25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

PRÁVO: Jakápak charita?

V poslední době zažíváme mnoho paradoxů. Česká ekonomika šlape, práce je dostatek, rostou mzdy i státní prebendy, kterými si dnešní vládní garnitura kupuje náklonnost voličů. Na druhé straně můžeme každý den sledovat, jak si náš národ zvyká na postupnou degradaci principu svobody a soukromí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 7.1.2019 23:28

No, tak já doufám, že se Vaše vize nevyplní.

Z vidiny většinové vlasy ANO nebo koalice ANO se SPD se mi nedělá moc dobře.

M. Prokop 7.1.2019 21:44

Re: kvůli DPH, pane Chodovský

Jo, to nebezpečí tam je. Ovšem, u současného povinného systému také. Od toho je berňák, aby to ohlídal.

M. Prokop 7.1.2019 21:43

Re: Vidím to jinak.

Už je mi jasné, kdo dostal k moci Gottwalda. Čechové. :-P

M. Prokop 7.1.2019 21:41

Re: Vidím to jinak.

Zachránit vládou ve jméně Agrofertu. O co víc vás je, o to větší bude průser.

Kam se politické strany hrabou na politickou divizi Agrofertu.

O. Uživatel 7.1.2019 19:15

Uživatel požádal o vymazání
P. Čech 7.1.2019 18:37

Re: Vidím to jinak.

Zatím nekonají. Až však začnou konat, bude zle. Tedy zejména pro ty, kdo podporují politické strany (jakékoliv).

P. Čech 7.1.2019 18:35

Re: Vidím to jinak.

Já jej také nevolil, ale příště jej volit budu. Jen on a jím založené občanské hnutí nás totiž mohou zachránit před nezodpovědnou a diletantskou vládou a mocí politických stran. Mám za to, že takových jako já je stále více.

P. Čech 7.1.2019 18:32

Re: Vidím to jinak.

Já to zaregistroval. Ono to bez vůdčí osobnosti nejde a nikdy nešlo. Babiš se tou osobností jeví. Založil občanské hnutí a soustředil v něm lidi nespokojené se současným stavem, lidi, kteří chtějí tento stav zásadně změnit. Povětšinou lidi, kteří již něco smysluplného dokázali a něco umí. Odstřihl se od všelijakých diletantů, nemakačenků a jiných obecných neználků, soustředěných do tradičních politických stran. Hnutí ANO 2011 dovedl až k vítězství ve volbách. Bohužel to vítězství nebylo dostatečné. Jsem přesvědčen o tom, že v příštích volbách vyhraje s ještě výraznějším rozdílem a to v souvislosti s odchodem TOP 09,KDUČSL, STAN a možná i ČSSD a KSČM ze sněmovny. Doufám, že utvoří naprosto většinovou vládu sám a nebo v koalici s SPD. Jen to by mohlo nás, občany zachránit před socialismem, anarchií a následnou revolucí.Socialismem a anarchií, kterýžto konglomerát představují v současnosti Piráti, ODS, TOP 09, KDUČSL, ČSSD, KSČM a STAN.

P. Čech 7.1.2019 18:22

Re: Vidím to jinak.

Však oni to změní. Ať se to někomu líbí a nebo ne. Nakročeno k tomu mají. Bohužel to v současném systému nejde jinak než s pomocí nějakého politického subjektu. Proto se také lidé ve stále větší míře upínají k občanským hnutím a volí je. Od systému vlády a moci tradičních politických stran se odvracejí. Vlastně to jde i jinak, revolucí.To je však až poslední možnost, pokud selže vše ostatní.

L. Novák 7.1.2019 18:22

Re: Vidím to jinak.

U Babiše je to jasné od samého začátku, kdy jej ČT vypustila na veřejnost jako džina z láhve, který vykřikoval napůl slovensky a napůl česky, že "všichni kradnú..." Po nahlédnutí do jeho CV je jasné, jakou náturu a priority může mít spolupracovník StB a komunista deroucí se po letech k moci...

Tak ho tady máme. Já ho nevolil. :-)

M. Prokop 7.1.2019 18:18

Re: Vidím to jinak.

Ano. Držkují, nekonají.

Ono je to totiž pracné, něco změnit.

L. Novák 7.1.2019 18:11

Re: demagog a agitátor socialismu Šejna

Tradici arogantního blba máš na NP už řadu let právě ty... Miroslave Šejno.

L. Novák 7.1.2019 18:07

Re: Agitátor ČSSD a demagog Mirosav Šejna

Senátor byl zvolen výběrem voličů, vy agitujete sám za socialismus a svůj prospěch... :-P

L. Novák 7.1.2019 18:04

Re: problém není povinná charita, ale DPH

ČSSD a spol.

V. Kain 7.1.2019 18:04

Re: Vidím to jinak.

A zaregistrovali jste jednu věc,že to co se tady děje graduje se vstupem Babiše do politiky? Samozřejmě socialisté jsou páteří této salámové taktiky utahování svobody. Ale mnohým voličům to vyhovuje neboť dle příspěvků na různých servrech vzpomínají se slzou v oku na socialismus.

J. Ticháček 7.1.2019 17:51

Re: Vidím to jinak.

Nikoliv. Většina občanů brblá, prská, hudruje. Jen je jim ze všech stran sugerovano, že brblají, prskají a hudrují pouze oni sami. A že by neměli, protože to se nedělá.

Podařilo se to tak dokonale, že valná většina lidí, které znám, nebo se s nimi stýkám při různých příležitostech, projevuje značnou nespokojenost. A zároveň jsou ochotni zavrhnout kohokoli, kdo ty samé názory prezentuje veřejně.

M. Prokop 7.1.2019 17:30

Re: Souhlas.

Zbytečné je nařizování něčeho, co by stačilo umožnit.

M. Prokop 7.1.2019 17:29

Re:

Nedokáže.

Ten zákon by měl pouze stanovit, kdy se DPH neplatí, pak by byl celkem užitečný. Cokoliv nad to od zlého jest.

M. Prokop 7.1.2019 17:28

Re: onanující Prokope

O DPH píšete celkem správně, ale uniklo vám, že to nijak nepopírám, konec konců, napsal jsem to dřív než vy. Blbosti píšete o tom, že musí být nařízeno darování, případně kdo je a není čí mluvčí. Podezříval bych vás, že se vám onanování vrazilo do hlavy, kdyby to ovšem nebyl váš denodenní standard, to už byste si ho ušoupal.

Nadávat vám nebudu, to by bylo nošení drva do lesa.

M. Prokop 7.1.2019 17:24

Re: onanující Prokope

U něj ne.

To by totiž nepsal nic.

M. Prokop 7.1.2019 17:23

Re: Vidím to jinak.

To je vaše tradiční teze. Většina občanů má v rukou přesně to, co si v nich mít přeje. Jinak by to totiž změnili.

P. Papež 7.1.2019 17:15

Jste sprosťak a duševní nula.

P. Čech 7.1.2019 17:14

Vidím to jinak.

To, co zde máme není žádná demokracie, ani zmíněná regulokracie. Je to typický reálný socialismus, pouze opepřený notnou dávkou anarchie. Chybí zde totiž zcela zásadní a základní kámen skutečné demokracie (jakékoliv). Tím kamenem je demos kratos - vláda občanů. Existence takových demokratických nástrojů přímo v rukou občanů, pomocí nichž tito mohou nastolit svou většinovou občanskou vůli u čehokoliv a v čemkoliv.

P. Papež 7.1.2019 17:13

Sejno, melete nesmysly. Řetězce klidně budou dávat, ale dobrovolně na základě svého rozhodnutí a ne zákonem, který schvalují pitomci vašeho ražení. Dokážete to pochopit?

P. Gábriš 7.1.2019 17:05

Re: onanující Prokope

Šejno, a bez těch vulgarismů by to nešlo?

O. Uživatel 7.1.2019 16:30

Uživatel požádal o vymazání
M. Šejna 7.1.2019 16:16

Ano, pane Hašku

dobročinnost musí být po zásluze potrestána.

:-D

V tomto případě placením DPH.

M. Šejna 7.1.2019 15:58

onanující Prokope

od začátku píšu, že problém u darovaní neprodejného zboží charitě je v režimu DPH. Ale Prokopovi by nepomohlo ani 100 uklízeček, aby pochopil, že o tom píšu od začátku. On si Prokop prostě musí zaonanovat u mých komentářů, i když od začátku píšu to, co postupně pochopilo i hovadu typu Prokop.

M. Prokop 7.1.2019 15:45

Re: nechápající Prokope

Na machrování jste zde vy (i když je mi záhada, proč, když většinou píšete nesmysly).

Zkuste zauvažovat (je-li čím), zda by místo povinného odevzdávání nebylo jednodušší uzákonit, komu lze darovat bez DPH.

Což je to, o čem píši, pro vás zřejmě bez poradkyně nepochopitelné.

M. Prokop 7.1.2019 15:41

Re: Prokop zas onanuje

Vaše nechápavost (i s uklízečkou) je axiom. Nemusíte ji demonstrovat vždy.