25.5.2019 | Svátek má Viola



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


SVĚT: Správnej chlap je ženská



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 39, poslední: 22.1. 2019 12:02, přehled diskusí

Dělení lidstva na muže a ženy, tedy do tříd, je marxistickou:
Autor: K. Janyška Datum: 21.1.2019 18:44

cestou do pekla. A to z každého úhlu, kromě lékařského. Lidstvo je spontánním řádem jako celek, ne jako jakési pofidérní lidské druhy dělené do jakýchsi pofidérních tříd tu podle pohlaví, tu podle výšky, tam podle váhy a barvy pleti nebo soukromého vlastnictví atd.

Jediné co lidstvo skutečně dělí na lidi různé kvality je jejich civilizovanost, tedy schopnost dodržovat civilizační, tedy občansky spořádaná, pravidla chování.

Ten, kdo uměle, a jiné nejsou, sestavené tzv. třídy lidí staví proti sobě dopouští se zločinu proti lidskosti... Dzp.

Reklamě nerozumím,:
Autor: R. Chodovsky Datum: 21.1.2019 15:12

ale mám takový pocit, že existuje pouze jediný případ horší, než -když se o značce hovoří špatně... a to - když se o značce nemluví vůbec.

:
Autor: J. Jurax Datum: 21.1.2019 14:39

No, ten marketingový ředitel Gillette pro Severní Ameriku Pankaj Bhalla v článku zmíněný je jak patrno pěkný vykastrovaný blbec. Ale takový moderní, progresivní, s dobou jdoucí blbec ...

No, výrobky firmy Gillette vyřazuju ... Ji

APA vytvořila některé nové pokyny,:
Autor: J. Kanioková Datum: 21.1.2019 14:06

pokračovala v definování tradiční maskulinity jako "zvláštní souhvězdí standardů, které se držely ve velkém segmentu obyvatelstva, včetně: anti-ženskosti, dosažení, vyloučení vzhledu slabosti a dobrodružství, rizika a násilí".

APA tvrdí, že 40 let výzkumu ukázal, že "tradiční maskulinita - vyznačená stoicismem, konkurenceschopností, dominancí a agresí, podkopává blahobyt lidí". K řešení těchto "tradičních" aspektů mužnosti APA vytvořila některé nové pokyny, aby pomohla lidem v praxi "uznat tento problém chlapců a mužů".

https://unherd.com/2019/01/why-has-masculinity-become-a-dirty-word/

Re::
Autor: J. Kanioková Datum: 21.1.2019 14:35

Progresivní politika Gillette: "Korintská kůže" pro progresivní duši

.https://quillette.com/2019/01/17/gillettes-progressive-politics-corinthian-leather-for-the-progressive-soul/

Re: APA vytvořila některé nové pokyny,:
Autor: P. Portwyn Datum: 21.1.2019 18:34

Tohle ale nemůže společnost vydržet.

Jediná šance je, že se to zhroutí dřív, než budou rodiny rozleptány úplně.

Logický důsledek této reklamy:
Autor: L. Kubeš Datum: 21.1.2019 13:51

Přestávám používat výrobky firmy Gilette a doufám, že to tak udělá víc mužů....

Re: Logický důsledek této reklamy:
Autor: M. Valenta Datum: 21.1.2019 14:09

Mám ještě tři čepelky ve skříni, jedno vodňanské kuře v mrazáku a ve sklepě pár zemáků. Co s tím pane Kubeši?

Re: Logický důsledek této reklamy:
Autor: R. Chodovsky Datum: 21.1.2019 14:27

Vaše skříň, vaše čepelky. Váš mrazák i to kuře. Váš sklep a brambory.... Dělejte si s tím, co uznáte za vhodné.

Hlavně nechte ostatním stejné právo rozhodnout si o svých věcech i prioritách.

Re: Logický důsledek této reklamy:
Autor: J. Dostál Datum: 21.1.2019 15:28

To je jednoduché, tedy jestli tu radu opravdu potřebujete.

* Kuře pošlete Babišovi, musel vrátit 50 mega, tak ať nám neumře hlady.

* Zemáky pošlete na hrad, tam se čekají personální změny a někomu se můžou hodit, třeba taky kvůli hladu

* No a čepelky pošlete třeba Sereně, mohla by je použít v nějaké protimužské kampani

Re: Logický důsledek této reklamy:
Autor: M. Prokop Datum: 21.1.2019 17:52

Kuře z mrazáku bych vyhodil, ať by bylo jakékoliv. I beefsteak. Kromě hranolků prakticky cokoliv.

Re: Logický důsledek této reklamy:
Autor: A. Sedláčková Datum: 22.1.2019 12:02

Pane Valento, do všeho musíte plést pp.Zemana a Babiše, budiž. Proč ale protestujete proti diskutérům, kteří se zastávají mužů? Buď nechápete nebezpečí, které mužům hrozí, nebo jste žena nebo se cítíte být ženou nebo... dost. Nekálejte si do vlastního hnízda proboha.

Re: Logický důsledek této reklamy:
Autor: M. Krátký Datum: 21.1.2019 21:31

já nemůžu, holím se sice již jen jednou týdně, mé bílé fousy starce 76 let už tolik nerostou a taky už nejsou tolik vidět, ale mám čtyři holící nástavce pro MACH 3 a jejich velkou zásobu ( jednou na chatě, doma, u své ženy a v cestovním neseseru ) a tak mi můj důchod nedovolí změnit značku i systém - a vůbec náhlá vzplanutí už nechávám jiným - a mladším - dobrou noc. Ale přečetl jsem si to rád a smekám

Výborně ! :
Autor: J. Kanioková Datum: 21.1.2019 13:08

Odporné šaškárny multikulti, gendermánie..

Že je ta reklama směšná, víme.:
Autor: V. Student Datum: 21.1.2019 12:54

Problém je, ze tohle feministicko genderisticko antimaskulinní vidění světa proniklo už i do komerce. Pro mě je to důkaz moci, kterou nositelé těchto ideologií disponují. Odborníci z firmy totiž museli vidět, že zveřejněním spotu, který pro ně kdosi vyrobil, se dostanou na tenký led. Přesto to spustili, to je to zarážející a varovné. Možná chtěli kontroverzní, a přitom z hlediska případných žalob naprosto bezpečnou reklamu, protože kdo by je žaloval. Ale už proto se k boycottgilette připojuji.

:
Autor: J. Jurax Datum: 21.1.2019 14:46

Soudruzi odborníci z firmy to nejspíš vzali jako poslání; na oltář pokroku položili i zisky své firmy, neboť Dobro s velkým D, jež takto hlásají, musí mít přednost před mrzkým mamonem ...

Re: :
Autor: V. Student Datum: 21.1.2019 14:47

No. To je ten průser:-)

Re: :
Autor: P. Portwyn Datum: 21.1.2019 18:32

Taky je možné, že to dostali prostě nařízeno, a měli strach to odmítnout.

:
Autor: J. Jurax Datum: 21.1.2019 21:28

Pak to, co jsem napsal, platí na soudruhy, co to nařídili. Celkem pochybuju, že by si firma váhy Gillette nechala něco nařizovat zvenku od nějakých aktivistických blbečků - spíš blbkyň - a poškozovala si kšeft. Leč uvnitř takové blbečky či blbkyně mít může, a možná dost vysoko.

děkuji:
Autor: R. Meišner Datum: 21.1.2019 10:42

paní Šichtařové za krásný text plný normálního zdravého rozumu---po jeho přečtení mám aspoň chvilku pocit, že je svět ještě v pořádku.....ještě jednou díky!.. :-)

Re: děkuji:
Autor: J. Malá 215 Datum: 21.1.2019 13:06

Tak teď už jen doufat, že se lidé přestanou bát nálepkujících křiklounů a genderisté dopadnout jako Gilette...

Ale božínku.:
Autor: B. Rameš Datum: 21.1.2019 10:12

firma si může zaplatit, natočit a v zaplaceném čase vysílat, co uzná za vhodné (pochopitelně v rámci zákonů). Že je to pitomé obdobně, jako kdyby dejme tomu WW vysílal reklamu na pěší turistiku, je jejich věc. Stejně tak jako následky takového počinu. Daleko, ale opravdu daleko horší jsou ony nikým nevolené, ale hlasité spolky, snažící se prosadit změnu společenských a bohužel už i právních norem.

Re: Ale božínku.:
Autor: P. Lenc Datum: 21.1.2019 10:22

Ale o tom ten článek pane Rameši v podstatě je.Dík paní Šichtařová!

:
Autor: I. Spálený Datum: 21.1.2019 9:28

V roce 2005 koupila firma Procter & Gamble firmu Gillette. Získala tak značky Gillette, Braun, Duracell a Oral-B. Značku Duracell pak v roce 2016 prodali jinam.

Tak vznikla největší firma v oboru s aktuální tržní kapitalizací přes 5 bilionů korun. Vlajkovou lodí firmy jsou plenky Pampers. Další její silné značky jsou například šampóny Head & Shoulders a Pantene, vložky Always, prací prostředky Ariel nebo Tide a dokonce i prostředky proti nachlazení Vicks.

Takto velká firma se cítí být rovna státům a snaží se tvořit vlastní politiku. Generální ředitel s platem 400 milionů korun ročně také není napojený na realitu. V roce 2011 byla pokutována 5 miliardami za cenový kartel. Tím vznikla snaha vylepšit si jméno jako nejpokrokovější firma světa. V roce 2017 tak začala poučovat Američany o správných mezirasových vztazích v reklamě na prací prášky (vzpomeňte si Českou sodu) a letos přišla s převýchovou mužů, protože muž je jen škodlivá společenská role.

Re: :
Autor: F. Kodera Datum: 21.1.2019 9:58

A taky mají bývalo českou Astru, kterou jsem léta používal. Po přesunu výroby do Polska šla kvalita dolů, takže konec.

Dělení lidstva na muže a ženy, tedy třídy, je marxistickou :
Autor: K. Janyška Datum: 21.1.2019 9:07

cestou do pekla. A to z každého úhlu, kromě lékařského. Lidstvo je spontánním řádem jako celek, ne jako jakési pofidérní lidské druhy dělené do jakýchsi pofidérních tříd tu podle pohlaví, tu podle výšky, tam podle váhy a barvy pleti nebo soukromého vlastnictví atd.

Jediné co lidstvo skutečně dělí na lidi různé kvality je jejich civilizovanost, tedy schopnost dodržovat civilizační, tedy občansky spořádaná, pravidla chování.

Ten, kdo uměle, a jiné nejsou, sestavené tzv. třídy lidí staví proti sobě dopouští se zločinu proti lidskosti... Dzp.

Pánové, :
Autor: Z. Rychlý Datum: 21.1.2019 8:47

je tu významné procento holících se žen - konečně mají svou firmu.

Re: Pánové, :
Autor: R. Dubravský Datum: 21.1.2019 10:09

Ty holící se, tedy chtějící se líbit, svou společenskou roli přijímají a na idiotskou reklamu mohou mít docela podobný názor jako paní Šichtařová.

Ty správně pokrokové, které by reklama ev. mohla chtít oslovit, se neholí.

Reklama jako každá jiná:
Autor: M. Valenta Datum: 21.1.2019 8:39

Gillete se snaží zmírnit dopady na své obchody v době navoněných plnovousů (musí to být pohled k popukání, plnovous a dole nic). A jelikož musí ona reklama být stejně hloupá jako 95% ostatních, což je základní předpoklad úspěchu v této branži, tak se jí to zcela jistě povede.

Nádherně i obšírně popsaná situace:
Autor: M. Krátký Datum: 21.1.2019 8:13

o tom kam až může lidský rozum klesnout. Kdyby se nás to celé bytostně netýkalo mohlo by to být i k smíchu. Na viditelném mackovi dnes na stejné téma o ukrajinském tanečníkovi Sergeji Poluninovi, kterému pařížská opera odmíta účinkovat protože prohlásil na adresu mužů baleťáků, že mají tančit skutečnou mužskou roli, protože jedna žena tam již účinkuje. Hezký den