21.4.2019 | Svátek má Alexandra



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


INTERNET: Ztratili jsme moře!



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 26, poslední: 18.2. 2019 19:50, přehled diskusí

Re: Vaší straně by nepomohlo ani získání toho pobřeží:
Autor: J. Pražák Datum: 18.2.2019 19:50

Případ paní Michalákové, pro nějž možná Zdechovský něco pozitivního udělal, je kapka v moři zvůle navrhované EUrodiktátory z EK a potvrzované EUroparlamentem. Jeho straničtí soukmenovci, i on v 99% případů jednají tak, že to naplňuje skutkovou podstatu §309 tr.z.

Re: Vaší straně by nepomohlo ani získání toho pobřeží:
Autor: O. Tůma Datum: 18.2.2019 12:26

Zdechovský zrovna poctivý je, zastává se Čechů které nespravedlivě šikanují jinde v EU, např. paní Michalákové v Norsku nebo křivě obviněního řidiče kamionu ve Francii.

Akorát je to idealista, který upřímně věří v "hodnou demokratickou EU". Takoví musí zažít úplný šok, aby to jejich ideály vyléčilo.

1*:
Autor: J. Kanioková Datum: 15.2.2019 19:42

Vaší straně by nepomohlo ani získání toho pobřeží:
Autor: J. Pražák Datum: 15.2.2019 19:00

Odejděte prosím tiše do historie a začněte se živit poctivě. nezapomeňte vzít i své kolegy.

Re: Díky za články. :
Autor: V. Církva Datum: 15.2.2019 18:43

To potvrzuji. Včetně toho, že jsem jednou panu Zdechovskému psal ohledně palestinské teroristky a skutečně se mi jeho kancelář věnovala a sdělili mi že proti tomu oficiálně protestovali, že to sice nebylo v hlavním sále, či programu ale že s tím rozhodně nesouhlasili.....

Re: podle Sorose je EU jako SSSR:
Autor: O. Tůma Datum: 15.2.2019 18:42

Nic. Vždyť i George Soros teď oficiálně prohlásil, že EU je jako Sovětský svaz, a na tom také nebylo demokratické nic, ačkoli byl formálně velmi "lidový" ;-)

Doslova prohlásil: "EU teď vypadá jako Sovětský svaz v roce 1991 ... současné vedení EU připomíná Politbyro".

A když to o EU říká už i Soros, musí to být pravda, no ne? :D

Popis legislativního procesu je nesprávný:
Autor: O. Tůma Datum: 15.2.2019 18:38

Protože podle EUobserveru takto vypadají jen 4 % projednávané legislativy!

Zbytek se řeší v tzv. "Trialogu", což sice nemá žádnou oporu ve Smlouvách o EU, a sice si tam Eurokomise hraje na "nestranného mediátora" mezi EP a ER když přitom projednávanou legislativu sama navrhla, a sice se to celé odehrává za zavřenými dveřmi, ale všem eurokratům to nesmírně vyhovuje.

Třeba Směrnice o zbraních, proti které se oficiálně postavila česká Vláda, Sněmovna i Senát, byla protlačena právě Trialogem, o kterém do té doby většina zainteresovaných neměla ani potuchy.

Výsledkem toho Trialogu bylo jasné varování, že pokud to Europaralment nepřijme v takové "kompromisní podobě" (pro ČR stále nepřijatelné), bude za to potrestán tím, že Eurokomise bude znovu navrhovat brutální, "nekompromisní" původní znění (které by zakázalo i kapslíkové revolvery ze supermarketu) tak dlouho, až je prorazí.

:
Autor: M. Krčmář Datum: 15.2.2019 15:36

Souhlas,tento pán se aspoň snaží jakžtakž obhájit svou existenci europoslance, ač ta instituce je hódně drahá a hlavně na houno.

Co je na Evropské komisi demokratického:
Autor: P. Podešva Datum: 15.2.2019 15:32

Když není volena?

No comment :
Autor: I. Hendrych Datum: 15.2.2019 12:10

Dobrý comment .

Re: :
Autor: V. Braun Datum: 15.2.2019 11:39

Možná pan Polanský ví, co panu Zdechovskému posílal a že to "vlastně nemyslel vážně".

Re: :
Autor: J. Ptáček Datum: 15.2.2019 10:52

Buď nečtete pečlivě, nebo mně záměrně křivdíte. Samozřejmě, že ukrajinský oligarcha Porošenko, žádný můj kámoš, uvažuje stejně jako oligarchové ruští. Opravdu žádný rozdíl. Můj příspěvek se ale týká falešného chování českých politiků z levého i pravého okraje Gaussovy křivky.

:
Autor: V. Novák Datum: 15.2.2019 10:32

Obraťte se na svého kámoše Porošenka, aby Ukrajina vrátila ukradené. Akorát, že by se vracelo Slovensku.

A když už v tom budete, tak by mohli taky Polsku vrátit předválečné území se Lvovem.

Důsledkem - spíše pozitivním - by byl zánik Ukrajiny. Stejně je plajte a lidi z ní prchají kam můžou...

No - a i Litva by měla co vracet..

:
Autor: V. Novák Datum: 15.2.2019 10:27

Náhodou!

Třeba Putin řídí přes své trolly i Sorose! Co vy víte.

Když může i za epidemii spalniček na Ukrajině...

Skuteční vlastenci:
Autor: J. Ptáček Datum: 15.2.2019 10:26

Nad "ztrátou" pobřeží pánové Mach, Filip a Okamura falešně fňukají. Že nám v roce 1946 jejich kámoši ze SSSR ukradli 12.000 km2 velkou Podkarpatskou Rus, to jim nevadí, možná je to i těší, co já vím. A všechny řádně zvolené poslance československého a maďarského parlamentu z tohoto ukradeného území Sověti odsoudili k trestu smrti. Pro ČSR to bylo zhruba 10 procent tehdejšího území, pro tehdejší SSSR ani ne 0,5 tisícin procenta tehdejšího území. Dnes to sice patří Ukrajině a připadlo by to asi Slovensku, ale spíš jde o způsob uvažování. V Rusku i na Ukrajině. Ještě že jsme republiku dělili s evropsky myslícími Slováky!

Re: :
Autor: P. Lenc Datum: 15.2.2019 10:08

Ano pane Strakoši, o voličích a jejich částí postižených stále přinejmenším socíkem, u mnohých to není ani ten socík ale obyčejná lidská blbost jsem psal již několikrát.Ale není to jen náš problém, tato skupina voličů za slib "bude líp" zvolí i nového Gottwalda nebo Hitlera kdekoliv, nejen u nás.

Máte kvalifikovaně, tedy podle kompozitivní teorie,:
Autor: K. Janyška Datum: 15.2.2019 10:02

bušit do EU, která je zločinem na Evropských národech a národních státech, ne do jakých pomotaných a jasně euplatem podplacených europoslanců... Dzp.

Re: Dobře napsáno:
Autor: P. Khail Datum: 15.2.2019 9:29

Oba tři? I vy filuto, dnes zase perlíte :-)))

Díky za články. :
Autor: V. Student Datum: 15.2.2019 9:08

Děkuji za informace, které k našemu, alespoň částečnému vhledu do fungování Evropského parlamentu, přispívají. Jste jeden z poslanců, kterých si vážím.

Re: Dobře napsáno:
Autor: J. Schwarz Datum: 15.2.2019 8:57

Přesně ze stejného důvodu oba mou důveru mají.

Konec příspěvku:
Autor: J. Schwarz Datum: 15.2.2019 8:57

je komický. Není z pohledu občanů Česka a jejich volebních preferencí docela fuk, jestli čeští europoslanci hlasují o samkcích pro vlastní zemi nebo tím hlasováním jen vyjádří svůj souhlas a podporu takovému postihu ze strany třeba Evropské komise? Nebo hlasováním vyjádří, že budou mít radost pokud ČR bude odsouzena evropským soudem a pak sankcionována?

:
Autor: L. Zach Datum: 15.2.2019 8:57

Vy máte přístup ke Zdechovského mailboxu?!

A máte po ruce nějaké odkazy na jeho zmíněná starší stanoviska?

Že bychom si to jako mohli vyhodnotit sami, jestli mi rozumíte...

Nikdo vám nevyhrožuje, :
Autor: D. Polanský Datum: 15.2.2019 8:01

nedramatizujte. Je ale pravda, že na těchto stránkách jste např. vysvětloval že Dublin IV vlastně nic není. I v roce 2015 jste byl pro migraci, pak jste otočil, když jste viděl, jak se situace vyvinula. Za tohle jste se nikdy neomluvil. Vaším plusem je, že alespoň jakž takž informujete a hodně píšete, kdežto většina našich europoslanců si jenom spokojeně užívá blahobytu.

Dobře napsáno:
Autor: A. Reček Datum: 15.2.2019 6:58

Důvěru v Petra Macha a následně ve Filipa a Okamuru jsem nikdy neměl. Vždy byli proti EU.

Re: :
Autor: J. Strakoš Datum: 15.2.2019 6:00

Ano, budete se divit, ale sdílí to nemalá část voličů. Koneckonců, další z hoaxů.

A připomíná to minimálně 2 věci:

- Neidealizujme si voliče. Ne každý volič se hlouběji zajímá koho volí a co volený politik může a nemůže udělat.

- Na základě EU jsme udělali už dost změn, nad kterými zůstával rozum stát a tak se nelze divit, že některé vtipy jsou považovány za reálné

:
Autor: Perryman Datum: 15.2.2019 1:22

Ze to je blbost se pozna uz podle titulku. Ani to nemusite cist, ty rozbory v clanku jsou uz jen divne. Tomu nekdo fakt uveril a sdili to?