23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

EVROPA: Pokojné ovládnutí evropských zemí

Naprostá většina politiků a takzvaná mainstreamová média se dnes řídí heslem: „Je lepší mýlit se s Fukuyamovou knihou Konec dějin a poslední člověk než mít pravdu s Huntingtonovou knihou Střet civilizací.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Jiřík 19.2.2019 20:41

Re: Marxánům nevěřit ani pozdravení, dokud

Na Vaše příspěvky je škoda reagovat

Z. Lapil 18.2.2019 22:57

Re: Kellner ať zapne mozek.

To mi nepřipadá jako argument. V Africe zase Afričani a v Arábii Arabové. To už tak chodí.

Z. Rychlý 18.2.2019 22:55

Re: Znát pravdu

Bože, to je ale kráva.

Z. Rychlý 18.2.2019 22:42

Re: Mým největším paradoxem

To může být pravda, ale nemusí. Autor třeba v EP prozřel. Nicméně je tristní, jestliže "vyžírka" pojmenovává věci správně, zatímco jiní "pravicoví" (třeba ti od pravičáka Kalóska) tlachají 3,14čoviny.

Z. Rychlý 18.2.2019 22:35

Re: S takovými názory

Pod článkem je uvedeno:

Prof. Jan Keller je český sociálnědemokratický poslanec Evropského parlamentu, sociolog, analytik, komentátor a autor více než 30 knih, mezi něž patří Sociologie organizace a byrokracie (2007) nebo Tři sociální světy (2011). Absolvoval studijní pobyty na univerzitách v Bordeaux (1985), v Aix-en-Provence (1988) a na pařížské Sorbonně (1992). Vedle domovské Ostravské univerzity přednášel sociologii na univerzitách v Lille, Poitiers, Trentu, Lodži a Barceloně.

Z. Lapil 18.2.2019 22:35

Re: Kellner ať zapne mozek.

Připomínám, že kostel v Mostě už není kostel. Určitě jel do zatáčky a změna orientace snad má být důvodem, proč kostelem ani být nemůže, ale to jedna paní povídala, že to někde slyšela.

Pan profesor na vysoké nám povídal, že když se o tom stěhování doslechli Sověti, tak chtěli taky přestěhovat nějaký kostel, ale ti, kteří stěhovali ten mostecký, už byli rozprchlí široko daleko, takže z toho sešlo.

Technicky mi na tom přijde nejzajímavější, že trať vedla s kopce, takže problém nebyl rozjet, ale ubrzdit to, ale hlavně vedla po celkem pochybném podloží, takže podvozek (kostel jel po "železnici" a měl spoustu koleček) byl nějak hydraulicky štelovaný, aby na jednotlivém kolečku spočívala stále stejná tíha a ten kostel se nerozvlnil jen proto, že že někde poklesne násep. A teď si uvědomuju - ten barák je docela dlouhý, takže i přechod z roviny do svahu a zpět potřeboval nějakou průběžnou rektifikaci, jinak by se ten kostel prostě zlomil.

J. Vintr 18.2.2019 22:21

Re:

Bohužel tomu zatím absolutně nic nenasvědčuje. Lidí, kteří si uvědomují přicházející nebezpečí, je asi jen zanedbatelná hrstka.

Z. Lapil 18.2.2019 22:21

Re:

Nikolivěk. Řeknou: myšlenka je dobrá, ale staly se některé chyby.

Z. Lapil 18.2.2019 22:15

Re: Tváří v tvář muslimům

Viděl. Poměrně dost v Rakousku. Nejspíš to byli turistky, kromě exotického oblečení nemám, co bych o nich řekl. Podobně v Čechách - o kolemjdoucích obvykle nemám co říct.

Jednou ve fastfoodu v Praze. Seděli kolem stolu a vypadali spokojeně. Dost z nich svítilo, že maminky s dětmi vyrazily na drby a potřebovaly garde. Nevypadaly ušlápnutě, on byl normálně zapojen do hovoru, ale bylo jasné, kdo skupině velí.

A jednou v Teplicích, zřejmě na rodinné procházce v lázních. On se nesl - neumím to říct jinak - jak hovno na voleji, ona za ním, v jedné ruce kočárek, za druhu se jí drželo dítě, na hlavě tu zamřížovanou masku a vypadala dost uštvaně.

Proč se vlastně ptáte? Chcete dokázat předpoklad, že zprostředkovaná informace není informace?

J. Vintr 18.2.2019 22:14

Re: O žádné ovládnutí Evropy Islámem se nejedná.

Islám se dá velmi dobře přirovnat k rakovině. I v tom, že když se mu podaří zabít západní civilizaci, tak spolu s ní zahyne. Ten primitivní středověk, který do dnešních dnů konzervuje islámská společnost, není schopen v dnešním světě uživit ani setinu současné populace. Zvláště v klimaticky náročnějších podmínkách, jaké jsou v Evropě a v Severní Americe.

Z. Lapil 18.2.2019 21:46

Re: ...

Samozřejmě, že náboženství na koncertě nikoho nezajímá. Protože pro radikální (ortodoxní?) muslimy je hudba hříšná. Doufám, že nezjednoduším příliš: ti muslimové, kterým je milé zabíjení nevěřících, se na koncertech obvykle nevyskytují.

Upozorňuju, že barva pleti s náboženstvím souvisí jen velmi okrajově.

M. Prokop 18.2.2019 21:25

Re: Mým největším paradoxem

Keller byl celý život vyžírka. Když "nesla" levice, tak levicový, dnes si hledá jiný výnosný směr.

V. Čermák 18.2.2019 19:25

Re: Pane Kellere,

Myslím, že Keller nekandiduje....

J. Ráž 18.2.2019 19:11

Re: Pane Kellere,

Čtu pravidelně jeho komentáře k dění v Bruselu, které jsou

k přečtení na webu PRÁVO a málo kdy se stane, že s něčím v nich nesouhlasím. Ale kvůli Kellerovi nebudu volit socany, ačkoliv bych v euparlamentu Kellera rád znovu zaznamenal.

PS. U socanů mi připadá až komické, jak Hamáček tvrdě prosazuje na některé čelní místo kandidátky Pocheho, i když je to nejvíce nenáviděná figura jak u členů, tak i u jejích voličů.

I. Štípek 18.2.2019 19:11

Re:

Tak já doufám, že k tomu dojde, dřív než bude pozdě.

I. Štípek 18.2.2019 19:06

Re: Mým největším paradoxem

Taky jsem byl už kolikrát naštvaný, že musím dát zapravdu těm, které bych nikdy nevolil, protože oproti těm, které bych rád volil, používají zdravý rozum. Keller to napsal výtečně, kdyby tak se chytli za nos aspoň ti, co těm zkázonošům dělají užitečné idioty!

J. Ráž 18.2.2019 19:00

Mým největším paradoxem

jako kovaného pravičáka je, že dávám za pravdu levicovému Kellerovi a odmítám názory pravičáků proevropského založení z ODS a TOP 09, (Krutílek, Decroix, Pospíšil,Polčák, Niedermayer).

PS. Na kandidátce ODS jsou jen dva, jejichž názory na EU jsou mi sympatické (Zahradil, Vrecionová) a to je poněkud málo na to, aby byla tato strana pro mne v eu-volbách volitelná

J. Skála 18.2.2019 18:56

Pane Kellere,

analýza pěkná, ale přišla pozdě. Zůstanete-li u socdem, do eurosakramentu se znovu nedostanete.

K. Janyška 18.2.2019 18:40

Re: Marxánům nevěřit ani pozdravení, dokud

Ano, komouši mají vždy své rudé záměry. Ne někdo... Dzp.

J. Vlček 18.2.2019 18:22

Re: Marxánům nevěřit ani pozdravení, dokud

Aha, takže když někdo říká pravdivá fakta, tak vy napřed zjišťujete, kdo ta fakta pronáší. To potom případně sníží hodnotu pravdivých faktů. Hlavně, že bezvýhradně věříte všemu, co napsal váš bůh Hayek.

K. Janyška 18.2.2019 18:09

Re: Marxánům nevěřit ani pozdravení, dokud

Ať říká co říká., vždy má svoje rudé záměry. A to je pro mne zábrana... Dzp.

J. Kozák 18.2.2019 18:02

Re: Děkuji za článek.

Právě, že na to Andělka myslela, a došlo jí, že práce schopných Evropanů neustále ubývá, takže něco za něco.

J. Vlček 18.2.2019 17:39

Re: Marxánům nevěřit ani pozdravení, dokud

A co jste tím jako chtěl říct, pane Janyško? Snad ne to, že pan profesor neříká pravdu?

M. Prokop 18.2.2019 17:33

Re: Děkuji za článek.

Na to ovšem měla myslet Andělína i další, když tu migraci nezarazili včas. Následky jsou zákonité.

R. Fiala 18.2.2019 17:18

Díky pane Miloto, to je původní adresa. Na pitomém webu jsem našel stále jen nějaké agentury, které distribuci Práva ovládají.

J. Kanioková 18.2.2019 17:04

No A ?

J. Kanioková 18.2.2019 17:03

NEsedí..

J. Kanioková 18.2.2019 16:56

Souhlas

K. Janyška 18.2.2019 16:54

Marxánům nevěřit ani pozdravení, dokud

marxismus nepochopí a nedají to najevo... Dzp.

J. Kanioková 18.2.2019 16:54

Přesně !