28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

MÉDIA: Vzkaz vydavatele New York Times

Toužíme-li po změně, nesmíme se stále přizpůsobovat tomu nejhoršímu. Musíme mít odvahu dělat to, co považujeme za správné. Přizpůsobovat se musíme jen novým technologiím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Hanzlík 12.2.2019 20:58

Iluzivní úspěch

To je tedy „úspěch“, když mediální gigant New York Times příjme 50 nových zaměstnanců, zatímco korporátní globalistická média kvůli propadu sledovanosti propouštějí stovky zaměstnanců. Platí tak daň za ztrátu důvěry v důsledku propagandy v podobě lživé manipulace se zprávami s neúnosnou cenzurou namířenou proti prezidentovi USA.

P. Zinga 12.2.2019 14:31

Jo, autore, poučit se v Evropě.

Například v Der Spiegel, vlajkové to lodi současného mainstramu...

K. Janyška 12.2.2019 9:41

O jaké zmeně to pořád melete, pošuci ?

Doufám, že o té, že bude lidstvo okamžitě a velmi intezivně vzděláváno věděckou kompozitivní teorií a že tedy se podřídí přirozenosti. Tedy spontánním silám vývoje, zejména samozřejmě civilizaci lidí obchodem a civilizovanými neosobně vyvolanému a od nich k necivilizovaným se rozšiřujícímu spontánnímu řádu lidského světa. Žádná jiná změna k lepšímu není možná !!! Dzp.

J. Hanzlík 12.2.2019 19:30

Re: O jaké zmeně to pořád melete, pošuci ?

Pravidelná mantra „pošuka“ a majitele tajemné „kompozitivní“ teorie, která se mu spontánně vyjevila a vyplnila mezery ve vzdělání. Příklad šťastného člověka bez studijních vloh, žijícího v posilujícím bludu. Vím, je to neškodné. Má to však jeden háček, a to pravidelné nutkání sdělit ostatním, že jsou nevzdělaní hlupáci a proto se mu stává, že ho sem tam jinde vypoklonkují. Nakonec proč ne? Na diskusi stejně nemá, a pokud nepobaví, tak jen otravuje.

K. Janyška 12.2.2019 19:38

Re: O jaké zmeně to pořád melete, pošuci ?

Jste nevzdělaný trouba... Dzp.

F. Houžňák 12.2.2019 22:11

Tak ho nechte, kompozitivní teorie

ho drží při životě ...

M. Rozbořil 12.2.2019 23:42

Re: O jaké zmeně to pořád melete, pošuci ?

Já už jsem se bál, že jsem na světě sám, komu je jediný znalec té tajemné teorie pro smích. Ještě by to chtělo zorganizovat to okamžité intenzivní vzdělávání lidstva.

P. Kubáč 12.2.2019 8:41

A co takhle zpráva o těch 2500 vyhozených žurnalistech

Na přelomu leden / únor vyhodily vydavatelské domy přes 2000 žurnalistů z kategorie píšících aktivistů, "genderových a rasových specialistů" a dalších šiřitelů nové propagandy, protože jejich aktivita dramaticky snižovala čtenost příslušných médií ( heslo pro Google "learn to code meme" )

O tom se v Česku nepíše, protože by to vedlo k nebezpečným myšlenkám zda máme propagandu zaměřenou proti sobě finacovat vlastními koncesionářskými poplatky.

V. Braun 12.2.2019 8:49

Re: A co takhle zpráva o těch 2500 vyhozených žurnalistech

Zajímavé kam na ty (dez)informace chodíte. V odkazu níže se píše, že snižování stavu se týkalo hlavně sportovních reportérů a fotografů.

https://www.businessinsider.com/2019-media-layoffs-job-cuts-at-buzzfeed-huffpost-vice-details-2019-2#gatehouse-media-at-least-60-jobs-since-january-30-1

M. Prokop 12.2.2019 9:27

Re: A co takhle zpráva o těch 2500 vyhozených žurnalistech

Tak to je škoda. Výše zmíněné by bylo velmi prospěšné.

V. Klíma 12.2.2019 11:59

Snad si nemyslite, ze by v dnesni dobe vyhodili zurnalistu za prehnany aktivismus?

Situace je spis takova, ze museji byt opatrni spis ti, kteri aktivisticky nepremysleji.

V. Braun 12.2.2019 15:55

Re: A co takhle zpráva o těch 2500 vyhozených žurnalistech

Místo pozastavení se nad šířením dezinformací je pan Prokop zklamán, že to není pravda. Typické.

P. Dvořák 12.2.2019 7:05

Jiný příklad by nebyl?

" . . . na starých principech kvalitní žurnalistiky. Jako příklad uvedl pan Sulzberger text o daňových přiznáních prezidenta Donalda Trumpa z října minulého roku, na kterém pod vedením tři špičkových reportérů pracoval tým redaktorů a právníků 18 měsíců."

Koho jiného si může polokomunistický New York Times vzít po dobu roku a půl na brus, než Donalda Trumpa, že.

A polokomunistický kavárečník Karel Hvížďala nás o tom nezapomene informovat.

V. Braun 12.2.2019 8:51

Re: Jiný příklad by nebyl?

Čtete NYTimes abyste jej mohl takto hodnotit? Já se tam občas alespoň podívám, stejně jako na Fox news.

M. Mikulec 12.2.2019 8:56

Re: Jiný příklad by nebyl?

:-))))))))))))) Really? :-))))))))))

S. Netzer 12.2.2019 10:32

Re: Jiný příklad by nebyl?

Jak Viktorka u splavu.

Inspirovala vás diskutérka Kanioková?

H. Lukešová 12.2.2019 11:14

Re: Jiný příklad by nebyl?

A vás inspiroval imám? Když jste mi psala arabský vzkaz? V dnění době hájit vrahy Ori Ansbacher (19)........

S. Sidlichovsky 12.2.2019 9:03

Re: Jiný příklad by nebyl?

S NYT jsem skončil před několika lety. Jedním z důvodů byla ta woodoo ekonomika Paula Krugmana. Část levice (možná podstatná) aplaudovala, ale "máte problém? půjčte si" jsem nemohl akceptovat

S. Sidlichovsky 12.2.2019 9:32

Re: Jiný příklad by nebyl?

Ale stále od nich denně dostávám přehled NYT článků. Dnes např. projevují dojímavou starost o britskou ekonomiku, aniž by to uvedli v evropském kontextu.

https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FMfcgxwBVglfqdBtmvGFrBxmlsNQXtMR

Co myslím tím evropským kontextem? To co napsal o smutném stavu evropské ekonomiky Ambrose Evans-Pritchard

https://www.telegraph.co.uk/business/2019/02/11/britain-needs-blast-investment-stimulus-fight-global-slump/ nebo Liam Halligan:

https://www.telegraph.co.uk/business/2019/02/10/eurozone-just-one-crisis-away/

S. Sidlichovsky 12.2.2019 11:21

Re: Jiný příklad by nebyl?

Až teď jsem si uvědomil, že ten první link je na moji mail schránku, což nemůže fungovat

Zde je link na orig. v NYT: https://www.nytimes.com/2019/02/11/business/brexit-economy-europe-britain-netherlands.html

V. Braun 12.2.2019 15:41

Re: Jiný příklad by nebyl?

Přečetl jsem si alespoň v rychlosti článek v NYTimes, dle odkazu dole, a podíval se i do dalšího odkazu. Prakticky celý článek v NYT je o Amsterodamu a příklady jak již je ovlivněn Brexitem, tedy v podstatě elý článek je o "Evropském kontextu". Zpomalení Britské ekonomiky je tam zmíněno jen v podtitulku, rozhodně není tématem článku. Co vám tedy konkrétně na článku vadí?

S. Sidlichovsky 12.2.2019 16:06

Re: Jiný příklad by nebyl?

Např. toto (je to zřejmě pravda, ale bylo by OK aspoň zmínka o tom, jak si vedou "sousední" ekonomiky - tím myslím, uvedení těch čísel do "evropského" kontextu):

Communities on both sides of the channel are already contending with economic weakness as the prospect of a no-deal Brexit discourages investment. Britain’s economy expanded just 1.4 percent last year — the slowest pace since 2012 — and actually contracted in December, according to data released on Monday.

Na místě by byla zmínka: co se týče FDI (Foreign Direct Investments) je Británie v letech 2017 a 2018 na 3. místě na světě

S. Sidlichovsky 12.2.2019 16:13

Re: Jiný příklad by nebyl?

Z článku Ambrose Evanse-Pritcharda: The revised data from Germany this week are likely to show that Europe’s powerhouse economy contracted over the second half of the year. German manufacturing orders fell 7pc in December, the worst since the Lehman crisis.

Italy is in a deep and deepening recession. Industrial output has fallen 5.5pc over the last year. France is muddling through but IHS Markit’s composite reading for manufacturing and services crashed to 48.2 in January. This is contractionary.

“The probability of a recession in the eurozone has risen,” said IHS. Belgium too is in the doldrums.

Pokud toto vše nějakým způsobem nezmíní a uvedou jen UK data - je to dle mého názoru - manipulace.

S. Sidlichovsky 12.2.2019 16:28

Re: Jiný příklad by nebyl?

Z článku Liama Halligana:

Last week, the European Commission warned eurozone growth will slow to 1.3pc this year, down from 1.9pc in 2018. Only in November, Brussels forecast last year’s growth rate would be maintained into 2019. So this is a very abrupt downgrade. (Forecast for UK is 1.5 %). The eurozone’s services sector output plunged in January to a five-and-a-half year low, with France reporting a second successive monthly contraction. Investor sentiment across the eurozone is at a four-year low, with Germany’s confidence index down for six consecutive months, at its weakest since August 2012 – amid concerns over export demand. Deutsche Bank says the eurozone’s largest economy is “drifting towards recession” – and, with German industrial production down 3.2pc during the second half of 2018, the sharpest contraction since the Lehman crisis, it’s probably already there.I

P. Dvořák 12.2.2019 9:24

Re: Jiný příklad by nebyl?

Také nemusím sníst muchomůrku, abych se přesvědčil, že je jedovatá. Nikdy jsem nečetl Čtyřlístek a přesto mi jeho obsah neunikal. Stejně tak nemusím část celou moskevskou Pravdu, stačí když v ní jsou oslavné články k výročí Velké říjnové socialistické revoluce.

Sám obsah článku a osoba autora tohoto článku je dostatečnou ukázkou, jaké zaměření má NYT. Dalším kamínkem do mozaiky jsou komentáře v České televizi, která z NYT s oblibou cituje.

P. Lenc 12.2.2019 10:29

Re: Jiný příklad by nebyl?

Přesné!

F. Navrátil 12.2.2019 11:51

Re: Jiný příklad by nebyl?

Jak dlouho pracoval tým redaktorů a právníků na problémech s občanstvím prezidenta Obamy nebo na zdrojích financování jeho volební kampaně? Ani hodinu! Shrnuto: Účelová žurnalistika, byť sebedůkladnější, je vlastně manipulace a maskovaná lež.

V. Klíma 12.2.2019 12:01

Presne tak, nikdo asi nebude tvrdit, ze NYT je bulvar, ale jde mj. o vyber temat a ten rozhodne vyvazeny neni.

R. Langer 12.2.2019 15:32

Re: Jiný příklad by nebyl?

Ano, přitom by to určitě spoustu voličů zajímalo...

V. Braun 12.2.2019 15:49

Re: Jiný příklad by nebyl?

Tak Obama zveřejnil rodný list, zatímco Trump daňová přiznání nezveřejnil, ač to již dlouho před ním prezidentští kandidáti běžně dělali.