20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

NĚMECKO: Lidé bojují s vládou o svoje auta

Málokterý národ snáší své vládce s apatičností hodnou buddhistických mnichů jako Němci. Proto mi bylo jasné, že tam ke vzpouře proti vrchnosti nikdy dojít nemůže. Tedy, až na jednu výjimku. Když lidem sáhne na auto. A právě to se stalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 29.1.2019 0:23

Re: Pro R. Chodovského: V čem spočívá logika?

Ekonomové neplácají kraviny jaké tady opakovaně předkládáte vy.

M. Pivoda 28.1.2019 10:46

Pro R. Chodovského: V čem spočívá logika?

Sledování ekonomických cílů znemožňuje včasné používání nových (ekologicky čistých) technologií.

O. Uživatel 28.1.2019 8:52

Uživatel požádal o vymazání
P. Harabaska 28.1.2019 8:07

Re: Hm, zajímavá próza, ale ne literatura faktu.

Opravdu velmi pěkné. Díky. Charakteristická je ta reakce poslance SPD plná plytkých propagandistických blábolů na Gaulandův projev plný faktů a čísel.

M. Pivoda 27.1.2019 22:35

Opakovaně se potvrzuje, že je třeba vyhubit ekonomy

Na rozdíl od (ekonoma) L. Nováka 475kg jsem byl u případu, kdy pražský magistrát v 90. letech záměrně snížil parametry kvality vyčištěné odpadní vody, aby v konkurzu nemohla vyhrát ta česká firma, jejíž technologie splňovala původní (náročná) kritéria na kvalitu vyčištěné odpadní vody v Praze. Byla totiž jediná z uchazečů.

Opakovaně se potvrzuje, že je třeba vyhubit ekonomy.

L. Novák 27.1.2019 22:18

Re: Jak snížit emise?: Vyhubením ekonomů!!!

Že jste vůl, to už jste prokázal opakovaně. A tady zjevně Opakování není matkou Moudrosti...

M. Pivoda 27.1.2019 21:47

Jak snížit emise?: Vyhubením ekonomů!!!

Nastupuji už pozdě do této diskuze.

Nicméně to podstatné je toto, řečeno jazykem srozumitelným pro kohokoliv:

Technologické možnosti k odstranění emisí jsou dostupné. Dostupné jsou ale pouze tehdy, když vyhubíte ekonomy. V Česku hlavně Institut Václava Klause - a nerealistického Realistu Robejška.

M. Mikulec 27.1.2019 20:41

Re: Hm, zajímavá próza, ale ne literatura faktu.

Tenhle projev Dr.Gaulanda v Bundestagu se vám bude líbit.

https://www.youtube.com/watch?v=rmmjqphCjpU

O protestu žlutých vest, Macronově lásce k německým penězům a výdajích na migranty.

L. Novák 27.1.2019 18:43

Re: Zelení jsou opravdu "píp" "píp" "píp"!

Mně připadá, že demokracie systémově vede k vládě totálních blbů. Nakonec, máme možnost se o tom přesvědčovat pravidelně i v české politice...

L. Novák 27.1.2019 18:38

Re: Hm, zajímavá próza, ale ne literatura faktu.

:-D

V. Petr 27.1.2019 17:40

Protože Babiš a Zeman si nevymýšlejí takové hovadiny,

jako rudozelená pakáž v Německu.

Elementary, dear Watson.

V. Petr 27.1.2019 17:36

Zelení jsou opravdu "píp" "píp" "píp"!

Dokonce si vynucují záchyt methanu, vyniklého prděním dobytka ve chlévech!

NEEXISTUJE zhovadilost, které by zelení nebyli schopni, to ještě nevíte?

P. Harabaska 27.1.2019 16:48

Re: Bylo by nespravedlivé ze znečištění

Asi to nebude tak škodlivé, když v US armádě fasují to, čemu jsme mi na vojně říkali kádéčka, právě s fazolemi v tomatové a jiné omáčce. Ledaže by to sloužilo k humánnímu odstrašení nepřítele.

P. Harabaska 27.1.2019 16:45

Re: Hm, zajímavá próza, ale ne literatura faktu.

Pan Robejšek se mýlí. Nejde o mozkovou inkontinenci, nýbrž právě kontinenci. Zelení slaboduchové přemýšlejí velmi střídmě, takže se chtějí své myšlenky přidržet až do úplného zblbnutí. Příkladem je článek v dnešním Westfälische Nachrichten nadepsaný Lastenrad statt Lieferwagen / Die Ökotransporter sind auf dem Vormarsch (Nákladní bicykl namísto dodávkového auta / Ekologická dodávková auta na postupu) a doprovázený fotografií, kde muž šlapáním pohání rikšu s nákladním kontejnerem cca 2 x 1 x 1,5 metru. (www.wn.de/Muenster/3630746-Lastenrad-statt-Lieferwagen-Die-Oekotransporter-sind-auf-dem-Vormarsch?fbclid=IwAR.... ) Doufejme, že se jim konečně podaří také zrealizovat šlapacího letadla snad z Rychlých šípů.

P. Grigar 27.1.2019 15:20

Re: Zkuste si změřit ráno koncentraci CO2 v ložnici,

.. a co teprve takový hostinský, kolik ten se toho načuchá při točení piva. Taky zakázat!! Plyn, ne pivo.

J. Kanioková 27.1.2019 14:20

Ano.

J. Kanioková 27.1.2019 14:19

Přesně !

L. Novák 27.1.2019 12:33

Re: Bylo by nespravedlivé ze znečištění

Metan je běžnou součástí přírodního koloběhu uhlíku, vzniká při anoxickém a anaerobním rozkladu organických zbytků živých organismů a jestli jej někdo vytahuje ze souvislostí přírody do blábolů o klimatických změnách, tak je to obyčejný vůl.

P. Zinga 27.1.2019 12:01

Ještě jednou pro pana Pražáka:

Zákon 201/20122 Sb se týká emisí v ovzduší! Ovzduší je venku, pane Pražáku! Mnou uvedené limity se týkají uzavřených místností a pracovišť. Kdyby i zde platil ten EU nesmysl, tak bychom mohli všechno zavřít.

O to viditelnější je obludnost této EU-direktivy: pracovník musí snést stonásobky jedů, než zelený magor na ulici, včetně pana Pražáka.

L. Novák 27.1.2019 11:23

Re: takže znovu, pane Lepko

Šejnovi to vadit nemůže. Chová se stejně jako Zeman...

L. Novák 27.1.2019 11:20

Re: Pořád se nemůžu zbavit dojmu,

Nejde o zdanění elektřiny za každou cenu, ale stát bude hledat náhradu (v případě, že budou zakázány spalovací motory, což zřejmě narazí na tvrdý odpor veřejnosti) za úbytek či ztrátu daňových výnosů z prodeje ropných paliv. Náhrada může být nalezena právě ve zdanění pohybu po veřejných komunikacích. Tento trend je viditelný nezávisle na bláznění kolem elektromobilů - začalo to s kamiony a nákladními vozy, protože ty poškozují dálnice a silnice svým provozem 10 tisíc krát i více, než automobily malé/osobní a dodávky. A když už je funkční technologie pro náklaďáky, není problém rozšířit povinnost platit i na ostatní vozidla.

Z. Lapil 27.1.2019 9:41

Re: takže znovu, pane Lepko

Rozčilujou mě. Počítám tak na deset bodíků systolického tlaku. Je to dostatečně negativní změna :-)? Mám tam smajlíka, ale vlastně to myslím vážně.

Fakt je, že ani jeden zdaleka nedosahuje kvalit L. Adamce (předseda předlistopadové vlády nebo tak někdo). I když jsem se poctivě snažil poslechnout si nějaký projev, tak jsem to skrze akutní vytočenost prostě nedokázal. Ale zase jsem - může to být městská legenda - nestřílel po Husákovi v televizi vzduchovkou.

Z. Lapil 27.1.2019 9:16

Re:

Mně ještě nějaký zbyl, takže doplním: myslím si, že stát se své zákony dodržovat snaží, ale sepsal si jich příliš mnoho. Stačí, že pro dálnici je potřeba provést stovky a stovky, možná tisíce "vyvlastňovacích" řízení. Řádově stejné množství máte sousedů - účastníků stavebních řízení. V takovýchhle štosech papírů se prostě pár chyb udělá, i kdyby byli všichni dokonalí, a to nejsou.

Ale naprosto s vámi souhlasím. Oni už staří Řekové věděli, co je to zlatá střední cesta.

Z. Lapil 27.1.2019 9:05

Re: Někdo baterku aneb jak Němci zařízli ekonomiku

Bylo mi tvrzeno, a to nikoliv zeleným zaslepencem, že "kdyby se to dobře zorganizovalo", tak u zdejší elektrárny zvládnou zdejší plně elektrifikovaný provoz.

Taky se mi to nezdá, ale určitě by pomohly "chytré nabíječky". Člověk té své večer řekne, že pojede až ráno, a nebudou nabíjet všichni večer, ale síť si je nějak rozloží. Totéž na parkovišti v práci nebo u super/hyper.

Nabíjení "teď hned" by muselo být dražší, jinak to nebude fungovat, ale ať mi nikdo netvrdí, že civilizace, která technicky zvládne EET, nezvládne tohle.

Z. Lapil 27.1.2019 8:52

Re: Pořád se nemůžu zbavit dojmu,

To už mi přijde jednodušší nacpat pod kapotu elektroměr. Platit od kilometru mi přijde nesmysl už kvůli topení a podobným spotřebám, nemluvě o tom, že když si dáte cestu třeba z Míseček do Jilemnice, budou baterky dole v lepší kondici než nahoře.

Připouštím, že to, že je něco nesmysl, nemusí být v parlamentu argument.

P. Kmoníček 27.1.2019 8:30

Re: takže znovu, pane Lepko

Šejno, Vy, který vůbec nechápete jak může vadit slušnému člověku neustálé lhaní druhého, zvláště pak prezidenta či premiéra,na nikom nežádejte, aby Vám tento problém vysvětloval. Nezvládl by to ani dlouholetý uznávaný specialista. A platí to i pro Vás, Zingo !

R. Langer 27.1.2019 6:29

Re: Nezávislý analytiku,

Proczby s nimi bojovali, když si je zvolili?

R. Langer 27.1.2019 6:24

Re: Robejšek se vysoce flexibilně

Jo jo, Robejšek se přizpůsobil české úrovni. Debil Zima se zase přizpůsobil úrovni tupé Páté kolony. Inu, svůj k svému, že ano? :-D

M. Prokop 26.1.2019 21:20

Re: Hm, zajímavá próza, ale ne literatura faktu.

Města zakazují vjezd a EUnie stanovuje nereálné technické požadavky.

Blázinec.

V. Braun 26.1.2019 18:49

Hm, zajímavá próza, ale ne literatura faktu.

Osobně souhlasím s tím, že s nebezpečností oxidů dusíku vlivem dieslových motorů se to přehání. To ovšem není omluva pro pana Robejška a jeho článek. Pokud vím, tak v Německu jsou to hlavně města, která zakazují vjezd, nikoli stát. Dieselgate začal v USA, kde snad mají přísnější normy než v Evropě a následně začal klesat zájem o dieslová auta jako taková. To je důvod proč Bosch omezuje výrobu i když na auta, která se vyrábějí nyní, se zákazy vjezdu nevztahují.