26.4.2019 | Svátek má Oto



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


POLITIKA: Zavedení 3. a 4. vlny EET



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 122, poslední: 18.2. 2019 8:02, přehled diskusí

Po zavedení EET stoupl počet hospod:
Autor: J. Kočí Datum: 18.2.2019 8:02

Těžká rána pro odpírače EET

Re: Vždycky jsme "obdivoval" ČSSD,:
Autor: J. Václavíková Datum: 17.2.2019 23:28

https://www.podnikatel.cz/clanky/co-tyden-to-prusvih-financni-spravy-kolik-kostlivcu-jeste-vypadne-ze-skrine/?fbclid=IwAR16dLrNtIkD5RpCa6SSYCQLNHPUfZrNIEilHPrPdd3YGEb91Uopo3Tw9og&utm_campaign=rss&utm_medium=text&utm_source=rss

Re: Toto napsat chce hodně tvrdou hroší kůži:
Autor: J. Pražák Datum: 17.2.2019 23:24

Nemůže celý výdělek zajišťovat jen melouchy. Takže část daní bude vykazovat.

Re: Toto napsat chce hodně tvrdou hroší kůži:
Autor: J. Pražák Datum: 17.2.2019 23:23

Tyhle stesky miluji :-))) . Jděte raději sedět do nějakého úřadu, když nejste schopen férově podnikat.

Re: Toto napsat chce hodně tvrdou hroší kůži:
Autor: J. Pražák Datum: 17.2.2019 23:21

Ano, každá dotace je nespravedlnost, okrádání, křivení trhu,....

Re: Toto napsat chce hodně tvrdou hroší kůži:
Autor: J. Vintr Datum: 17.2.2019 21:30

Kdybyste měl potuchu o tom, co znamená samostatná výdělečná činnost, tak byste třeba věděl, že hodně velká část lidí, na které dopadá Babišova buzerace, stejně daně neplatí, protože jejich čistý roční příjem je menší, než 160 000. Musí ale, bez ohledu na své příjmy, platit alespoň minimální platby sociálního a zdravotního pojištění. Z nich Babiš nevyždímá ani korunu navíc. Pro tyhle lidi je EET jen zbytečná buzerace a výdaj navíc.

Re: Babiš:
Autor: J. Vintr Datum: 17.2.2019 21:23

Ano, Babiš je velmi schopný. Schopný všeho.

Re: EET narovná pokřivené podnikatelské prostředí:
Autor: M. Prokop Datum: 17.2.2019 20:56

"Kdyby jsi"

Česky by to nešlo?

Re: Toto napsat chce hodně tvrdou hroší kůži:
Autor: M. Prokop Datum: 17.2.2019 20:55

Nemáte být na sjezdu?

Re: Babiš:
Autor: M. Prokop Datum: 17.2.2019 20:54

V mládí měl "z prdele kliku" na protekční rodiče.

Re: Babiš:
Autor: J. Lepka Datum: 17.2.2019 20:04

Jestli to nebude tím, že nikdo jiný neměl rodiče puncované bolševiky a STBáky, díky nimž mohl absolvovat školy ve Švýcarsku. V. Havel : Po ukončení základní školní docházky měl v komunistickém režimu kvůli svému „buržoaznímu“ původu potíže získat umístění na střední škole podle vlastní volby. Proto nastoupil v roce 1951 do učebního oboru jako chemický laborant a pražskou Střední všeobecně vzdělávací školu pro pracující ve Štěpánské ulici 22 studoval večerně.

Občas je vhodné i při psaní do diskuze na NP přemýšlet.

Re: Vždycky jsme "obdivoval" ČSSD,:
Autor: J. Lepka Datum: 17.2.2019 19:58

Pamatujete film Bílá paní : Věř, ale komu věříš měř. K tomu jen malá douška. Věřit této ministryni financí, po všech jejích prů.erech, které budou stát stát miliardy, je masochismus.

Re: Toto napsat chce hodně tvrdou hroší kůži:
Autor: F. Navr8til Datum: 17.2.2019 17:05

Problémem není zedník s melouchem, ale velkoproducent a distributor marihuany, který má jako pračku na špinavé peníze pár krámků s šunty na tržišti.

Re: Za celou dobu trvání EET jsem vystavil 37 dokladů.:
Autor: P. Svobodný Datum: 17.2.2019 15:37

co je na tom za mantru koblihoblbe?

Re: EET narovná pokřivené podnikatelské prostředí:
Autor: P. Svobodný Datum: 17.2.2019 15:34

Přestaň chrochtat pavelka!

Re: Nikolaj Ivanovič Bucharin:
Autor: P. Grigar Datum: 17.2.2019 13:47

.. směna z ruky do ruky funguje u subjektů, které jsou si rovnocenné co do postavení. Jestliže jeden z nich je systémem zvýhodněný, nejde o vyváženou směnu, ale jednostranné zneužívání postavení, v tomto případě dotované rozdílným daňovým sytémem.

Re: Nikolaj Ivanovič Bucharin:
Autor: Z. Frys Datum: 17.2.2019 11:25

A na to "předání z ruky do ruky" vám estébácký fašista nasazuje EET...

https://www.coindesk.com/crypto-anarchists-are-building-tools-to-resist-the-state-in-eastern-europe

Re: Nikolaj Ivanovič Bucharin:
Autor: P. Grigar Datum: 17.2.2019 10:53

.. jakékoli technologické prostředky, mimo předání z ruky do ruky, jsou sledovatelné a tudíž i sledované, na to si vsadím. Na venkově to máme trochu jedodušší, tady funguje přímá směna vcelku uspokojivě. Některých závazků se ovšem zbavit nedokážeme.

Re: Dnes vedle, pane Troška - je to jinak. Andrej Babiš :
Autor: P. Grigar Datum: 17.2.2019 10:48

.. zkuste jít ještě hlouběji. Zrušit dotace, daňová zvýhodnění, sjednotit daňový systém bez ohledu na způsob výdělečné činnosti, t.j. už žádný OSVČ nebo zaměstnanec, prostě pouze občan s přiznáním daně 1x ročně. Daň z příjmu pro každého, kdo příjem má. Žádná daň z nemovitostí, silniční.. Postupně utlumit důchodový systém do ztracena, kdo si našetří, ten má. Stejně tak všemožné sociální dávky, zdravotnictví. Etc...

Re: Nikolaj Ivanovič Bucharin:
Autor: Z. Frys Datum: 17.2.2019 10:43

Pokud toto připustíme, tak se staneme majetkem státu a stát se k nám bude chovat jako k chovnému dobytku. Což se už samozřejmě děje.

Re: Nikolaj Ivanovič Bucharin:
Autor: Z. Frys Datum: 17.2.2019 10:41

To, že státní dirigismus roste na celém světě ještě neznamená, že se s tím musíme smířit. Já tedy určitě ne. Prakticky to znamená, že jsem udělal řadu opatření, abych státu poskytl k loupeži co nejméně mých prostředků. Tedy minimalizuji odvody soc+zdrav. daně, daně z příjmu atd., se státem neobchoduji a pro stát nepracuji. Navíc blockchain technologie umožňují vznik paralelního státu, kde část obyvatelstva, volně obchodující mezi sebou pomocí technologických prostředků, zůstane před oficiálním státem skryta...

Re: Nikolaj Ivanovič Bucharin:
Autor: P. Grigar Datum: 17.2.2019 10:34

.. naše morální postoje nemusí vždy obstát v souboji se špatným zákonem. Sto let je dlouhá doba a systém mezitím nezahálel. Pilně vytvářel bariéry proti občanské neposlušnosti.

Re: Dnes vedle, pane Troška - je to jinak. Andrej Babiš :
Autor: P. Grigar Datum: 17.2.2019 10:30

.. to je obecný problém současných diskusí, připustit, že oheň a kouř spolu neoddělitelně souvisí.

Re: Nikolaj Ivanovič Bucharin:
Autor: Z. Frys Datum: 17.2.2019 10:29

Vláda dostatečně velká na to dát vám všechno co chcete, je dostatečně silná vzít vám všechno co máte. T. Jefferson

Re: Nikolaj Ivanovič Bucharin:
Autor: Z. Frys Datum: 17.2.2019 10:28

Pokud je zákon nespravedlivý, člověk má nejen právo se jím neřídit, je povinen tak činit. T. Jefferson

Re: Nikolaj Ivanovič Bucharin:
Autor: P. Grigar Datum: 17.2.2019 10:25

.. jenže se zásadou laissez-faire jsme někde v období průmyslové revoluce, krátkého období kapitalismu nepodvázaného státním dirigismem. Ta doba skončila, bohužel. Nástup éry korporativismu konstatoval už R.T.E.Heydrich.

EET a ostatní cypoviny můžeme vnitřně odmítat, ale musíme strpět jejich vnější dopady, které jsou mimo naši svobodnou vůli.

Babiš:
Autor: S. Rádl Datum: 17.2.2019 10:15

Babiš není můj šálek kávy, ale nemohu souhlasit s tím, že je neschopný. Nepamatuji našeho špičkového politika, který je schopný se nenuceně bavit s cizím státníkem v jejich jazyce; s Putinem rusky, s Macronem francouzsky, s Mayovou anglicky a naposledy včera s Kurzem německy. A není to "angličtina" prezidenta Havla nebo ruština současného prezidenta Zemana. Nu a předchozí premiéři Nečas a hlavně Sobotka raději ze Strakovky ani nevyjížděli...

Samozřejmě, že jazykové schopnosti nejsou tím hlavním, čím by měl politik disponovat. Všichni ale víme, co udělá první dojem.

Re: Nikolaj Ivanovič Bucharin:
Autor: Z. Frys Datum: 17.2.2019 10:10

Současný systém - dotačně-regulačně-korporátní verze socialismu má už své odborné označení: participatorní fašismus. Bolševik Bucharin by si jistě velmi rozuměl s jiným socialistou, italským fašistou Benitem: " Vše ve státě, nic proti státu, nic mimo stát." EET je jen jeden z mnoha socfašisticých nástrojů "řízení státu". Ovšem pro paricipatorní fašisty, dobývající rentu politickými prostředky (rent seeking) je EET samozřejmě zcela přirozeným nástrojem.

Jako úhlavní nepřítel jakékoliv formy socialismu tedy s EET nemohu souhlasit, i když se mě netýká a nikdy týkat nebude. S EET mám veliký etický problém: do dobrovolné směny mezi subjekty na trhu nikomu (ani státu) nic není. Obecně - pokud nikomu neubližuji, tak do mého života nikomu (ani státu) vůbec nic není. A jako zastánce laissez-faire, volného neregulovaného trhu, si EET ani jiné cypoviny podobného druhu vnutit nenechám.

Re: Toto napsat chce hodně tvrdou hroší kůži:
Autor: T. Hraj Datum: 17.2.2019 9:58

Můžete vysvětlit, jak zřízení EET zajistí, že například zedník nebude melouchařit bez faktury?

Re: EET narovná pokřivené podnikatelské prostředí:
Autor: V. Pavelka Datum: 17.2.2019 9:43

Kdyby jsi měl pár luk a dvakrát ročně je pokosil , tak můžeš dostat taky dotace a nebyl bys zakyslý závistí ,Dekyslý?! A mohl by ses přidat k chrochtajícím ..