26.5.2019 | Svátek má Filip



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


ESEJ: „Dětská nemoc pravičáctví“



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 129, poslední: 17.2. 2019 19:51, přehled diskusí

Re: Ještě k tomu mazání::
Autor: M. Prokop Datum: 16.2.2019 21:33

Funguje to hlavně na udání. A udávají hlavně levičáci a "sluníčka".

Jeden příspěvek nedávno zveřejnil Macek, byl to příspěvek Pavla Hasenkopfa, IMHO zcela neškodný.

Re: Minimalizace ztrát bank?:
Autor: M. Prokop Datum: 16.2.2019 21:30

Ano, ale ...

Ta situace v devadesátých fakt byla dost specifická. Dobré řešení to nemělo, dřívější privatizací bank by jen místo jedněch problémů byly druhé.

Re: A máme tu druhé kolo.:
Autor: V. Braun Datum: 16.2.2019 21:29

Tak dotyčný uvedl, že si přečetl podmínky co FB může mazat a to mu připadá rozumné, a pak se zeptal jak se to dělá a zda už někomu příspěvek smazali. Takže je zajímá co se maže a proti podmínkám FB nemá námitek, proto asi i FB používá. Vaše právo je FB nepoužívat, pokud se vám nelíbí jeho podmínky.

Minimalizace ztrát bank?:
Autor: V. Braun Datum: 16.2.2019 21:24

Tak autor á pravdu, že normální banky se snaží minimalizovat ztráty a poslat klienta do bankrotu je až ten poslední krok. Minimalizací ztrát ovšem není lití dalších úvěrů do klientů, u kterých je dávno zřejmé, že jsou na bankrot. Nota bene pak ještě jako třešničkou na dortu ozdobené amnestií pro zločiny založené na tunelování zejména takto poskytovaných úvěrů. To mi tedy připadá málo pravičácké i na pana Klause.

Re: A máme tu druhé kolo.:
Autor: R. Chodovsky Datum: 16.2.2019 20:40

A Váš názor je, že mazání jiných názorů nevadí... to Vás vlastně nezajímá ... vás zajímá, jakým způsobem a co se maže..

Tak já Vám říkám, že jde o mazání jiných názorů, ale to Vás nezajímá .. Vás zajímá, jakým způsobem se to dělá a jestli už někomu něco smazali...

Tak Vám někdo řekne, že ano .. ale to Vás nezajímá, Vás přece zajímá, jakým způsobem....

Re: Skvělá srágora:
Autor: P. Pavel Datum: 16.2.2019 20:38

Jediný extrém, který ve výše uvedeném článku dokázal weigl předestřít je extrémní cucání si z prstu, a to jen proto, že se ho sám dopouští. Ostatně jako vždy, když spustí své básnické střevo ze řetězu.

Re: Zajímalo by mě jak rychlokvašený ekonom weigl :
Autor: P. Pavel Datum: 16.2.2019 20:33

Jinými slovy navyšování regulovaného nájemného o inflaci považujete za "nepromyšlenou deregulaci" podobně jako rychlokvaška weigl a zřejmě máte za to, že majitelé nemovitostí se měli pást.

Re: Zajímalo by mě jak rychlokvašený ekonom weigl :
Autor: P. Pavel Datum: 16.2.2019 20:29

... a co mají "ekoteroristé" společného s pravicí? Četl jste vůbec článek? Jste schopen chápat psaný text natolik, abyste pobral, že rychlokvaška weigl se zde rozhodl "tepat" pravičáky? Evidentně ne.

A dále, kdy a jakým způsobem, opět nikoli pravicová ale středová strana TOP09(a už vůbec ne fundamentalisticky libertariánská, což je pojem použitý v článku, který jste nepochopil) tvrdila, že hranice jsou nástroj útlaku jednotlivce ze strany státu, a proto by nemělo být masové migraci nijak bráněno? Prosím o konkrétní citaci, jinak budete za blázna co žvaní z cesty nebo lháře.

Re: EU je nejlepší soustátí na světě,:
Autor: M. Mařák Datum: 16.2.2019 20:28

Nevím, co přesně máte na mysli.

Sig Moravcová pravice hail!:
Autor: M. Mařák Datum: 16.2.2019 20:26

Ehm...

Re: A máme tu druhé kolo.:
Autor: D. Stirský Datum: 16.2.2019 20:03

Nedozvěděl, co člověk to názor. A pořád mně nikdo nevysvětlil, jak to mazání funguje, kdo to dělá a co konkrétně bylo smazáno. Takže zatím je to pro mne jen agentura JPP.

Re: Trrapná omluva bankovního socializmu V. Klause.:
Autor: M. Moravcová Datum: 16.2.2019 20:02

koukám, že vy máte pořád prd. I po třiceti letech.

Re: Třeba na novinky.cz,:
Autor: M. Moravcová Datum: 16.2.2019 20:01

Souhlasím. V případě pana Mařáka jsou to jen kyselé hrozny a osamělost.

Re: Klausova koláž, kterou fayzbuk smazal:
Autor: M. Moravcová Datum: 16.2.2019 19:58

Bože vy jste vůl. Běžte s tou svou nenávistí ke Klausovi do Francie.

Re: Ještě k tomu mazání::
Autor: M. Moravcová Datum: 16.2.2019 19:55

napíšete-li o cikánech a buznách to co jste napsal, je to trestný čin. Mažou se ale příspěvky, které trestným činem ani přestupkem nejsou. Mažou se nepohodlné příspěvky proto, aby vznikl dojem, že takové požadavky či názory nikdo nemá nebo jen nějaká zanedbatelná skupinka. Třeba se nelíbí, že jsou lidé, kteří uznávají pouze dvě lidská pohlaví. Mužské a ženské. A to už se maže.

Re: Zajímalo by mě jak rychlokvašený ekonom weigl :
Autor: M. Moravcová Datum: 16.2.2019 19:51

nemáte pravdu. K narovnávání cen nájemného docházelo už v polovině devadesátých let.

Výborný článek.:
Autor: M. Moravcová Datum: 16.2.2019 19:50

Pokrytectví tzv. elit nemá mezí. Zabránit proniknutí odlišnému či dokonce protichůdnému názoru, než je oficiálně prosazován diktaturou EU a OSN, do médií a na sociální sítě je omezením svobody slova a svobody vůbec.

Re: EU je nejlepší soustátí na světě,:
Autor: P. Grigar Datum: 16.2.2019 19:39

..pane Mařáku, můžete prosím konkretizovat své prohlášení?

Jinak budu nucen mysleti si: Vím o tom, že dozvědět se od Vás něco k věci jest snahou marnou.

No comment:
Autor: M. Mařák Datum: 16.2.2019 19:31

...

Re: Proto jste kolektivista-nacionalista,:
Autor: M. Mařák Datum: 16.2.2019 19:29

Vy zase dle Hayeka a Misese kolektivista, tedy levičák.

Re: Třeba na novinky.cz,:
Autor: J. Vlček Datum: 16.2.2019 19:20

Pane Mařáku, já se vám divím, že si neužíváte ten váš západní ráj a ztrácíte čas pindáním na českém serveru. To jste tak hladový po alespoň nějakém styku se svým domovem, nebo že by u vás podobná diskuse nebyla možná? Ať tak, či onak, jste prostě chudák. A nic na tom nemění okolnost, že jste chudák ve zlaté kleci. Hlavně si ji užívejte a věřte, že vám ji nikdo nezávidí.

Re: Proto jste kolektivista-nacionalista,:
Autor: K. Janyška Datum: 16.2.2019 19:12

Vy jste proletář všech zemí co se spojuje. A bohužel bez hlubšího vzdělání. Titulky ovládat nestačí... Dzp.

Re: Autor má pravdu:
Autor: V. Církva Datum: 16.2.2019 18:48

Ano máte pravdu. Dogmatická pravicová svoboda pravděpodobně taky klidně končí jako absolutistická diktatura jednoho vládce, který nejlépe té svobody zneužil.

Dle mého je to největší problém a riziko dogmatického liberalismu. Když necháte všem volnou ruku a necháte jen dogma nedotknutelnost majetku. Jednou se majetek přesune k tomu kdo má nejméně zábran, nejvíc moci a síly a je po svobodě, demokracii a liberalismu. To že tomu vládci jednou vše vezmou je taky pravda, třeba ta ruská revoluce.

Svoboda a demokracie a spravedlnost se prostě musí opatrovat a hlídat.

Třeba na novinky.cz,:
Autor: M. Mařák Datum: 16.2.2019 18:41

tam mu to nemažou a nemusí z toho mít kopřivky a stát se sociálním inženýrem.

Re: Galimatyáš,:
Autor: V. Církva Datum: 16.2.2019 18:39

Nespletli jste se? Je to Vaše reakce na článek ESEJ: „Dětská nemoc pravičáctví“? V článku není o tom že vše špatné pochází ze Západu ani muk.

Myslíte "lobbisty západních společností"? A kdo jiný měl po roce 1989 možnosti u nás kupovat společnosti? Rusové a Číňané to dělají teď, kolik vodáren, či koupili tehdy.

Tady přeci nejde o žádné Západní. Kapitál má internacionální charakter, kdo může kupovat kupuje. Kdo má moc a podplacené úředníky kupuje.....

Číňan, Rus či Němec.

Re: Klausova koláž, kterou fayzbuk smazal:
Autor: V. Církva Datum: 16.2.2019 18:31

A kam má Klaus svoje názory dávat do nějaké soukromého uzavřené skupiny nejlépe na vlastním serveru? Jsou i jiné způsoby jak spáchat politickou sebevraždu. Pro mne je to že takové věci Facebook maže a že je téměř monopolní sociální sítí dost varující.

Ale jinak samozřejmě řešením je konkurence a větší nabídka velkých sociálních sítí. Jak to ale řeknete lidem když společenské zákonitosti prostě znamenají vytváření monopolů. Prý je na to i matematická funkce, ale detaily si nevzpomínám. Nicméně že bohatší mají moc a tím se stávají bohatšími to je přirozeně pochopitelné.

Re: EU je nejlepší soustátí na světě,:
Autor: M. Mařák Datum: 16.2.2019 18:27

Zkuste to, jistě to dokážete, fandím Vám.

Re: EU je nejlepší soustátí na světě,:
Autor: Z. Švrček Datum: 16.2.2019 18:26

kdybych tady uměl namalovat prd, namaloval bych jej.

Re: Ještě k tomu mazání::
Autor: V. Církva Datum: 16.2.2019 18:25

Ale ale, osobně jsem byl zrušen z iDnes, Klaus mladší zažil zablokování svého konta na FB.... Ale třeba Vaše socialistické názory opravdu nikomu nevadí, tak jste nic takového nezažil ani o tom neslyšel.

Re: A máme tu druhé kolo.:
Autor: R. Chodovsky Datum: 16.2.2019 18:23

Opět vaše snaha o zavádění... stejně jako neuznání nějakého pojmu (už jste se dovzdělal a zjistil si co je frankfurtská škola, co je neomarxismus?).

Je jedno jaký byl smazán nevhodný příspěvek. Je jedno jakým způsobem se to technicky dělá. Základ je, že vůbec někoho takový požadavek napadne a prosadí ho. To je špatně.

Jestliže někomu vyhrožujete smrtí, nebo vyhrožujete odpálením bomby, pak se bavíme trošku o něčem jiném, ale to ve své demagogii odmítáte vnímat.

Další zavádění, jsou neomarxistické řeči, že je něco zadarmo. Vy pouze nevidíte, nebo zamlčujete z čeho příjmy plynou. Protože zdarma není nic.