23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

SLOVENSKO: Vítězství Čaputové

Po prezidentských volbách u našich východních sousedů se objevil absurdní náhled, že je Slovensko liberální země, liberálnější než česká kotlina. A že bychom se měli od našich bratří učit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Pavel 12.4.2019 21:35

Re: Je vidět, že dnes nejsou největším nebezpečím

1. místo v soutěži kašpar roku jsi ovšem s přehledem získal ty.

P. Pavel 12.4.2019 21:32

Re: Máš tam chybu,

Jediným zvukem, který by jsi mohl slyšet je, vzhledem k místu kde se nachází tvá palice, tvůj vlastní hlas, volksrusáku. Zkus zavřít klapačku, ty hýkání co slyšíš ustane

V. Čermák 12.4.2019 21:05

Re: Máš tam chybu,

Tak jste si zase Hýknul, Osle Pavle...

V. Čermák 12.4.2019 21:03

Re: Vyhrál tam Khárl, Kocáb a Halík v sukni.

Dobře Rotujete, Babišův Věrný Satelite Janyško....

J. Vlček 12.4.2019 20:30

Re: Je vidět, že dnes nejsou největším nebezpečím

Hovoříte jako nevycváraný synáček generála Pavla. To je ten, co si rád hraje na maršála Radeckého. Kvůli jeho kníru ho chvíli nechali velet celému NATO. Jo, kašpárkovat to mu jde, to umí.

P. Pavel 12.4.2019 18:22

Re: Caputova

Přesněji negativní reklamy, kterou kolem sebe šířil fico a jeho podržtašky svými zlodějinami a paktováním se s mafií.

K. Janyška 12.4.2019 18:20

Vyhrál tam Khárl, Kocáb a Halík v sukni.

No, je to věcí Slováků. Horší je, že u nás řídí Slovák Babiš s velmi temnou minulostí... Dzup.

P. Pavel 12.4.2019 18:20

Je vidět, že dnes nejsou největším nebezpečím

spalničky ani aids, nýbrž virus postihující podprůměrně inteligentní až mentálně postižené jedince halucinacemi na téma Soros.

B. Hudzieczek 12.4.2019 18:19

Re: Autor to vystihl

Jenomže Drahoš se Zemanem nediskutoval. Navíc jsem pana Drahoše viděl na několika vystoupeních a nemám pocit, že by nedokázal diskutovat.

P. Pavel 12.4.2019 18:16

Máš tam chybu,

správně je to takto: Její setkání s výše jmenovanými je naprostá diskriminace u těch občanů, kteří vzhlížejí ke svými zlodějským modlám typu hradní vepřová hlava, agent bureš či filip falmer.

M. Mikulec 12.4.2019 17:20

Re: Čaputová

Všechny výše jmenované figury spojují Šorošovy peníze.

V. Kain 12.4.2019 17:13

Čaputová

Její setkání s Halíkem,Žantovským,Schwarzenbergem a Kocábem je její naprostá diskvalifikace u našich občanů mimo těch, kteří vzhlížejí ke svým modlám.(výše jmenovaní)

V. Kain 12.4.2019 17:09

Re: Autor to vystihl

Hudzieczeku,ne snad že byl příliš velký fanda Zemana,ale když vidím Drahoše a potom když začne kdákat ty svoje naučené nesmyslné a ubohé fráze,tak si říkám zaplať bůh za ta 3%.Ten Drahoš není schopen absolutně o ničem diskutovat.Už při duelu se Zemanem kdyby neměl nápovědu,tak by byl pro smích.Ten by se sebe nebyl schopen vykoktat vůbec nic a nebo něco až by se Horáček v první řadě chytal za hlavu.On se za ni stejně chytal když ten vědecký blb řekl že by nebyl prezidentem dolních deseti milionů.Chápete vůbec co ze sebe udělal?Dneska už není tajemstvím,že mu a hlavně jeho Evičce šlo jenom o peníze.

B. Hudzieczek 12.4.2019 16:46

Autor to vystihl

Nepolíbenost veřejným životem, absence politického vzdělání a zkušeností, naprostá neznámost, to byly ty pravé předpoklady pro hladké vítězství. - To je stejná charakteristika jak pro Václava Havla v prosinci 1989.

Paní Čaputovou si Slováci zvolili, protože byli znechuceni Ficem.

A vyhrála velmi zřetelně - daleko větším rozdílem než český prezident. Ve své druhé volbě přitom p. Zeman vyhrál "vo fous" - o necelá 3%. A to možná jen proto, že protikandidát trochu nešikovně vynechal poslední debatu mezi dvěma koly voleb. Každá volba prezidenta je žeň pro píáristy - u nás například nasadili prof. Drahošovi masku "vítače", přestože to nebyla pravda.

Z úst paní Čaputové určitě neuslyšíme vulgarismy typu *unda. No a pan Kuciak byl investigativní novinář i před svou smrtí, ne až po, jak se nám tu autor snaží podsouvat. Z článku je zřejmé, že autor o situaci na Slovensku nemá valných znalostí nebo, což by bylo ještě horší, vykládá ji po svém.

Kdyby paní Čaputová neudělala nic jiného, než, že nejmenuje Fica ústavním soudcem, stála ta volba za to.

P. Han 12.4.2019 15:39

Re: Z toho,...

Jasně. Hnutí. To je ta spása. Něco jako ANO, jo?

V. Liptovský 12.4.2019 15:16

Už sa na to vy...kašlite...

Priatelia Česi, že vás to tak trápi... Samozrejme, zvolenie tej paničky je absolútny nonsens... Ale je to dôsledok tej neuveriteľne masívnej propagandy (za aké peniaze?), ktorej, žiaľ, podlieha väčšina menej analyticky nadaných ľudí, najmä mladých. Ale aká bola alternatíva pri absolútnej absencii skutočných osobností, ktoré by priniesli víziu budúcnosti, či aspoň prijateľnú myšlienočku? Zaujímavé je, že na Slovensku voľby prezidenta v Čechách prešli bez väčšej pozornosti ľudí, len s "povinnými" komentárikmi (zväčša politicky vopred danými) médií. No - v krajine, ktorá je vazalom, to inak nemohlo byť... Nemudrujte, aj tak sú to pohľady z diaľky, príďte na bryndzové halušky, pochopíte viac...

P. Čech 12.4.2019 14:06

Re: Z toho,...

Ono těm lidem v současném politickém a volebním systému ani nic jiného nezbývá.

P. Čech 12.4.2019 14:05

Re: Z toho,...

Oni by se ti lidé našli, ovšem asi ne v politických stranách. Tam se totiž sdružují téměř vždy kariéristé, kteří touží ovládat jiné lidi. Zásadně nechtějí sloužit občanům, což je základním principem zastupitelské demokracie. Jde o to, aby u voleb kandidovali přímo kandidáti (fyzické osoby), navrhovaní jakýmikoliv spolky občanů (nejen politickými stranami a hnutími), ba dokonce občané samotní, kteří návrh kandidáta stvrdí svými podpisy. Prostě to chce zásadní změnu systému. Té se ovšem nikdy nemůžeme dočkat od politických stran, ty by musely jít samy proti sobě. Jistou naději zde skýtají občanská hnutí.

Č. Berka 12.4.2019 13:27

Re: Já myslím, že bude jiná

kua, furt opakuju slovo "myslím, myslí"... se omlouvám...ať si ctěné čtenářstvo dosadí nějaké ekvivalenty...

Jinak, myslím, že slovenské volby prezidentky dopadly nejlépe, jak mohly- z toho, co bylo v nabídce

P. Harabaska 12.4.2019 13:03

Re: Z toho,...

On to dobře předpovídal ten Peter Jilemnický: Bude, ako nebolo.

Č. Berka 12.4.2019 11:44

Já myslím, že bude jiná

než mysleli její voliči a jiná, než mysleli nevoliči. Myslím ale, že se nic zásadního na Slovensku její volbou nemění. Je otázka, komu bude naslouchat. Nemyslím, že půjde do takové konfrontace, jako Kiska.

J. Farda 12.4.2019 11:35

Re: Po její "neoficiální" návštěvě u nás je celkem jasno.

Také Hofer dostal veřejnou podporou od Zemana před lety "polibek smrti", jen Trump to naštěstí ustál ... :-)

Ś. Svobodová 12.4.2019 10:38

Otázka nezní co příjde po nastolení.

Ale co příjde, jestli lidé pochopí, že se z nich stali jen zoufalí průkopníci slepých stezek.

M. Mikulec 12.4.2019 10:37

Re: ??

Slováci nesnášeli sorosovce Havla, ale zvolili si sorosovku Čaputovou. Dobre jim tak. V civilizovaných zemích je prezidentská funkce vyvrcholením kariéry, na Slovensku naopak začátkem. :-)))

F. Navrátil 12.4.2019 10:26

Není ideál, ale soupeř byl ještě horší

Čaputová vyhrálo proto, že proti ní nestál lepší kandidát. Stejně jako v České republice nestál proti opelichanému Zemanovi rovnocenný soupeř, ale vítači a euronadšenci jako Drahoš, Fischer nebo Hilšer.

V. Vérosta 12.4.2019 9:58

Re: Caputova

Souhlasím, demokratické volby jsou opravdu dost hrůza! Už aby to vzal do ruky Stalin nebo Gottwald! :-)

O. Prokop 12.4.2019 9:46

Re: ??

přesně tak. Vlastnost človíčka, který kecá do všeho. Ještě by měl okomentovat chorvatskou prezidentku. I kdyby to bylo jak píše, tak alespoň na úrovni bude Slovensko reprezentovat a ne jako dementní prokouřený alkoholik s inkontinencí ....

P. Gábriš 12.4.2019 9:37

??

Proboha, proč píšete o něčem, čemu zřejmě vůbec nerozumíte?

R. Tesařík 12.4.2019 9:14

Co přijde?

Nic.

S. Chvost 12.4.2019 8:30

Re: Další kvičící

Proc kvicici? Jen pokus o strizlive hodnoceni bez emoci. Nebo musi byt kazdy z vysledku voleb jednotne nadseny?