25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLEMIKA: Noty nikdo nerozdával

Ladislavu Jaklovi vadí, že se hodně píše o Venezuele. Tak se vyjádřil v politickém komentáři pro Institut Václava Klause. Někdo prý k této „medální dělostřelecké přípravě“ musel rozdat noty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ś. Svobodová 8.2.2019 12:51

Re: Jak jde o politiku

S tím souhlasím.

J. Svoboda 8.2.2019 11:07

Re: Jak jde o politiku

Jaké zájmy hájíte vy, paní Svobodová? Zdá se, že pan Maduro je vaše rodina nebo co. Protože asi jenom jemu a jeho blízkým je ve Venezuele umožněno se najíst v restauraci. Zbylé milióny lidí nemají ani na chleba a po milionech se hrnou do sousedních zemí a do USA, i k nám, do EU.Samozřejmě, pokud někdo vede tyranským způsobem svoji zemi k hladomoru, bídě a vraždění, tak se mu moc nechce odstupovat - což velice rády tradičně podporují země s obdobnými mocenskými systémy, např. Rusko, Írán nebo Čína a Kuba. Vy tedy radíte - nemít zaměstnání se stoupajícími mzdami, nemít v okolí deset supermarketů, léčit se bylinkami a pijavicemi a hlavně být pokorný ke svému pánovi, který má na kontech v zahraničí miliardy?? Potom jste vyšinutá.

Ś. Svobodová 8.2.2019 12:44

Re: Jak jde o politiku

Vyšinutý budete vy. Pokud v mém textu vidíte jakokoliv podporu Madura, nebo rady ja na jejich krizi, vemte si prášek.

R. Langer 8.2.2019 17:06

Re: Jak jde o politiku

No tak nelíbí se vám, že tam někdo chce dosadit někoho jiného (i Venezuelané, mimochodem), takže podporujete Madura, to je snad jasné, ne?

Ś. Svobodová 8.2.2019 17:59

Re: Jak jde o politiku

Asi vám to zní příliš nekorektně. Tak pro citlivé povahy to můžu přeformulovat: Západ (zkratka) ve shodě se svými hodnotami, využívá všech demokratických pák na venezuelské představitele za účelem vyvolání prezidentských voleb a v souladu se svými zájmy se rozhodl akceptovat opozičního kandidáta na post prezidenta Venezuely. Je to lepší?

M. Prokop 8.2.2019 21:15

Re: Jak jde o politiku

A jak jinak byste to řešila, v dané situaci a daném personálním obsazení, Vy?

Ś. Svobodová 9.2.2019 12:14

Re: Jak jde o politiku

Záleží na tom, čeho bych chtěla dosáhnout. Pokud bych chtěla situace využít ve svůj prospěch, postupovala bych podobně jako to dělá Trump - ultimáta a bič, což víme že vede k odporu, na který můžeme reagovat "přátelskou pomocí", sesazením prezidenta bez ohledu na občanské ztráty a dosazením vstřícné osoby, později legalizované volbami. Pokud by mým cílem bylo zabránit občanské válce a pomoci Venezuelanům, použila bych diplomacii a snažila bych se Madura "uplatit" k organizaci nových prezidentských voleb. Což funguje, jak dokládá fakt, že např. v Africe během 20ti let došlo k demokratickému předání moci od autoritářského prezidena nejméně u 11 států.

M. Valenta 8.2.2019 9:29

Osobnosti v IVK?

To je dost odvážné tvrzení o interpretech not, které jsou již téměř k nerozeznání od partitury komunistické.

M. Prokop 8.2.2019 10:19

Re: Osobnosti v IVK?

To tedy máte dost chabou rozlišovací schopnost.

M. Valenta 8.2.2019 11:29

Re: Osobnosti v IVK?

Půjčíte mi prosím Váš drobnohled?

M. Prokop 8.2.2019 13:57

Re: Osobnosti v IVK?

Pohled bez EUnijních brýlí. Stačí, pomohlo?

M. Němec 8.2.2019 9:28

Že se tim volem Jaklem

vůbec zabejváte, pane Stejskale.

Vždyk je to chuděrka.

P. Kmoníček 8.2.2019 9:20

Když někomu

fandí Irán, Rusko, Čína a Kuba a jinému USA, Velká Británie, Francie, Chile a Kanada, tak už jen po historických zkušenostech může s Iránem sympatizovat pouze Trick, Kanyia a Janeček s Hulínem.

M. Krátký 8.2.2019 9:01

Někde jsem četl, že Maduro uznal

prezitentem ČR profesora Drahoše - hezký den

M. Němec 8.2.2019 9:25

Re: Někde jsem četl, že Maduro uznal

Ave prezitento Krátký !

J. Vocilka 8.2.2019 8:47

No jak je vidět jste zřejmě jasnovidný ale spíš jurodivý . Jak vite co by bylo kdyby u moci zůstal Allende ? Co bylo po převratu koncentráky a mučení.

A ta větička "ohroženi demokracie zvláště zleva" takže z prava je to v pořádku ?

Vocilka

R. Langer 8.2.2019 9:07

Re:

Z principu věci nemůže být demokracie zprava nijak ohrožena. Ovšem když už existuje totalitní režim, je převzetí moci pravicí možné vždy pouze protiprávním způsobem - pochopitelně.

J. Vocilka 8.2.2019 11:29

Nevím o jakém to principu mluvíte jen bych připomněl různé typy tzv. pravicových vlád Jižní Ameriky podporované vládami USA které se vůči vlastním lidem rozhodně nechávali jako demokrati .

Těch různých převratů podporovaných kovaných demokraty bylo dost třeba podpora Talibanu v boji proti Rusům a teď se opět bojuje proti tomu samému Talibanu ale to je v pořádku chrání me demokracii ? Vocilka

V. Kain 8.2.2019 9:22

Re:

Vocilka vy jste tam byl,že to tak jistě víte?Kam šlápl levičák tam bída.To je mnohokrát dokázané.

M. Prokop 8.2.2019 10:31

Re:

Jak to vypadá s komunisty u moci jsme zde mohli studovat 41 let, pokud započítáme i jiné socialisty, tak 50 let. Včetně těch koncentráků a mučení. Allendeho zarazili včas, ale už na to taky najížděl.

S. Netzer 8.2.2019 8:40

Bláboly

nějakého Jakla z IVK, který tvrdí, že "někdo má chuť na Venezuelu a někdo tady musel rozdat noty", je zbytečné se zabývat.

Š. Hašek 8.2.2019 8:39

Faktem je, že u kávy,

teď, mě nenechává osud Venezuely chladným.

Jak je v článku uvedeno, každého demokratického občana na Zemi to nesmí nechat chladným.

Poraďte, kde se dá sehnat vlajka Venezuely, zahalím se do ní ...... , a na kterém náměstí se sejdeme??? A za koho tedy vlastně, jsou tam dva.

J. Svoboda 8.2.2019 11:18

Re: Faktem je, že u kávy,

Takovej mudrlant a potřebuje poradit, kde sehnat vlajku nějaké země? K projevení vlastního postoje netřeba shánět kumpány. Zkuste měsíc-dva nejíst, nepít, nemrhat penězi na léky nebo internet a ušetřenou částku pošlete hladovým venezuelským dětem, těmi vy se rádi vždycky zaštiťujete, tak tentokrát můžete i SÁM něco udělat. A poznat aspoň blahobyt pod -"cha cha cha"- nedemokratickým dobrodincem typu Madura. :-DDDD

Š. Hašek 8.2.2019 19:37

Re: Faktem je, že u kávy,

Mein liber Gott!

M. Smidova 8.2.2019 7:16

Co můžete čekat od pana jakla a jeho loutkovodiče?

P. Sinclair 8.2.2019 5:15

Jenom darebák

může obhajovat zločiny Pinochetova režimu slovy, že to bylo té zemi ku prospěchu. Ne Stejskale, bestiální mučení nějakých třiceti tísíců mužů, žen a dětí elektrickým proudem není nikomu ku prospěchu, únosy, znásilňování, shazování lidí do moře z letadel, karavany smrti vraždící lidi za jejich názory, to nejsou žádné "stinné stránky" a žvanění o chilském ekonomickém zázraku není žádná omluva, když nedokážete říct, v čem ten "zázrak" spočíval a proč ho všechny státy světa nenapodobily. Chilské soudy si taky nemyslely, že tyhle věci byly ku prospěchu, když odsoudily odpovědné vojáky a agenty tajné policie DINA ke stovkám let vězení. Velitel tajné policie Contreras dostal tuším 530 let.

R. Langer 8.2.2019 6:17

Re: Jenom darebák

Jo, to psali v Rudém právu, že? No jo, my víme. To komouši, ti by to tam vzali jinak do rukou. Venezuela je toho pěkným příkladem. :-D

P. Sinclair 8.2.2019 6:38

Re: Jenom darebák

1) Já ovládám několik jazyků, včetně španělštiny, a nepotřebuju žádný Rudý právo.

2) Mít tu možnost, mučil byste vlastnoručně lidi s odlišnými názory, jak to dělaly Pinochetovy zrůdy?

P. Burda 8.2.2019 6:51

Re: Jenom darebák

Mučil byste lidi, jako to dělal starší Grebeníček? Umlátil byste kněze, jako to udělal vyšetřovatel (soudruh Mácha) pátera Toufara? Dal byste na dlouholeté nucené práce v uranovych dolech otce od rodiny za odmítnutí vstupu do JZD jako jistý soudruh Křivánek?

Pinochet byl zlo, ale od komunistů se mohl zlu ještě mnoho učit.

R. Langer 8.2.2019 9:08

Re: Jenom darebák

Přesně!