16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

Bouře ve sklenici ODS

Jak to tak vypadá, Fiala vyhodí Václava Klause mladšího ze strany. Rozepře trvají už delší dobu, ale opravdový shitstorm nastal poté, kdy provinilec přirovnal schvalování zákonů předkládaných Bruselem v naší sněmovně k proceduře, kdy za války židovští výboři sestavovali pořadníky pro německé transporty do vyhlazovacích táborů. Pro obě strany je to hodně ošemetná situace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Širůček 17.3.2019 18:00

Neudělali moc dobře

měli si ho tam nechat, ale pokaždé, když s nějakým jeho výrokem nesouhlasili, veřejně se od něho distancovat (jsme demokraté, připouštíme pluralitu názorů, ale toto není stanovisko ODS). Já myslím, že to byl jeho cíl, udělat ze sebe mučedníka ... a také, že je dost hlupáků, co mu na to skočí.

F. Doušek 16.3.2019 10:02

Re: Moc mně mrzí, že jsem si jako malý kluk

Vsadím boty, že i tady.

M. Prokop 16.3.2019 0:15

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Autor: P. Smutný Datum: 21.9.2016 14:33 Nefňukej buzíku a umej si rendlík, eventuálně prdel (tou kterou mluvíš).

R. Neveselý 16.3.2019 0:09

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

áááá, pán si archivuje.... to už je takový estébácký zvyk

Ovšem samozřejmě, běž tam a užij si, komouši.

I. Kellner 16.3.2019 0:06

Re: Nět čilavěka, nět problema v provedení amerických soudruhů

Nápodobně, pane Prokope.

M. Prokop 16.3.2019 0:03

Re: Nět čilavěka, nět problema v provedení amerických soudruhů

Možná tuší, ale přiznávám bez mučení, že slunéčka jsou pro mne relevantní asi stejně jako vy, tedy vůbec.

M. Prokop 16.3.2019 0:00

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

QED

M. Prokop 16.3.2019 0:00

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Autor: R. Neveselý Datum: 28.8.2018 13:12 Tak běž do prdele, komouši.

I. Kellner 15.3.2019 23:26

Re: Nět čilavěka, nět problema v provedení amerických soudruhů

Ale kdež, i slunéčka už tuší, pane Prokope..

https://www.novinky.cz/komentare/499096-komentar-venezuelske-preslapy-alex-svamberk.html

(nechcu dávat flek-odkazy, ale jsem dnes líný to nějak sám opisovat..)

J. Schořík 15.3.2019 23:25

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Uražený zoufale neoriginální klausián Prokop :).

J. Schořík 15.3.2019 23:24

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Mýlíte se konečně jako vždy. Nebojím se Vás ani Vám podobných, konečně o tom jsme si s panem Brzákem psali, jen vidím co jste zač a co (nevědomky, protože jste příliš hloupá abyste si to uvědomovala) děláte. Klaus jr. je oproti Vám co se týče názorového extremismu a nazi teorií skutečně zatím břídil, Vy jste ve svých odsudcích mnohem tvrdší a nebojíte se obviňovat ze spiknutí, nebo nejšpinavějších věcí kohokoliv bez jakéhokoliv důkazu, nebo alespoń logické úvahy.

A třídní nepřítel je dán tam, kdy se proti někomu uplatňuje státní moc. Já nejsem státní moc Velevážená SPD, jako obvykle vůbec nerozumíte o čem mluvíte. Prostě s Vámi bytostně nesouhlasím a zcela individuálně Vám to budu dávat najevo dokud tady oba budeme. Na tom není vůbec nic špatného - Vy si tu pozornost zasloužíte..

R. Neveselý 15.3.2019 23:20

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Vy jste legrační, když své názory sám opisujete, vlastních nemaje.

M. Mikulec 15.3.2019 23:12

Evropský parlament

https://www.youtube.com/watch?v=aQ5dVyqYBS8

R. Brzák 15.3.2019 23:12

Re: Dodnes jsem si myslel,

Chcete tvrdit, že Macron, takto prezident druhé největší země v EU (s prezidentským systémem) nemá ždánou moc nad tím, jak se rozhoduje v EU? Ne snad hlavní moc, tu má logicky ta země (a její představitel), která všechno platí (Německo). Ale jistě má nad tím větší moc, než náš premiér (na což řeknu aktuálně - zaplať pánbůh). A chcete tvrdit, že pro Vás neplatí zákony, které z vůle EU přijímají naši poslanci? Pro mne ano. Pokud tvrdíte, že neplatí - super! Já Vás klidně budu mít za souseda i s tím, že pro Vás bude platit, na čem se v EU dohodneme, když pro mne bude platit jen to, co já z těch předpisů osobně odsouhlasím. To je totiž znak toho, že mám nad sebou moc já, ne kdokoliv jiný.

Jestli je to pro Vás obecné, pamatujte, že vypisovat sem tisíce předpisů EU by nám oběma něco zabralo.

M. Prokop 15.3.2019 23:10

Re: Masakr v Křesťanském kostele.

Nevím, zda je NZ veden dobře nebo špatně, vím jen, že tam presidentuje či premiéruje žena. To může být dobře i špatně, bez vztahu k pohlaví.

Třeba GB zachránila před úpadkem taky žena.

M. Prokop 15.3.2019 23:06

Re: Nět čilavěka, nět problema v provedení amerických soudruhů

Nebozí "američtí soudruzi" holt nemají k dispozici organizované bandy kriminální spodiny, jako Maduro.

https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/venezuela-nicolas-maduro-juan-guaido-krize-volby-demonstrace-ustava_1902040700_dp

R. Brzák 15.3.2019 23:04

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Vy jste vše přečetl? Pak jistě víte, že jsem tady hned dopoledne jasně formuloval nesouhlas s tvrzením, že páně Klausovic (ml) přirovnávání (ať už hlasování v parlamentu, nebo Macronových tezí) jsou přinejmenším netrefné...přesto jste podlehl svému strachu, že bych snad mohl vidět v nich ryzí pravdu - a proto jste mne vlivem svého strachu nazval magorem. Proč ve strachu? Není jiný důvod, proč se snažit někoho urazit v diskuzi, než strach. Ona totiž i útočná reakce je projevem strachu. Ale nebojte se, já jsem na virtuální urážky imunní.

I. Kellner 15.3.2019 23:03

Re: Nět čilavěka, nět problema v provedení amerických soudruhů

Prostě wostrým hochům došlo, že by někdo mohl zrakvit toho jejich Gajdó.

M. Prokop 15.3.2019 23:00

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Pan Schořík nějak nechápe, že lidé prostě mají nějaké vlastní názory. Z vlastního přesvědčení, ne odněkud opsané. O jakémkoliv názoru dnes lze říci, že je odněkud opsaný. Lidí je hodně, názorová škála je relativně omezená.

Konec konců, i názory páně Schoříkovy lze označit za odněkud opsané. Socialistů už před ním bylo tolik, že těžko najde něco, co už by nenašel někdo před ním.

R. Brzák 15.3.2019 23:00

Re: Dodnes jsem si myslel,

Vzhledem k tomu, že slepice ani sloupky u plotu nejsou lidé - a já se zabývám lidským strachem - je Vaše tvrzení jen projevem Vaší neschopnosti najít valentní protiargument.

P. Zinga 15.3.2019 22:50

Doufám, že si Janda poté, co vás pustí z ruky,

vy ocasové, olíže prsty. Dobrou noc.

P. Zinga 15.3.2019 22:47

Re: Masakr v Křesťanském kostele.

Ajaká špína seš ty, hovado hnědé?

J. Matuška 15.3.2019 22:41

Re: Nět čilavěka, nět problema v provedení amerických soudruhů

„Je to záminka vytvořená Madurovým režimem za nějakým dalším účelem,“ komentoval situaci poradce amerického prezidenta pro bezpečnost John Bolton. Později dospěl Washington k závěru, že se opravdu jednalo o neúspěšný pokus o atentát.

Jeho organizátor přitom tvrdí, že se po něm třikrát sešel s americkými úředníky. „Předpokládám, že chtěli získat informace, aby mohli případ prostudovat. K ničemu dalšímu nedošlo,“ uvedl údajný organizátor.

Americké ministerstvo zahraničí toto tvrzení nekomentovalo. Už dřív jakýkoli podíl na atentátu odmítlo. Teď pouze zopakovalo, že podporuje nenásilnou změnu režimu ve Venezuele.

P. Jirkovský 15.3.2019 22:39

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Přelétla, ale nečetla. Tak jo.

P. Jirkovský 15.3.2019 22:38

Re: Dodnes jsem si myslel,

Dobře, jakou moc má nade mnou Macron, co mně může přikázat, co mně může zakázat, k čemu mně může přinutit? Až mně to sem všechno všechno vypíšete (vobecný pindy si nechte na koledu), tak začnu přemejšlet vo strachu. Ten váš Hitler je samozřejmě nesmysl.

P. Jirkovský 15.3.2019 22:34

Re: Dodnes jsem si myslel,

Jděte už laskavě s tím vaším strachem do prdele. Tu vaši "teorii" napasujete i na to, že slepice málo snášej, nebo že vám uhnily sloupky vod plotu, cenu to nemá a ani smysl.

P. Jirkovský 15.3.2019 22:31

Re: Dodnes jsem si myslel,

Jasně. Dejte dohromady třeba Gandhiho a Brejvíka, voba patřej do vašeho světa. Ale můj svět je jinej, tak mě do svejch paranoidních představ laskavě netahejte.

J. Richter 15.3.2019 22:29

Re: Masakr v Křesťanském kostele.

Oděsa byla super, tam ty ruský filcky rovnou zapálili a byl klid. Měli to udělat i v Donbasu, ty rudá špíno.

R. Brzák 15.3.2019 22:28

Re: Dodnes jsem si myslel,

víte co? Udělám to pro Vás a zareaguji.

Máte pravdu - pokud je normální, že člověk musí podlehnout svým obavám (například z toho, že by se významný politik mohl skutečně vážně zabývat tím, že text Main Kampfu, nebo osobnost Hitlera, je podobný(á) tezím Macornovým či jeho osobnosti) a proto odmítne vidět v jeho prohlášení různost potenciálních interpretací - pak jsem magor, tedy nejsem normální.

P. Jirkovský 15.3.2019 22:27

Re: Dodnes jsem si myslel,

Nerozumím, ale je pravda, že blbě vidím, čeho jsem se dopustil? Musel jsem ven, psi chytli kunu.