25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLEMIKA: Noty nikdo nerozdával

Ladislavu Jaklovi vadí, že se hodně píše o Venezuele. Tak se vyjádřil v politickém komentáři pro Institut Václava Klause. Někdo prý k této „medální dělostřelecké přípravě“ musel rozdat noty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 8.2.2019 10:34

Re: Mně na celé věci baví ta automatika

Je pěkné, jak mlčí Pátá kolona a její poskoci, když jejího oblíbeného demokrata Madura podporuje její tatíček Putin, zatímco "Putinův poskok a proruský trol" Zeman podporuje Trumpa s jeho protikandidátem. To jí tak zamotalo šišku, že se nezmůže ani na to "Všichni jste úplně blbí!. Ale ona se určitě nedá... :-D

Š. Hašek 8.2.2019 11:11

Re: Mně na celé věci baví ta automatika

Trefná poznámka!

Chci tu vlajku Venezuely, zahalím se a vyrazím mezi studenty na AMU/DAMU. Tam všemu rozumějí!!!

S. Netzer 8.2.2019 11:42

Re: Mně na celé věci baví ta automatika

Jen jalový žvanil jako vy může tento zvratek označit za "trefnou poznámku".

V. Novák 8.2.2019 12:26

Evidentně trefila přímo do brňavky - takže trefná byla...

S. Netzer 8.2.2019 12:46

Re:

Jste si jistý, že "Putin je můj tatíček", jak tvrdí ten lidský odpad Langer?

P. Grigar 8.2.2019 13:17

Re:

... mordyje, Sybilluše Síťovaná, Putina do rodiny netahejte, o vaše otcovství se dělí, byť dnes už jen vzdáleně, pánové Federic Faggin a Chuck Peddle.

R. Langer 8.2.2019 17:00

Re:

Jistěže, tupá Pátá kolono, jenom o tom pořád ještě nevíš... :-D

V. Novák 8.2.2019 12:25

Zatímco pro jiné (ne že bych myslel zrovna vás, to ani náhodou...) platí, že pokud něco podporují státy EU a USA, tak to prostě MUSÍ být skvělé a výron demokracie.

A mohl byste si zopakovat gramatiku. Konkrétně zájmeno "já", 3. a 4. pád. Jinému bych to nepřipomínal, ale takového brusiče jazyka českého prostě nemohu nechat tápat.

M. Prokop 8.2.2019 13:51

Re:

Fakt je, že sice nemusí, ale obvykle to ke skvělosti a výronu demokracie má blíže než jiná možná řešení, obzvláště pak ta ruská imperiální.

V. Novák 8.2.2019 10:08

A co Hitler, pane Stejskale?

Ten nebyl demokrat?

Když Pinochet byl - tak proč ne Hitler?

M. Prokop 8.2.2019 10:15

Re:

No protože Pinochet se dobrovolně vzdal diktátorské moci a nemordoval Židy.

V. Novák 8.2.2019 10:43

Jo zejména to druhé je pro pana Stejskala rozhodující.

A přitom Hitler tak krásně zatočil s komunisty, sociálními demokraty, odboráři - prostě s celou to pro pana Stejskala nepřátelskou levičáckou lůzou! Nebýt těch Židů, Stejskal by ho adoroval. Chybička se vloudila...

I. Štípek 8.2.2019 11:50

Re:

Je to tak. Nacionalistu Netanjahua adoruje neustále.

M. Prokop 8.2.2019 13:54

Re:

Ano, Hitler si "vypucoval" svou levou část spektra.

Cobykdyby pan Stejskal ponechám vašemu ostrozraku. Autor: S. Netzer Datum: 23.1.2019 13:09 Obdivuji myslitele a myslitelky, kteří vidí druhým do hlavy

K. Janyška 8.2.2019 9:53

Jakl slouží IVK a IVK

Rusku. Já to vidím tak... Dzp.

J. Fridrich 8.2.2019 9:43

Jaklovi jaksi nevadí, že socan Maduro s podporou Putina

Jaklovi jaksi nevadí, že socan Maduro s podporou Putina přivede svou zemi k občanské válce. K chudobě ji již přivedl - a to byla Venezuela před těmi socialistickými experimenty jedna z nejbohatších zemí na Americkém kontinentu..

Ale to my známe i z naší republiky, co z ní komunisté dokázali za těch svých 40 let samovlády udělat - nesvobodné, technické a nefungující muzeum.. Socan Maduro znárodňuje - pardon, oni kradou majetek a dělají z bohatých zemí chudé země, kde není co jíst a chybí základní lékařská péče ? Lidé umírají bez dialýzy a z devíti operačních sálů v jedné z hlavních nemocnic v Ceracasu fungují dva..

P. Lenc 8.2.2019 10:26

Re: Jaklovi jaksi nevadí, že socan Maduro s podporou Putina

Na Jaklův článek jsem napsal, že tentokrát šlápl Jakl do pořádného lejna.Je v tomto případě pořádně mimo mísu...

I. Štípek 8.2.2019 11:47

Re: Jaklovi jaksi nevadí, že socan Maduro s podporou Putina

Jakl má 100% pravdu. Venezuela je v bídě z více důvodů, nelze vyloučit, že ten nejdůležitější jsou sankce proti režimu, který nevyhovuje Americe. A za vším hledej ropu. Venezuela je zástupným rusko-americkým bojištěm, ani jedna z obou velmocí tenhle strategický bod nechce pustit, a řekl bych, že s nějakými ideologiemi to nemá moc společného. Maduro Americe nahrál, nebude to asi ideální prezident, ale byl zvolen demokraticky, a i když mu nefandím, mám v tomhle případě s Doníkem problém. Ale když už se stalo, pak si myslím, že Zeman zareagoval vrcholně pragmaticky.

J. Fridrich 8.2.2019 12:22

Lecite se, s. Stipku ? Nepodcenujte to, dle toho, co jste napsal je treba s lecenim zacit ihned....

I. Štípek 8.2.2019 12:32

Re:

Trhni si.

Š. Hašek 8.2.2019 12:43

Re: Jaklovi jaksi nevadí, že socan Maduro s podporou Putina

Přesné pane Štípku!

Budu sledovat demonstrace Kliniky za "demokratickou Venezuelu". Nevím, koho si odhlasujou, jsou tam dva.

Jdu k obědu, odpoledne proklepnu naši scénu. Něco o ní vím a týká se mě, sakra se mě týká! Tu venezuelskou přenechám odborníkům typu Fridrich/Netzer-ová. Pehe, Hvížďala, Nora, Přibáň už vědí. Drahoš taky.

M. Prokop 8.2.2019 13:55

Re: Jaklovi jaksi nevadí, že socan Maduro s podporou Putina

Zatím krachnul každý stát, páchající socialismus. S ropou i bez. Takže, kecáte.

I. Štípek 8.2.2019 18:01

Re: Jaklovi jaksi nevadí, že socan Maduro s podporou Putina

Ano, ať krachne a lidé ať si ve svobodných volbách zvolí jiný směr, systém, cokoli, co se jim nabídne v řádném demokratickém politickém boji a bude mít sílu voliče přesvědčit. S tím bych problém neměl. Ale to, co provádí Doník a EU, se mi sakra nelíbí.

V. Loula 8.2.2019 12:10

Re: Jaklovi jaksi nevadí, že socan Maduro s podporou Putina

Jistěže máte pravdu, stejně jako Západ přivedl bohatou Lybii k ekonomickému krachu a na práh občanské války.

J. Fridrich 8.2.2019 12:18

Lybii relativne bohatou, ale se stredovekym vladcem v cele a teroristou, ktery zlikvidoval nad skotskym Lockerye civilni letedlo s vice nez 200 nevinnych lidi - i zen a deti a pozdeji se k tomu i priznal...

V. Novák 8.2.2019 12:31

Západ přivedl bohatou Libyi k rozpadu a ne na práh - ale přímo do občanské války. A to je nakonec ta lepší možnost, protože výsledkem mohl být místo nestátu islámský fundamentalistický stát vyvážející džihád do Evropy.

Možná to nakonec vyřeší Chalífa Haftar jako nový Kaddáfí. Protože ani jedna z obou "vlád" šanci nemá.

Š. Hašek 8.2.2019 12:38

Re: Jaklovi jaksi nevadí, že socan Maduro s podporou Putina

Tak hrr..., pane Fridrichu! A budujte Venezuelu!

Naposled jsem sledoval jak jeden nepolitik z Hrádečku chtěl zachraňovat Tibet. Aby tam byla pojízdná dialýza.

Vás už asi přestalo bavit, co tady vyvádí "štrasbrusel/Maláčová", Venezuela jest "Výživnější". Jaksi nosnější thema!

J. Fridrich 8.2.2019 13:00

Vyto vzdy trefite, s. Hasku - jste vyjimecne vyborny a vzdy nas pobavite. Jen vas lehce upozornim, ze v te zemi zvane Venezuela ziji lide - rodiny s detmi - a ti lide tam az do uchopeni moci predcudcem autobusaka Madura Hugo Chaveze zili docela - na Jizni Ameriku velmi hezke zivoty. Tak asi tak, s. Hasku. P.S. Zena toho z Hradecku jmenem Dagmar, zachranila velmi mnoho lidskych zivotu testy na krev ve stolici - vime ? Vy ne..

Ś. Svobodová 8.2.2019 9:31

Jak jde o politiku

věci se málokdy dějí spontánně (že pane Janyško). Vždy jde o zájmy různých skupin. Západ se momentálně chytil příležitosti dosadit Venezuele prezidenta demokratického (našeho) a drží se jí jak h...o košile. Proto stejné noty.

M. Prokop 8.2.2019 10:18

Re: Jak jde o politiku

Věci se obvykle dějí z celé škály příčin. Spontánně, pak si občas někdo přihřeje polívčičku, jindy na popud někoho dál věc jede samospádem ...

Jedno platí takřka stoprocentně, není-li pro nějakou akci půda připravena nějakým neřešeným nebo blbě řešeným problémem, nelze jen tak "rozjet" něčí zájmy.