20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

Manželství pro homosexuály v nedohlednu

Až na další se nebude sněmovna zabývat novelou občanského zákoníku, podle níž by manželství bylo otevřeno i jednopohlavním dvojicím. Zatím tedy vítězí koncept, který v Evropě funguje po tisíciletí a v různých obměnách i v kulturách po celém světě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Němec 13.2.2019 17:57

Re: Mám dotaz.

Na tom není nic šalamounského. Většina podniků dnes uvádí ebitdu jako ukazatel provozní výkonnosti.

J. Schořík 13.2.2019 17:57

Re: Mám dotaz.

Smysl otázky paní Václavíkové (který Vám zjevně unikl) byl v podstatě zda je "provozní zisk" skutečně něco čím se dá argumentovat. Nedá..

J. Schořík 13.2.2019 17:56

Re: trestný čin neposlechnutí homoaktivistů

Neposkytnutí registrovaným partnerům by byla jasná diskriminace, pokud poskytuje svatební a někdo by to dotáhl.. Manželství na tom nemění vůbec nic. Vaše představa že je podstatné zda si napíšu "svatební nabo manželská" je jen zábavná.. Důležitý je obsah služby, nikoliv název.

A argumentace tím, že když nenaplníte rozhodnutí soudu - který Vám sakra může uložit splnění povinnosti v tisících jiných věcech, tak můžete dostat pohrdání je pořád stejně slabá. Ten trestný čin není o homosexuálech ani jejich manželství, ale o tom že nerespektujete soud..

Už rozumíte?

P. Forejt 13.2.2019 17:56

Pompeo přijel rozesírat vých. Evropu

jako by věděl, že Západ je v totální křeči, tak to zkouší na Východě. Amíci jsou v loji ..prohráli Ukrajinu, prohráli Gruzii, prohráli Sýrii, prohráli Libyi, prohráli Afganistán, a už i Irák chce navázat strategické partnerství s Ruskem a vypudit zbytky Američanů.....

PS. ...ještě že naše Česko ten zmetek raději vynechal ...n-tssss

I. Břízová 13.2.2019 17:54

?

Copak je dnes v Absurdáriu, že si to zase nesmí ukázat?

R. Tesařík 13.2.2019 17:54

Re: Volnomyšlenkáři jsou pošuci, kteří buďto jen říkají to,

Oslíku?? no, no, no.

R. Tesařík 13.2.2019 17:53

Re: Osobně uznávám období elit!

Ono se toho taky hodně nakecalo. Pohádky starýho zbrojnoše.

M. Varadinková 13.2.2019 17:52

Re: Mám dotaz.

A jak se podle Vás liší "před odečtením" od "bez započtení":-)))))

Náklady se se přece do výsledku započítávají odečtením (od výnosů):-))))

M. Varadinková 13.2.2019 17:50

Re: Papež poslal Madura do (_!_)

Pokusil se (kdy a jak?), nedopadlo to (píší média). Já nevím, médiím moc nevěřím. Jen si myslím, že teď je nová situace a že uražená ješitnost kvůli nějakému minulému nezdaru není něco, co by papeži slušelo. Pokud by to mohlo zabránit dalšímu utrpení a válce, tak by svoji ješitnost měl odložit.

Netvrdím, že jste zodpovědný za všechny plivače, jen nechápu, proč jste si za osobu údajně nespokojenou vybral mne, když je tady celá řada lidí, kteří svoji nespokojenost se současnou situací, s výsledkem voleb, s diktátory všude možně po světě (dokonce jsou kvůli nim ochotni bubnovat do války) dávají najevo mnohem častěji a mnohem razantněji.

J. Franke 13.2.2019 17:49

Re: Horší než homosexuál, je ten blb vpravo nahoře...

Krucinálfagot, proč bych si na svém pozemku nemohl ze své stavby záměrně udělat zříceninu? Co je komu do toho???

J. Venc 13.2.2019 17:48

Re: Náměstek boží na Zemi František je fakt třída,

Franta (Šimek?) žádné chlapce neosahává a neosáhával!

Se omluvte!

:)-

K. Janyška 13.2.2019 17:47

Re: Homosexuálové a lesby jsou slepou kolejí vývoje lidstva.

Zčásti to tak skutečně je... Dzp.

J. Venc 13.2.2019 17:47

Re: Horší než homosexuál, je ten blb vpravo nahoře...

Zvládli specifikovat a přesně označit "záměrnou" zříceninu?

Jak?

J. Václavíková 13.2.2019 17:46

Re: Mám dotaz.

Pardon.

https://www.tyden.cz/rubriky/media/medialni-skupina-jaromira-soukupa-zakoncila-rok-2018-s-temer-200milionovym-ziskem_513584.html

P. Forejt 13.2.2019 17:46

Re: Volnomyšlenkáři jsou pošuci, kteří buďto jen říkají to,

volnomyšlenkáři chtěli vždy jediné ...odluku státu od církve, což není nic divného a nemožného. To jen vy tomu dáváte zase ten svůj přihlouplý náboj spontanaity a Hayekalismu, oslíku ......n-tssss

O. Tůma 13.2.2019 17:45

Re: trestný čin neposlechnutí homoaktivistů

14. června 2018 přesně mou popisovaný postup BYL POUŽIT K ODSOUZENÍ tiskaře v polsku:

https://www.theguardian.com/world/2018/jun/14/court-in-poland-rules-against-printer-who-refused-work-from-lgbt-group

Není to žádná hypotéza, je to SKUTEČNOST, která se děje opakovaně v USA i v EU.

Takže ještě jednou, pokud vám delší text dělá problém:

Poskytnutí služby "homosexuálním svatevbčanů" je podle antidiskriminačnízo hákona POVINNOST.

Povinnost vyhovět homosexuálům vymáhá soud v občanskoprávním řízení.

Neposkytnutí služby "homosexuální svatbě" je proto trestný čin pohrdání soudem.

Antidiskriminační zákon neukládá sankce, nýbrž povinnosti, které jsou vymáhány pod sankcí trestného činu pohrdání soudem.

Dovedete to pochopit takto?!

A uznání manželství homosexuálů mění vše, protože pokud někdo poskytuje "svatební fotografie", nenabízí tím služby "registrovaným partnerům" neboť se nejedná o svatbu.

J. Venc 13.2.2019 17:45

Re: Horší než homosexuál, je ten blb vpravo nahoře...

Hm. Socanům patrně zní jinak, nežli nesocanům. Zní to hrozně (hrozně!)

A o tzv. veřejném zájmu už mi nepište vůbec, se mi kroutí palce u nohou, jen ten termín slyším.

:-)

K. Janyška 13.2.2019 17:45

Re: Papež poslal Madura do (_!_)

Je to komouš z Bilderbergu... Dzp.

J. Václavíková 13.2.2019 17:44

Re: Mám dotaz.

Já jen, že takhle šalamounsky se Soukup snaží popřít svou enormní zadluženost :-)https://www.tyden.cz/rubriky/media/medialni-skupina-jaromira-soukupa-zakoncila-rok-2018-s-temer-200milionovym-ziskem_513584_diskuze.html#discussion-list

K. Janyška 13.2.2019 17:43

Re: Co je to manželství?

Ano, to tu píši už roky... Dzp.

J. Schořík 13.2.2019 17:41

Re: Mám dotaz.

Není to zisk PŘED odečtením?

Je..

J. Schořík 13.2.2019 17:40

Re: Horší než homosexuál, je ten blb vpravo nahoře...

Navíc já to teda na šestce už vyřešil i bez vyvlastnění. Prostě se bude majitel záměrné zříceniny pokutovat (je tam možná denní sazby) a pak se mu ten barák vezme v exekuci na zaplacení té pokuty. Zatím se toho radnice trochu bála, ale líbí se to..

P. Forejt 13.2.2019 17:38

Re: Náměstek boží na Zemi František je fakt třída,

Franta je opravdu "autorita" jako stehno. Jen s tím osaháváním mladých chlapců by se měl mít na pozoru ....n-tssss

K. Janyška 13.2.2019 17:38

Re: Papež poslal Madura do (_!_)

Vyhrabáváte ho jen vy... Dzp.

M. Varadinková 13.2.2019 17:38

Re: Mám dotaz.

Není.

provozní zisk = výnosy - náklady (bez započtení úroků, daní, odpisů a amortizace)

Úrok není totéž, co splátka. Splátka je snížení závazku, tedy nepatří do výsledovky (tam patří výnosy a náklady), nýbrž do rozvahy (tam patří aktiva a pasiva).

K. Janyška 13.2.2019 17:37

Volnomyšlenkáři jsou pošuci, kteří buďto jen říkají to,

co chtějí, to by ještě šlo, v tomto případě jsou jen za blázny, nebo požadují realizaci toho, co říkají a to je pak katastrofa. Na světě se prostě dělat nesmí všechno to, co by lidé chtěli. Spontánní řád lidského světa jim klade nepřekročitelné meze. Kdo je překročí je v base, v blázinci nebo mrtvý.

Lidé však o tom co říkám nic nevědí a tak spousta z nich je v base, v v blázinci nebo prostě mrtvá. Špatné je, že když svými bludy nakazí lidí více, je jich více v ohrožení a také tam, kde napsáno shora.

A lidi studovat nebudou a nebudou. Je více baví se navzájem ohrožovat, škodit si a bohužel i zabíjet... Dzp.

P. Čech 13.2.2019 17:35

Co je to manželství?

Manželství je definováno odjakživa jako vztah dvou osob různého pohlaví, vztah mezi mužem a ženou. Jakýkiliv jiný, zrůdný vztah, nemůže být manželstvím. Kdyby toto bylo prolomeno, mohli bychom se zanedlouho dočkat "manželství" mezi mužem a ovcí nebo ženou a psem. Ani to by nemusel být konec zrůdným úvahám všelijakých "aktivistů" neziskových organizací.

M. Mikulec 13.2.2019 17:35

Re: Zlatý socík!

Vždyť jsme usli trnitou cestou opět k socialismu! Juncker-marxismus.

J. Schořík 13.2.2019 17:35

Re: Horší než homosexuál, je ten blb vpravo nahoře...

Vyvlastnění není tak husté jak to zní :).

Jde o ta kritéria, kdy, za jakou cenu, co už je dost silný veřejná zájem.. O tom se dá mluvit hodiny a psát o tom knihy :)).

J. Venc 13.2.2019 17:29

Re: Horší než homosexuál, je ten blb vpravo nahoře...

Ano. Řešit to ovšem vyvlastňováním?

Fuj!

:-)