24.2.2019 | Svátek má Matěj



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

POLITIKA: O (ne)ovlivnitelnosti soudců



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 50, poslední: 24.1.2019 10:09, přehled diskusí

Pane Jemlíku:
Autor: M. Frank Datum: 24.1.2019 10:09

máte skutečně tak neodolatelnou potřebu sebezesměšňování? Tak trapně lživá obhajoba stařecké demence se jen tak nevidí.

dav už to nějak ukřičí:
Autor: J. Rojšl Datum: 23.1.2019 12:14

„O vyšetřovatele Čapího hnízda se zajímá inspekce...“

Nebudete mi věřit ale já jsem s tímto zakleknutím počítal neskonale dřív - myslíte, že mám "nadpřirozené schopnosti" ...?!?

Nó, kam až jsme se to s tou politikou dostali, davu stačí říct, co očekává slyšet a krutý dav už to nějak ukřičí aniž by současní mocipáni museli "hrát nějakou složitou partii", kterou jistě taky umí a mají jí ještě v záloze ... ....

O naší justici si nemyslím nic moc dobrého:
Autor: J. Kanioková Datum: 22.1.2019 21:16

Postkomunistická justice? Každý šestý současný žalobce byl členem KSČ - https://eurozpravy.cz/domaci/politika/245213-postkomunisticka-justice-kazdy-sesty-soucasny-zalobce-byl-clenem-ksc/

Pavel Kučera: Nezávislost státního zastupitelství? Nezávislé jsou jen a jen soudy. - http://www.ceska-justice.cz/2014/08/pavel-kucera-nezavislost-statniho-zastupitelstvi-nezavisle-jsou-jen-a-jen-soudy/

Zneužívání moci ve státním zastupitelství - http://blog.aktualne.cz/blogy/zdenk-koudelka.php?itemid=27671

Čímž ovšem netvrdím, že je préza nevinný..:
Autor: J. Kanioková Datum: 22.1.2019 21:18

co to autor bere za matroš??? :
Autor: A. Javůrek Datum: 22.1.2019 19:51

tímhle mě rozsekal :D

"Dívám-li se na téhož Miloše Zemana v pořadu Týden s prezidentem, vidím moudrého muže ve skvělé psychické a věku přiměřené fyzické kondici, zkušeného politického hráče se schopností zachování nadhledu, svérázným smyslem pro humor a sklonem k provokatérství".

===================================================================

dobrá ironie autore :D

ano:
Autor: P. Pruner Datum: 22.1.2019 19:17

Autor to napsal výstižně. Jen bych zdůraznil, že třeba panu Baxovi vadí sdělování názorů z Hradu až po delší době, zřejmě když ví že už není kandidátem na předsedu ÚS. Je neuvěřitelné, že naši nezávislí soudci cítí občas potřebu se vyjadřovat k politice, ale někteří jsou dotčeni, když naopak nesoudce jim sdělí svůj názor. Navíc pan Zeman jistě potřebuje konzultovat právní problémy protože jako prezident má jak personální pravomoce, tak právo milosti.

Proč by prezident nemohl mít svůj názor:
Autor: J. Růžička 714 Datum: 22.1.2019 13:05

může mít a má, samozřejmě. Nesmí ale ani naznačovat, že v případě rozhodnutí soudního sporu tím, či oním směrem, naskýtá se soudci možnost konkrétní výhody. V tomto případě místo šéfa Ustavního soudu. Autor okecává evidentní prezidentův přešlap a tím pádem je pro mne jak on sám, tak i jeho článek, nevěrohodný.

Re: Proč by prezident nemohl mít svůj názor:
Autor: Š. Hašek Datum: 22.1.2019 14:30

Ale, ale.

Vyprávějte, povídejte, přehánějte! Vy jste u toho byl??? Nebo tam má Šlachta štěnici!

pan prezident :
Autor: M. Vondráček Datum: 22.1.2019 13:00

Se chová jako komunistický papaláš . A spoustě lidí se to líbí , soudě podle komentářů :-)

Re: pan prezident :
Autor: M. Vondráček Datum: 22.1.2019 13:01

i podle autora :-)

Re: pan prezident :
Autor: Š. Hašek Datum: 22.1.2019 13:34

Je trestuhodné/trestné, aby se kdokoliv s kýmkoliv sešel.

Protože pan Baxa (zoufalec) vytvořil konstrukci, že vždycky jeden drží toho druhého pod krkem a buší mu do hlavy svoje pravdy.

Nechme to vyřešit experty z Respektu, udělají zákon o veřejném přenosu všech "kafí politiků". A někoho z oboru, kterého si někdo pozve (moderně lobista) na kafe ....... ty rovnou věšet.

A nejhorší jsou sešlosti dam po kavárnách, protože se vzájemně nabádají ke změnám okolkovaných úředních rozhodnutí stran sňatku. Nějak se začíná blbnout na kvadrát, já myslel, že hloupější než Jakeš hned tak někdo být nemůže. Může, Baxa.

Re: pan prezident :
Autor: M. Vondráček Datum: 22.1.2019 13:48

Upřímně , toho Jakeše spíše připomíná pan prezident Zeman než pan Baxa :-)

Re: pan prezident :
Autor: Š. Hašek Datum: 22.1.2019 14:29

Mně nepřipomíná. Už jen z toho důvodu, že Jakeš komentoval platy zpěvaček a boilery/broilery, už si nepamatuji, nerozumím tomu, já jsem u kuřat a plynových kotlů. Komentovat výroky soudů bylo nad jeho sílu. Zeman navrhuje rozsudky.

Ostatně Baxa tvrdí, že president měl připraveny variantní rozsudky. Upřímně, já mám také u mnohých celostátních kauz připraveny jiné rozsudky. Teď už jen pozvat toho Baxu.

Re: pan prezident :
Autor: P. Pruner Datum: 22.1.2019 19:19

Já si naopak myslím, že jako nedotknutelní komunističtí papaláši se chovají někteří soudci.

Baxovo rozbité okno:
Autor: F. Navr8til Datum: 22.1.2019 11:58

Problém vidím v tom, že někteří soudci jsou nezávislí na zákonech a právu. Nyní by chtěli samosprávu, aby se zabetonovali a nebyli odpovědni za případnou zvůli. Nepochopitelné a nevysvětlené soudní výroky snižují vážnost justice, a proto bylo třeba odpoutat od justiční mafie pozornost. Jako když Pepík rozbije okno a křičí: "To já ne! To Honzík!"

Re: Baxovo rozbité okno:
Autor: P. Pruner Datum: 22.1.2019 19:20

Ano, rozdíly v rozhodování soudců v téže kauze jsou někdy neuvěřitelné, dokonce až vinen či nevinen.

U nás již nejsou novináři, jsou jen prodavači emocí,:
Autor: J. Chaloupka Datum: 22.1.2019 10:42

a jak se jim daří!

Když nám není pomoci...:
Autor: P. Zinga Datum: 22.1.2019 10:29

Tak, jako varoval Eisenhauer před vojensko -průmyslovým komplexem, tak varoval Klaus st. před soudcokracií.

Oba oprávněně, oba marně.

"Lidská práva" a "nezávislá justice" jsou nástroje těch samých sil, které usilují o likvidaci národních suverenit.

Likvidace národních suverénů je předpoklad globální vlády.

Ano:
Autor: J. Kanioková Datum: 22.1.2019 21:12

Pan Baxa:
Autor: P. Zinga Datum: 22.1.2019 10:21

byl buď navedenej, nebo se sám chtěl zviditelnit.

Co mají (má) za lubem?

Re: Pan Baxa:
Autor: Š. Hašek Datum: 22.1.2019 10:29

Chce být v "drahošovsko moderno brusele partě". Volby na krku. Můj názor.

Ale je to jaksi nešťastník, vypravěč pohádek. Pohádek - kterak ho president strčil do hladomorny a škvírou mu dával k podpisu rozsudky. Tedy nikoliv president sám, ten seděl v křesle. To Ovčáček.

Re: Pan Baxa:
Autor: J. Jelínek Datum: 22.1.2019 10:51

Zapomněl jste na Kalouska.

Re: Pan Baxa:
Autor: Š. Hašek Datum: 22.1.2019 12:07

Děkuji,

potěšilo mě, že sledujete pozorně moje bušení do klávesnice. Ani už nemusím zkracovat a naznačovat .......

Re: Pan Baxa:
Autor: A. Javůrek Datum: 22.1.2019 19:52

ano, ty jenom bušíš do klávesnice. Nic víc nic míň.

Re: Pan Baxa:
Autor: J. Jelínek Datum: 22.1.2019 10:50

A hlavně: Komu tím prospěje, co!?!? Má samozřejmě za lubem sabotovat, ve spolupráci s ideodiverzní pražskou kavárnou, úsilí našeho pracujícího lidu o vybudování naší nové kobliharisticko-bůčkové společnosti. Marné jsou jeho snahy. Jako železná pěst na něj dopadne hněv našich horšolidí. Psovi psí smrt!

Re: Pan Baxa:
Autor: P. Zinga Datum: 22.1.2019 21:54

Se Vašemu odporu k bůčku nedivím, jelínku.

Je dobře:
Autor: V. Pokorný Datum: 22.1.2019 9:56

že má pan Zeman tuto sebranku tzv. lepšolidí, včetně pana Baxy, či z božího dopuštění, nějakého Pospíšila, předsedu TOP 09, který mimochodem ututlával onen průšvih na Západočeské univerzitě s prodáváním diplomů v době svého působení jako ministr spravedlnosti, na salámu. Fuj, to je ale tlupa.

Re: Je dobře:
Autor: J. Jelínek Datum: 22.1.2019 11:16

Ale tenhleten sultán marockej je prej dobrej člověk.

Jemelíku,:
Autor: P. Kmoníček Datum: 22.1.2019 9:31

on není zase jednou terčem, on ze sebe zálibně terč dělá, aby uspokojiln své ego !

Re: Jemelíku,:
Autor: Š. Hašek Datum: 22.1.2019 9:51

O něco se snažil Baxa (o vytvoření terče pro novináře demogratické)......... a nějak ze sebe udělal hejhulu, který teď nějak musí vysvětlit/zamaskovat, že se u presidenta sám málem rozplakal. Při debatě u kávy.

Zkráceno a malinko přehnáno.