19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Fialův falešný polokomunismus

V rozhovorech, které Petr Fiala poskytl nedávno v souvislosti s vyloučením Václava Klause ml. z ODS, dal opět k dobrému svou oblíbenou tezi o polokomunistické Babišově vládě – polokomunistické, protože má podporu komunistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rameš 5.4.2019 9:57

Komunisté hájí svobodný internet

leda tak pro vlastní propagandu. Oni by nám to s tou svobodou předvedli, kdyby se zase dostali k lizu, ti se s věcmi nemažou jako levicoví liberálové (není to sousloví oxymóron? Je, ale holt se vžilo). Je to zřejmé, nebo se tu mám i pokakat?

Nicméně, předposlední odstavec celkem trefně vystihuje i moje pocity.

F. Doušek 5.4.2019 9:29

Kecy z IVK.

Vypadá to, že je platí Rusko.

S. Kalužík 4.4.2019 23:19

Re: Program komunistů ...

Rozhodně nejmoudřejší koment, ale je to marný, je to marný :)

V. Církva 4.4.2019 21:38

Re: Koho tedy volí ti pravicoví voliči?

Realisté jsou málo známí a nemají dostatečnou propagandu. Lidé tak buď realisty neznají nebo mají obavy, že by jejich hlasy vyšly naprázdno.

Svobodní jsou tak trochu anarchisté a určitě ne konzervativní. Bobo... Takže ze zoufalosti volí lidé ODS. Podle mne nevolitelní. Realisty bych i volil.

V. Církva 4.4.2019 21:33

Re: Článek je pravdivý, niméně Fialovi fandím.

:)

V. Čermák 4.4.2019 20:57

Článek je pravdivý, niméně Fialovi fandím.

Ať vydrží co nejdýl. Nemám totiž ODS rád.....

A. Pakosta 4.4.2019 20:31

Re: Dovolím si nesouhlasit!

S Vaším názorem souhlasím, s Vaším pravopisem již ne tak zcela...

J. Svoboda 4.4.2019 20:14

Ubohost z IVK. Klasika.

Koukam, ze komunisti a nacci silne ovlivnujici oligarchovu vladu nad Ceskem opet prichazeji do mody. Gratulace do IVK za obnoveni davnych myslenkovych limitu tuzemskych trabantaku... :-D

J. Farda 4.4.2019 20:13

Re: Co je to za hysterickou srágoru?

Tak to je opravdu plýtvání tím přehršlem falešných slůvek made in Guru VK ... :-(

P. Pavel 4.4.2019 20:03

Re: Co je to za hysterickou srágoru?

V tomto případě jde o synonyma. Mimochodem do vašeho stáda nepatřím, ovčane.

K. Salajka 4.4.2019 19:59

Re: Obsese

Chtěl jsem říct, že lídrem pravice nemůže být IVK, jestliže prezentuje komunisty jako neškodné idealisty. Co jsou zač nám předvedli komunisté propagací Ondráčka mlátičky. Putin se předvádí jako lovec medvědů a zatím je to obyčejný oligarcha, což je označení vymezené v našem tisku pro ukrajinského prezidenta.

O Rusko, kde 3. největší osobou všech dob je Gruzínec, jako spojence při budování demokracie, nestojím. Jako vnuk Stalinova kuchaře by Putin mohl vědět, jestli imperátor střelil svoji ženu sám, nebo se zastřelila sama, když ji zase zkopal.

J. Farda 4.4.2019 19:58

Re: Co je to za hysterickou srágoru?

Jaká srágora, vovčane s/prosťá/č/ku, copa nerozeznáte zvěstování Velkého Guru reprodukované žel jen falešnými slůvky ovčanstvu tlampačem Valentou? :-(

J. Jurax 4.4.2019 19:45

:-)))

Churchill prý taky kdysi bránil atentátu na Hitlera řka, že pro spojenecké válečné úsilí je prospěšnější vůdce živý a velící.

J. Jurax 4.4.2019 19:42

UI zjevně ještě není dokonalá. Jest to patrno, když diskutuje na Psu.

J. Jurax 4.4.2019 19:34

Bohužel volí z nezbytí ODS, neboť to je zatím jediný politický subjekt, jenž je aspoň omezeně a bohužel jen hubou prý pravicový a zároveň jakž takž zaručeně překonávající pětiprocentní klauzuli. To, setrvačnost a odlesk byvší slávy taky vysvětluje zatím relativně slušné volební výsledky.

Ovšem stávající věrchuška ODS se vydatně snaží, aby se strana kdysi pravého středu cpala nalevo, eurohujeřila a propadala se do bezvýznamnosti.

J. Jurax 4.4.2019 19:18

To máte těžký.

Lež je v boji o voliče hojně užívanou zbraní. Na pravdu voliče nalovíte jen zcela výjimečně, takže více či méně, ale spíš více lžou vsichni. Nikdo vám nedá, co MY vám slíbíme!

J. Jurax 4.4.2019 19:12

Dobře řečeno.

P. Pavel 4.4.2019 19:04

Co je to za hysterickou srágoru?

Jinými slovy tady klausův poskok obviňuje Fialu z příklonu k neomarxismu a při tom brání agenta bureše, který je co do lezení do prdeIe evropským (tedy dle autora této srágory neomarxistickým) politikům daleko vepředu před zbytkem politického peletonu.

Samozřejmě, že burešovi poskoci JSOU polokomunistickou sebrankou. Jak jinak by se dalo paktování s bolševiky, které začalo přidělováním korýtek a prozatím skončilo svinským pokusem církvím znovu ukrást jednou ukradané? No, možná by se dala upravit starý ale stále dost výstižný pojem ksčssd na anoksčssd.

J. Sinnreich 4.4.2019 18:38

Re: Ruda komise

Ta neni v komisi EU, ale takovych zapalenych soudruhu jsou u ns i na Zapade ve funkcich tisice.

J. Vlček 4.4.2019 17:59

Pane Aleši Valento,...

...máte naprostou pravdu. Proslovy pana Fialy připomínají zanícené svazácké projevy z doby komunismu. Tehdy ti kovaní svazáci brojili proti západu a zaštiťovali se spojenectvím se sovětským svazem. Dnešní pan Fiala brojí proti Rusku a velebí naše vazby na "svobodný" západ. Detaily údajné "svobody" západu se nezabývá. Jemu plně postačuje, že jeho hlas splývá s hlavním proudem.

Takovouto ODS si její bývalí voliči určitě nepředstavovali. Stejně jako si nepředstavovali, kam až to ten svobodný západ nakonec dotáhne. S jakým nadšením jsme se tehdy konečně zbavovali sovětského chomoutu, s ještě větším nadšením nám dnešní eurohujeři snaží navléci chomout EU.

Dnešní ODS, alespoň pro mne, jejího bývalého voliče, nepřichází vůbec v úvahu, abych jí vhodil svůj hlas.

J. Kanioková 4.4.2019 17:31

Obsese

A. Nový 4.4.2019 15:58

Re: nesahejte nám levičákům na Fialu

To jako, že ANOfert je levicový? :-))

A. Nový 4.4.2019 15:56

Dobrou chuť

Vy to "hovno" žerete už teď! :-))

L. Severa 4.4.2019 14:52

Dovolím si nesouhlasit!

" Je pravda, že KSČM se zdráhá jasně odsoudit zločiny spáchané v éře socialismu. Ale z tohoto postoje naprosto neplyne žádné nebezpečí pro demokracii v této zemi. To by se mohlo skrývat v programu komunistů." Přece tam nenapíší, že budou zavírat politické odpůrce, nebo zestátňovat. Lež byla u nich scela běžnou!!!

M. Valenta 4.4.2019 13:23

Po A příjde B

Vadí, stejně jako mě vadí soudruzi kolem vyčůraného Klause, včetně soudružky (bývalé) manželky.

V. Halašta 4.4.2019 13:22

Koho tedy volí ti pravicoví voliči?

Může mi pan Valenta vysvětlit, koho volí ti autentičtí pravicoví voliči, kterými se IVK neustále ohání, koho volí dnes?

Že nepřišli ani ke Svobodným, k Bobošíkové a dokonce ani k Realistům. Něco tady panu Valentovi a pánům z IVK neštymuje.

M. Pivoda 4.4.2019 13:10

K budoucnosti

Americký technologický kapitalista Peter Diamandis se před několika lety zamýšlel nad naší budoucností. Kam až nás může dovést stávající prudký technologický vývoj? A použil tehdy pro cílový stav výraz "technologický socialismus". Nikoliv komunismus!

V loňském roce jsem si Petera Diamandise vyslechl znovu a to již zdůrazňoval vliv technologií, které dokáží vygenerovat virtuální realitu a od reality nerozeznatelné fake news. Omlouvám se předem, ale z důvodů názornosti musím uvést tento příklad. Podaří-li se totiž úspěšně vytvořit virtuální realitu, můžete pak s velkou chutí požírat třeba ho(v)no s pocitem, že konzumujete šťavnatý steak.

Abych se vrátil zpět tématu. Tím jsem chtěl říci, že pokud vám někdo nasadí brýle virtuální reality (možná implantací přímo do vašeho mozku, protože jinak práci neseženete), pak vám může vcelku být úplně jedno jestli kolem vás je socialismus, kapitalismus, feudalismus či dokonce otrokářství. Toto jsou mnohem závažnější a urgentnější témata k diskusi než je migrace, muslimské náboženství, či terorismus v Evropě. A je už úplná prkotina, co dnes provádí česká tzv. pravicová politická stana ODS s politologem v čele. Dnes o vaší budoucnosti rozhodují technologové, nikoliv politologové. Kapišto, Pepíku?

Č. Berka 4.4.2019 13:09

Re: nesahejte nám levičákům na Fialu

hezký! :-D

M. Pivoda 4.4.2019 12:55

K minulosti

Někdy v září roku 1989 stál v Brně-Bohunicích na místní občanské schůzi (kde se řešily rozkopané chodníky) cca dva kroky za mnou ing. Vlastimil Tlustý. Vmísil se do diskuze a vykřikoval tam, jak je třeba posilovat socialismus. Působil tam už tehdy docela trapně. V listopadu téhož roku jsem ing. Tlustého ale viděl, jak na tribuně pravdy a lásky vykřikoval o potřebě změny společnosti. No a o několik let později byl v tzv. pravicové straně ODS (pod vedením bankovního úředníka Václava Klause staršího) demokraticky zvolen místopředsedou pravicové strany. Běžte do ři(t)i demokraté!

Tato strana, ODS, je už svou demokratickou voličskou základnou naprosto nedůvěryhodná. Její současný předseda může vykřikovat jakákoliv hesla a vytýčovat jakékoliv směry. Jsou a budou vždy nedůvěryhodní. Křísit takovou stranu byla strategická chyba, pokud svůj úmysl snad kdy myslel politolog Fiala vážně.

K. Salajka 4.4.2019 12:03

Re: Program komunistů ...

Doplnil bych také heslo: "Půda patří těm, kdo na ní pracují."

Místo programu bych doporučil poslouchat Skálu, Semenovu, Vojtu Filipa : To vy jste nám to tu po sametové revoluci rozkradli/já ale znám jen málo podniků, které si nerozebralo komunistické vedení/. Oni to tady totiž jménem všeholidu vlastnili a spravovali - to byly ty zlaté časy.

Na Jaklovi, Weiglovi a celém IVK je to vidět : bašta konzervativní pravice sponzorovaná Putinem. Stačí číst, netřeba impičmentu.