20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

EVROPA: Macronova vize EU vůbec nemá vizi

Francouzský prezident Emanuel Macron zveřejnil k 5. březnu v předních evropských denících otevřený dopis „Za evropskou renesanci“, v němž představil svoji vizi reformy EU. Reformy, která by byla dobrá leda pro Francii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Sedlář 25.3.2019 0:28

Re: Kapři, rybník ...

Nene to je jen jeden z mnoha příkladů selektivního vymáhání zákona. Tudíž zákona k hovnu. Existuje mnoho dalších příkladů. Pokud Vám to přijde málo počkejme si na důsledky nedodržování tohoto zákona za 20-30-50 let. Bude legrace, až se z toho poserem.

M. Prokop 19.3.2019 21:48

Re: Kapři, rybník ...

Dokud vám nespadne na hlavu.

M. Prokop 19.3.2019 21:47

Re: Nechci kohokoli s vizemi.

Vize je v pořádku, je-li použita k přesvědčování.

Silně v nepořádku, pokud jsou k ní lidé donucováni - viz vize federalizace EU nebo zelené fantasmagorie.

D. Stirský 19.3.2019 20:39

Nechci kohokoli s vizemi.

Vize je vidění a já nechci, aby v politice byli blouznivci našich hor. Vize je pro mne jen obyčejná floskule.

O. Uživatel 19.3.2019 16:12

Uživatel požádal o vymazání
P. Sinclair 19.3.2019 16:03

Re: Kapři, rybník ...

Pouze reakce na žvást předřečníka "všechno zrušit a začít znovu".

R. Tesařík 19.3.2019 15:53

Re: Kapři, rybník ...

To je pitomoučký argument.

P. Sinclair 19.3.2019 15:17

Re: Kapři, rybník ...

Začít znovu v jeskyni? Ne, děkuji, já jsem se SVOU EU docela spokojen.

M. Sedláček 19.3.2019 15:12

Re: Někde jsem nedávno četl:

Díky za odkaz. Ztotožnit se mohu pouze s hlasováním Mach/Payne.

M. Prokop 19.3.2019 14:56

Re: Kapři, rybník ...

Dnes už není jiné řešení, než zrušit všechno a začít znovu. Rušit per partes nejde, je to moc provázané.

P. Sinclair 19.3.2019 12:27

Re: Kapři, rybník ...

To je všechno?

J. Sedlář 19.3.2019 12:08

Re: Lidovecký blb měsíce (roku jakéhokoliv)

Hmm lihovec to jo, taky nedávno otočil v par otázkách migrace, moc ho nemusím. Ale Vaše argumenty jsou opravdu nezlomné. Zatím po srovnání se jako blb ukazuje J.Dvořák 055.

J. Sedlář 19.3.2019 12:03

Re: Kapři, rybník ...

Hele bylo jakési pravidlo o ochraně vnější hranice shengenu, na to se stále sere z vysoka. Za jeho nedodržování není sankce (pro organizace a (ne)Ziskovky), tak proč ho nezrušit, když je ku hounu.

M. Mikulec 19.3.2019 11:34

Re: Evropská unie byl dobrý nápad!

Tak. Ostatní už byli od rozhodování odstrizeni, začalo to Maastrichtu, pak Lisabonskou smlouvou, a systém hlasování v EU parlamentu frakcí prostě nedává malým zemím šanci.

P. Sinclair 19.3.2019 11:30

Re: Kapři, rybník ...

Tak jo. Co je prosím škodlivé přemnožení pravidel? Kolika pravidly se momentálně řídí a kolika by se měl řídit třeba mezinárodní obchod nebo arbitrážní řízení? Která pravidla byste zrušil?

M. Hoblík 19.3.2019 11:22

Evropská unie byl dobrý nápad!

Eu je velmi užitečná organizace! Pro Němce, Francouze a velemoudré komisaře EU.

M. Prokop 19.3.2019 11:10

Re: Kapři, rybník ...

Chápu. Kdo žije ze škodlivého přemnožení pravidel, která tím pádem nelze uhlídat, případně z korupce, kterou to generuje, bude mít vždy hrůzu z toho, že by o svůj krmný rybník přišel.

M. Prokop 19.3.2019 10:56

Re: Chybí ochranný mechanizmus

Záměrně chybí ...

K. Janyška 19.3.2019 10:54

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

Nemá cenu nikoho o takovém vývoji přesvědčovat. Pro sečtělého je však až neuvěřitelně a nápadně shodný s vývojem a koncem SSSR a pěstováním tzv. sovětského člověka, mimochodem, u nás Čechoslováka a v EU teď tzv. Evropana, které tak krutě a přirozeně selhalo. Stalo se to proto, že se to stát muselo. Spontánní řád lidského světa nic jiného nedovolí a už vůbec ne lidskou hloupost a nadutost ve věcech, které náleží jen a jen jemu, coby nezničitelné neosobní spontánní řídící struktuře všeho ve vesmíru, tedy i lidského světa. Je jedinou možností existence lidstva... Dzp.

K. Janyška 19.3.2019 10:53

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

Momentální model EU podle LS, jak jinak, byla přijata za předsednictví Německa, je skvělým nástrojem pro tak zločinný úkol. Vždyť z ní vycházející euorgány neslouží ničemu jinému, než podřízení všeho v EU Německu, coby nejsilnějšímu jeho členovi. Každý vidí, že za EU v případě skutečně velkých věcí jedná Merkelová, ne ty loutky, které Německu v čele EU slouží. Mimochodem, Německo už těží z EU a eura teď. Má největší přebytek státních financí na světě, přestože růst HDP jen průměrný.

A intergrace, tedy podřízení národních států a národů Evropské unii prostřednictvím tzv. implementace tzv. evropského práva, čti evropského, tedy vlastně novoněmeckého, příkaznického práva, postupuje. Někdy tempem až závratným. Najednou se mluví o Evropanech, o Evropě jako státu, o evropanství a populismu těch, kteří se odmítají takovému vývoji podřídit. A Macron do toho přijde na poradě se svojí rupočernou německou soudružkou s návrhem na urychlení integrace a zapojení do této nelidskosti dalších a dalších oblastí tak, aby evropský stát skutečně vznikl, a to co možná nejrychleji.

Neznikne však. Vznikne jen strašné napětí, které může skončit obřím krveprolitím při zpětném osvobozování národů a národních států z područí tohoto zločinného molochu. Návrhy na evropskou armádu a společnou policii a zdanění nejsou ničím jiným, než dalšími střípky do mozaiky euvýstavby, tedy v budoucnu podřízení Evropy tomu nejsilnějšímu, tedy v posledku právě Německu. To, že si to Francouzi a další neuvědomují, není vůbec důležité. Prostě jim chybí vzdělání stran spontánního řádu lidského světa.

K. Janyška 19.3.2019 10:53

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

Mimochodem, Macron pracoval přímo v administrativě Bilderbergu a tak není divu, že náhle z ničeho nic získal takovou podporu Francouzů prakticky neznámý člověk, když mu Bilderberg patřičně pomohl. Totéž platí o předsedovi francouzské vlády, který byl účastníkem Bilderbergu také. Také, o podle všeho vydírané, Merkelové. Každý si pamatuje, když vypukla aféra s tím, že ji sledovala roky tajně polostátní americká agentura, jak rychle změnila názor na jí před tím tolik kritizovaný mulitikulturalismus.

Německo a Francie se dohodly pod tlakem svých mocenských choutek, tažených inspirací socialismem, který má ve Francii své "vědecké" rodné hnízdo a kterým se Němci velmi rychle nakazili už dávno. Dokonce přes linie první světové války se hádaly, řečeno s mistrem Hayekem z jeho slavné Kontrarevoluce vědy, kdo z nich lépe ovládá umění socialismu, tedy kdo umí lépe zorganizovat lidský svět. No a taková ideologická nálož v obou národech se Bilderbergu velmi hodila a hodí. Tlačí je už roky k založení jednoho evropského velkostátu, který by mohli mocní lépe svými penězi ovládat. EU ničím jiným, než takovým zárodkem, neustále se vyvíjejícím v tomto směru, není.

Ale vraťme se k tzv. integraci Evropy, tedy neustále omílanému termínu, jakoby vůbec nešlo o pohlcení malých velkými a likvidaci národních států a dokonce národů na evropském kontinentu. Ano, tzv. integrace Evropy nic jiného neznamená. Kdo si pod takovým termínem představuje něco jiného, měl by to vyložit. Já, coby znalec kompozitivní teorie, to nedokáži. Kdo potom jiný, mi není jasné.

K. Janyška 19.3.2019 10:53

INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

PROSTŘEDNICTVÍM EU ?

Název, jak z hororu, co ? A přesto popisující realitu. Co se tedy děje ?

Lidský svět, coby celek, se snaží zorganizovat (já vím, že marně, ono to nejde ze známých důvodů, je navždy lidmi nezorganizovatelným spontánním řádem, který řídí je, ne oni jeho) skupina nejbohatších lidí světa, tedy špičkových socialistů. Ano, bohatí mentálně propadnou dojmu, že když umějí zorganizovat tak obří a výnosné firmy a majetky, že by to mohlo jít i z celým lidským světem. A tak pilně zasedají v různých světových podivných institucích a radí se, jak to udělat.

Špičkou a centrem takového celosvětového radění, tedy socialistického řádění, je Bilderberg. Na něm se tajně, naposledy na konci minulého roku na 3 denním jednání, domlouvají. Kdo to nechce vidět - nevidí, stačí však vyhledat všechno na netu a jen ignorant si myslí, že na tajném jednání si porovnávají, kdo má dražší slipy nebo hodinky. Dohodnou se a konají. A samozřejmě, že v první řadě ovlivňují politické dění všude ve světě tak, aby to jejich záměrům vyhovovalo. A jedním z jejich hlavních zájmů je samozřejmě Evropa.

Š. Hašek 19.3.2019 10:47

Re: A co na to Pavel Svoboda?

Copak Svoboda ... !

Ten nám zítra sdělí, že i Pán Bůh se jezdí radit do brusele.

M. Mikulec 19.3.2019 10:40

Re: Chybí ochranný mechanizmus

Tato bezcenná osoba vyhodila policejního prezidenta z funkce, protože byl málo razantní k žlutým vestam.

J. Poživil 19.3.2019 10:39

A co na to Pavel Svoboda?

Je dobře, že to vidíte Vy.... Ale tohle by měl vědět také Váš spolukandidát a lídr kandidátky Pavel Svoboda, který k Macronovi až nebezpečně nekriticky vzhlíží....

P. Sinclair 19.3.2019 10:39

Re: Kapři, rybník ...

Kdyby se prázdnota dala stupňovat, nic by nebylo prázdnějšího, než tento žvást o "Evropě s co nejméně pravidly".

J. Ptáček 19.3.2019 10:38

Chybí ochranný mechanizmus

Není důležitý výrok nepříliš bystrého Macrona. Bohužel v EU chybí mechanizmus jak odsunout podobného génia na okraj EU a dále směrem k úplnému zapomnění této bezcenné osoby.

J. Poživil 19.3.2019 10:37

Re: Někde jsem nedávno četl:

Jestli fakt chcete vědět, kdo jak a očem hlasoval, doporučuji mrknout na odkaz....

https://naoosp.cz/volby-do-evropskeho-parlamentu-2019/

M. Mikulec 19.3.2019 10:34

Re: Jděte do háje s Vašimi vizemi.

Přesně, pane Hašku. EU se nezmění v ničem, proč by to dělala? Aby se státy střední a východní Evropy citily dobre? To je nebetycna naivita. Vždyť je Lisabonskou smlouvou odstrihli od rozhodování.

P. Lenc 19.3.2019 10:29

Re: Někde jsem nedávno četl:

Jo, to tak u těchto"vizí" bývá pravidlem.