18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

EVROPA: Povýšené rady „prezidenta Slunce“

Francouzský „prezident Slunce“ Emanuel Macron ve své průhledně účelové předvolební řeči – nazvané „Za evropskou obrodu“ – evropskému kontinentu sdělil, že „Evropa je on“, a že je proto nezbytné, aby vypadala podle jeho představ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Němec 9.3.2019 5:50

A já mám taky dotaz

Kdo platí provoz IVK ?

Odkud vítr vane ?

Scházej se mudrlanti v hanspaulském zámečku za svoje peníze , a platěj vše z vlastní kapsy, topením počínaje a kafetem s chlebíčky konče ?

Sú to všetko akési čudné záhady, vravela i Lívia Mištinová-Klausová.

L. Novák 9.3.2019 7:34

Re: Martin Němec

To budou určitě americké tajné služby, které se snaží podrývat eurosocialismus prostřednictvím svých nastrčených agentů!

Vole... :-P

Z. Pešek 8.3.2019 22:18

S Makaronem opravdu nelze souhlasit.

a zdá se, že i dost žlutých vest má stejný názor..............IVK má odvahu analyzovat Krále Sohne

V. Braun 8.3.2019 21:09

Laciné vtipkování IVK

Svůj boj (nechceme lacině vtipkovat překladem Mein Kampf) „vedu ve jménu

Francie a bez ustání, abych pomohl Evropě...“ říká Macron.

Výše uvedená věta je z článku IVK. Škoda, že se IVK neřídil tím co píše a místo toho lacině vtipkuje. V originále je "Tento boj". Stejně tak je pikantní, když IVK v úvozovkách jako citát uvede, že "Evropa je on"- sdělil Macron, když je to jen a jen iterpretace IVK. Pikantní jsou i další dezinterpretace nebo účelové posuny významů, například tento "iž ne voliči, ale agentura se svými „odborníky“ bude posuzovat, zda jsou

výsledky voleb správné, takové, jaké si unijní Macronové přejí." Přitom v původním textu o posuzování výsledků voleb není ani slovo.

Neříkám, že je třeba souhlasit s každým Macronovým nápadem, ani já rozhodně se vším nesouhlasím. Je třeba ale ostatním naslouchat a o návrzích jednat. Označováním návrhů za pamflety a přirovnáváním k Mein kampf toho ovšem moc nedosáhneme, že.

M. Prokop 8.3.2019 21:35

Re: Laciné vtipkování IVK

Jednáním bude z těch šíleností polovina přijata co kompromis hned a zbytek později.

Takže, ne. Hned.

V. Braun 8.3.2019 22:00

Re: Laciné vtipkování IVK

"Je třeba ostatním naslouchat a o návrzích jednat" - odpověď pana Prokopa "Ne".

A pak říká, že EU je nereformovatelná. No, pokud by to fungovalo podle něj, tak jistě.

E. Derat 9.3.2019 0:14

Re: Laciné vtipkování IVK

Jo, chce to takovou perestrojku EU, a zase bude dobře.

L. Novák 9.3.2019 7:54

Re: Laciné vtipkování IVK

Perestrojka po sovětském vzoru se komunistům moc nepovedla. Museli se přejmenovat a přestěhovat do Bruselu... :-P

Z. Pešek 8.3.2019 20:38

My Macron Mercolius

M+M je dvojka, která nás odvedla na cestu, ze které již není návratu a není síly, která to změní.............jak dopadlo Polsko či Orbán, ML..............a pak přijde Velký Rozvrat a jak říká Werich.....................bylo to ošklivý.Dobrou.

D. Stirský 8.3.2019 19:28

O tu spojenou Evropu se pokoušíme již od Karla

Velikého. Čili vývoj tu je. A jogurty - no, jsou opravdu často stejné po celém světě. Pamatuji se na Egypt: vesnice v poušti, obchod, hospoda, bistro v jednom. A co myslíte, že tam bylo? Globální Birell, globální baterky do foťáků, globální "kola" (nápoj), globální prací prášky, globální aušusové mobily, globální pěny na holení... To je realita.

J. Kanioková 8.3.2019 19:47

"Vývoj" ? Evropští občané o něco takového stojí ?

Nebo jenom tzv."intelektuálové"? Jak velké procento to je ?

O. Uživatel 8.3.2019 19:58

Uživatel požádal o vymazání
J. Kanioková 8.3.2019 20:03

OBSERVATOŘ KORPORÁTNÍ EROPY -

Odhaluje sílu podnikového lobování v EU -

https://corporateeurope.org/power-lobbies/2019/02/vetoes-please-lobbyists-corporations-behind-services-power-grab-commission

14. února 2019 - "Nové dokumenty zvyšují obavy z kontroverzní reformy postupu oznamování služeb ("Bolkesteinova směrnice"), která by mohla radikálně rozšířit pravomoci EKomise v oblasti regulace vnitrostátních a komunálních služeb: 55 souborů získaných prostřednictvím žádostí o přístup k dokumentům ukazují na silný vliv velkých obchodních lobby přes návrh. Další kolo jednání o návrhu je bezprostřední - dohoda by OMEZILA demokratické rozhodování v členských státech O VŠEM, od bydlení po vodu a místní plánování."

M. Prokop 8.3.2019 20:45

Re: O tu spojenou Evropu se pokoušíme již od Karla

Je-li to trhem, proč ne.

Akorát nevím, proč by to mělo být nasměrnicováno.

J. Tolman 8.3.2019 19:13

Připomeňme si

Václav Klaus v ORF 12.11.1989 - 5 dní před událostmi na Národní třídě.

https://www.youtube.com/watch?v=1Q2cdV0vV2Q

J. Kanioková 8.3.2019 19:42

No, když akce / tak reakce .. stejně blbá ..

George Soros vypráví o tom, jak si vodil Václava Havla na vodítku jako cvičeného psíka! - https://www.youtube.com/watch?v=4zyn9-TpbKM

S. Netzer 8.3.2019 19:56

Re: No, když akce / tak reakce .. stejně blbá ..

Opravdu?

Vůbec mě nepřekvapuje, že nerozumíte ani českým podtitulkům. :-(((

M. Prokop 8.3.2019 20:47

Re: Připomeňme si

Když vás netrápí jiné věci ...

K. Janyška 8.3.2019 15:46

Nedostatečný IVK, to neradí Macron, to chce Bilderberg.

Tam pracoval v administrativě, jste také jako malé děti... Dzp

D. Stirský 8.3.2019 15:43

Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

V. K. a jeho intimové žijí zapouzdřeni ve druhé půli 20. století. Svět se díky internetu, sociálním sítím, mobilům atd. strašlivě zmenšil. Dnes je opravdu jednou velkou globální vesnicí. Ne každý má tak rád svůj jazyk, dějiny své země jako já. A myslím, že oproti běžné populaci vím o naší historii docela dost. Je to můj koníček. Jenže! Dnes mají šanci jen větší státní celky. Tedy třeba Spojené státy evropské. Mně by to vůbec nevadilo mít v občance evropské občanství. Koneckonců, vždy jsme v Evropě byli a naše dějiny jsou i dějinami evropskými. Avšak jít na to tak, že budeme zakládat další a další úřady, to je cesta do pekla. V EU (a také u nás) to funguje tak, že objeví-li se nějaký problém, založí se úřad. Já jsem pro co nejširší soukromou samosprávu. Abych uvedl nějaký příklad: Ať si lékaři vše řeší ve svých komorách a ne tak, že EU založí nějaký doktorský úřad pro kontrolu nad lékaři.

L. Novák 8.3.2019 16:04

Re: Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

Potíž je v tom, že iniciativní EU nás tlačí do tuhé centralizace a naprosto šíleného bujení byrokracie a manipulace s občany. Stačí se podívat, jak blbá je energetická politika Německa a snahy zelených komunistů ovládnout EU (tu už vlastně ovládli) a celý svět...

Německo: Nejtupější energetická politika na světě... http://jdem.cz/etkhk9

L. Novák 8.3.2019 16:31

Re: Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

Správný odkaz: http://jdem.cz/esg623

I. Mertl 8.3.2019 17:34

Re: Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

Ba, EU je byrokratická mašina, ale proti ČR jsou jen troškaři: vlády Sobotky a Baviše nabraly 30 tisíc úředníků a české byrokratické postupy jsou složitější a zdlouhavější než ve většině ostatních evropských států. Zameťme si před vlastním prahem, pane.

J. Kulheim 8.3.2019 17:45

Re: Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

Oni jsou ze stejného hnízda jako Macron, Merkelová a jejich pomocníci.

Komunista není jenom ten, kdo vlastní rudou legirimaci. Je to hlavně o pořadí lidských hodnot, který každý z nás má. Ten kdo má na prvním místě svobodu jednotlivce, uznává i svou odpovědnost za své činy a nebere ostatním svobodu postarat se o sebe a svou rodinu.

L. Novák 8.3.2019 17:48

Re: Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

Možná máte pravdu, ale socialisty (za jejich vlády) vychvalovaná "legislativní smršť" spojená se vstupem do EU zcela jasně poukazuje na prvotní příčiny bujení byrokracie... Pravda je, že před jejím zahájením už měla být zrušena polovina legislativy z pozůstalosti ČSSR (viz tehdejší vyjádření JUDr. Rychetského). Nebyla...

J. Svoboda 8.3.2019 17:55

Re: Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

Vlajková loď byrokracie v ČR je EET. EU nám to nařídila kdy?

Pěkný den

L. Novák 8.3.2019 17:59

Re: Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

EET není žádná "Vlajková loď byrokracie v ČR". To je váš výmysl.

J. Svoboda 8.3.2019 18:01

Re: Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

Aha, takže nařízení připojit se k internetu a online evidovat hotovost pro 800 000 lidí není byrokracie. Tak to jó :o)

Pěkný den.

J. Kulheim 8.3.2019 18:12

Re: Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

Zdejší politici nesou za svá politická rozhodnutí politickou odpovědnost.

J. Svoboda 8.3.2019 18:57

Re: Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

Souhlasím a zároveň nepřestávám tvrdit, že EET je čirá evidenční byrokracie.

Pěkný den.