jinak.

Re: Valentovi:
Autor: J. Vlček Datum: 15.4.2019 14:47

Pane Krejčů, to snad ani nemůžete myslet vážně. Žena, politikou neotřelá, by mohla radit prezidentovi, jak se co dělá? To je asi tak, jako bych já mohl radit krejčímu, jak se šíje oblek. Nespadl jste z višně?

Re: Valentovi:
Autor: V. Kolman Datum: 15.4.2019 16:45

Nebylo by to poprvé, kdy erudovaný amatér má lepší znalosti nežli vyučený "machr". Teprve čas ukáže, nakolik zvládá paní Čaputová roli presidentky. Osobně jí držím palce.

Re: Valentovi:
Autor: A. Kotas Datum: 15.4.2019 16:57

Souhlas

Re: Valentovi:
Autor: V. Církva Datum: 15.4.2019 21:13

Samozřejmě, to, že amatér má lepší znalosti než vyučený machr, to je spíš výjimka.

Ale tady jsme v politice a nepošpiněný člověk může přinést i svěží vítr. Nepošpiněný člověk se ale nešpiní se Sorošem, Kocáby a Trantunberky. Stačí to takhle?