23.5.2019 | Svátek má Vladimír



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


SPOLEČNOST: Klinika a filozofie



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 40, poslední: 17.1. 2019 4:24, přehled diskusí

Co je tvoje je i moje:
Autor: P. John Datum: 17.1.2019 4:24

Je hezké si jen tak lelkovat a polemizovat o světě jak ho zlepšit (asi jako kotelnícký dizent s Vaškem v čele), ale fyzicky se přičinit, tak jak funguje zbytek společnosti, to né né.... A běda tobě, jestli budeš proti nám občane, staneš se xenofobním blbem co ničemu nerozumí. Na jejich obranu zase, měl jim to státní podnik pronajmout za symbolickou korunu, s podmínkami užívání, to je pravda a nemusel to nechat dojít k tomuto extrému, že i ti co ví prd, jen za písmenky teď nadávají.

Je to komunita taková jaká je, mají na to právo asi, ale máme tu zákony, že. A ty musíte i vy z Kliniky respektovat.

Náhodou:
Autor: I. Procházková Datum: 17.1.2019 3:04

jsem narazila na článek o Klinice, je to čtení jen pro silné povahy. Takhle vychválit to feťácké doupě - to chce fakt velkou drzost:

http://jdem.cz/eq4pm6

Eufemismy:
Autor: P. Kubáč Datum: 16.1.2019 15:18

Před pár lety se v magazínu A2LARM psalo, že když vyloučení spoluobčané dělají bordel má se tomu říkat "rozvolnění standardů společenského soužití", aby se zbytečně nebudily rasové vášně.

Je vidět, že letíme vpřed, protože dneska se zlodějině má říkat "demokratizace vlastnictví" ?

Re: Eufemismy:
Autor: V. Kain Datum: 16.1.2019 16:17

Pirátským levičákům se podařilo podvést pražany a dneska ovládají město. Proto Hřib trval jako pominutý na jmenování do funkci primátora.Pokud naši mládež budou oblbovat zločinci Putnové,tak to bude jenom horší.

Re: Eufemismy:
Autor: V. Kotas Datum: 16.1.2019 16:57

Pražáci maj co chtěli. Chudáci Pražané.

Re: Eufemismy:
Autor: Š. Hašek Datum: 16.1.2019 19:53

Já nic nezmůžu, pane Kotasi! Respektuji vůli sousedů a mladších.

Šedesátiletý inženýr volil Piráty, kamarád, že jako je zvědav ....... Já jsem zvědav, jak on bude zvědav.

Ano. :
Autor: I. Schlägel Datum: 16.1.2019 15:12

Souhlasím.

Prostě demokracie:
Autor: F. Navr8til Datum: 16.1.2019 13:52

Demokratické je vyslechnout si filosofické premisy klinikářů. V zájmu demokracie pak má následovat vypráskání osazenstva z objektu Kliniky, který neprávem obsadili.

Re: Prostě demokracie:
Autor: Š. Hašek Datum: 16.1.2019 14:31

Souhlas.

Ale občasní vyznavači Masaryka a demokracie (zde myslím mezi poslanci, nikoliv anarchomládeží a herci pražskými) si to všechno představují jinak.

Skoro polovinu :
Autor: J. Schwarz Datum: 16.1.2019 12:04

doby od "revoluce" tu vládly pravicové? vlády. Jak je možné, že umožnily prakticky za státní peníze vznik "vysokých škol" a oborů, které produkují podobné aktivisty jako jsou zmínění klinikáři? Proč stát platí údajné "profesory", co pod pláštíkem studia jen šíří levičáckou propagandu? A tyto lidi následně tentýž stát zaměstná, protože jinak jsou nejsou použitelní ani jako rozvažeči pizzy. jestli to nebude adorací t.zv. "kreativity", protože "kreativci" jen vymýšlejí zbytečné ptákoviny, způsoby reklamy a triky jak prodat nějaký další nesmysl nebo pseudoslužbu. Novou technologii ani vědecký poznatek ještě žádný "kreativec" nepřidumal...

Souhlas!:
Autor: V. Petr Datum: 16.1.2019 12:55

Ale stojí za tím též Brusel, dobře si to pamatuji!

Re: Skoro polovinu :
Autor: R. Langer Datum: 16.1.2019 12:57

Jak je to možné? Je to velmi prosté - protože tady ve skutečnosti nikdy žádné pravicové vlády nevládly, nevládnou a zřejmě už ani nebudou. Tak proto. :-P

Re: Skoro polovinu :
Autor: J. Schwarz Datum: 16.1.2019 13:43

Ono to "autonomní centrum Klinika" funguje na bázi stejné filozofie jako "veřejnoprávní média". Proto se vůbec nedivím, když se mezi "klinikáři" objeví redaktoři veřejnoprávního rozhlasu. Ti si totiž stejně jako klinikáři myslí, že mají "právo" na násilný výběr koncesionářských poplatků protože dělají důležitou práci pro demokracii a občanskou společnost. Totéž si myslí klinikáři, jen namísto vynuceného výpalného formou koncesionářských poplatků se spokojí se zabráním cizího majetku...

Re: Skoro polovinu :
Autor: Š. Hašek Datum: 16.1.2019 14:32

Přesná a potřebná připomínka.

Re: Skoro polovinu :
Autor: J. Ráž Datum: 16.1.2019 15:04

Když jsem slyšel ředitele rozhlasu, že chce zvýšit t.zv. koncesionářský poplatek, čti "Daň z vlastnictví rozhlasového přijímače", zjistil jsem, že vysílá osm celostátních, jednu zahraniční a čtrnáct (!!) regionálních stanic. Když už tady má být veřejnoprávní vysílání, na jehož provoz se skládají všichni majitelé rozhlasových přijímačů, tak by to měl být max.Radiožurnál, jako zpravodajská stanice a "Dvojka" s komentáři a diskuzemi na aktuální témata a propagační vysílání pro zahraničí. Ostatní stanice veřejnoprávní svým programovým zaměřením rozhodně nejsou. Toleroval bych ještě časově i nákladově omezené vysílání krajů z ryze regionálními tématy, hrazené z krajských rozpočtů, ale co je veřejnosprávního na ostatních (Vltava, Plus, Wave, D-dur, Junior, či Jazz) na jichž provoz se musíme všichni skládat, opravdu nechápu.

To samé se týká ČT.

Re: Skoro polovinu :
Autor: Š. Hašek Datum: 16.1.2019 15:19

Trefná poznámka, i obecně.

Radostný poplatek za vypnutou veřejnou TV je jasně vynucená daň, obecná zdravotní daň je přeci individuální pojištění. Stanovená platba na důchod není daň, ale důchodové pojištění jednotlivce, .......

Zaplaceno z daní - jest najednou dnes zadarmo!!! ....... Moravec a jiní se při slově zadarmo ani nezakuckají! Fackovat, fackovat, fackovat!

Re: Skoro polovinu :
Autor: R. Langer Datum: 16.1.2019 16:54

Tak tak!

Re: Skoro polovinu :
Autor: V. Kain Datum: 16.1.2019 16:19

Zeman nechtěl dát profesůru Putnovi a co se dělo?Levičáci ječeli jako hladová prasata.

Re: Skoro polovinu :
Autor: Š. Hašek Datum: 16.1.2019 19:26

Já si to velice dobře pamatuji.

A ony rozhlasové:
Autor: M. Malovec Datum: 16.1.2019 11:40

aktivisty platíme koncesionářskými poplatky.

Naprostý souhlas:
Autor: V. Petr Datum: 16.1.2019 11:23

Ostatně soudím, že ČRo a ČTV musí být privatizovány a politické neziskovky odstřiženy od státního rozpočtu.

Jinak, už před 40 lety a možná ještě dříve se objevila teze "socialismus je spiknutím neschopných." Kdyby ti blbečkové nedělali levicovou "pfilosófii," čím by se proboha živili???

Aktivisté.:
Autor: Z. Klouček Datum: 16.1.2019 10:26

Vždy jsem si myslel, že aktivisté jsou lidé, kteří v souladu se zákonem (zejména svoboda projevu) aktivně projevují a prosazují své názory a nepřekračují při tom ústavní rámec. V tomto smyslu byl pojem "aktivista" chápán pozitivně.

Pokud nyní jako aktivisty označujeme ty osoby, které zjevně některé ústavní principy neuznávají a zákon ostentativně poručují, pak i samotný pojem na jedné straně posouváme do negativní podoby, na druhé straně porušování zákona takovými "aktivisty" jaksi omlouváme. Do značné míry by pomohlo, pokud bychom se vrátili k pravému významu slov; porušuje-li někdo zákon, je delikvent, ať již tak učinil v souvislosti se svým aktivismem či jinak. To bychom měli očekávat především od novinářů a publicistů.

Re: Aktivisté.:
Autor: Š. Hašek Datum: 16.1.2019 10:49

Dnes je jasné, že pojem aktivista se nám jaksi rozdělil. Na dva.

Aktivista "televizní, moderní" - skoro vždy anarchista, často nezákonně/na hraně zákona "bojuje" s definovaným pořádkem, často způsobuje škody na cizím majetku či jiné újmy ..... zákona dbalým občanům. Většinou bez životních zkušeností, často přerostlí pubescenti, posedlí touhou "vyřešit vesmír do roka" .....

Aktivista "starého typu" - pomůže, sleduje cvrkot a koná dle pravidel, mravů, zákona, ...... Často nenápadný člověk, vždycky mě napadne nějaký "suchý ouřada" typu Sir Winton. U nás často staroaktivista bývá i čecháčkem.

Hodně termínů/definic z tlustých slovníků má dnes jiný význam. Snad cosinus zůstane.

Re: Aktivisté.:
Autor: V. Kotas Datum: 16.1.2019 12:53

Tak jest.

jen malá oprava...:
Autor: V. Kříž 191 Datum: 16.1.2019 9:33

...libertariáni si sice myslí, že by stát neměl nic, nebo skoro nic vlastnit, protože patří mezi ty nejhorší vlastníky - neumí se o majetek postarat a Klinika je toho důkazem - ale na rozdíl od bolševika to státu nechtějí ukrást!

a co se týká vlastnictví státu: kdyby dálnice stavěl souromník, nemusel by vypisovat žádná výběrová řízení, Eurovii se zvlněnou dálnicí a spolek od Humpolce by vyloučil hned na začátku, nechal by vytvořit kvalitní smlouvu s dodavateli, která neumožňuje několikerý výklad jejího znění, nemusel by zvolit toho nejlevnějšího, těžko by ho někdo uplatil, hlídal by si průběh stavby a na kontrolních dnech by penalisoval dodavatele za zpoždění, nestalo by se mu, že v případě sporu o termín či kvalitu zjistí, že ani on, ani dodavatel, nemají žádný výtisk smlouvy, takže u případného soudu nemůže doložit nic. Nic z toho stát neumí, nebo si to nesmí dovolit.

Re: jen malá oprava...:
Autor: V. Kříž 191 Datum: 16.1.2019 9:35

soukromník, samozřejmě. (Pozn. pro hnidopichy)

Myslím, že věří dokonce komunismu. :
Autor: K. Janyška Datum: 16.1.2019 9:16

Tak to primitivové a lenoši mají... Dzp.

Re: Myslím, že věří dokonce komunismu. :
Autor: Š. Hašek Datum: 16.1.2019 9:21

Pravda.

Pirátství je loupež:
Autor: P. Selinger Datum: 16.1.2019 9:11

a tak se nedivme, že Pirátská strana podporuje kilnické loupežníky....

Re: Pirátství je loupež:
Autor: Š. Hašek Datum: 16.1.2019 9:22

Pravda.