19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

SVĚT: Pokrytecký dvojí metr

Vždy jsem si říkal, že by OSN by měla být neutrální organizace, která bude usilovat o hledání míru a spravedlnosti. Bohužel to, co se v OSN děje poslední dobou, má k neutralitě daleko. A Izrael by o tom mohl vyprávět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 19.12.2018 22:09

Re: I Spojené národy kdysi (velmi brzo)

sorry, měl jsem na pochopitelně na mysli Společnost národů

J. Urban 19.12.2018 22:07

I Spojené národy kdysi (velmi brzo)

ztratily smysl. A pak začala válka. Už dnes jsme ve válce právě s tím, co OSN svou většinou obhajuje a prosazuje - s islámským terorem.

M. Prokop 19.12.2018 20:55

Re: Pane Zdechovský,...

Liberální politici v EU nejsou. Jen zelení socani, za liberály se vydávající.

J. Kopis 19.12.2018 18:09

Re: no, existence

USA a Izrael to sice udělali, ale 6l6é politbyro EU v čele s ještě 6l6ější Mogherini vzniklý výpadek dorovnali z peněz daňových poplatníků.

J. Vlček 19.12.2018 18:01

Re: Pane Zdechovský,...

To máte pravdu, pane Prokope. Nicméně v našem parlamentu s ní může vystoupit kterýkoliv jiný poslanec, že.

A. Reček 19.12.2018 17:53

Re: Pane Zdechovský,...

Takoví plastelinovi nacházejí dosud pochopení v EU u politiků levicových a liberálních. Doufám, že v příštím roce v eurovolbách už většinu nezískají.

M. Prokop 19.12.2018 17:29

Re: Pane Zdechovský,...

Zdechovský je poslancem v kočovném parlamentu EUnijním.

Tam je taková otázka zcela zbytečné, většinově podporuje plastelinské teroristy.

J. Vlček 19.12.2018 16:20

Pane Zdechovský,...

...chápu vaše rozhořčení nad konáním dnes už nepotřebné instituce jakou je OSN. Maji-li mít v této organizaci rozhodující slovo muslimské státy, pak je potřeba se zamyslet, je-li nám zapotřebí naše setrvávání v takovémto uskupení.

Právě od vás, poslanců, bych očekával, že tuto otázku v parlamentu nastolíte a zodpovědně vyřešíte. Dává nám dnes něco členství v současném OSN?

J. Kombercová 19.12.2018 13:26

Re: Kampak se dnes podeli

V diskusi o článek níž. Čert nikdy nespí.

V. Kain 19.12.2018 12:49

Re: no, existence

Jaké mají v % zastoupení islámské země v OSN a jejich příznivci? Odhaduji 75%.Takže OSN je už dneska islámská organizace.Jediná šance je,je finančně přidusit.USA to už udělaly.Západoevropské země které štvou proti Izraeli a podporijí teroristy nebudou následovat USA.I my přispíváme teroristům na jejich výboje.

J. Lambert 19.12.2018 11:47

Kampak se dnes podeli

nasi cacti komentatori vseho mozneho? Kde je vzdy a v kazdem ohledu kompetentni zn.Necr, mladeznice Hajkova a ostatni nase mile tety, kde ze je chrabry oponent vsech zpatecniku Hofman-Rudolf a obchodnik s bezbrehym optimizmem Marak?

Absentuji snad proto, ze islam patri nedelitelne k Nemecku a tedy potazmo do EU a cert tedy vezmi Zidy i s provokacemi autora clanku?

P. Papež 19.12.2018 11:18

To už zkoušeli nekteri za bolševika . Ovšem STB to vždy zatrhla a proto se jich spousta po převratu snažila tvrdit, že vstoupili do KSČ, aby ji zevnitř narušili. Stejná blbost jako s OSN.

A. Javůrek 19.12.2018 10:56

no, existence

OSN uz davno nema smysl

P. Burda 19.12.2018 10:51

Re: Jaký vlastně Jeruzalem?

Tak jest. Ti zlí Izraelci dávají Palestincům práci - a slušně placenou, ti zlí Izraelci so od Palestinců kupují jejich produkty - tedy, když kupují, tak jim za ně platí, ti zlí Izraelci dbají na svém území i na bezpečnost Palestinců, ti zlí Izraelci poskytují Palestincům lékařskou péči ... prostě jsou zlí.

Zato Jordánsko a Egypt o Palestince nestojí. V mém školním atlasu světa (zhruba 1977) je "západní břeh" zakreslen jako Jordánské území okupované Izraelem a pásmo Gazy jako území Egypta okupované Izraelem. Proč tyto dva státy nebojují o návrat těchto území pod svoji správu? Protože si soužití s Palestinci už vyzkoušeli a, podobně jako v Libanonu, zjistitli, že to s nimi "neumí", že jim Palestinci rozvracejí pořádek, tropí neplechu a nepracují. Tedy ne všichni Palestinci, jen ti s politickými ambicemi.

Ale ač Arabové sami o Palestince nestojí, hodí se ke kritice Izraele. Ne od lidí, ale opět jen a pouze od politiků.

P. Lenc 19.12.2018 10:38

A čemu se vlastně divíme?

Celá politika EU nejen že nahrává muslimům, ale i antisemitismus skrytý za pojmem "sionismus" vedený nejen neomarxisty, ale i politiky v čele EU otevírá islámu dveře ve všech světových organizacích.Nakonec otevřené útoky islamistů proti Židům po celé západní Evropě které procházejí většinou bez trestu za potlesku levičácké spodiny budiž nám varováním.A to, co Hamáček s Petříčkem přes údajný Babišův nesouhlas převedli při hlasování o globálním paktu OSN o uprchlících je řadí k této pakáži.

B. Rameš 19.12.2018 10:20

OSN je jednoduše taková

jací jsou její členové.

J. Ptáček 19.12.2018 10:12

Jaký vlastně Jeruzalem?

Jeruzalémem nás nedávno prováděla Češka, která tam žije od roku 1968 a ve městě zná doslova každý kámen. Velmi objektivní paní, sama ovšem do východní části nesmí, má izraelský pas. Ta nám řekla, že pochopitelně zná stovky muslimů z palestinské části, kteří ale denně pracují v části západní. Pracující imigranti. Ti co pracují v muslimské části jim to závidí, mají životní úroveň o několik stupňů horší, možná i svobodnější, ale to je moje spekulace. Obecně naprostá většina by klidně žila pod tzv. okupací Izraele. Jen palestinská "věrchuška" pořád bojuje za svobodný Jeruzalém. Názor a spokojenost vlastních souvěrců jde stranou.

J. Kombercová 19.12.2018 10:08

Re:

Jak jste to napsal, vyznívá, že musíme být infiltrováni v organizaci jednající proti našim zájmům, abychom ji ničili zevnitř? Není to naopak?

J. Nový 19.12.2018 9:12

Re:

A musíte se stát nacistou, abyste měl informace o nacistech?

Musíte se stát členem IS a podřezávat lidi, abyste měl informace o IS?

A. Alda 19.12.2018 8:43

OSN vzniklo jako parta vítězů nad Německem a Japonskem.

Dnes se však proti svým zakladatelům obrací a stává se nebezpečím.

J. Schwarz 19.12.2018 8:35

Jak se hlasuje

v OSN je úplně jedno, dávno jde o zcela zbytečný spolek vyžírků a nevím, co v něm ČR ještě vůbec dělá. Smyslem našeho členství je snad jen čechrat ego a plnit tobolku pár činovníků. Naopak skandálem je že EU a tudíž i my ten Hamás sponzorujeme, v Evropě honíme k soudu lidi co se nelichotivě vyjádří k Islámu či Mohamedovi a Hamásu přímo platíme jeho nenávistnou propagandu.

K. Janyška 19.12.2018 8:34

Protože je OSN organizací necivilizovaných států světa.

Naivní otázka... Dzp.

B. Baron 19.12.2018 8:21

Asi zbytečná diskuse.

Abych mohl s nepřítelem bojovat, musím o něm co nejvíce

V. Student 19.12.2018 8:20

Jestli OSN není schopná

odsoudit teror, měla by být rozpuštěna. Hlavně když přijímá usnesení usnadňující migraci...:-(

M. Klas 19.12.2018 8:11

Většina

Ostudné to samozřejmě je, ale mně se jeví ještě ostudnějším, že by rezoluce nebyla schválena ani prostou většinou. 87 pro, 57 proti a 33 se zdrželo mi dává, že pro bylo 49%.

J. Kopis 19.12.2018 7:57

Re:

Nemít informace o čem? Jestli máte na mysli informace z muslimských zemí, tak je otázka, k čemu nám budou dobré. Naopak, pokud vystoupí většina zemí zakládajících tzn. platících, ten v současné době již ostudný cirkus, tak OSN a jeho bolševické manýry odumřou jak podvázáný nádor. Zatím je tato organizace jen ke škodě a původnímu deklarovanému záměru se vzdaluje!

R. Tichý 19.12.2018 7:47

"Obycejnym lidem" je vyznani uplne lhostejne. Dulezite je sdileni beznych starosti a zazitku.

Zato neomarxiste, posedli skatulkovanim lidi zase zavadeji seznamy.

B. Baron 19.12.2018 7:34

Nezůstat v OSN znamaná nemít informace.

J. Kopis 19.12.2018 7:25

Re: I FB používá dvojí metr nejenom OSN

Záleží na definici "obyčejní" lidé. Jestli myslíte muslimy, neomarxisty a podobnou svoloč, tak vám mohu garantovat, že ti sebe samé mezi obyčejné lidi zcela určitě neřadí, ale právě naopak!!!

J. Anděl 19.12.2018 6:54

Re: OSN není povinná.

Ono to chvíli trvá, ale nakonec to tak může dopadnout.