20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

POLITIKA: Ve sněmovně se vrší nezařazení národovci

Rok a půl od voleb se v Poslanecké sněmovně roztrhl pytel s nezařazenými poslanci. ODS vyloučila Václava Klause mladšího a SPD opustili Lubomír Volný, Marian Bojko a Ivana Nevludová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mikulec 22.3.2019 22:20

Re: Naprosto přesně,

Tak, protože silnější odrbávají slabší, a to je OK, protože kdo by odporoval Německu, že? Německo tahá za euronitky.

J. Kanioková 22.3.2019 19:50

A co váš narcismus ?

J. Kanioková 22.3.2019 19:49

Jo, Klausofobové nepřiznají objektivní fakta

J. Kanioková 22.3.2019 19:47

Bože, to je debilní článek

J. Kanioková 22.3.2019 19:46

Až po vás.

J. Kanioková 22.3.2019 19:45

Naprosto přesně,

a plus - islám má dnes silnější vliv na chod světa než křesťanství. Jak pravil Darwin: silnější nakonec vyhraje.

A debilní EU tomu nebrání !!!

J. Kanioková 22.3.2019 19:40

Přesně, to nešlo dočíst

A. Stiess 22.3.2019 19:07

špidlo-sobotkovec

Bylo by slušné zakončit článek, že Jelínek je členem akademie soc-dem - se špidlou v čele.

Jeho "nezávislost" je více než diskutabilní = lépe ty bláboly nečíst.

K. Janyška 22.3.2019 18:19

Re: Ujetý politologu, který nezná podstatu lidského světa, tedy

Pokud máte takový názor, musíte se zeptat Kluasových, ne mě... Dzp.

F. Navrátil 22.3.2019 17:12

Pohled Jelínka a spol.

Národovec, nácek nebo rasista je dnes podle sluníčkových norem každý, kdo není vítač nebo nesouhlasí s projevy oikofobů.

J. Václavíková 22.3.2019 14:36

Re: Já jsem též národovec.

Přesně tak, pane Burdo!

A. Reček 22.3.2019 14:12

Národovectví je často posledním útočištěm darebáků

Náhle takoví dělají ze sebe vlastence. U nás to vidíme pěkně u komoušů a Okamurovců!

P. Burda 22.3.2019 14:06

Re: Já jsem též národovec.

Ale to máme národ Plzeňanů, Chodů, Pražanů a Pražáků, Šumavanů, Krkonašanů, Hradečanů, Podblaníčanů, Vysočiňanů, Litoměřiců, Liberečanů ... a to jsem se Moravy dotkl jen okrajově.

Každá z těch oblastí má pár slov, která jsou ob oblast nesrozumitelná. Každá z těch oblastí má zvyk, jídlo ... které jinde neznají, nebo jinak nazývají ...

Pokud byste chtěl argumentovat tím, že ona nářečí jsou si příliš podobná, tak čím se různá nářečí česká liší od nářečí moravských, slezských, nářečí Slováků, nářečí jižní části Polska, jazyku Lužických Srbů ...

A co tací, co se naučí pár frází v cizím jazyce tak, že jimi kompletně nahradí odpovídající fráze svého jazyka? Pokud berete to, jakým jazykem mluví člověk ve stavu sníženého vědomí, tak třeba já při probouzení z narkózy mluvil arabsky (umím zhruba sto slov - třeba, že mi není úplně nejlíp). Jsem proto Arab? Nebo jsem si jen "zautomatizoval" pár výrazů, které není vhodné užívat na veřejnosti tak, že ty české jsem totálně vytěsnil? I když, na stranu druhou, občas bych byl raději obyvatelem Libanonu nebo Jordánska, než "poddaným" některých našich politických (j)elit.

P. Burda 22.3.2019 13:55

Re: K těm národovcům

Někdy je to zvláštní. Ale ty levičáky jsme si do čela zvolili MY. Třeba i tím, že jsme nešli k volbám.

Regulace trhu, tak je je prováděna orgány EU, má daleko k regulaci trhu tak, jak jí znám ze socialismu. A pozor! Regulace trhu podle EU a regulace trhu podle našich politiků není to samé! Protože když EU reguluje ve stylu "zákaz nehygienického prodeje", tak na západě si prodavač koupí jednorázové rukavice nebo kleště na podávání, u nís jsme museli balit do igelitu. Když na západě zvýšili nařízením hygienu provozů, tak udělali omyvatelné stěny do výše umazatelnosti, u nás nařídili kulaté rohy, dlažky až na strop ...

P. Burda 22.3.2019 13:50

Re:

Inu, ano, máte pravdu.

Jen prostě, když jsem prošedivělý postarší pán, tak nebudu propagovat likvidaci prošedivělých postarších pánů, ale proti nespravedlnosti, že starší prošedivělí lidé mají horší pracovní šance.

Když vypadám všude jako imigrant, tak nebudu bojovat proti imigrantům jako takovým, ale proti ilegálům. Nebo proti zločincům, pašerákům ...

M. Mikulec 22.3.2019 13:50

Re: K těm národovcům

Právě že těch budovatelů socialismu je na Západě mnohem víc než v Rusku, nemyslíte? Juncker odhaluje v Číně vyrobenou sochu Karla Marxe v nadživotní velikosti, to už je samo o sobě dost varující pro přemýšlivé. EU reguluje poslední lísteček na stromě, svobodný trh už neexistuje, vše je regulované. Vše pravicové už má nálepku extrémně pravicového, fašistického a jánevímčehovšeho. Přitom jestli něco připomíná fašismus, tak je to Brusel. Sorry.

P. Burda 22.3.2019 13:47

Re: Klausové a porážka

Klause nic neporazí. Protože:

Dítě se před spaním dívá pod postel, jestli tam není bubák.

Bubák se před spaním dívá pod postel, jestli tam není Chuck Norris.

Chuck se před spaním dívá pod postel, jestli tam není Klaus. Protože Klause se musí bát i Chuck Norris. A jestli ne, tak si to s ním Klausovi familie dojde vyřídit.

Chybu či porážku dokáže přiznat jen psychicky vyzrálá osobnost. A narcismus není průvodní vlastností psychicky vyzrálého člověka.

P. Burda 22.3.2019 13:42

Re: K těm národovcům

Nevím, jak jiní, ale já si "Západ" neidealizoval. Jen jsem před 30 lety začal porovnávat zažitou zkušenost socialismu a běžný pracovní život v "rozvinutém kapitalismu".

Kapitalismus má mnoho chyb, ale má i mnoho kladů. Socialismus má pár kladů, ale chyb násobně více než kapitalismus.

P. Lenc 22.3.2019 13:42

Re: Klausové a porážka

S tím perem znáte pouze tu propagandistickou verzi, že?

M. Mikulec 22.3.2019 12:52

K těm národovcům

bych řekla, že můžeme být rádi, že nemusíme zažívat na vlastní kůži vymezování se slovenských národovců vůči Čechům. Teď se slovenští národovci vymezují proti Maďarům.

Čeští národovci se nevymezují stejně: ti se vymezují proti EU, protože správně vidí, jak jsme si hloupě idealizovali západ, a naletěli.

I. Hendrych 22.3.2019 12:47

No comment ...

....taletovaná rodina Klausů, kterou byl tomuto státu čert dlužen.

J. Lepka 22.3.2019 12:03

Re: Já jsem též národovec.

No, jak jsem měl příležitost poznat názory p.t. národovce, tak za příslušný peníz se našminkuje na zeleno a bude dělat vodníka.

J. Lepka 22.3.2019 12:02

Re: Já jsem též národovec.

Je to mnohem jednodušší pane Burdo, národnost je prostě příslušnost k mateřskému jazyku. V tomto přesvědčení mne nedávno utvrdil případ pána, který po skoro 50 letech života v německojazyčném prostředí díky alzheimerově chorobě zcela zapomněl němčinu a rozumí jen českým pečovatelkám. Židé říkají mamelošn a evidentně vědí proč.

J. Lepka 22.3.2019 11:54

Re: Já jsem též národovec.

Taky mají z čeho čerpat, komunisti totéž realizovali za dolary. Ty prokleté inflační dolary, co ne a ne zkrachovat.

J. Lepka 22.3.2019 11:52

Re: Ujetý politologu, který nezná podstatu lidského světa, tedy

Když už tak všemu rozumíte, Janyško, proč se tedy tím spontánním řádem, který m.j. neeliminuje morálku jakožto nezbytného průvodce lidským vývojem neřídí ani Klausovi ?

J. Lepka 22.3.2019 11:50

Re: Klausové a porážka

Ten nepřiznal ani svou porážku, když se hrdlil působením v ligovém týmu a pak nedal a ni šestku. Nakonec nepřiznal ani to pero v přímém přenosu.

J. Ptáček 22.3.2019 11:33

Re: Klausové a porážka

I když vyloučení ze strany za jasné vítězství nepovažuji, měl jsem na mysli případnou porážku třeba v argumentačně náročnější diskuzi nebo třeba v tenisu.

P. Lenc 22.3.2019 11:16

Re: Klausové a porážka

A jakou porážku mají přiznávat? Buďte tak laskavý a mně, blouda informujte.

J. Ptáček 22.3.2019 11:13

Re: Klausové a porážka

Asi jsem to nenapsal dost přesně. Mně nejde o to, zda Klausové mají nebo nemají pravdu, to odpoví chytřejší a povolanější. Můj primitivní dotaz zní: dokážou Klausové veřejně přiznat svou porážku?

P. Lenc 22.3.2019 10:48

Re: Klausové a porážka

Když ji "asi znáte" tak proč se ptáte.Vždyť víte, že jsou Klausové "poraženi", nebo ne?