29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

EVROPA: Doufej v nejlepší, připrav se na nejhorší!

Nedělám si nejmenší iluze, že umírající eurounijní kobyla nebude zběsile kopat. „Liberální“ demokracie se již zcela otevřeně přeměnila v nechvalně proslulou demokracii „lidovou“, což ve skutečnosti není nic jiného než prachsprostý socialismus toho nejhoršího ražení, rozuměj totalita.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Koreň 4.1.2019 17:17

Re: B L B O S T ... !

Mohla byste upřesnit, v čem vidíte tu b l b o s t ?

Třeba podle tohohle článku https://eurozpravy.cz/zahranicni/eu/237629-popularita-eu-je-rekordni-vyjimkou-jsou-cesi-brusel-vypraskali/ a mnoha jiných to tak opravdu je. Pokud máte lepší informace, prosím o odkaz.

J. Kanioková 3.1.2019 23:55

B L B O S T ... !

" Ve skutečnosti velká většina členských zemí neplánuje z EU vystoupit a obliba EU mezi obyvateli je silně nadpoloviční."

I. Koreň 3.1.2019 23:08

Je libo argumenty?

Některým diskutujícím vadí, že v příspěvcích nesouhlasících s autorem chybí argumenty. Nemám dost času, abych argumentoval proti všem jeho vyjádřením, ale první dvě věty zvládnu:

1. Autor zapomněl uvést jakýkoli argument pro to, že "eurounijní kobyla" umírá. Ve skutečnosti velká většina členských zemí neplánuje z EU vystoupit a obliba EU mezi obyvateli je silně nadpoloviční. Posuzovat zdraví EU podle nálady v českém alternativním mainstreamu svědčí v nejlepším případě o nedostatečném rozhledu.

2. Liberální demokracie jako státní zřízení je definovaná několika znaky, které jsou všechny jak ČR, tak zeměmi na západ od nás bezezbytku splněny (https://en.wikipedia.org/wiki/Liberal_democracy, 1. odstavec). Totalita má také své určující znaky, např. zákaz opozičních stran nebo omezení individuální opozice proti státu. Chápu, že se autor totality obává a chápu také, že může všude kolem sebe vidět její náznaky. Ale nejlepším důkazem, že žijeme v liberální demokracii, a ne v totalitě, je fakt, že své názory může do omrzení publikovat a nesedí aní ve vězení, ani v ústavu pro choromyslné.

Z. Pešek 3.1.2019 21:21

Vyjímečně ano , pane Štěpánku.

Š. Hašek 3.1.2019 20:57

Trefné.

Souhlas.

P. Papež 3.1.2019 20:41

Chytremu napověz, hlupak stejne nepochopi.

J. Kopis 3.1.2019 20:05

Re: Otázka

A on vám někdo zakazuje říkat "ruský šváb"? :o)

J. Jurax 3.1.2019 19:21

Re:

Jo a to A nemusel se živit prací jsem měl raději napsat A nemusel se ve žhavé tuzemské přítomnosti živit prací ...

J. Jurax 3.1.2019 19:19

Re:

Aha.

Při vší úctě - žijete tady nebo v Anglii? Pakliže tady, pak holt máte názor, pakliže v Anglii nebo někde jinde, ale ne tady, pak nejspíš kulové víte, ale taky máte názor.

Ale něco jsem pochopil - jste stejně stár jako já. V tomhle věku se nás už dost věcí netýká a nad některé se dokážeme - byť se skřípením zubů, máme-li je, povznést - někdy. Vy jste holt smířlivější.

P. Papež 3.1.2019 19:15

To je demagogie.

J. Jurax 3.1.2019 19:09

Re:

No, není. Uvažujete celkem chybně, ono totiž pravda semtam pravda skutečně je.

Přijmete třeba ode mne pravdu, že 9! je 362 880?

J. Jurax 3.1.2019 19:04

Re:

Paradox bych věděl, ale co je to paralán neví ani strejda Google :-) ... něco maďarsky?

P. Sinclair 3.1.2019 18:52

Re:

Milý pane, já opustil Československo v roce 1968 ve věku devatenácti let a jel jsem do Anglie začít nový život, v kapse devizový příděl pěti dolarů, nikoho jsem v Londýně neznal, anglicky jsem uměl pár slov. Ještě tu noc jsem měl nocleh, za dva měsíce práci, a zůstal jsem tam dvacet let. Zase někdy, jo?

J. Jurax 3.1.2019 18:37

Re:

No dobře ... ale barák jste nestavěl a papíry si k tomu neobíhal, že? Taky patrně nepodnikáte ...

A kdybyste kouřil a chodil do hospody na pivko, velice pochybuju, že by Vám zákaz kuřby v putykách nenaštval.

A dodržování pravidel je chvályhodné, ovšem některá pravidla mnozí - Vy možná ne - právem chápou jako buzeraci. Výčet takových pravidel - a furt je jich víc - by byl obsáhlý; ale možná holt jdou mimo Vás.

S tezí, že naše Evropa nikdy nebyla krásnější a mladší a svobodnější by se dalo souhlasit (tedy vyjma toho mladší, to je u kontinentu nonsens), nicméně to nemusí být setrvalý stav. Té svobody jaksi furt ubývá - pochopitelně v zájmu dobré věci, jak jinak. Vzpomínáte třeba bufetovou vyhlášku?

A nakonec - že neděláte věci proti své vůli - že je nemusíte dělat - Vám nevěřím. Ledaže byste byl - bez urážky prosím - hodně poddajná, submisívní povaha a ještě založením flegmatik. A nemusel se živit prací ...

P. Papež 3.1.2019 18:35

A to není bolševické, když napíšete " nedokážete vyslechnout a přijmout pravdu od někoho.......". To znamená, že pravda je dána předem a vy musíte " pravdu " přijmout. Tj. tzv

rudá demokracie.

P. Papež 3.1.2019 18:31

A to se ma něm výrazně projevilo

J. Kanioková 3.1.2019 17:37

Souhlas

J. Kanioková 3.1.2019 17:32

Ano, řičíte prázdnými slovy..

J. Kanioková 3.1.2019 17:29

Přesně !

J. Kanioková 3.1.2019 17:26

Ano

P. Sinclair 3.1.2019 16:37

Re:

Já ale nedělám věci proti své vůli. Je mi jedno, že se v putykách nesmí kouřit, a i kdybych kouřil, zákaz by pro mne nebyl důvodem k naštvanosti, povinnost získat stavební povolení nepovažuju za byrokracii nebo buzeraci, dodržování pravidel mi nedělá problém... Kdepak, naše Evropa pro mne nikdy nebyla krásnější a mladší a svobodnější. Pěkný večer.

V. Novák 3.1.2019 16:20

Re: Facebook? Nebrat

Není lepší je na xichtknihu ani jiná "sociální" média vůbec nedávat?

Mně aspoň prozatím nechybí...

V. Halašta 3.1.2019 16:18

Otázka

Jak mám říkat ruskému švábu, když nesmím říkat ruský šváb?

J. Jelínek 3.1.2019 16:11

Re:

Musel svatě přísahat na Leninovu onuci a pat třikrát udeřit hlavou o zem.

J. Jelínek 3.1.2019 16:09

Re:

Spíše para Lány.

O. Musil 3.1.2019 15:56

Re:

To je zajímavá otázka, podle zákonů jaké země se to pak bude posuzovat. Ono také Rusko vyhrožuje FB zákazem, pokud nebude uchovávat data ruských uživatelů v Rusku. Možná by nám mohl pan Štepánek prozradit, jaká pravidla musel při registraci odsouhlasit ;)

J. Jurax 3.1.2019 15:46

Jo, to jsou ty para Doksy ...

J. Jurax 3.1.2019 15:45

Ale kuš ... znáte úsloví o slepém kuřeti naleznuvším zrno? Zde není na místě rozebírat případnou zrakovou nedostatečnost kuřete, ale jest diskutovat o kvalitě nalezeného zrna.

Tak co při Vašem vzdělání říkáte na to zrnko, resp. páně Štěpánkův článek a teze v něm vyslovené? Co si říkáte na kuře, tedy autora, jste již dostatečně ozřejmil.

J. Jurax 3.1.2019 15:33

No, víte, abyste se nedivil. Kupříkladu kdyby Vás napadlo zapálit si v putyce, nesmíte ... :-) ... a byrokracie - zkuste si na vlastním pozemku postavit barák a uvidíte. Že jste se nesetkal s práskačstvim, no tak to máte kliku a nebo o tom nevíte nebo si to nepřipouštíte. A že nikdo necenzuruje co píšete ... tak tady na Psu zkuste napsat censor se z.

A politická korektnost znamená, že něco nesmíte říct vůbec a něco smíte říct pouze způsobem, který zaručuje, aby se nedalo poznat, co říkáte.

Zkuste například veřejně, na přednášce, v médiích etc. obhajovat tvrzení, že průměrné IQ černochů je cca 80. Nedejž bohové, abyste to dokonce dokládal výsledky výzkumu. Nezáleží na tom, zda je to pravda nebo ne, jen za vyslovení této teze budete dehonestován, budete mít potíže v práci (podle toho kde pracujete) nejspíš i žalován. Diskuze nebude možná. Na Západě určitě. A výzkum zaměřený na zjištění průměru IQ černochů bude nepřípustný, nedostane grant etc., neboť jen odporný rasista může atd.

B. Hamal 3.1.2019 15:26

Kde to jsme?

Autor tady otevřeně a bezostyšně volá po omezování svobody provozovat cenzuru a totalitu!