18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

Bouře ve sklenici ODS

Jak to tak vypadá, Fiala vyhodí Václava Klause mladšího ze strany. Rozepře trvají už delší dobu, ale opravdový shitstorm nastal poté, kdy provinilec přirovnal schvalování zákonů předkládaných Bruselem v naší sněmovně k proceduře, kdy za války židovští výboři sestavovali pořadníky pro německé transporty do vyhlazovacích táborů. Pro obě strany je to hodně ošemetná situace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Širůček 17.3.2019 18:00

Neudělali moc dobře

měli si ho tam nechat, ale pokaždé, když s nějakým jeho výrokem nesouhlasili, veřejně se od něho distancovat (jsme demokraté, připouštíme pluralitu názorů, ale toto není stanovisko ODS). Já myslím, že to byl jeho cíl, udělat ze sebe mučedníka ... a také, že je dost hlupáků, co mu na to skočí.

M. Mikulec 15.3.2019 23:12

Evropský parlament

https://www.youtube.com/watch?v=aQ5dVyqYBS8

P. Zinga 15.3.2019 22:50

Doufám, že si Janda poté, co vás pustí z ruky,

vy ocasové, olíže prsty. Dobrou noc.

M. Varadinková 15.3.2019 22:08

Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Prolétla jsem diskusi a vidím, že i v mé nepřítomnosti jsem pro mnohé tím nejdůležitějším tématem já. Když pominu Kohuta, kterého hryže jeho špatné svědomí, tak hlavně pro Schoříka. Pro něj jsem sice jen hloupá venkovská tetka, jak často zdůrazňuje, vlastních názorů prý nejsem schopna, protože prý jenom opisuju od Tomského. Zároveň mi ale připisuje ďábelskou schopnost šířit jakousi názorovou "radioaktivitu" a Klaus jr. je proti mně prý břídil:-)))) Schořík sem prý chodí jenom kvůli mně, aby mi v šíření té radioaktivity bránil tím, že na mne bude nenávistně útočit.

Čeho se tak moc bojíte, Schoříku? Co to pořád melete o tom spiknutí? Chováte se, jakobyste opravdu byl součástí nějakého spiknutí a bál se vyzrazení:-)))) Nebo jako bolševik z padesátých let, který se bojí svobody slova, protože potřebuje umlčet třídního nepřítele, aby zamezil jím páchané "ideové diverzi".

R. Neveselý 15.3.2019 22:11

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Já také občas opisuju od Tomského. Je totiž inteligentní a má všech 5 pohromadě. Navíc ho znám osobně i nákladně!

P. Jirkovský 15.3.2019 22:39

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Přelétla, ale nečetla. Tak jo.

R. Brzák 15.3.2019 23:04

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Vy jste vše přečetl? Pak jistě víte, že jsem tady hned dopoledne jasně formuloval nesouhlas s tvrzením, že páně Klausovic (ml) přirovnávání (ať už hlasování v parlamentu, nebo Macronových tezí) jsou přinejmenším netrefné...přesto jste podlehl svému strachu, že bych snad mohl vidět v nich ryzí pravdu - a proto jste mne vlivem svého strachu nazval magorem. Proč ve strachu? Není jiný důvod, proč se snažit někoho urazit v diskuzi, než strach. Ona totiž i útočná reakce je projevem strachu. Ale nebojte se, já jsem na virtuální urážky imunní.

M. Prokop 15.3.2019 23:00

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Pan Schořík nějak nechápe, že lidé prostě mají nějaké vlastní názory. Z vlastního přesvědčení, ne odněkud opsané. O jakémkoliv názoru dnes lze říci, že je odněkud opsaný. Lidí je hodně, názorová škála je relativně omezená.

Konec konců, i názory páně Schoříkovy lze označit za odněkud opsané. Socialistů už před ním bylo tolik, že těžko najde něco, co už by nenašel někdo před ním.

R. Neveselý 15.3.2019 23:20

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Vy jste legrační, když své názory sám opisujete, vlastních nemaje.

M. Prokop 16.3.2019 0:00

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Autor: R. Neveselý Datum: 28.8.2018 13:12 Tak běž do prdele, komouši.

R. Neveselý 16.3.2019 0:09

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

áááá, pán si archivuje.... to už je takový estébácký zvyk

Ovšem samozřejmě, běž tam a užij si, komouši.

M. Prokop 16.3.2019 0:15

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Autor: P. Smutný Datum: 21.9.2016 14:33 Nefňukej buzíku a umej si rendlík, eventuálně prdel (tou kterou mluvíš).

J. Schořík 15.3.2019 23:25

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Uražený zoufale neoriginální klausián Prokop :).

M. Prokop 16.3.2019 0:00

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

QED

J. Schořík 15.3.2019 23:24

Re: Schořík - uzlíček iracionálního strachu a nenávisti

Mýlíte se konečně jako vždy. Nebojím se Vás ani Vám podobných, konečně o tom jsme si s panem Brzákem psali, jen vidím co jste zač a co (nevědomky, protože jste příliš hloupá abyste si to uvědomovala) děláte. Klaus jr. je oproti Vám co se týče názorového extremismu a nazi teorií skutečně zatím břídil, Vy jste ve svých odsudcích mnohem tvrdší a nebojíte se obviňovat ze spiknutí, nebo nejšpinavějších věcí kohokoliv bez jakéhokoliv důkazu, nebo alespoń logické úvahy.

A třídní nepřítel je dán tam, kdy se proti někomu uplatňuje státní moc. Já nejsem státní moc Velevážená SPD, jako obvykle vůbec nerozumíte o čem mluvíte. Prostě s Vámi bytostně nesouhlasím a zcela individuálně Vám to budu dávat najevo dokud tady oba budeme. Na tom není vůbec nic špatného - Vy si tu pozornost zasloužíte..

R. Neveselý 15.3.2019 22:06

Už chrní...

.

I. Kellner 15.3.2019 21:58

Nět čilavěka, nět problema v provedení amerických soudruhů

https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2761142-lonsky-vybuch-pri-projevu-madura-byl-skutecne-pokusem-o-atentat-promluvil-organizator

J. Matuška 15.3.2019 22:41

Re: Nět čilavěka, nět problema v provedení amerických soudruhů

„Je to záminka vytvořená Madurovým režimem za nějakým dalším účelem,“ komentoval situaci poradce amerického prezidenta pro bezpečnost John Bolton. Později dospěl Washington k závěru, že se opravdu jednalo o neúspěšný pokus o atentát.

Jeho organizátor přitom tvrdí, že se po něm třikrát sešel s americkými úředníky. „Předpokládám, že chtěli získat informace, aby mohli případ prostudovat. K ničemu dalšímu nedošlo,“ uvedl údajný organizátor.

Americké ministerstvo zahraničí toto tvrzení nekomentovalo. Už dřív jakýkoli podíl na atentátu odmítlo. Teď pouze zopakovalo, že podporuje nenásilnou změnu režimu ve Venezuele.

I. Kellner 15.3.2019 23:03

Re: Nět čilavěka, nět problema v provedení amerických soudruhů

Prostě wostrým hochům došlo, že by někdo mohl zrakvit toho jejich Gajdó.

M. Prokop 15.3.2019 23:06

Re: Nět čilavěka, nět problema v provedení amerických soudruhů

Nebozí "američtí soudruzi" holt nemají k dispozici organizované bandy kriminální spodiny, jako Maduro.

https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/venezuela-nicolas-maduro-juan-guaido-krize-volby-demonstrace-ustava_1902040700_dp

I. Kellner 15.3.2019 23:26

Re: Nět čilavěka, nět problema v provedení amerických soudruhů

Ale kdež, i slunéčka už tuší, pane Prokope..

https://www.novinky.cz/komentare/499096-komentar-venezuelske-preslapy-alex-svamberk.html

(nechcu dávat flek-odkazy, ale jsem dnes líný to nějak sám opisovat..)

M. Prokop 16.3.2019 0:03

Re: Nět čilavěka, nět problema v provedení amerických soudruhů

Možná tuší, ale přiznávám bez mučení, že slunéčka jsou pro mne relevantní asi stejně jako vy, tedy vůbec.

I. Kellner 16.3.2019 0:06

Re: Nět čilavěka, nět problema v provedení amerických soudruhů

Nápodobně, pane Prokope.

P. Jirkovský 15.3.2019 21:51

Dodnes jsem si myslel,

že největší gigant a myslitel na NPsu je pan Karel Janyška, vrbenskej Ezop a Platón dohromady. Dneska jsem objevil (i když náznaky tu byly dřív, ne, že ne) že je tu ještě jeden génij český, a to pan Radovan Strachota-Brzák, pravičák a šovinista, anarchokapitalista, vynálezce hromový hole a majitel klíčů vod všeho. Taky vojhejbáku na cihly.

Vy dva kluci šikovný, dejte to dohromady, a když vás mouchy neposerou, tak nám naroste letos voves takovej, že zbude i na voly.

R. Brzák 15.3.2019 21:57

Re: Dodnes jsem si myslel,

děkuji za kompliment - ale jsem zde jen jako obyčejný nick ve virtuální realitě, cokoliv zde napíši, jsou jen slova na netu, což jednomu každému z nás dovolí klouzat po povrchu, byť předstíráme, možná sami před sebou, hlubiny myšlení. Takže titul, který mi zde udělujete, musím znevážit - neb nejsem pravičák, takový nikdo zde není (a kdo ví, zda vůbec kde je), protože pravicovost je odpovědná a odpovědné jsou činy, ne slova...

P. Jirkovský 15.3.2019 21:59

Re: Dodnes jsem si myslel,

A když vynecháte závorky, zbude vám jen ... prd.

R. Brzák 15.3.2019 22:02

Re: Dodnes jsem si myslel,

Prdíte? Nic si z toho nedělejte, stejně tak, jako jsme všichni levicoví, tak jsme i všichni prdící...

P. Jirkovský 15.3.2019 22:04

Re: Dodnes jsem si myslel,

mocní našeho světa Hitler i Macron

P. Jirkovský 15.3.2019 22:05

Re: Dodnes jsem si myslel,

jste magor

R. Neveselý 15.3.2019 22:05

Re: Dodnes jsem si myslel,

pozor na vlákno! :-)