22.1.2019 | Svátek má Slavomír



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

EVROPA: Zlobivé státy EU



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 74, poslední: 13.1.2019 21:51, přehled diskusí

Skupina francouzských generálů ve výslužbě:
Autor: P. Zinga Datum: 13.1.2019 17:14

označila podepsání migračního paktu za "další krok k odevzdání národní suverenity".

80% občanů je mínění, že imigrace by měla být zastavena nebo drasticky omezena.

http://www.leparisien.fr/politique/pacte-de-marrakech-ces-generaux-qui-accusent-macron-de-trahison-14-12-2018-7969143.php

Kecy:
Autor: J. Nový Datum: 13.1.2019 9:31

"poznamenal, že státy, ve kterých budou problémy s právem nebo korupcí, by mohly přijít o dotace. "

.

A ty "problémy" bude posuzovat kdo?

Re: Kecy:
Autor: M. Prokop Datum: 13.1.2019 14:28

No přece ti, kdo tu korupci různými "penězi z Brusele" vytvářejí.

Francie včera:
Autor: S. Sidlichovsky Datum: 13.1.2019 6:58

France24: Včerejších demonstrací ve Francii se podle fr. ministra vnitra Castanera úřastnilo 84 000 protestujících (což je více než minulý týden - 50 000). Policie nasadila 80 000 policistů, vodní děla a slzný plyn byly opět v činnosti. 244 protestujících bylo zadrženo.

Demonstrující požadovali rezignaci Macrona a osvobození toho boxera co zmlátil 2 policisty.

Re: Francie včera:
Autor: M. Prokop Datum: 13.1.2019 14:32

Na Lidovkách dost dobrý článek "Intelektuálové ve žlutých vestách", zatím bohužel jen pro předplatitele.

Re: Francie včera:
Autor: S. Sidlichovsky Datum: 13.1.2019 14:37

Díky moc, bohužel předplatné na Lidovky nemám

Intelektuálové ve žlutých vestách:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.1.2019 21:48

https://www.pressreader.com/

Re: Intelektuálové ve žlutých vestách:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.1.2019 21:51

https://www.pressreader.com/czech-republic/lidove-noviny/20190112/281964608874023

PROČ JE EU SOCIALISTICKÝM NESMYSLEM A ZLOČINEM,:
Autor: K. Janyška Datum: 12.1.2019 16:30

ZEJMÉNA RUDOČERNÝCH SOCIALISTŮ.

Jak známo, vývoj lidského světa je tažen civilizací jednotlivců obchodem, tedy jejich vyšším a vyšším osamostatňováním. Takoví lidé jsou pak už dlouhá tisíciletí tahouny dalšího jeho vybavování technickými prostředky, neboť svojí nekoordinovanou aktivitou vygenerovali neosobně a nezáměrně spontánní řád lidské interakce a lidského světa, který je svými evolučně vyvinutými pravidly řídí a nutí k efektivním a produktivním druhům jednání.

A přinutil je založit evoluční cestou bez původního záměru vlastní správní jednotky, národní státy.

Pomiňme tu eskapádu historických událostí, které vedly k dnešku a podívejme se na to, co je. Co vniklo a co dál vzniká. Jen za poslední 3 dekády vznikly desítky nových národních států a nikdo se jich, tedy každý toho svého, nechce vzdát. Jak to ? Vždyť EU je přece prý jakousi novou lepší formu lidského světa. Tak proč ne ?

Jednoduše proto, že to není mírovými cestami možné. Historickými vazbami a vzájemnou všemožnou sounáležitostí osazené skupiny lidí, kteří si říkají národ, dokonce až paradoxně na tom trvají i v USA, kde je national skoro všechno, totiž se této vlastnosti ani vzdát nemohu. Je vrostena v jejich historii a v jejich myslích, tedy v systému tzv. pravidel jejich správného chování. Proto není znám případ, kdy by se někdo dobrovolně vzdal své národní identity.

Re: PROČ JE EU SOCIALISTICKÝM NESMYSLEM A ZLOČINEM,:
Autor: K. Janyška Datum: 12.1.2019 16:31

Národy a jejich národní státy, není zatím dáno, že co národní stát to jeden národ, se staly jedinými možnými správci zemského povrchu, a každý vidí, že skoro o každý metr svého území jsou ochotny bojovat. Ale co je nejpodstatnější pro existenci lidského světa, že se staly největšími prvky jeho spontánního řádu, který je samotnou podstatou jakékoliv možnosti, aby lidský svět vůbec existoval. Přičemž vzájemné vazby prvků spontánního řádu jsou výsostně omezující, tedy negativní, tedy zákazové. On jediný umožňuje lidem a jejich organizacím, včetně národních států, sledovat nekonečné množství účelů a cílů svých jednání tak, aby při tom nenarážely do ostatních, tedy, aby lidí se stejným neosobním sebezáchovným úkolem vůbec přežití.

Tato neobkročitelná podstata musí každého, kdo se o zorganizování lidského světa snaží příkazy, varovat. Nejde to, není to možné, musel by nejprve umět zrušit vesmír a naučit se ho sestavovat, tedy nekonečně složité řády, příkazem (tedy lidským rozumem, který je ovšem produktem vývoje, takže to není možné už z tohoto důvodu), ne omezeními. To je každému, aspoň trochu málo zorientovanému člověku jasné.

Re: PROČ JE EU SOCIALISTICKÝM NESMYSLEM A ZLOČINEM,:
Autor: K. Janyška Datum: 12.1.2019 16:31

EU je tedy silou anticivilizační a může existovat jen na základě 3 předpokladů.

1.Všichni lidští obyvatelé a všechny národy Evropy se prohlásí dobrovolně, podtrhuji dobrovolně, za Němce a vznikne německý superstát, který budě řízen klasickými metodami. Bude mít i svoji velkou armádu a policii.

2.Momentální vývoj bude pokračovat navzdory názorům Evropanů na EU a bude postavena silná eunijní policie a armáda k potlačování odporu a nesouhlasu. Takový stav známe ze Sovětského svazu a každý ví, jak to s ním dopadlo.

3. Evropská unie bude stát na stejném principu, na kterém stojí spontánní řád lidského světa v Evropě, tedy na negativní multismlouvě mezi státy pro dosažení konsensu a garantování principu, já pán - ty pán.

3a. Žádná Evropská unie prostě nebude.

Re: PROČ JE EU SOCIALISTICKÝM NESMYSLEM A ZLOČINEM,:
Autor: K. Janyška Datum: 12.1.2019 16:31

Vraťme se teď k názvu eseje a zdůvodněme ho. Kdo má všech pět pohromadě, všechno našel unitř. Kdo ne tomu nemá žádný smysl cokoliv dalšího povídat.

Snad až na termín rudočerní. Od roku 1931 je církev svatá přesvědčena o správnosti socialismu, neboť přijala do své doktríny tzv. sociální spravedlnost, takto socialismu právě středobod. Od té doby se sice všemožné druhy socialistů perou navzájem, ale táhnou ve skutečnosti za jeden organizační provaz. Nutí je k tomu uznání řídící autority, coby podle nich jediné možné varianty uspořádání lidského světa a jedné možnosti, která lidstvo může přivést ke štěstí.

Hluboce, ale opravdu hluboce, se mýlí. V případě náboženských fanatiků je to dokonce pohrdání dílem božím. Kdyby to tak Bůh chtěl, udělal by to tak a možnost zorganizovat lidský svět by lidem poskytl. On to však neudělal... Dzp.

Brexit ještě jednou :
Autor: S. Sidlichovsky Datum: 12.1.2019 15:51

Ten idiot Juncker změnil retoriku. Už ne, že "Británie musí sníst co je na talíři nebo odejít od stolu" nebo "dezertují, tak musí nést důsledky" nebo nesmysly typu, "význam angličtiny teď výrazně poklesne" apod. Prý no deal Brexit bude katastrofa nejen pro UK (o tom osobně pochybuji), ale bude to prý katastrofa i pro EU.

Doufejme tedy, že konečně zmizí i komentáře tady na NP typu "ať je mí představitelé (míněno EU) podojí, co se nich vejde" nebo "Britain táhni do prdele" (Britain fuck off).

Re: Brexit ještě jednou :
Autor: M. Prokop Datum: 12.1.2019 16:30

Nedoufám.

Re: Brexit ještě jednou :
Autor: S. Sidlichovsky Datum: 12.1.2019 16:50

Díky za reakci.

Pokud to bude jak píšete, naštěstí už mne to tak nevytáčí, jako když se ta idiocie/primitivismus tu začalo objevovat . Je docela možné, že by to psali z Madagaskaru nebo Patagónie, kdyby Britů nebylo.

Abych kvalifikoval to že se osobně nedomnívám, že to bude katastrofa pro UK. Samozřejmě, nastane zmatek, ale to všechno si do max. roka sedne.

Pokud to chtějí hnát do krajnosti pak: Británie spotřebuje každý týden 2 000 tun francouzských sýrů (Austrálie, Nový Zéland, Argentina už se na ten kšeft třesou), 2 miliony lahví italského Prosecca každý měsíc a denně se prodá 600 aut Volkswagen, pak větší štěstí ty japonské a jihokorejské automobilky nemohlo potkat. Přebytek obchodní bilance EU ve zbožové výměně EU s UK je 90 miliard.

Re: Brexit ještě jednou :
Autor: D. Bystriansky Datum: 13.1.2019 8:42

V konečné fázi o podobě obchodních vztahů určitě nebude rozhodovat Juncker s Mayovou, ale hlavy byznysu bankovního a průmyslového. Těm postačí půlhodinové jednání a dvouleté tlachy kulisáků budou tím "správným směrem" definitivně rozhodnuty - je jenom otázka, co z toho bude i ve prospěch občanů Evropy.

Re: Brexit ještě jednou :
Autor: S. Sidlichovsky Datum: 13.1.2019 9:20

Souhlas, jenom jsem čekal daleko ostřejší tlak např. od německého autoprůmylu už mnohem dříve. Zatím nic moc, ale třeba jsou názoru, že je ještě čas. Jen to italské Prosecco (které jsem zmínil výše) je - po Salviniho prohlášení - v naprosté pohodě.

Re: Brexit ještě jednou :
Autor: Š. Hašek Datum: 13.1.2019 10:28

Jistě, pokud má někdo strach z vystoupení GB - tak je to brusele. Jen se čekalo, kdo z nich a kdy se prokecne.

Myslím, že je vrcholem absurdit, aby týpci jako Jourová a Telička/Kalousek hrozili Británii chodobou a opuštěností na světě. V mládí jsem četl rozumnější pohádky.

Re: Brexit ještě jednou :
Autor: S. Sidlichovsky Datum: 13.1.2019 18:03

Díky za reakci. Naprostý souhlas.

S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!:
Autor: A. Alda Datum: 12.1.2019 14:56

Čím dřív z toho německo-francouzského spolku vypadneme, tím lépe.

Ale ještě lépe by bylo, kdyby se ten spolek rozpadl!:
Autor: V. Petr Datum: 12.1.2019 16:00

Re: Ale ještě lépe by bylo, kdyby se ten spolek rozpadl!:
Autor: K. Janyška Datum: 12.1.2019 17:22

Ano, a on se rozpadne. Jako R-U, Hitlerova Evropa, SSSR, Jugoslávie, ČSSR a tak dále... Dzp.

EU nemůže být integravaná:
Autor: V. Podracký Datum: 12.1.2019 13:32

s takovými státy, tak rozdílnými hospodářsky. Zatím jen západní země EU využívaly levné pracovní síly z východu, ale to přece, včetně pár dotací, nevytvoří funkční svaz. V Rumunsku ubylo 2 miliony obyvatel, to je několikrát více než za války. Podobně v ostatních zemích evropského východu. V Baltských zemích chybí třetina až čtvrtina obyvatel. Vůbec se neptám raději kolik chybí na Ukrajině. Polsko a ČR naštěstí těží z Ukrajinců, takže nás neubývá, ale takto se Ukrajina vylidní úplně. To je snad funkční model? Jak dlouho bude žít na úkor druhých?

Re: EU nemůže být integravaná:
Autor: P. Harabaska Datum: 12.1.2019 14:14

A vy chcete tvrdit, že EU nějakým způsobem Ukrajinu integruje? Pozdrav pámbu!

Neintegruje, ale využívá Ukrajince, Česko ostatně taky:
Autor: V. Petr Datum: 12.1.2019 16:24

Ukrajinci dřou, zatímco Češi se válí v parazitických neziskovkách (zjednodušeno)!

Ukrajina:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.1.2019 12:52

Sociální situace na Ukrajině se zhoršuje. Když končila existence Sovětského svazu, měla Ukrajina asi 52 milionů obyvatel, dnes má 42 a pokles počtu obyvatel dál pokračuje. Více než padesát procent populace tvoří lidé, kterým je přes 60 let. Migrace je velká, v zahraničí pracuje podle různých údajů 2,6 milionu až čtyři miliony Ukrajinců. Ve výzkumech říká 30 procent Ukrajinců, že chce ze země odejít. Někdy je označována Ukrajina jako evropské Mexiko, dodavatel levné pracovní síly. S hrubým domácím produktem je to podobně tristní: poslední dva roky sice roste, ale ještě nedosáhl úrovně před převratem v roce 2014 – o úrovni na konci existence Sovětského svazu nemluvě. Pro oligarchy, jako je Porošenko, jsou na Ukrajině podmínky k životu ideální, ale pro většinu obyvatel problematické. Ve společnosti vládne atmosféra bezperspektivnosti.

Pane "Netzer", už zase máte na sobě ty ženské šaty?!:
Autor: P. Klíma Datum: 12.1.2019 12:50

Zapomněl jste, co vám přikázal doktor při propuštění z uzavřeného pavilonu, voni uhrovitý mladíku?

Lucemburský ožrala🦍🚾♿ káže demokracii. No supr.:
Autor: P. Klíma Datum: 12.1.2019 12:46

...ponechat vlastní zájmy stranou.:
Autor: P. Zinga Datum: 12.1.2019 11:21

A vo to gou.

Rumunsko -:
Autor: S. Netzer Datum: 12.1.2019 9:51

- jedna ze zemí, které nemají v EU co pohledávat. https://en.wikipedia.org/wiki/Corruption_in_Romania

Zdá se, že autorovi rumunské poměry vyhovují. Hlavně, že "zlobí".