25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

MÉDIA: Vítejte v novém televizním roce!

Bývávalo to kdysi legrační, když o nás, zakládajících členech ODS, někteří presstituti psali, že říkáme to samé, co Klaus, protože jsme v ODS. A já na to vždycky replikoval, že to mají dost popletené, protože je to přece úplně obráceně. Protože máme stejné názory jako Klaus, jsme v ODS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Papež 8.1.2019 23:25

Takže premiér neví, kdy bude zákon předložen? Opravdu kobliha na svém místě.

J. Farda 8.1.2019 22:20

Re: Dobrý článek, až na to,

Pana Moravce alias Velkého Manipulátora nesleduji - od nepaměti - též, ale vzhledem k mnou dosavadně zachyceným, páně Štěpánkem publikovaným názorům soudím, že by mu více příslušelo publikovat na Parlamentních, vulgo Prolhaných listech spíše než zde, Neffově rejdišti zakuklených kavárenských lepšolidů ... nebo že zde chce zdejší, převážně kavárensky pokleslé komunitě, zvěstovat slovo ehmehm ... prorokovo? :-)

P. Grigar 8.1.2019 22:16

Re: Mě fascinuje, jak ti, kteří tu v té době nežili,

.. můžu posloužit jinou zkušeností z doby o něco pozdější. Slovenští dělníci pracovali na opravě železničního přejezdu v Kojetíně, ti mladší si húdli.." ako tí Čehůni Slovákov vždy okrádali.." než je výrazně starší kopáč okřikl, aby papuľe zavreli. A kde vaši otcovia na domce zarobili, há...v Ostrave, Prahe, vy somári. Keby Čehúňov nebolo, holá riť by vám ostala ako aj vašim dedom. Prečo vy tuná robíte, prečo na cudzom a nie na Slovensku, kok.ti dojašení?!

V. Petr 8.1.2019 21:25

Nahraďte Babiše Fuhrerem či Generalissimem

a jezevec bude stavbaře vítat chlebem a solí, za toho Generalissima bude mít dokonce strach, aby se soudruhům nezdálo, že projevuje málo nadšení (k zavření na 10 let to stačilo).

Tady jde o to, aby žádný "jezevec" nemohl stavbu blokovat! A toto uzákonit LZE, ač EU bude asi zase ječet.

V. Petr 8.1.2019 21:20

Ten tunel bych Bémovi nevytýkal, to jsou technické problémy

Daleko větším skandálem je kauza Opencard a jejím zlatým hřebem "právnické analýzy" za 236 MILIONŮ, přičemž veškeré smlouvy jsou pro město krajně nevýhodné. A pak se řekne (to už primátoroval Hudeček), že jde o "utopené náklady," za které jaksi nikdo nemůže...

V případu Blanka exceloval primátor Hudeček (TOP 09), který nechal zastavit stavbu do doby, než proběhnou "právní analýzy." Udělat to Štěpán za komunistů, vyletí z funkce jako raketa...

M. Pivoda 8.1.2019 20:25

Pro Štěpána Haška

Vážený pane kolego:

Děkuji za váš názor, ale mne by přesvědčilo jenom referendum.

Š. Hašek 8.1.2019 20:14

Re: Co je jediné správné?

Kolego, byl jsem tehdy v Bratislavě pečený vařený .....

Děkuji tímto Václavu Klausovi a Vladimíru Mečiarovi.

J. Kanioková 8.1.2019 19:57

Souhlas

J. Kanioková 8.1.2019 19:54

Dobrý článek, až na to,

že Moravce v TV už roky nesleduji.

Ale s tímto absolutní souhlas -

"Problém zřejmě bude v tom, že někteří presstituti dodnes nepobrali, že někdo může mít úplně jiné názory než oni."

M. Pivoda 8.1.2019 19:53

Co je jediné správné?

Kanioková: "... přestaňte své názory považovat za jediné správné."

Jediné správné v demokracii je nechat lidi promluvit. A to se v nominálně demokratické zemi Česko neděje.

P. Grigar 8.1.2019 19:47

Re: Pro Václava Pavelku

.. minulost v žádném případě nezměníte, u budoucnosti se můžete pokusit o usměrnění. Kteří "všichni" si oddechli? Já ne, račte se mě škrtnout v seznamu.

J. Kanioková 8.1.2019 19:40

Mě fascinuje, jak ti, kteří tu v té době nežili,

se utápějí v argumentaci, která je veeelmi mimoňská.

Jaké téměř rvačky občas probíhaly v tehdejším parlamentu ? Víte vůbec, co tehdy chtěli běžní Slováci ? Já ano, protože jsem po Slovensku jezdila ""bojovat" proti rozdělení". A mockrát jsme museli utíkat po skončení zadem, protože nás mnozí Slováci málem chtěli lynčovat! O nerozdělení státu tehdy stály jejich "elity", ale běžní lidi moc a moc stáli o jejich, slovenskou SAMOSTATNOST, SUVERENITU.

Takže kdyby proběhlo referendum s otázkou - chcete rozdělení - v Česku by to dopadlo NE, na Slovensku ANO. To vím takřka stoprocentně. Takže co by pak dál ? Jak z toho ven ?

Rovněž bych vám přála jeden můj zážitek - už po rozdělení - jela jsem na Slovensko autobusem, bydlím blízko slov. hranic. Řidič měl puštěné rádio a tam bylo jen jakési spíš estrádní žvanění. Dojeli jsme na hraniční přechod přesně v poledne. Řidič okamžitě zareagoval tím, že okamžitě přeladil na slovenskou stanici, kde hráli slovenskou hymnu. Slováků byla v autobuse většina, a ti okamžitě na tu jejich hymnu zareagovali. Začali ji zpívat, postavili se. Připadala jsem si v tom autobuse jako vetřelec a zírala jsem. ONI to opravdu prožívali maximálně, někteří i slzeli.

Takže si to své obviňování Klause strčte někam, a přestaňte své názory považovat za jediné správné.

V. Pavelka 8.1.2019 19:26

Re: Pro Václava Pavelku

To bylo na základě pohledů a realit z Federálního parlamentu , už tam byly naschvály a tlaky, Česká strana se bála udělat cokoliv aby nepopudila Slováky , pitomně ne konfortní , po rozdělení si všichni oddechli.

P. Grigar 8.1.2019 19:00

Re: Pro Václava Pavelku

.. spekulace do budoucnosti je forma odhadu vývoje situace, založená na rálných podkladech a tudíž i možnostech. Spekulace do minulosti je na úrovni Knoflíkové války... kdybysem to býval věděl, tak bysem tam býval nešel. Čas nelze vrátit a tudíž ani potvrdit nebo vyvrátit "co by bylo kdyby bylo", kdežto odhad vývoje v budoucnu potvrdí nebo vyvrátí přirozené plynutí času.

V. Pavelka 8.1.2019 19:00

Re: Ano,

Boha jeho !přece mu odpověděl, že ta legislativa neví kdy bude schválena , jenže Moravec nečekal že to přizná tak lehce , a nemaje plán B"štěkal, kdy to bude ,kdy to bude ,docela jsem se bavil jak byl mimo, největší liberálgender vychovatel mládeže v ČT FOKUS .

V. Pavelka 8.1.2019 18:34

Re: Andrej Babiš k výstavbě dálnic

Vy Jelínek máte Školu na výchovu jezevců?

V. Pavelka 8.1.2019 18:30

Re: Pro Václava Pavelku

Jste proti spekulaci , ale spekulujete do budoucna s Klausem a ten mě nezajímá .

P. Čech 8.1.2019 18:13

Re: Řekl jste A a zapomněl jste na B

To je zásadní omyl. OF se n e r o z p a d l o , ale bylo r o z b i t o . Rozbito jeho předsedou Václavem klausem, obecným rozbíječem všeho smysluplného (převedení samostatného důchodového účtu do státního rozpočtu. protiústavní rozbití ČSFR, rozbití suverenity ČR - podpis Lisabonské smlouvy, atd). Po rozbití OF vznikají politické strany a to nejen ODS a posléze OH, ale celkem cca 150 politických stran a hnutí. mezi nejznámější patří ODS, ODA, ČSSD, KDUČSL, KSČM, SPRRSČ. OH vzniklo až potom.

P. Papež 8.1.2019 18:04

Štěpánku, když váš milovaný guru nedokáže odpovědět na položenou otázku, je povinností moderátora přerušit Buresovo žvanění o něčem jiném či o samochvale. To byste jako bývalý novinář a současný presstitu PL měl vědět.

M. Pivoda 8.1.2019 17:40

Pro Václava Pavelku

Vážený pane Pavelko, nechce se mi spekulovat o tom, co by kdyby. Ale když už mne tlačíte k názoru, pak vám sdělím, že Václav Klaus měl tlačit Slováky k referendu - a možná by se ukázalo, že si nezvolili dobrou reprezentaci, která tak bouřila v Parlamentu.

Válečný stav nebyl, takže Parlament nemůže řešit to, k čemu nemá od svých voličů mandát. Na tom stojí demokracie.

Mně zajímá více budoucnost. Spekulujme do budoucnosti více než do minulosti: Pokud by Václav Klaus senior byl zvolen opět prezidentem, jsem si celkem jistý, že by opět podlehl nátlaku nějkých řvounů.

To, že mi dnes mé diskusní příspěvky s takovou tématikou na webu mažou, to svědčí něco u úrovni české demokracie, kterou zde zakládal bankovní úředník Václav Klaus (ekonom 19. století).

V. Pavelka 8.1.2019 17:35

Re: No, kdyby Babiš na otázku "Proč jste loni uvedli do provozu

Když se Bémovi dvakrát propadl jeden tunel Blanka , za cenu dvou bylo ticho po pěšině .Bém mávl rukou a ČT REPORTÉŘI vyklidili pozice, přece nebudou zdržovat při práci.

V. Pavelka 8.1.2019 17:19

Re: Diskusní vstup ohledně Klause, který mi na Reflexu smazali

No , dovedete si Pivoda představit jek by fungoval parlament ve společné republice , na ničem by se neshodli , slováci chtěli svou republiku, drtivá většina . Mandát na rozdělení sice neměli ale zdravý rozum jo,ještě byste mněl vědět že v té době vypukla bratrovražedná válka v Jugoslávii , a všichni byli zděšeni co se tam děje . Tak z hrušky dolů ,rozumbrado..

J. Farda 8.1.2019 16:42

Re: Jo, jo

V zájmu duševního zdraví, koneckonců i zbytečné ztráty času, otázky Velkého Manipulátora nikdy(!) nesleduji. Co se toho imaginárního "polibku" týče, možná někdy přijde na řadu skutečný, až si Rusové budou chtít vybrat úroky za měsíce opatěry mladého na Krymu. A že o něm v FSB sakra věděli, nepochybujte. Kdopak asi mladého, údajného schizofrenika, hlídal, když Rus Protopopov, nepostradatelný průvodce a bodygard, jehož taťka sedí v nějaké vládní funkci v Moskvě, klíďopíďo odjel, než se zase pro něj vrátil, na několik týdnů(?) pryč? Ta kočka snad? :-(

J. Jelínek 8.1.2019 16:28

Re: Andrej Babiš k výstavbě dálnic

Chce řídit stát jako firmu a neumí poručit ani blbýmu jezevcovi.

M. Prokop 8.1.2019 15:41

Re: Moravec byl proti Babišovi katastrofou

Komentoval jsem Bureše, ne Moravce.

Proti Moravcovi se ozvu zas jindy.

M. Prokop 8.1.2019 15:39

Re: Diskusní vstup ohledně Klause, který mi na Reflexu smazali

To je marný, Klaus je dost slušný ekonom a Pivoda se ekonomů bojí, protože jim nerozumí.

Š. Hašek 8.1.2019 15:36

Re: Diskusní vstup ohledně Klause, který mi na Reflexu smazali

Souhlas.

Dále viz rozdíl mezi Klausem a Pithartem. Ten druhý by jednostranně vyhlášenou samostatnost řešil ještě dnes a podepisoval šeky z Prahy na emancipaci Bratislavy.

V. Petr 8.1.2019 14:40

Řekl jste A a zapomněl jste na B

OF se rozpadlo na dva subjekty, totiž na Klausovu ODS a "havlistické" OH. Ve vobách r. 1992 dostala v České národní radě (z té vznikla Poslanecká sněmovna ČR) ODS 29,7% hlasů, zatím co Občanské hnutí nepřekročilo 5% hranici.

V. Petr 8.1.2019 14:28

Andrej Babiš k výstavbě dálnic

„My se jednou asi z té demokracie poděláme, všichni. Jak jinak totiž

vysvětlit to, že se tu k dálnici vyjadřuje i jezevec, ekologický

terorista a taky každý starosta chce mít výjezd.“

M. Moravcová 8.1.2019 14:23

Re: Nové studio pro Moravce.

ladění d růžova - to jako buzerant