25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

KLINIKA: Mozky vymyté komunismem

To si tak se svými rudými kamarády vyhlédnete dům, který zrovna nikdo nevyužívá. Je opuštěný. Ale celkem pěkný a velký.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 14.1.2019 13:33

Uživatel požádal o vymazání
M. Pechar 13.1.2019 23:53

Re: Markéta Juřicová

Jestliže je někdo proti fetišizaci vlastnického práva, já bych v takovém případě přestal fetišizovat trestní právo. Takové bez soudu zavřít do kriminálu, kde by museli tvrdě makat, až by si na takový barák společně vydělali.

V. Petr 13.1.2019 22:02

Jinak, vyrostla celá generace PARAZITŮ, přisátá přímo

či nepřímo na veřejné rozpočty. Státní správa, politické nezikovky, humanitní katedry i veřejnoprávní média jsou jich plná!

V. Petr 13.1.2019 22:00

Vymývá jim je P&L, veřejnoprávní media a Brusel!

33 pohlaví tu nebylo ani za bolševika!

Dokonce se, alespoň oficiálně, hlásalo "kdo nepracuje, ať nejí!"

V. Liptovský 13.1.2019 21:39

Pre autora

"Pane autore", čo keby ste si v nejakej odbornej literatúre preštudoval, čo je komunizmus a čo je bolševizmus... A čo je primitívna túžba po zisku, výhodách, vlastná každej formácii... Po tridsiatich rokoch by vari už bolo dosť tej primitívnej mantry označiť za "bolševické" všetko, s čim nesúhlasím... To svedčí len o úbohosti a vedomostnej nedostatočnosti argumentácie Veď je tu už celá generácia produktívnych ľudí, ktorá vyrástla v novej, vyspelej a šťastnej dobe... Aké "vymyté mozgy", kto im ich vymýval?

V. Petr 13.1.2019 20:13

S tím financováním politických stran POZOR!

Financování "sponzory," čili většinou lobbysty je mnohem horší.

O. Uživatel 13.1.2019 19:17

Uživatel požádal o vymazání
M. Mařák 13.1.2019 18:32

Re: Roman Kříž v Reflexu

To je snad každému kromě zdivočelé rudé lůzy jasné, ne?

J. Schwarz 13.1.2019 16:30

Re: Slušní lidé nekradou!

To jste, zdá se, pana Hlostu nepochopila. On jen napsal, že stejnou metodou jako klinikáři by mohli postupovat třeba skauti a při obdobné nečinnosti úřadů by se ke klubovnám dostali snáze a levněji než oficiální cestou. Navíc by jejich způsob "využití zahálejícího majetku státu" byl přijatelnější než klinikářská trockisticko-maoistická agitace...

J. Schwarz 13.1.2019 16:07

Re: Hm, hm, pan autor tu sice nasadil bolševickou

Že jsou úřady nebo složky státu nečinné se mi líbit nemusí ale na druhé straně to neznamená, že budu jásat když si to rozkradou divná individua pro svoje rejdy. Kdyby si tam zřídily holé lebky střelnici a prostor k nácviku boje zblízka, taky byste to vítal? Pochybuju. Nicméně já si dovoluju považovat Antifu spolu s anarchisty za ještě horší pakáž...

J. Schwarz 13.1.2019 16:02

Re: Ano, vlastně i SŽDC se chová

Jo, získala, ale od jakéhosi majetkového odboru státu. To jsou ti padouši, co nechali budovu chátrat a další padouši v rouše úředníků v tomto případě nekonali, ikdyž by v případě podobného lempla soukromníka byli setsakra čilí...

J. Holíček 13.1.2019 15:58

Re: Autor nic nechápe, ale má nutkání psát.

Vymýt a načichnout je trochu rozdíl, zvlášť když komunismus nikde ve světě neexistoval, neexistuje a komunisty u nás volí zanedbatelná množina. :-))

P. Grigar 13.1.2019 14:54

Re: NECHÁPU

.. tedy návrat k ryzímu kapitalismu, minimum zasahování státu, dovoleno je to, co není výslovně zakázáno a to bez dalších doplňujících podmínek či vysvětlivek, co si na sebe nedokáže vydělat, může existovat pouze za dobrovolné pomoci slitovných. Konec financování politických stran z veřejných zdrojů.

P. Grigar 13.1.2019 14:46

Re: Autor nic nechápe, ale má nutkání psát.

.. zajímavá disluse, pánové. Každý z vás má kousek pravdy. Pokusím se to nějak shrnout. Dnešní doba je opravdu "hokej", tradiční definice, obzvláště v politice už neplatí, zůstaly jen původní slupky s novou náplní. Přirovnávám to ke genderovému blbnutí, na první pohled je jedinec žena nebo muž a to až do okamžiku, kdy začne s přesnějším definováním sebe sama a nastává nejasno. Jedna skupina levicových(komunistických) myslitelů se odvrátila od původního objektu svých nadějí a péče - proletariátu, přisála se na původního nepřítele - kapitál, a ruku v ruce, pod vlajkou neomarxismu, s ním mlátí své bývalé chráněnce hlava nehlava. Předseda pravicové strany se v mnoha ohledech chová levicově a všichni vespolek nerespektují nic, co jim není ku prospěchu, obecná neúcta k čemukoli. Dříve adorovaný Západ se chová socialisticky diretivněji, než RVHP a moskevské politbyro dohromady. Kdo nejde s námi, jde proti nám.. snad jenom tohle trvá beze změn, i když to přichází odjinud, než jsme byli zvyklí.

Není nutno vyrůstat v komunismu, nacismu, etc., aby jím člověk načichnul, stačí k tomu rodina, ve které se žije, myslí a jedná podle určitých modelů.

J. Kombercová 13.1.2019 14:41

Re: Autor nic nechápe, ale má nutkání psát.

Přesně tak. Proto u mne nenacházejí žádnou shovívavost.

P. Pavel 13.1.2019 14:35

Re: Ano, vlastně i SŽDC se chová

Paroubek si to odnes ne kvůli zásahu na technoparty ale kvůli tomu, že to byl neschopný ignorant, kterému šlo jen o to udržet se u koryta. Jeho vláda napáchala tolik škody jako málokterá. Viz zákon o podpoře tzv. oze (tedy bilionový tunel), nebo smetení připravené důchodové reformy, na které se podíleli i samotní socani. A co jiného je SŽDC (a ČD samozřejmě také) než státní moloch plný bývalých komoušů, odborářů a dalších nemakačenků, kteří bez miliardových dotací od státu a krajů nehnou prstem. Tyhle organizace v bledě růžovém předvádějí jak to fungovalo za bolševika. To není jen ta "klinika". Budovy v blízkosti nádrží v centru města jsou obsazeny bezdomovci. Město či policie zasáhnout nemůže bez spolupráce majitele (tedy SŽDC), přičemž ta se vymlouvá, že odpovědný pracovník je dlouhodobě nemocen. To snad nemůžou poslat někoho JINÉHO?! O tom jakým způsobem v tom samém městě SŽDC prováděla rekonstrukci podchodu tak, že tam i v tom nejsušším létě stojí imrvére několik centimetrů vody, se může normální člověk jen dohadovat. O "úrovni" služeb jaké poskytují ČD je snad zbytečné se rozepisovat.

J. Jurax 13.1.2019 14:35

Re: klinika...

Znáte úsloví všichni soudruzi jsou si rovni, ale někteří jsou si rovnější. No a na lumpy to platí taky - na všechny zákon nahlíží stejně, ale na některé nahlíží jaksi stejněji ...

J. Jurax 13.1.2019 14:29

Re: Novodobé komsomolce

No když Piráti mají loupeže tak nějak v názvu, tak se nedivte ...

P. Manda 13.1.2019 14:21

Re: Autor nic nechápe, ale má nutkání psát.

Knihy-škola-internet-facebook-okolí. Stačí ? Vy zřejmě znáte jen co jste zažil, že ? Netušte prosím.

J. Schwarz 13.1.2019 14:19

Re: NECHÁPU

Do parlamentu a na magistrát je někdo zvolil! Jiná věc je, že nalezli do státní správy a na ministerstva a škodí z těchto pozic. Řešením by bylo okamžitě zatrhnout financování politických neziskovek veřejnými penězi a nebrat jejich "aktivisty" jako poraděnky státních úřadů...

P. Pavel 13.1.2019 14:12

Re: Autor nic nechápe, ale má nutkání psát.

Soudě dle těch fantasmagorií a scestných blábolů, které zde pravidelně předvádíte, budou i ti vnuci vybájení.

P. Harabaska 13.1.2019 14:02

Re: klinika...

To je jen účelová neschopnost policie, vlády a dalších tzv. orgánů. Kdy už měly být odstraněny billboardy podél dálnic? A za jak dlouho vám zaklepá na dveře exekutor, když nezaplatíte včas daně?

P. Harabaska 13.1.2019 13:59

Re: Ano, vlastně i SŽDC se chová

SŽDC jako mnohé jiné subjekty! Porozhlédněte se, kolik nemovitostí stojí bez užitku prázdných a chátrajících. A potom se řekne, že neuměli hospodařit jenom komunisté. Projděte se např. po hlavní třídě světových lázní Mariánských, kde padají už i hotely. Tady jsou všichni ti politici a policajti pos*aní z toho, že by proti tomu morovému levičáckému ksindlu měli zasáhnout. Všichni si totiž dobře pamatují na zásah proti kraválistům na tzv. technoparty v Mlýnci na Tachovsku a jak to dopadlo. Chudák Paroubek to odnesl jako surový potlačovatel projevů svobodné společnosti, kde bordel může páchat beztrestně každý, za kým stojí dostatečně silný nositel nových pokrokových idejí v rámci našich evropských a euroamerických hodnot (co se nehodí, škrtněte).

P. Harabaska 13.1.2019 13:51

Re: NECHÁPU

Ano. Ale lobby těch dobroserů je usazená i na magistrátu, ba i v parlamentu. Příklady ze zahraničí táhnou.

P. Harabaska 13.1.2019 13:48

Re: Autor nic nechápe, ale má nutkání psát.

Myslím, že tam má něco jiného, ale taky to začíná na H.

P. Papež 13.1.2019 13:00

Re: Autor nic nechápe, ale má nutkání psát.

Teda totalni hokej máte v hlavě vy. Jste pro či proti článku?

M. Krčmář 13.1.2019 12:23

No comment.

V. Petr 13.1.2019 12:13

A ještě, squterkou byla svého času i známá Káča Jau Jau,

jejíž známí z P&L dokonce údajně vyžehlili nějaké její průšvihy z té doby. Svého času se o tom psalo.

V. Petr 13.1.2019 12:10

Ti squateři (také nevím, jak se to píše) zpravidla mají

dobře situované rodiče nebo mají dokonce dobře placené zaměstnání ve zbytečných institucích!.

V. Petr 13.1.2019 12:06

Nicméně, pocházejí ze stejného hadího doupěte.

Nacismus, komunismus, ekologismus i dnešní sluníčkářství mají podobný základ. Ostatně, značně "zelený" byl i nacismus. Hitler sám neměl rád průmyslová města a chtěl, aby se více než polovina Němců živila zemědělstvím, i proto také potřeboval "Lebensraum."

Samozřejmě, klasický komunismus je méně zhovadilý než levice v Bruselu!