25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Kocábe, bylo to jinak

Netušil jsem, že dnes budou vaše otázky tak zábavné! U Kocába začíná platit, že co výrok, to perla. Už jenom to nabubřelé „u všech jednání jsem byl“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Dillova 8.3.2019 18:03

Re: kocábova hudba...

Chapu, nijak a neni to jak okecat, hlupaku.

J. Sedlář 22.2.2019 1:39

Re: Já to vydržel jen do půlky

HE ? Rozumíte psanému (to nic, to byla jen řecnická, je jasné že ne) ?

Tak PO-LO-PA-TĚ pro Vás: článek je přepis rozhovoru z XTV, víme ? Napsal jsem, že ty tři individua, co zpovídal Xaver nebo Bobo a mnoho jiných, sem s jistým sebezapřením dokázal shlédnout. Tohle individuum už ne. Kocáb byl první, u koho jsem v rámci zachování svého zdraví a hmotných statků, které tou dobou to video zprostředkovávaly, musel přehrávání zanechat. Další větou skládám obdiv někomu, kdo z toho videa udělal přepis, prže měd děsí představa, že tu druhou půlku dokoukám, natož to přepsat.

PS: Svým příspěvkem jste poodhalil svůj vytříbený um, porozumět psanému textu. Nic si z toho nedělejte, trénujte, vonoseto možná zlepší. Tak zas někdy.

M. Rozbořil 21.2.2019 23:39

Všechno je vždycky jinak

Tento rozhovor má dvě základní vady, je zbytečně dlouhý a tázaný provádí přesně to, co vytýká Kocábovi: je nabubřelý, až "hrůza je to číst" (Oněgin). Kdyby Kocáb neudělal nic dobrého, tak už jenom za to, jak se staral o definitivní odchod těch kamarádů, co nás internacionálně chránili, by si zasloužil naši nehynoucí vděčnost.

P. Han 21.2.2019 23:28

Re: Pripomenuti

Richter je přešupačenej komouš, nejspíš fízl nebo milicionář. To je totéž, jako když se po válce nacističtí práskači a kolaboranti dávali k Rudým gardám a najednou z nich byli ti největší bolševici.

P. Pavel 21.2.2019 22:26

U schneidera platí už dávné, že co výrok

to lež.

J. Svoboda 21.2.2019 21:48

Re: Lžete !

Já si tu dobu taky pamatuji, vím, že Havel pouze prohlásil, že to všechno NEPODSTOUPIL kvůli navrácení majetku, což mu tehdy vaši kolegové podstrkovali. Taky proč by měl, sám si psaním vydělal dost na to, aby žil i za hranicemi v luxusu, nepotřeboval se nechat šikanovat, věznit a ponižovat kvůli nějaké hypotetické možnosti dědictví... Přesto bojoval tady, za jiné, i za vás a mě.

Nicméně nevím, jak to chodí ve Švýcarsku, ale pochybuji, že by se u jejich, šýcarských národních hrdinů, zpochybňovala čest rozborem takovýchto ubohých pamfletů a pomluv.

Tato diskuse je tedy o tom, že Václav Havel z Melantrichu sdělil, že neprotrpěl půlku života kvůli možnosti zdědit na stará kolena majetek po rodičích? Nebo o čem ta diskuse a článek vlastně je, poraďte... :-DDDD

J. Svoboda 21.2.2019 21:38

Re: Schneiderova rudohnědá kusadla pracují nadáíle.

Vás bych netipoval na zastánce korektnosti - a ejhle! Nu, Schneider je drzý nevycválaný darebák, který bez skrupulí uráží třetí (nepřítomné!) osoby a osobnosti, pomlouvá je, špiní je, lže o naší národní hiostorii, lže o jiných. Prokazatelně, jasně, zřetelně. Nevím, ale odjakživa, demokracie nedemokracie, se takovým darebákům vyplácelo rákoskou na hřbet, Vy z toho, že má někdo zkrátka sprostou papulu, vyvozujete nějaké politické závěry, vývody a zábrusy?? To, že je Schneider známý kolaborant a provokatér, se také už dlouho všeobecně ví. Politikum z toho děláte akorát vy, jeho ratlíci.

M. Martinelli 21.2.2019 21:26

Re: Lžete !

specielně pro vás : komunista štěpán řekl, že havel chce zpátky majetek, ten to na václaváku z balkónu popřel, řekl tehdy, že žádný majetek nechce, slyšel jsem to na vlastní uši a v roce 1997 havel svoji polovinu Lucerny prodal za 200 miliónů kč Chemapolu, vedený bývalým stb pracovníkem v Paříži Junkem...čili lhal, no a kaniokové vadilo, že jsem napsal, že to prodal komunistovi čalfovi, tak jsem se omluvil za nepřesnost a kanioková je spokojená, estébák junek ji nevadí, už se neozvala a vám snad dojde, že nešlo odprodání majetku po rodičích, ale o lhaní havla, že žádný majetek nechce, ale za 8 let jej prodává, takže jej sice nechtěl, ale vzal si ho...

J. Vlček 21.2.2019 21:12

Re: Schneiderova rudohnědá kusadla pracují nadáíle.

Představa demokracie s takovými lidmi jako jste vy, pane Svobodo, vyvolává pochybnosti, o jakéže demokracii zde hovoříte. Je to snad ta liberální? Tak ta ve mně vyvolává zásadní odpor.

J. Svoboda 21.2.2019 21:06

Re: Lžete !

Ve vámi zmiňovaném Švýcarsku, které nám tady Klaus -úmyslně podle vás- nezařídil, se majetek po rodičích nesmí už nikomu odprodat? Zabývají se něčím takovým, jako je něčí legální dědictví po rodičích, běžní anonymní Švýcaři? :-DDDD

J. Vlček 21.2.2019 21:05

Re: Pripomenuti

Přesně toho jsem si vědom, o jaké osobnosti jsme byli připraveni, že šlo o skutečnou elitu našeho národa. Kolik statečných lidí se tomuto násilí s nasazením svého života postavilo a kolik jich při tom o život přišlo, je přinejmenším zavazující pro nás pro všechny, i vzhledem k budoucnosti našich potomků.

J. Svoboda 21.2.2019 20:57

Schneiderova rudohnědá kusadla pracují nadáíle.

Schneider je profláklej kremelskej okusovač demokracie. Vypráskat ho do Ruska, hřbeta rudýho!

M. Martinelli 21.2.2019 20:56

Re: Kocáb

těší mě Váš optimismus, ale moc takových jako Vy tu asi nebude...starej klaus má ve švycarsku sestru přes 40 let, ten moc dobře věděl, jak to tam funguje, ale úmyslně to tak nechtěl, takže ty vzory nám jsou k ničemu...

M. Martinelli 21.2.2019 20:46

Re: Lžete !

omlouvám se za nepřesné údaje, ale jádro zůstává stejné - havel dostal spolu s bratrem Lucernu zpět, v únoru 1997 prodal svou polovinu Paláce Lucerna za 200 miliónů korun podniku Chemapol, vedenému bývalým agentem komunistické rozvědky v Paříži Václavem Junkem...

J. Vlček 21.2.2019 20:42

Re: Kocáb

Politická kultura, podobná té švýcarské, je pro nás zatím v nedohlednu. Pozitivní je, že máme vzory, a máme od koho se učit.

J. Kanioková 21.2.2019 20:39

Ano. A je pár článků s fotkama,

jak to jednání s komouši probíhalo, jak si tam potřásali rukama, např. Havel s Adamcem, atd.

J. Kanioková 21.2.2019 20:36

S většinou argumentů autora souhlasím..

Když občas Kocáb mluví v TV, tak u toho docela dost kroutím hlavou, protože si často přidává na svém významu a přikrášluje informace..

M. Martinelli 21.2.2019 20:33

Re: Pripomenuti

pane Vlček, rok 1938-okupace nacisty, před ní emigrovali nebo byli likvidovány desetitisíce inteligentních a vzdělaných lidí, rok 1948-převzetí moci bolševiky, emigrovali nebo byli likvidovány desetitisíce inteligentních a vzdělaných lidí, rok 1968-okupace moskevskými bolševiky, emigrovali nebo byli likvidovány desetitisíce inteligentních a vzdělaných lidí...uznejte sám, co tady asi tak zůstalo - richter a jemu podobní...

J. Kanioková 21.2.2019 20:30

Ano, máte pravdu,

"Ano. Kocáb má pravdu. Proč ale? Přišel totiž až po funuse s křížkem. To hlavní už se stalo."

Souhlas..

J. Kanioková 21.2.2019 20:22

Lžete !

"za měsíc prodával svoji polovinu Lucerny komunistovi Čálfovi."

KRAVININUM !

J. Kanioková 21.2.2019 20:19

Přesně !

M. Martinelli 21.2.2019 20:12

Re: Kocáb

to je bez komentáře...víte, žil jsem nejakou dobu ve Švýcarsku a co je na jejich přímé demokracii nejkrásnější, je to že když mají jákekoliv referendum, tak obě strany pro i proti uvádí ve všech médiích svoje argumenty proč ano a ti druzí proč ne a v čele obou stran stojí jak politici, tak i renomovaní, vzdělaní, inteligentní a skuteční odborníci na danou problematiku, kteří to nedělají jenom pro peníze, ale hlavně pro budoucnouct svých potomků a každý volič si pak opravdu kvalifikovaně vybere to, co jemu a jeho nejbližším vyhovuje...ale to u nás nehrozí, zvláště když náš bývalý předseda akademie věd, nyní v senátu, od kterého bydlí 8km, kromě senátorského platu a dúchodu v 70 letech z existenčních důvodů pobírá měsíčně 70 000 kč na dopravu do senátu, no uznejte chtěl byste slyšet nejaké argumenty pro nebo proti v případné přímé demokracii u nás od takovýho nenažranýho chamtivýho harpagona...

J. Vlček 21.2.2019 20:04

Re: Pripomenuti

Pane Richtere, tak jako vy, se chová leda hovado, a to mu hodně křivdím. A to se považujete za demokrata? Vy jste bolševik jak vystřižený.

J. Vlček 21.2.2019 19:31

Re: Kocáb

Pane Martinelli, co si můžete myslet o kreténovi, který své oponenty by chtěl rozvěšovat po uličních lampách. Ten je zralý na detenční ústav.

J. Richter 21.2.2019 19:18

Re: Pěkný hnus!

Přesně!!

J. Richter 21.2.2019 19:17

Re: Pripomenuti

Dobře mluví pan Soros. Chápu, že vy jste v té době srala strachy někde pod peřinou za kolaboraci s okupačními vojsky a dnes vám otrnulo, ale my na tu dobu pořád vzpomínáme rádi.

Jen jsme neměli být tak tolerantní a měli jsme vás všechny rozvěsit po lampách jako v maďarsku 1956.

J. Richter 21.2.2019 19:13

tak svět je v pořádku, pokud kolaborant Schneider..

poštěkává na Kocába.

Jak to Schneider udělat, aby zase přišli a už nikdy neodešli, natož aby je od nás lifroval znova Kocáb, máš nějaký plán, nebo jen budeš fňukat s dalšíma komoušema?

M. Martinelli 21.2.2019 19:13

Re: Kocáb

pane Vlček, obdivuji Vaši houževnatost a trpělivost slušně oponovat všem kritikům článku pana Schneidera, já sám jsem se před 30 leti účastnil všech listopadových demonstrací a cinkal klíči (omlouvá mě vesnický původ) a pamatuji se, jak komunista štěpán říkal, že havel chce zpátky svůj majetek, druhý den na václaváku to havel popřel, že mu o žádný majetek nejde...za měsíc prodával svoji polovinu Lucerny komunistovi Čálfovi...že šlo o připravený přechod komunistů ke kapitalistům a ne revoluci svědčí fingovaní mrtvého studenta v podání člena stb při potlačování demonstrace 17.11.1989, aby se lid náhodou zase spořádaně nevrátil domů a článek pana Schneidera to jen potvrzuje, když píše, že havel klasovi říká, jo vy jste nebyl v užším vedení, tak o těch dohodách nevíte...no a ti, co tento článek tak kritizují, tak to jsou příbuzní nebo potomci těch, co se toho účastnili včetně tunelu trend, potažmo lidé, kterým to vyhovuje...

V. Kříž 21.2.2019 18:57

Re: kocábova hudba...

jestli jste mladé děvče do, řekněme , padesátky, tak vás neznalost tehdejší situace omlouvá, pokud jste starší, pak, když to netušíte, je zbytečné vám něco vykládat.

P. Han 21.2.2019 17:54

Re: Ten Schneider je komik ? Nebyl to náhodou jedničkář

Ano, pro jiné nepíšete.