25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

TERORISMUS: Tahle země je naše...

„Tahle země je naše“ měli možná v ústech magoři s kvérem, kteří statečně postříleli na Novém Zélandu bezbranné lidi. Důvodem jejich činu mohla být i víra jejich obětí či jiná odlišnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Čermák 18.3.2019 11:35

Re: Tahle země naše není ?

Je to tak. O naší zemi by měli rozhodovat především ti, kteří pro ni něco udělali, dlouhé roky pracovali a odváděli daně. Naopak sotva opeřená kuřata vylezlá ze skořápky by se měla nejprve pořádně rozkoukat a nejen koukat, ale hlavně řádně pracovat a né si dělat bezpracný byznis z šíření mantry, že tato země naše Není...

P. Grigar 18.3.2019 11:02

Tahle země jednou bude naše!!!

.. měli v ústech magoři, kteří vraždili a vraždí ve jménu islámu v různých zemích světa.

B. Rameš 18.3.2019 10:52

Každá ideologie

má svoje extremisty. Ideologie mající v jádru nadřazenost určité skupiny lidí nad jinou pak obzvlášť. Takový extremismus vede nejprve k pobízení k likvidaci a jejímu "ideovému" zaštítění (může se stát, že některá oběť se zmátoří a zeptá se "proč?" nebo "za co?" a většina lidí krom echt psychopatů tak nějak potřebuje mít nějaké to zdůvodnění, byť blbé), posléze k likvidaci samé. Národnost (tahle země je naše...) tu prakticky málokdy hraje nějakou roli, daleko spíš rasa, víra, třídní původ a podobné internacionální hověziny. Tak jak tak, každý, kdo zabíjí nevinné, nic netušící a bezbranné lidi, se vymyká z řádku světa a zaslouží metodu ZZZ (zabít, zahrabat, zapomenout), Týpky vraždící na Novém Zélandu nevyjímaje.

V. Student 18.3.2019 10:52

Pane Vodvářko,

nevšiml jsem si, že jste byste se pouštěl do úvah, co se honilo teroristům hlavou, když vystříleli Bataclan. Nebo co se honilo hlavou tomu, který rozjezdil náklaďákem před osmdesát lidí na Riviéře.

Oficiální média nás v takových chvílích bombardují informacemi, že to, chudák, asi neměl v hlavě v pořádku. Popř. byl frustrovaný z nepřijetí v zemi, do které přimigroval. Jo, a taky práci že neměl, to se na tom zkratu mohlo taky podepsat.

Tak jak to je? Vraždí muslim, je to chudák, vraždí nemuslim, je to fašistický bídák? Vy to tedy máte jednoduše hozené, to vám řeknu.

P. Zinga 18.3.2019 10:15

?

https://www.breitbart.com/africa/2019/03/16/nigerian-muslim-militants-kill-120-christians-three-weeks/

Nigerijští muslimští ozbrojenci zabili za tři týdny 120křesťanů

P. Lenc 18.3.2019 11:00

Re: ?

Mám takový dojem, že to pan Vodvářka krapet nedomyslel.

M. Koutný 18.3.2019 10:14

Pletete dvě věci dohromady

Ray Koranteng, Theo Gebresselasie, bratři Okamurovi jsou Češi jiné barvy pleti, jiných genů, ale sdílejí s námi kulturní a civilizační prostor. Čeští Židé byli v mnoha případech hybateli vzestupu česné ekonomiky v 19. století a aktivně se podíleli na tzv. 2. vlně národního obrození (Sokol, organizaci, jež je přímo nálepkou češství, založili Žid Fügner a Němec Tyrš...). Slušný a rozumný člověk nemá problém akceptovat přítomnost pracovitých a skromných Vietnamců, nejpozději ve 3. generaci plně integrovaných.

Nikdy však nelze akceptovat přítomnost barbarů, kteří žijí z našich pěněz, ale zároveň odmítají jakoukoli integraci, naopak budují paralelní společnost, řídící se odpudivými středověkými zákony, pohrdají naší historií a kulturou a netají se tím, že jejich cílem je náš svět ovládnout a zničit.

Není to samozřejmě omluvou pro střelbu v mešitě ani kácení stromů na koleje. Ale prvotními viníky jsou ti, kdo sem takovéto obludárium pozvali, nutí nás ho krmit a šatit a ještě plivou na ty, kterým se to nelíbí, označují je dehonestujícími nálepkami a tají nebo bagatelizují zločiny machomentských hord.

Nevolám po vyvraždění muslimů nebo po koncentrácích pro ně. Ono by stačilo trvat na tom, aby dodržovali naše zákony, tvrdě trestat jejich zločiny, odříznout je od kapes daňových poplatníků ( a s nimi i "neziskovky", přiživující se na této problematice) a nevpouštět sem další - tím myslím do celé Evropy, abych předešel argumentům, že u nás žádní nejsou. A především dát jasně najevo, že tento prostor patří lidem, vzešlým z židovsko-křesťanské kulturní tradice, nebo alepoň ji akceptujícím, a dodržujícím nejen zákony, ale i nepsaná kulturně-společenská pravidla našeho civilizačního okruhu.

P. Jášek 18.3.2019 10:12

Od

r. 1990 bylo machometány zavražděno 20 000 obyvatel Západu!

Machometáni mají žít v machometánii a tam ať se staví na hlavu a vyhazují si mešity třeba dvakrát denně.

Ano, tato země je naše! Máme povinnost ji uchránit pro naše děti!

A pro všechny, dopadne to jako v Libanonu, každý materiál má bod zlomu! I člověk!

F. Svoboda 18.3.2019 10:45

Re: Od

Dodávám, že vražedný čin neschvaluji, odsuzuji jej, ale je pochopitelný v kontextu s násilným rozšiřováním musulmanů !!!

J. Vlček 18.3.2019 10:06

Pane Vodvářko,...

...píšete ve jménu všeobjímající lásky každého, vůči každému bez výjimky, což je jistě bohulibá představa fungování světa, ovšem jen slepý a hluchý to může takto vnímat. Lépe řečeno, jsou tací, jako jste například vy, kteří to vidět a vnímat reálně odmítají, zavírají oči, aby si to nemuseli přiznat.

Až budete psát příště článek na toto téma, zkuste se zamyslet nad svatou knihou islámu, koránem, která je jakýmsi návodem, jak se mají vyznavači islámu chovat vůči jinověrcům nebo nevěřícím.

Jste přesvědčen, že je namístě, aby se vůči lidem, vyznávající toto náboženství, ostatní obyvatelé tohoto světa stavěli vstřícné a láskyplně, zatímco oni nás nenechávají na pochybách, jaké mínění o nás mají, jak jsou připraveni nám to při každé příležitosti předvést názorně? (Jejich činy zde nechci rozvádět, sám jistě víte, co mám na mysli).

Doufám, že neporaním vaši cituplnou duši, když se vyjádřím tak, že lidi s takovýmto vyznáním bych za sousedy mít nechtěl. Podobné jako bych například za války nechtěl mít za souseda příslušníka NSDAP.

F. Kodera 18.3.2019 10:02

Bradatí chlapci

zavraždili v posledních letech ve světě tisíce nevinných lidí, reakce na to byla vždy chabá nebo žádná a skončilo to konstatováním, že se s tím holt musíme naučit žít. Že někomu rupne v bedně i na druhé straně, to se dalo očekávat a spíše se lze divit tomu, že to trvalo tak dlouho. Tím neříkám, že s tím souhlasím.

P. Zinga 18.3.2019 10:01

"Chceme to, co máte vy"

se jmenuje kniha Johna Lanchstera o VB dneška. Zatímco se v knize jedná o přistěhovalce, kteří nechtějí to, co patří jiným, pouze to samé a usilují prací o to, jde v zásadě u organizované masové migrace o to, přisvojit si to naše. A u klimaalarmismu vlastně o totéž.

M. Malovec 18.3.2019 9:48

Ano, jsou to magoři

a jejich čin je neomluvitelný. Hledejme však taky příčinu. Není to život v rozvrácené rodině a špatné dětství.

P. Dvořák 18.3.2019 9:31

Kdo podporuje islamizaci? Ti co jsou u moci.

Co naprosto změní jejich názory?

Sebrat jim ochranky!

K. Salajka 18.3.2019 13:24

Re: Kdo podporuje islamizaci? Ti co jsou u moci.

Budou si je hýčkat sami bradatí !

R. Meišner 18.3.2019 9:28

lidstvo skutečně

za 3000 let v oblasti morálně-volních vlastností žádný pokrok neudělalo---je to zhruba stejné už asi 10.000 let. co se pronikavě změnilo jsou pouze prostředky, které používá. // jinak všechny války co kdy byly, tak byly tak či onak vedeny ve jménu Boha...takže všechna náboženství jsou jen karikaturou poctivé a čisté víry.

V. Petr 18.3.2019 11:54

Války byly vedeny s cílem zmocnit se cizí země, cizího

majetku a nadělat z místních obyvatel otroky! A kdo se nedokázal vojensky ubránit, zmizel z historie a často i ze světa.

Náboženství tomu vytvářelo pouze ideologickou nadstavbu a sloužilo jako tmel příslušných společností. A pak poskytovalo příslušným ideologogům moc a peníze!

K. Janyška 18.3.2019 9:27

Ano, magoři. Stejní jako náboženští fanatici

všude na světě... Dzp.

M. Mikulec 18.3.2019 9:15

Kvalitní analyzu

politickeho islámu dělá Bill Warner, vědec fyzik. Také Daniel Wood ma kvalitní přednášky- kněz, znalec historie, porovnává náboženství.

P. Zinga 18.3.2019 9:11

Tato země je naše!

https://www.welt.de/regionales/niedersachsen/article190438607/Toedlicher-Messerangriff-in-Cuxhaven-36-Jaehriger-in-U-Haft.html

"Smrtelný útok nožem v Cuxhavenu."

Naštěstí Syřan propíchl Syřana.

Ale mohl to být i autor, šel-li by v Cuxhavenu na rybu, umějí je tam moc dobře.

M. Mikulec 18.3.2019 9:21

Re: Tato země je naše!

Autor bohužel pojal téma jako vražděni neviňátek. Rozdíl mezi radikálním a umírněným muslimem je ten, ze první vám podřezava hrdlo a ten umírněný vám při tom drží nohy.

J. Jurax 18.3.2019 15:25

Ano. Drží sice ty nohy fest, ale opomněla jste zdůraznit, že to zásadně odsuzuje, neboť islám je mírumilovný.

Z. Rychlý 18.3.2019 8:59

Bylo to o islámu?

Autor by si měl zajít na diskotéku do Bataclanu.

J. Novák 18.3.2019 8:50

To, co se stalo je výsledkem šílené a škodlivé politické korektnosti.

M. Mikulec 18.3.2019 8:43

Ano, cizorodý muslimský element

vzbuzuje v mnoha Evropanech obavy. Ovšem v těch Evropanech, kteří nejsou u moci. Těm se muslimská rozpínavost, sebejistota, agresivita a neustále požadavky pochopitelně nelíbí. Tak se jim zavře pusa politickou korektnosti a tažením proti fake news. Mocní si to pro sebe vyřešili. Za této situace, kdy nesmíte veliký problém ani pojmenovat, nesmíte tím pádem ani vyslovit řešení. Tak se předstírá, ze je všechno v pořádku, ale problém bublá pod povrchem. Až jednou vyhřezne. A to se přesně stalo.

Š. Hašek 18.3.2019 8:29

Tato země je moje.

Co do toho furt pletete Okamuru? Ale vlastně pleťte, protože jiní politici by ji rádi darovali jiným. Zkráceno.

R. Franc 18.3.2019 7:51

Pane Vodvářko,

pokusím se s některými věcmi z vašeho článku nesouhlasit. Jeho nosnou kostrou je, že ten magor to dělal pod heslem "Tahle země je naše"? To jste špatně vyfabuloval, ale můžete si to dovolit, protože ten jeho "manifest" se špatně dohledává. Vy to v první větě nadhodíte jako možné, ale pak už s tím pracujete jako s faktem - no fuj. Spíš se to neslo v duchu odplaty za mrtvé, které mají na svědomí vyznavači "správného" islámu, za zvrácenou touhu po Nobelově ceně míru, ale hlavně za zvrácené zviditelnění se toho magora. Píšete, že "Víme dobře, že masakrování vyvolává potřebu dalšího zabíjení..." - takže chápete tento čin magora jako ospraveditelný za všechny tisíce zabitých ve jménu "správného" islámu? Jestli byste chtěl konstatovat, že jsme za posledních 3000 let žádný velký pokrok neudělali, kde je pak pokrok na straně lidí, kteří slavili přes 5000 mrtvých z 11. září (doufám, že vaše paměť vás neklame - to ještě byla nekorektní i CNN, kde po několik dní byly přenosy z těchto "oslav" v přímém přenosu), a kteří vždy stojí na straně těch magorů (frustrovaných, duševně vyšinutých, ale jinak slušných lidí, zdravících své sousedy), takže je oslavují jako hrdiny. Apropó, "náš jediný místní terorista" byl evidentně "momentálně zaostalej" a intelektuálně slabej, ale to se nikde neřeklo. Ostatně se mi nezdá být v pořádku ani to, že kdykoliv se odehraje teroristický čin, v případě, že je útočníkem muslim, trvá dlouho, než se o něm lidé dozvědí (jak o činu, tak potom podobu, jméno a původ útočníka), pokud je útočníkem magor z druhý strany, dozvíme se ihned vše, včetně toho, že je podporovatel Donalda Trumpa, i vylhané pravicové smýšlení pachatele, ačkoliv tenhle idiot byl tak levicovej, že by mohl poučovat i soudružku Semelovou. Ale to se samozřejmě v současné době nenosí, tak tam plácneme nálepku pravicovej (koneckonců tu jsme přilípli i na Hitlera).

V. Kotas 18.3.2019 7:24

Tahle země je Naše - tedy těch, kteří

zde vyrostli, byli k tomu vychováni, berou jí za svou se všemi tradicemi, úctou k předkům. A i těch pár dalších, kteří zde sice nevyrostli, ale sžili se/integrovali se s původním obyvatelstvem. A kteří jsou ochotni ji bránit, i před nesmysly EU.

K. Salajka 18.3.2019 6:52

Vrah

před masakrem vydal manifest, kde uvedl, že doufá, že když zavraždí nevinné civilisty ve věku 27 let jako jiný terorista -Nelson Mandela, doufá že později také získá Nobelovu cenu míru. To je jistě zrůdné, ale přece jenom stojí za to, klást si otázku, zda černošská většina JAR dostála dohodám o převzetí moci od bělošské menšiny /Willem de Klerk a Africký národní kongres/.

Je znát velkou vlnu solidarity s obětmi a tak je na místě otázka, proč o srovnatelně zrůdných útocích proti křesťanům, nemáme tak podrobné informace. Odezva byla daleko slabší (víte vůbec kolik koptů zemřelo v Egyptě ?). To nemluvím o oslavných demonstracích po vraždách izraelských civilistů. Kam se poděly plačky ?

J. Adamovič 18.3.2019 7:33

Re: Vrah

Před několika dny zabili islámští radikálové v Nigerii 32 křesťanů, to České televizi opět nějak uniklo.