19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Ve sněmovně se vrší nezařazení národovci

Rok a půl od voleb se v Poslanecké sněmovně roztrhl pytel s nezařazenými poslanci. ODS vyloučila Václava Klause mladšího a SPD opustili Lubomír Volný, Marian Bojko a Ivana Nevludová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 22.3.2019 19:47

Bože, to je debilní článek

A. Stiess 22.3.2019 19:07

špidlo-sobotkovec

Bylo by slušné zakončit článek, že Jelínek je členem akademie soc-dem - se špidlou v čele.

Jeho "nezávislost" je více než diskutabilní = lépe ty bláboly nečíst.

J. Kanioková 22.3.2019 19:40

Přesně, to nešlo dočíst

F. Navrátil 22.3.2019 17:12

Pohled Jelínka a spol.

Národovec, nácek nebo rasista je dnes podle sluníčkových norem každý, kdo není vítač nebo nesouhlasí s projevy oikofobů.

A. Reček 22.3.2019 14:12

Národovectví je často posledním útočištěm darebáků

Náhle takoví dělají ze sebe vlastence. U nás to vidíme pěkně u komoušů a Okamurovců!

M. Mikulec 22.3.2019 12:52

K těm národovcům

bych řekla, že můžeme být rádi, že nemusíme zažívat na vlastní kůži vymezování se slovenských národovců vůči Čechům. Teď se slovenští národovci vymezují proti Maďarům.

Čeští národovci se nevymezují stejně: ti se vymezují proti EU, protože správně vidí, jak jsme si hloupě idealizovali západ, a naletěli.

P. Burda 22.3.2019 13:42

Re: K těm národovcům

Nevím, jak jiní, ale já si "Západ" neidealizoval. Jen jsem před 30 lety začal porovnávat zažitou zkušenost socialismu a běžný pracovní život v "rozvinutém kapitalismu".

Kapitalismus má mnoho chyb, ale má i mnoho kladů. Socialismus má pár kladů, ale chyb násobně více než kapitalismus.

M. Mikulec 22.3.2019 13:50

Re: K těm národovcům

Právě že těch budovatelů socialismu je na Západě mnohem víc než v Rusku, nemyslíte? Juncker odhaluje v Číně vyrobenou sochu Karla Marxe v nadživotní velikosti, to už je samo o sobě dost varující pro přemýšlivé. EU reguluje poslední lísteček na stromě, svobodný trh už neexistuje, vše je regulované. Vše pravicové už má nálepku extrémně pravicového, fašistického a jánevímčehovšeho. Přitom jestli něco připomíná fašismus, tak je to Brusel. Sorry.

P. Burda 22.3.2019 13:55

Re: K těm národovcům

Někdy je to zvláštní. Ale ty levičáky jsme si do čela zvolili MY. Třeba i tím, že jsme nešli k volbám.

Regulace trhu, tak je je prováděna orgány EU, má daleko k regulaci trhu tak, jak jí znám ze socialismu. A pozor! Regulace trhu podle EU a regulace trhu podle našich politiků není to samé! Protože když EU reguluje ve stylu "zákaz nehygienického prodeje", tak na západě si prodavač koupí jednorázové rukavice nebo kleště na podávání, u nís jsme museli balit do igelitu. Když na západě zvýšili nařízením hygienu provozů, tak udělali omyvatelné stěny do výše umazatelnosti, u nás nařídili kulaté rohy, dlažky až na strop ...

J. Kanioková 22.3.2019 19:45

Naprosto přesně,

a plus - islám má dnes silnější vliv na chod světa než křesťanství. Jak pravil Darwin: silnější nakonec vyhraje.

A debilní EU tomu nebrání !!!

M. Mikulec 22.3.2019 22:20

Re: Naprosto přesně,

Tak, protože silnější odrbávají slabší, a to je OK, protože kdo by odporoval Německu, že? Německo tahá za euronitky.

I. Hendrych 22.3.2019 12:47

No comment ...

....taletovaná rodina Klausů, kterou byl tomuto státu čert dlužen.

J. Kanioková 22.3.2019 19:46

Až po vás.

J. Ptáček 22.3.2019 10:44

Klausové a porážka

Dokážou vůbec Klausové přiznat svou porážku, nebo jde jenom o můj hloupý dotaz. Správnou odpověď (asi) znám.

P. Lenc 22.3.2019 10:48

Re: Klausové a porážka

Když ji "asi znáte" tak proč se ptáte.Vždyť víte, že jsou Klausové "poraženi", nebo ne?

J. Ptáček 22.3.2019 11:13

Re: Klausové a porážka

Asi jsem to nenapsal dost přesně. Mně nejde o to, zda Klausové mají nebo nemají pravdu, to odpoví chytřejší a povolanější. Můj primitivní dotaz zní: dokážou Klausové veřejně přiznat svou porážku?

P. Lenc 22.3.2019 11:16

Re: Klausové a porážka

A jakou porážku mají přiznávat? Buďte tak laskavý a mně, blouda informujte.

J. Ptáček 22.3.2019 11:33

Re: Klausové a porážka

I když vyloučení ze strany za jasné vítězství nepovažuji, měl jsem na mysli případnou porážku třeba v argumentačně náročnější diskuzi nebo třeba v tenisu.

J. Lepka 22.3.2019 11:50

Re: Klausové a porážka

Ten nepřiznal ani svou porážku, když se hrdlil působením v ligovém týmu a pak nedal a ni šestku. Nakonec nepřiznal ani to pero v přímém přenosu.

P. Lenc 22.3.2019 13:42

Re: Klausové a porážka

S tím perem znáte pouze tu propagandistickou verzi, že?

J. Kanioková 22.3.2019 19:49

Jo, Klausofobové nepřiznají objektivní fakta

P. Burda 22.3.2019 13:47

Re: Klausové a porážka

Klause nic neporazí. Protože:

Dítě se před spaním dívá pod postel, jestli tam není bubák.

Bubák se před spaním dívá pod postel, jestli tam není Chuck Norris.

Chuck se před spaním dívá pod postel, jestli tam není Klaus. Protože Klause se musí bát i Chuck Norris. A jestli ne, tak si to s ním Klausovi familie dojde vyřídit.

Chybu či porážku dokáže přiznat jen psychicky vyzrálá osobnost. A narcismus není průvodní vlastností psychicky vyzrálého člověka.

J. Kanioková 22.3.2019 19:50

A co váš narcismus ?

M. Krčmář 22.3.2019 9:54

Spíše to vypadá že máme ve sněmovně pár poslanců nezařaditelných. Mohu si o Klausových myslet cokoliv,ale určitě si nemyslím, že neumí počítat, takže pochybuji,že by zakládali novou stranu, mohli by se pokusit ovládnout nějakou stávající,ale žádnou nevidím. Snad ledaže by jim Okamžura prodal SPD,leč to se mi zdá nepravděpodobné.

K. Janyška 22.3.2019 9:30

Ujetý politologu, který nezná podstatu lidského světa, tedy

jeho spontánní řád, tedy jedinou možnost existence lidstva, co to melete ? Dzp.

J. Lepka 22.3.2019 11:52

Re: Ujetý politologu, který nezná podstatu lidského světa, tedy

Když už tak všemu rozumíte, Janyško, proč se tedy tím spontánním řádem, který m.j. neeliminuje morálku jakožto nezbytného průvodce lidským vývojem neřídí ani Klausovi ?

K. Janyška 22.3.2019 18:19

Re: Ujetý politologu, který nezná podstatu lidského světa, tedy

Pokud máte takový názor, musíte se zeptat Kluasových, ne mě... Dzp.

K. Salajka 22.3.2019 9:19

Proč já

nemám kamaráda, který by mě gratis ubytoval na "svém zámečku" ? Stal bych se i politicky talentovaným.

Š. Hašek 22.3.2019 7:41

Já jsem též národovec.

Kromě jiného, pane Jelínku. Ale zařazený

Optám se Vás. Které národnosti ráčejí býti? Jeden Kalousek stále vyplňuje do té kolonky "proevropská".

J. Lepka 22.3.2019 9:11

Re: Já jsem též národovec.

Nechte si udělat genograf, to s národovectvím docela slušně zamává.