25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Spor Duka - Halík nemůže mít vítěze

Primas český Msgre Dominik Duka poslal napomenutí Msgre Tomáši Halíkovi. Za normálních okolností by se o tom nikdo nedozvěděl, za současných je z toho politikum.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Rychlý 15.1.2019 22:49

Saint Salvátor

je něco jako Klinika pro lepšolidi.

K. Janyška 15.1.2019 20:45

Už sa katoši perú. Do teho...

Dzp.

Š. Hašek 15.1.2019 21:23

Re: Už sa katoši perú. Do teho...

My jen tady tak kecáme, pane Janyško.

Jsem takový zvědavý. Was das Wort -katoš- bedeuten soll? Pokud by to ale bylo zu moc kontroverzní, tak to ňák bruselsky opište. Nepochytil jsem v pražské škole všecko.

F. Žůrek 15.1.2019 18:03

Spor Duka - Halík se nemá odehrávat před veřejností

Někdy je Mons.Tomáš Halík více sekulární než církevní a tak by to být snad nemělo. Dále to již nebudu zde rozbírat.

V. Pavelka 15.1.2019 19:02

Re: Spor Duka - Halík se nemá odehrávat před veřejností

Mněl by se starat o duše , a necpat do toho politiku

Š. Hašek 15.1.2019 20:19

Re: Spor Duka - Halík se nemá odehrávat před veřejností

Kdyby jen politiku!

On je přímo osobním kontrolorem/matkou doživotní/opozicí, ovšem "nepolitickou" ...... dvěma osobám. Kdo tápe - Václavu Klausovi a Miloši Zemanovi.

Neuvědomuje si, že jim tímto stále zvyšuje status hlavních hybatelů politiky/událostí v ČR za posledních několik desetiletí. Když se Halík zajímá o takové .......... skoro nic.

Orel much nelapá (pane Halíku). Legrace, Halík se zachmuří.

V. Čermák 15.1.2019 17:54

Halík a Křesťanství nejde dohromady.

Křesťanství Ježíšovo má pevné mantinely. V poslední době je zneužíváno Sluníčkáři a také "Havloidním politikem" Halíkem. On a jemu podobní pevné Křesťanství "obohacuje" humanismem, filosofií, dialogem s Islámem, vztřícností k homosexualismu, genderismu a kdoví čemu pokrokářskému. Napomenutí dostal za veřejnou kritiku svého biskupa, Dominika Duky. Správný katolík má napomenutí v Tichosti příjmout a pokorně se jím řídit. Ne tak ovšem neKřesťan Halík, který opět ho veřejně kritizoval, jak mu přikazovala jeho Ješitnost a Nenávist ke kardinálu Dukovi a také nenaplněné ambice.... A mimochodem pane Vodvářko, jak slyším výrok, že se někdo někam Přiklonil, je jasné, že autor výroku je také Havloid. A jeho kamarád Orko Vácha je evolucionista, tedy také katolík na baterky...

A. Bytová 15.1.2019 18:41

Re: Halík a Křesťanství nejde dohromady.

Ješitnost, nenaplněné ambice a závist. Přesně tak. Bude mít jednou nahoře co vysvětlovat. Je mi to líto, znám ho skoro čtyřicet let.

Š. Hašek 15.1.2019 20:48

Re: Halík a Křesťanství nejde dohromady.

Obával jsem se, že je toho na jednoho až moc ..... Taková kombinace.

Máte pravdu. A mám dojem, že se nikoho nahoře nebojí. Třeba si myslí, že tam nahoře nic není.

Mluvit a spojit dlaně umí.

L. Kubeš 15.1.2019 16:47

Halík je opravdu konzistentní

štval mě tím svým obdivem pro islám a muslimy už před řadou let. Nejde mu dost dobře věřit, že mu jde o opravdové křesťanské hodnoty. A názory jihoamerického revolucionáře Františka mě absolutně nezajímají, proč rovnou neobdivovat Fidela ....

T. Wiszniewski 15.1.2019 16:29

Rébus

Zajímavý článek. Žid obdivuje katolíka Halíka, Halík miluje islám a muslimy. Jak by to uzavřel do kruhu muslůim?

V. Církva 15.1.2019 16:39

Re: Rébus

Dobrá otázka a v Palestině asi ten kruh neuzavřete.

M. Pivoda 15.1.2019 16:53

"Halík miluje islám a muslimy"???

Já bych spíše řekl, že Halík postupuje pragmaticky (je potřeba se nějak dohodnout, vraždění nemá smysl). A pak, nenávist Halíkovi nedovoluje Bible, kterou uznává.

V. Pavelka 15.1.2019 17:50

Re: "Halík miluje islám a muslimy"???

Boha jejich ,Duka je pragmatik ! Ne zpovykaněj Halík , notorický vítač , který by pozval kde koho ale platit a živit je budou pracující, on makat a starat se o důsledky svých idealistických žvástů nebude .Karel Čapek , ve svých Apokryfech , ústy císaře Diokleciána říká ",politicky je křestanství nauka tak nezralá a neproveditelná , že je to až trestuhodné!"Takže p.Halík, starejte se o svou duši i svých věřících a neplette jim hlavu spojováním náboženství s politikou , Nejste žádný revolucionář, z hrušky dolů..

M. Pivoda 15.1.2019 18:05

Pro Václava Pavelku

Zatím nevíme, která stragegie církve (vůči Muslimům) bude úspěšnější: zda ta Dukova, nebo ta Halíkova.

O. Uživatel 15.1.2019 18:12

Uživatel požádal o vymazání
V. Pavelka 15.1.2019 19:14

Re: Pro Václava Pavelku

Církev byla parazitující na systému , tam kde byla oslabená ,nebo oddělená , se svoboda i ekonomika pozvedla..

M. Pivoda 15.1.2019 19:25

Co je důležité?

Já považuji za důležité to, že muslimové migrují do křesťanského světa (unikají ze světa muslimského), nikoliv, že křesťané emigrují do světa muslimského.

Pamatuji stále velmi dobře na doby, kdy lidé migrovali ze socialistických zemí (místa tzv. pozemského ráje) do kapitalistických zemí. Tento pohyb a následný vývoj považuji za důležitější historickou analogii.

V. Pavelka 15.1.2019 19:56

Re: Co je důležité?

Pane Pivoda ,to je nesrovnatelný příměr , víte jak do krve od malička vstupuje islám v rodinných komunitách a klanech , jste naivní , Židovské náboženství žilo i v diaspoře po celém světě staletí ..

M. Pivoda 15.1.2019 20:05

Pro Václava Pavelku

Nevím jak to dopadne, ale já vidím i jiná nebezpečí na obzoru.

Mne zajímá více vývoj technologie a jeho dopady na lidskou společnost. Můj článek s touto tématikou leží v redakci Neviditelného psa.

Konec diskuze.

V. Církva 15.1.2019 19:47

Re: Pro Václava Pavelku

A jaká je teda odpověď panu Pivodovi? Mám rozumět tak že preferujete Halíkovo řešení = Islamizaci? Když je církev špatná a parazitující?

Jinak moje odpoveď panu Pivodovy je naprosto jasná. Divím se proč se na jasnou věc vůbec ptá. Jde o to co preferujete. Pokud chcete v Evropě Islám nebo alespoň náboženské války, je to řešení Halíka. Ten přeci jasně deklaroval Muslimy vítat. Dukovo řešení je s Muslimy pozor, není důvod budovat tu Islamskou komunitu, časem většinu.

Tady to je jednoznačné. To si snad uvědomují i vítači. Vítači spíš řeší že je třeba pomáhatblidem, kteří se jim zdají být v nouzi, nebo mají ideologii že jakýkoliv člověk má právo aby jeho vůle byla splněna. Pokud chce do Evropy myslí, že se jim má vyhovět.Tam se to zdá méně jednoznačné kvůli křesťanské pomoci bližnímu.

Jenže předpokládám že pokud Kristus trpěl za Křesťanství, chce tu Křesťanství. A naví Miluj bližního svého jako sebe sama znamená že máme mít rádi i sebe a svoje děti, nejen teroristy.

V. Pavelka 15.1.2019 19:46

Re: Pro Václava Pavelku

Já to vím ,díky urputnosti musulmanů ,dojde k naředení i v česku,úspěch bude když na zelené vlajce bojujícího a vítězného islámu bude žlutá pentle podřízeného a asimilovaného zbytku křestanů.

M. Pivoda 15.1.2019 19:51

Závěr pro Václava Pavelku

Já nevím, jak to nakonec dopadne.

Ale s tím "naředěním v Česku" jste mne spíše rozesmál.

Dobrou noc!

V. Pavelka 15.1.2019 20:15

No

já bych se nesmál p.Pivoda v Rusku jsou stovky mešit , na jihu Turecko ,Irán ,severní afrika a EU je naředěná ,a nikomu se nechce řešit problemy s musulmany raději se ustupuje (a až budou dostatečně silní přidají se k nim afričané,kolaboranti atd.) ,a Halík je jen filozofující kněz .. u Salvátora a p.Duka konzervativec..

J. Svoboda 16.1.2019 10:52

Re: Závěr pro Václava Pavelku

Jak to nakonec velmi pravděpodobně dopadne, víme všichni, až na vás. Je vidět, že pro zasmání vám stačí velmi, velmi málo. Je vidět, že myšlení, natož kritické, vám vůbec nic neříká.

S tím naředěním to je svatá pravda. A možná to i vy pochopíte, až dostanete od muslimů do čumáčku. To už ale bude dávno pozdě.

J. Svoboda 16.1.2019 10:42

Re: Pro Václava Pavelku

Pane Pivodo, pokud míříte mezi tzv. politikáře Babišova typu, jste na správné cestě. Rozhodně by nám mělo být zhola fuk, čí strategie bude úspěšnější. Každý soudný člověk by měl mít svou strategii a nečekat, že se bez vlastní myšlenky přidá k pozdějšímu vítězi.

V. Církva 15.1.2019 19:24

Re: "Halík miluje islám a muslimy"???

Jo jo to máte pravdu to Daladier a Chamberlain taky že? Pokud Bible Halíkovi neumožňuje nenáviszt neměl by se tolik strefovat do Duky. Ale taky nejsem dokonalý. A tak Halík dostal důtku aby se polepšil.

V. Pavelka 15.1.2019 20:23

Re: "Halík miluje islám a muslimy"???

Halík a polepšil ? nemůže , ztratil by aureolu buditele Husa,,a nikdo pak nepáchne k Salvátorovi ne? musí se upálit,nic jiného nezbývá..

J. Svoboda 16.1.2019 10:36

Re: "Halík miluje islám a muslimy"???

Nemylte se pane Pivodo. Halík miluje bruselské komunisty a nenávidí lidi se zdravým rozumem.

Pokud mi někdo jako Halík tvrdí, že evropské subvence jsou obrovským dobrodiním, je to buď magor nebo zločinec. Devadesát pět procent subvencí je jedem ekonomiky.

M. Pivoda 15.1.2019 16:13

Spor není o Bibli, ale strategii církve v dnešní době

Nesleduji tuto kauzu detailně, ale takový názor jsem z dostupných informací pro sebe získal.