23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

KLINIKA: Mozky vymyté komunismem

To si tak se svými rudými kamarády vyhlédnete dům, který zrovna nikdo nevyužívá. Je opuštěný. Ale celkem pěkný a velký.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Stirský 12.1.2019 23:43

Ano, vlastně i SŽDC se chová

po bolševicku. Neb tito zničili, co se dalo, o svěřené majetky se nestarali... Trvá to už léta a určitě SŽDC má objemné majetkové oddělení či spíše celý odbor. Již dávno měla objekt buď zbořit, nebo prodat nebo zrekonstruovat. Ti pomatenci jen využili situaci. Obávám se, že kdyby někdo nechal zpustnout stejně svoji vilu či domek, hned by se ozval stavební odbor a požadoval by od vlastníka, aby se staral.

I. Procházková 13.1.2019 0:39

Re: Ano, vlastně i SŽDC se chová

SŽDC získala Kliniku až v roce 2016, to už tam byli 2 roky "aktivisté" a odmítali ji opustit. Vedení SŽDC se tam proto nemohlo nijak dostat. Od té doby bojovalo se soudy a policií, aby byl objekt zpřístupněn, podařilo se to až teď. Když nefunguje právo, tak jak má, jsou vždycky problémy.

J. Schwarz 13.1.2019 16:02

Re: Ano, vlastně i SŽDC se chová

Jo, získala, ale od jakéhosi majetkového odboru státu. To jsou ti padouši, co nechali budovu chátrat a další padouši v rouše úředníků v tomto případě nekonali, ikdyž by v případě podobného lempla soukromníka byli setsakra čilí...

P. Manda 13.1.2019 10:28

Re: Ano, vlastně i SŽDC se chová

dle vzoru "nic o tom nevím, ale názor mám pevný"

P. Harabaska 13.1.2019 13:59

Re: Ano, vlastně i SŽDC se chová

SŽDC jako mnohé jiné subjekty! Porozhlédněte se, kolik nemovitostí stojí bez užitku prázdných a chátrajících. A potom se řekne, že neuměli hospodařit jenom komunisté. Projděte se např. po hlavní třídě světových lázní Mariánských, kde padají už i hotely. Tady jsou všichni ti politici a policajti pos*aní z toho, že by proti tomu morovému levičáckému ksindlu měli zasáhnout. Všichni si totiž dobře pamatují na zásah proti kraválistům na tzv. technoparty v Mlýnci na Tachovsku a jak to dopadlo. Chudák Paroubek to odnesl jako surový potlačovatel projevů svobodné společnosti, kde bordel může páchat beztrestně každý, za kým stojí dostatečně silný nositel nových pokrokových idejí v rámci našich evropských a euroamerických hodnot (co se nehodí, škrtněte).

P. Pavel 13.1.2019 14:35

Re: Ano, vlastně i SŽDC se chová

Paroubek si to odnes ne kvůli zásahu na technoparty ale kvůli tomu, že to byl neschopný ignorant, kterému šlo jen o to udržet se u koryta. Jeho vláda napáchala tolik škody jako málokterá. Viz zákon o podpoře tzv. oze (tedy bilionový tunel), nebo smetení připravené důchodové reformy, na které se podíleli i samotní socani. A co jiného je SŽDC (a ČD samozřejmě také) než státní moloch plný bývalých komoušů, odborářů a dalších nemakačenků, kteří bez miliardových dotací od státu a krajů nehnou prstem. Tyhle organizace v bledě růžovém předvádějí jak to fungovalo za bolševika. To není jen ta "klinika". Budovy v blízkosti nádrží v centru města jsou obsazeny bezdomovci. Město či policie zasáhnout nemůže bez spolupráce majitele (tedy SŽDC), přičemž ta se vymlouvá, že odpovědný pracovník je dlouhodobě nemocen. To snad nemůžou poslat někoho JINÉHO?! O tom jakým způsobem v tom samém městě SŽDC prováděla rekonstrukci podchodu tak, že tam i v tom nejsušším létě stojí imrvére několik centimetrů vody, se může normální člověk jen dohadovat. O "úrovni" služeb jaké poskytují ČD je snad zbytečné se rozepisovat.

V. Kříž 12.1.2019 21:20

klinika...

...jenom předvádí v přímém přenosu neschopnost státu postarat se o cokoliv. už před čtyřmi roky měly být odpojeny sítě, voda, elektřina a zaslepena kanalisace a následně tzv. aktivisté měli být vymeteni z objektu i za pomoci násilí. když nezaplatíte TV poplatek, najdou si vás a když budete v prodlení, vlítne na vás exekutor, vylomí vám dveřa a sebere na co přijde. jenže u toho není televise, aby vám dělala reklamu. tady banda zmetků okupuje cizí objekt celá léta, kdo platí energie? nejedná se snad se strany SŽDC o špatné nakládání se státním majetkem? proč není člověk, který to zavinil i jeho nadřízení, voláni k odpovědnosti?

V. Kotas 12.1.2019 22:50

Re: klinika...

Tak jest.

Š. Hašek 13.1.2019 9:57

Re: klinika...

Přesné!

P. Harabaska 13.1.2019 14:02

Re: klinika...

To je jen účelová neschopnost policie, vlády a dalších tzv. orgánů. Kdy už měly být odstraněny billboardy podél dálnic? A za jak dlouho vám zaklepá na dveře exekutor, když nezaplatíte včas daně?

J. Jurax 13.1.2019 14:35

Re: klinika...

Znáte úsloví všichni soudruzi jsou si rovni, ale někteří jsou si rovnější. No a na lumpy to platí taky - na všechny zákon nahlíží stejně, ale na některé nahlíží jaksi stejněji ...

J. Urban 12.1.2019 20:15

Hm, hm, pan autor tu sice nasadil bolševickou

hlavu squatterům, nicméně stejně či ještě více bolševickou hlavu by měl nasadit majiteli objektu, tedy státu, potažmu SŽDC. Posledně jmenovaná instituce obzvláště v poslední době vyniká naprosto cílenou a systematickou likvidací objektů v majetku státu, kterou v případě zájmu soukromého subjektu o daný objekt je ještě schopna urychlit. Namísto účelného zhodnocení majetku ve vlastnictví státu dochází za drahé miliony z kapes daňových k demolicím, často i u objektů třeba z 19. století. Autore, váš článek je chucpe.

J. Urban 12.1.2019 20:17

Re: Hm, hm, pan autor tu sice nasadil bolševickou

..z kapes daňových poplatníků...

M. Prokop 12.1.2019 21:10

Re: Hm, hm, pan autor tu sice nasadil bolševickou

I kdyby SŽDC ty baráky bourala, smažkám je do toho hovno.

J. Urban 12.1.2019 23:16

Re: Hm, hm, pan autor tu sice nasadil bolševickou

Dle vás jistě musí být h0vn o nejen smažkám, ale i nám všem, co to platíme, že? To je ten váš správný pravicový bolševismus, vmlácený vám do hlav soudruhem V. Klausem sen.

P. Han 13.1.2019 0:45

Re: Hm, hm, pan autor tu sice nasadil bolševickou

Plaťte smažkám přímo a dejte si to do nákladů. Určitě vám to uznají jako odpočitatelnou položku.

J. Schwarz 13.1.2019 16:07

Re: Hm, hm, pan autor tu sice nasadil bolševickou

Že jsou úřady nebo složky státu nečinné se mi líbit nemusí ale na druhé straně to neznamená, že budu jásat když si to rozkradou divná individua pro svoje rejdy. Kdyby si tam zřídily holé lebky střelnici a prostor k nácviku boje zblízka, taky byste to vítal? Pochybuju. Nicméně já si dovoluju považovat Antifu spolu s anarchisty za ještě horší pakáž...

M. Krčmář 12.1.2019 22:28

To jak se státní instituce starají o majetek jim svěřený by nás mělo zajímat mnohem více než pár skvoterů obsadivších nevyužívanou budovu,a fungování státní správy vůbec.

Ti mladí lidé samozřejmě jednají protiprávně,ale byl by takový problém počkat do jara a vystěhovat je pak. Nebyla by zima exekutoru,policistům ani skvoterům.

V. Petr 13.1.2019 10:38

Do KTERÉHO jara?

Předpokládám, že jste doma poskytl teplo vícero bezdomovcům...

M. Krčmář 13.1.2019 11:09

Čas od času někomu dočasné přístřeší poskytnu,pravda,v tu chvíli se o bezdomovce v pravém slova smyslu nejedná. Leč z těchto lidí by bezdomovci býti mohli,a jelikož jakékoli práce na tomto objektu začnou nejdříve na jaře, nevidím důvod je z nich dělat. Nemám nejmenší ponětí jak hradí energie,ale mohu vás ujistit,že neobývaný dům chátrá násobně rychleji. Vím to jistě,taky jsem na svých cestách nejednou "squotoval".

Pardon, dodnes nevím jak se to píše.

V. Petr 13.1.2019 12:10

Ti squateři (také nevím, jak se to píše) zpravidla mají

dobře situované rodiče nebo mají dokonce dobře placené zaměstnání ve zbytečných institucích!.

M. Krčmář 13.1.2019 12:23

No comment.

V. Petr 13.1.2019 12:13

A ještě, squterkou byla svého času i známá Káča Jau Jau,

jejíž známí z P&L dokonce údajně vyžehlili nějaké její průšvihy z té doby. Svého času se o tom psalo.

Š. Hašek 12.1.2019 19:56

Znovu opakuji,

nejedná se o bolševiky! Tedy toho typu, o kterém stále něco mele Štětina a Marvanová.

Jedná se o posluchače nepolitické politiky, rovnostářských přednášek Masarykovy uni, posluchače Zelených, voliče námořních lupičů, nadšenců Putny, nadšence kolektivního vlastnictví, anarchisty .......... moderní mládež, která "nenávidí matematiku". Kamarády mladého Stropnického. Házet je do jednoho pytle s KSČM je chybka! Velká.

Zkráceno

V. Petr 13.1.2019 12:06

Nicméně, pocházejí ze stejného hadího doupěte.

Nacismus, komunismus, ekologismus i dnešní sluníčkářství mají podobný základ. Ostatně, značně "zelený" byl i nacismus. Hitler sám neměl rád průmyslová města a chtěl, aby se více než polovina Němců živila zemědělstvím, i proto také potřeboval "Lebensraum."

Samozřejmě, klasický komunismus je méně zhovadilý než levice v Bruselu!

M. Pivoda 12.1.2019 17:34

Bolševik sem, bolševik tam

Já o tom případu obsazení nic nevím a nijak skvotery nepodporuji, ale nelíbí se mi autorovo zobecňování: "... Bolševikem vymyté mozky si myslí, že přeci jen oni mají rudé právo na objekt, protože jej prý dokážou využít lépe než jeho právoplatný majitel...."

Není mi totiž jasné o jakého bolševika autorovi článku jde. Toho z doby předlistopadové roku 1989, nebo toho bolševika pomocí privatizace překabátěného na českého kapitalistu?

I. Procházková 12.1.2019 19:01

Re: Bolševik sem, bolševik tam

Autor článku si možná neuvědomil, že tohle jsou převážně mlaďoši, kteří vládu komunistů nezažili (maximálně jako malé děti). Ale moc dobře vědí, že svoboda se dá zneužít a přeměnit v anarchii. Liberální výchova v rodinách i ve škole tomu značně napomáhá, děti nemají žádné mantinely, učitelky/lé jsou jim pro legraci (a v tom je navíc podporují rodiče). Kdyby měli výchovu jako jejich rodiče nebo ještě lépe prarodiče, měli by pořádnou "štábní" kulturu. Kázeň ve škole i doma, každodenní pomoc v domácnosti, za zlobení výprasky nebo domácí vězení, tělesné tresty i ve škole - tohle nikdo z nich nezažil.

A k tomu přičtěme jakousi formu neomarxismu, šířenou z EU, podporu anarchie a squattingu z vyšší politiky u nás (pražský magistrát, PSP) a nemůže to dopadnout jinak. Čtyři roky se s "aktivisty" příslušné úřady "mazlily" (jen aby se jim proboha něco nestalo) a to pak dodá odvahu jiným výtečníkům.

"Aktivisté", kteří před časem obsadili Šatovku v Šáreckém údolí a zůstali na střeše, šli před soud a dostali 50 hodin prospěšných prací. Tak jsem moc zvědavá, jestli budou ti výtečníci, co zůstali na střeše "Kliniky", nějak potrestaní.

M. Pivoda 12.1.2019 19:38

Název článku: Mozky vymyté komunismem

Nemám rád tlachaly. Ať komunistické, tak antikomunistické.

L. Novák 12.1.2019 19:41

Re: Název článku: Mozky vymyté komunismem

No vidíte, a sám tady tlacháte o všem možném, často zjevné nesmysly. :-P

M. Pivoda 12.1.2019 20:15

Letos se nepíše rok 475, ale 2019

Anonyme. Nejsi v kontaktu s dnešní realitou.