23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

SVĚT: Převýchova Gillettem

Nové reklamní video značky Gillette (patří pod koncern Procter & Gamble) se rozhodlo vychovávat novou generaci mužů ke květinkové něžnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Aron 16.1.2019 20:05

A místo dějepisu

a literatury, kde se to hemží sovětskou propagandou například Jirásek, Karel Václav Rais, Kolár, Božena Němcová a další nastoupí nový a pokrokový :

DějeBIS.

P. Aron 16.1.2019 19:42

Kdy už to konečně lidem dojde ?

Tedy hlavně příslušníkům elit, novinářům a dalším že ze Západu k nám plíživě a nyní již zrychleně přichází nová totalita ? A že nepřítelem jsou to, kteří se ohánějí tolerancím multikulturalitou a liberální demokracií, politickou korektností. Lidé, kteří nás neustále straší Ruskem, které je konzervativní zemí, takovou jakou bylo před rokem 1917. A že komunismus se vrátil tam odkud vzešel tedy na Západ.

M. Prokop 16.1.2019 21:21

Re: Kdy už to konečně lidem dojde ?

Rusko je hlavně po byvším impériu toužící polodiktatura. Takže na Západ bacha, ale na Rusko taky. Ještě ztrátu Československa nevydýchalo.

D. Bystriansky 16.1.2019 22:23

Re: Kdy už to konečně lidem dojde ?

Nejen Československa...

P. Aron 17.1.2019 8:49

Re: Kdy už to konečně lidem dojde ?

Opatrnost k velmocem i Rusku je jistě na místě ale ne to přihlouplé strašení-

J. Jurax 16.1.2019 19:39

Značka Gillette mi může být ukradená

Neholím se. Vous v případě nezbytnosti přistřihuji neznačkovými nůžkami.

P. Aron 16.1.2019 19:43

Re: Značka Gillette mi může být ukradená

Já používám strojek a čepelky na doholení aby tvář byla hladká. A kupoval jsem právě Gillette. Skončili u mě.

P. Aron 16.1.2019 19:35

Vím že to třeba nic nezmění

Ale důležité je říci si aspoň něco jsem udělal. Takže výrobky Gilette jsem dost kupoval a dnešním dnem pro mě končí. To je to minimum, které můžeme všichni udělat.

V. Církva 16.1.2019 17:07

Toto nebylo ani za normalizace!!!

Za Stalina jistě bylo hůř. Za normalizace jistě byl brainwash a nwsvoboda. Ale takové reklamy a novinové články, insoktrinace školství hraničící s debilitou sorry to ne.

Tak v továrnách byl určitě větší binec, komunistická hesla, to je dnes lepší. Ale co se týká konkurence, za komunistů byla monopolizace. Ta je dnes zase, někde jsou ještě možnosti dvě i tak nic moc.Operačnín systém je Microsoft nebo Apple iOS. Facebok má maximálně Twitter Gillette Procter@Gambel je ještě Henkel. To je málo.

V. Církva 16.1.2019 17:08

Re: Toto nebylo ani za normalizace!!!

Takže nakonec stejně ten výrobek od Prokter koupíme.

J. Jurax 16.1.2019 19:36

Re: Toto nebylo ani za normalizace!!!

Operační systém - a což Android, Unix a jeho klony (Linux, Xenix, BSD, AIX, Solaris etc.), macOS, IBM i, z/OS, z/VM a hromada dalších ... to je celkem dost, ne?

L. Kubeš 16.1.2019 15:27

Tak teď budu kupovat holicí žiletky od jiné firmy

Dělám to tak se všemi reklamami, které mě štvou.

V. Církva 16.1.2019 16:56

Re: Tak teď budu kupovat holicí žiletky od jiné firmy

Měli bychom to dělat všichni. Někdy to z důvodu monopolizace není lehké, nekoupite vW koupite Seata.

Ale většina lidí se takto zákaznicky nechová. V Lídlu smazali kříže, kolegové si zanadávali a na první akci už se vrhli do Lídlu.

M. Rubáš 16.1.2019 14:26

Smutný konec Gillette

Tahle společnost byla ovládnuta neomarxisty a je asi už v konečném stadium, a není pro ni už záchrany.

https://www.epshark.cz/clanek/314/pet-fazi-ovladnuti-korporace-neomarxisty

V. Církva 16.1.2019 17:25

Re: Smutný konec Gillette

Hezký článek. Nebo spíš hnusně pravdivý. Co se týká závěru. Pluralita a svoboda by opravdu tyto problémy vyřešit mohla. Z nějakých důvodů ale máme apíš monopolizaci. Což by bylo dobré analyzovat. Facebook má konkurenci asi jen Twitter. Proč jich není víc?! Jedním z sůvodu je že je pro lidi snadné soustředit se na jednu platformu. Druhý může být i ta infiltrace marxistů. Prostě všechny firmy dávají reklamu facebooku a nové firmy k lizu nepustí. Spíš ale myslím že je tato monopolizace přirozeným jevem

Jenomže pak opravdu nemáme konkurenční prostředí a marxisty snadno nevykopeme.

P. Aron 16.1.2019 19:48

Re: Smutný konec Gillette

Co se týče Facebooku měl jsem už párkrát ban a mám účet i na Vkontakte stejně jako většina mých přátel. Horší je skoro monopol Googlu a Chromu. A koneckonců, že oni jsou schopni vypnout jakoukoliv stránku či server.

D. Haubelt 16.1.2019 12:12

Holení - páni vs. dámy

Myslím, že by bylo zajímavé udělat výzkum velikosti pravidelně holené plochy pokožky u průměrných mužů a průměrných žen. Obávám se, že dámy by nás porazily na hlavu - soudě podle vlastní rodiny :-)))

V. Student 16.1.2019 9:26

Boj proti agresi(vitě)

je taková pokrokářů mantra. Nedivím se. Násilná řešení problémů jsou obecně považována za špatná a historie ukazuje, že na tom něco bude. Bylo by zajímavé, kdyby jeden každý na téhle planetě zahodil agresivitu coby přežitek.

Jenže to je ten problém. Vymýtit něco, co je tady od prvopočátků, nemusí být bez následků. Za druhé někdo si své prosazuje razantněji než druhý, což nutně neznamená, že je agresivní. Bude za něj ovšem oním druhým okamžitě označen. Za třetí snahu o pokoj zdaleka nesdílí každý, zejména bych poukázal na nové obyvatele Evropy, kteří stále přicházejí a s neomaleným vnucováním svého vidění světa žádný problém nemají.

Ale ono se vždycky proti něčemu bojovalo. Teď se jde na rodiny a tradiční vidění hodnot, což ale ne každý vítá. No, tak teď se vyhlásí tažení proti agresivitě. A kdopak nám rozhodne, které chování je a které není agresivní? No kdopak asi!

M. Prokop 16.1.2019 10:03

Re: Boj proti agresi(vitě)

No kdo ....

Agresivní dobroserové a dobroserky.

V. Student 16.1.2019 10:31

Re: Boj proti agresi(vitě)

Asi tak.

J. Jurax 16.1.2019 19:44

Re: Boj proti agresi(vitě)

Pozor, je nutno rozlišovat agresivitu správnou, hodnou podpory - to je agresivita dobroserů všech pohlaví - a agresivitu veskrze špatnou, zasluhující co nejdůslednější odsudek a tvrdé, nekompromisní potlačení - to je agresivita těch, kdož jakkoliv dobroserům všech pohlaví odporují.

M. Valenta 16.1.2019 11:45

Re: Boj proti agresi(vitě)

No právě jste téma agresivity hezky zobecnil, tak až Vám někdo agresivnější dá podle Vaší teorie neurčitosti po papule, domnívaje se, že to je ještě v normě, tak se nedivte.

M. Prokop 16.1.2019 12:10

Re: Boj proti agresi(vitě)

A tomu lze nějakou směrnicí nebo propagandou zabránit?

M. Valenta 16.1.2019 13:25

Re: Boj proti agresi(vitě)

V právním státě normálně pomocí zvyklostí a zákonů.

M. Prokop 16.1.2019 16:15

Re: Boj proti agresi(vitě)

Takže ne propagandou ...

J. Jurax 16.1.2019 19:49

Re: Boj proti agresi(vitě)

Když už dostanete po hubě, jsou Vám zvyklosti a zákony na howno. Možná, půjdete-li k soudu, po pár letech vysoudíte zlomek toho, co prosoudíte a stejně to z povinného nevyrazíte.

D. Bystriansky 16.1.2019 22:41

Re: pomocí zvyklostí a zákonů?

Samotné zákony nikdy nestačí, když chybí morálka.

Pozor, proti zvykům se tvrdě bojuje. Ještěže ne pomocí výchovy v rodině! Ta je opresivní a založena na tradici/zvycích/ a je hnusně patriarchální. A co teprve pomocí výchovy ve škole! Tam, na výchovu nezbývá prostor a žáci mají být vedeni k tvůrčímu a kritickému myšlení, hlavně žádná autorita jim nesmí stát v cestě při explikaci právě objeveného zákona, či jen svého nového genderu.

Avšak největším hříchem je, opomenout té "hladové duši" vtlouci do její hlavičky čistě materialistický pohled na svět. S metafyzikou se striktně nakládá dle jejího pojmenování!

Křesťanství, přestože se na něj rádi odvoláváme, je nevhodnější poplivat. Nemůžeme matérii vystavovat případným morálním dilematům. Stačí nám přeci naše pozitivní právo a náš mozek složený z elementárních částic.

K. Janyška 16.1.2019 9:01

Neomarxismus má tolik podob, že je už ani spočítat nelze.

Bez vzdělání kompozitivní teorií se lidstvo prostě neobejde... Dzp.

I. Spálený 16.1.2019 8:36

Hlavní značky korporace Procter & Gamble: Always, Ariel, Charmin, Crest, Clancy, Dawn, Downy, Fairy, Febreze, Gain, Gillette, Head & Shoulders, Olay, Oral-B, Pampers, Pantene, SK-II, Tide a Vicks. Každá s obratem nad miliardu dolarů.

P. Harabaska 16.1.2019 9:40

Re:

V drogeriích v cizině prodávají také produkt, který se jmenuje Toujours, což je francouzsky totéž jako Always a také slouží stejnému účelu. Že by to patřilo také mezi značky korporace Procter & Gamble? V Česku by se to pak mělo prodávat pod značkou Furt.