25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

KULTURA: Politická agitace v divadle

Čtenáři pátečního (25. ledna 2019) Českobudějovického deníku si na straně dvě nemohli nevšimnout titulku Jiří Šesták je zpátky v divadle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vlček 7.2.2019 14:48

Re: Ten agitátor má pravdu!

Pane Mertle, probuďte se, blábolíte se spaní.

P. Pavel 7.2.2019 18:22

Re: Ten agitátor má pravdu!

Omyl, to pouze ty žvaníš z cesty.

J. Kanioková 7.2.2019 20:39

Podle sebe soudím tebe ?

P. Pavel 7.2.2019 20:56

Já tady, narozdíl od tebe,

nenabízím masáže, Kaňoková.

M. Valenta 7.2.2019 9:52

To určitě

To si měl pozvat Mynáře s Ovčáčkem?

A. Trick 7.2.2019 10:36

Re: To určitě

To by byl stejný problém. To jste opravdu, ale opravdu nepochopil?

M. Valenta 7.2.2019 10:55

Re: To určitě

Já bych řekl, že jste nepochopil Vy, a to, že divadlo je politická instituce z podstaty a to odjakživa. Kdyby nebylo, ani by nevzniklo. A proto Vám doporučuji maximálně nějaký muzikál, to abyste nepřišel k úhoně.

V. Novák 7.2.2019 15:25

V tom případě se na ně musejí vztahovat pravidla pro politické subjekty - ať si agitují za svoje. Nebo ať dostávají dotace podle počtu hlasů...

M. Valenta 7.2.2019 15:30

Re:

jako u politických stran - dotaci mohou a také nemusí dostat.

J. Vlček 7.2.2019 17:07

Re: To určitě

Pane Valento, kecáte jako obvykle. Chodíte do divadla? Byl jste tam vůbec někdy? Jestli ano, určitě jste tam šel na nějaký politický slint, že. Divadlo je kulturní instituce, a nějakou politiku tam nehledejte. O té si kecejte v putice.

To, že se tam občas objeví něco co politikou zavání, je jen otázkou poptávky a nabídky, respektive jejich odrazu v návštěvnosti. Kolik je takových politicky zaměřených kusů, které dokáží tu návštěvnost zajistit? Velká většina jich u diváků propadne, a proto se do nich divadla ani nepouští.

P. Pavel 7.2.2019 18:24

Re: To určitě

Politické slinty předvádí autor článku a ty. Od Pavla a Koláře zazněly vždy jen a pouze odborná fakta.

J. Lepka 7.2.2019 9:31

Teda autore, vám ta protiruská "agitka" leží v žaludku.

Venkoncem celou svou kariéru vy děláte proruskou propagandu a i když pochybuji, že zadarmo, vzbuzujete jen dojem, že je to jen závist. Tedy od vás, proruských švábů, nic vyjímečného.

J. Malá 7.2.2019 13:14

Re: Teda autore, vám ta protiruská "agitka" leží v žaludku.

Proruského švába si představuji s kosákem a kladivem na zádech, šváb proamerický má na zádech vlajku americkou, šváb proevropský hvězdičky. Šváb českých pseudodemokratů vlastně ani neexistuje, proto že je to skarabeus. Je jim zalezenej v perdeli tak jako pan řídící. Kdyby se staral o diváky, netrpěl by nouzí o peníze, ale dnešní móda je klečet s nataženou dlaní před politiky. FUJ

J. Lepka 7.2.2019 9:26

Plodná diskuze, pravda.

Tak se zkuste, vy anonymně kritizující hejlové, postavit na jeviště před pár set lidí a tvořte. Z vašich agitek vyplývá, jak je to snadné, včetně pachatele. Tak do toho, maximálně vás lidí vypískají, ale už ani to není dnes obvyklé.

J. Hanzal 7.2.2019 9:45

Re: Plodná diskuze, pravda.

Abyste se mohl fundovaně vyjádřit k článku je především pochopit psaný text. V článku se píše o zneužívání či využívání veřejných peněz, čili daní nás, kteří je platíme. Nebo se snad mýlím?

S. Šporková 7.2.2019 10:25

Re: Plodná diskuze, pravda.

váš porlbém je v tom, že si pletete agitku (případně slušněji řečeno přednášku) a diskusi. Svobodně s někým diskutovat, tedy mít možnost aby posluchači slyšeli různé názory - to opravdu není žádné zneužití veřjených peněz, to naopak považuji za velice dobré využití veřejných prostředků

P. Grigar 7.2.2019 11:50

Re: Plodná diskuze, pravda.

.. když už chcete svobodnou diskusi s různými názory, měli by její účastníci tvořit názorové protipóly nebo aspoň různoběžky.Za svobodnou diskusi nepovažuji dvojhlasnou selanku, ve které dva spoluhráči kopou do nepřítomného třetího. A sprostý lid přihlíží v němém úžasu s otevřenou hubou..

J. Jelínek 7.2.2019 12:07

Re: Plodná diskuze, pravda.

No tak ji zavřete, nebo na takové selanky nechoďte.

P. Grigar 7.2.2019 16:45

Re: Plodná diskuze, pravda.

.. a justament na takové selanky rád chodím a vyrušuji, či spíše je narušuji dotazy a neodbytným trváním na odpovědi.

V. Novák 7.2.2019 15:35

Typický příklad - Fokus VM.

Viděl jsem pořad o tom, proč plebs přestává věřit médiím. Muselo být dost obtížné vybrat "diskutující" tak, aby k žádné diskuzi nedošlo a všichni si jen notovali, jak je ten plebs blbý, že Jim nevěří, když přece Oni...

Středoškolské publikum nedokázalo oponovat, zejména když bylo vyvoláváno.

Od té doby FVM nesleduji - jen (nedobrovolně) platím.

V. Novák 7.2.2019 15:37

Výběr protagonstů ukazuje, že o žádnou diskuzi nepůjde, budou se vzájemně podporovat a utvrzovat.

Pokud se v publiku objeví někdo neutvrzený - a dokonce si dovolí se hlásit o slovo - stačí mu včas sebrat mikrofon a příště ho nevyvolat.

P. Pavel 7.2.2019 18:25

Re:

Určitě nepůjde o lezení do puťkovy řitě, po kterém ty vždy toužíš. Ovšem odborně ta debata bude na výši, o tom není pochyb.

V. Student 7.2.2019 9:04

No jo.

Divadla jsou jedny z těch oblastí lidské činnosti, které si na sebe nemusí vydělat vlastní prací. Proto dostávají dotace, a proto jejich politická angažovanost vadí.

Já bych je prostě dotovat přestal. Přežijí ti nejlepší, budou hospodařit za svoje, a budou si moc na svých prknech pindat, co je napadne. Svobodně.

F. Houžňák 7.2.2019 8:19

Pořád je to stejná komediantská svoloč,

něco jako Svěrák.

R. Langer 7.2.2019 8:45

Re: Pořád je to stejná komediantská svoloč,

ano, ta nevzdělaná žebrácká sebranka, co ještě na začátku minulého století kočovala povozem mezi městy, aby vydělala nějaké drobné aby se vůbec uživila, se dnes prohlašuje za vizionáře, kulturní vůdce a věrozvěsty. A lidé jim to bohužel žerou. No, já ne. Jinak ovšem proti hercům nic nemám, nicméně jejich postavení ve společnosti považuji za neuvěřitelně přeceňované. Inu, jsem barbar.

V. Student 7.2.2019 9:12

Re: Pořád je to stejná komediantská svoloč,

Velmi dobře řečeno, podepisuji.

M. Valenta 7.2.2019 9:54

Re: Pořád je to stejná komediantská svoloč,

Barbar, to sedí.

R. Langer 7.2.2019 12:44

Re: Pořád je to stejná komediantská svoloč,

Ano, a já se za to nestydím. Také jsem pohan.

S. Šporková 7.2.2019 10:32

Re: Pořád je to stejná komediantská svoloč,

Víte - velká část těch herců má dnes vysokoškolské vzdělání, takže je zcela logické, že vzdělaným lidem většinou ostatní naslouchají (tedy kromě hlupáků, co se domnívají, že oni, byť s minimálním vzděláním, vědí všechno nejlíp). A protože herci jsou lidé jako ostatní, tak jsou mezi nimi jak lidé levicoví, tak pravicoví - takže každý si svou posluchačskou obec jistě najde.

R. Langer 7.2.2019 12:43

Re: Pořád je to stejná komediantská svoloč,

No, víte, ono vysokoškolské vzdělání neznamená mít patent na rozum. ;-)