24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Manželé homosexuálové

Poslanci projednávají návrh zákona o manželství homosexuálů. Proběhla první bouřlivá rozprava na toto téma a další se připravuje. O co v navrhovaném zákoně jde?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 10.12.2018 11:32

Re: Několik dotazů na autora.

Přesně.

V. Braun 10.12.2018 11:58

Re: Několik dotazů na autora.

Máte pravdu, že změna definice změní původní definici, tam naprosto souhlasím. Moje otázka, stále bez odpovědi, je ovšem jiná, a to jak změna definice zruší faktický stav tradičních manželství. Autor totiž nemluví o zrušení definice tradičního manželství ale přímo o zrušení tradičního manželství jako takového "Touto definicí manželství se nutně ruší manželství, jak jsme ho dosud

znali a jak ho znali naši předkové po celá staletí před námi."

Pokud trvání na odpovědi na otázku považujete za úpornost, tak v tomto smyslu jsem úporný a rád bych se dané odpovědi dočkal. Nejlépe od autora článku, nebo i od vás, pokud to vidíte stejně jako autor.

J. Jurax 10.12.2018 18:23

Změna definice pojmů změní pojem samotný.

Manželství již nebude vyhradně svazek muže a ženy, ergo se tím ruší zažitý význam pojmu. Zruší se tradiční manželství jako takové, neboť nadále budou manželé nejen muž se ženou, ale i žena se ženou a muž s mužem.

Projde-li ta hovadina, můžete se nadít dotazů, jestli Vaše manželka není chlap. A přání "pozdravujte Vaši paní" se stane politicky nekorektní, neboť nepřístojně a diskriminačně předjímá, že člověk, s nímž jste se oženil, je ženského pohlaví.

Ono to není nic tragického, je to pouze hovadně blbé a zbytečné, pouze ječivou a drzou menšinou vynucované a progresivními hlupci podporované.

V. Braun 10.12.2018 19:10

Re:

Tak jistě, definice a význam pojmu se změní, to už jsem komentoval výše. Stále mi však nikdo, ani vy, neodpověděl, jak širší definice pojmu zruší tradiční manželství jako takové. Podle mého názoru jsem se té odpovědi nedočkal proto, že by prostě a jednoduše musela být, že tradiční manželství se samozřejmě neruší, jen může přibýt možná několik ne zcela tradičních manželství.

Co se dotazů na moji manželku týče, to ponechám na tazateli, stejně tak pozdravování. Pokud by se z toho u někoho stala kauza tak alespoň bude co diskutovat, ne?

K. Podroužková 11.12.2018 1:49

Re:

Tradiční manželství žena - muž se ruší. Nově bude manželství žena - muž, muž - muž a žena - žena. Nemůže jen přibýt několik ne zcela tradičních manželství, bude to něco nového, zákonem jinak definovaného. Když si definuji metr jako sto centimetrů a definici změním tak, že metr je sto dvacet centimetrů, bude tam sice ten starý metr obsažen, ale bude to něco úplně jiného.

A. Nikoloki 10.12.2018 7:36

Re: Několik dotazů na autora.

Předně se chci zeptat, jak předefinování fialovosti ze svazku modrosti a červenosti na svazek dvou barev zruší tradiční fialovost :-\ ...

M. Marek 10.12.2018 15:37

Re: Několik dotazů na autora.

Odpověděl jste si sám. Ze dvou červených resp. dvou modrých tradiční fialovou nezískáte.

I. Širůček 10.12.2018 17:42

Re: Několik dotazů na autora.

ale tvrdit to může, když půjde "s duchem doby"!

J. Schwarz 10.12.2018 19:40

Re: Několik dotazů na autora.

Jednoduše. Pokud byla dosud fialová směsí modré s červenou, pak pokud bude z definice fialová i směs dvou modrých nebo dvou červených, pak jak zjistíte o čem mluvím když budu mluvit o fialové kytce? bude opravdu fialová, nebo červená popřípadě modrá? A když se k vám ohlásí "manželé Adamcovi" NEBUDETE PŘEKVAPEN, KDYŽ SE VE DVEŘÍCH OBJEVÍ DVA CHLAPI NEBO DVĚ BABY? Naštěstí ještě nejsme tak daleko, aby se u vás objevil chlápek s ovcí...

J. Hruška 10.12.2018 7:42

Re: Několik dotazů na autora.

Pro méně duševně pokrokové je zřejmě nutné dodat, že člověk je muž a že člověk je žena. Svazek dvou lidí, člověka mužského a člověka ženského pohlaví. Ono totiž je pokrokově nesrozumitelné podstatné jméno muž a jméno žena v množném čísle, lidé. "Lidé bděte"! Už z vás zase chtějí udělat proletariát a "Matky proletářky".

K. Podroužková 10.12.2018 7:53

Re: Několik dotazů na autora.

To máte tak, pane Braune, šel jste do zeleniny pro půl kila cibule a půl kila česneku. Domů jste přinesl kilo zeleniny. Aby se dalo jídlo jíst, potřebujete cibuli i česnek ale máte jen cibuli, koupil jste dvakrát půl kila cibule a česnek jste vynechal. Nebude to k žrádlu...

J. Hruška 10.12.2018 8:33

Re: Několik registrovaných (partnerů)

Do té bramboračky bych přidal ještě, že si chci s manželkou nechat přepsat manželství na "registrované partnerství" abychom si své děti mohli adoptovat posléze, až se to všechno uzákoní. Míru zdar. Hezký den, paní Květo, a dobrou chuť, Josef.

V. Braun 10.12.2018 9:48

Re: Několik dotazů na autora.

To máte tak, paní Podrožková, dříve jste mohla do zeleniny jen pro tu cibuli a česnek, okruh jídel, které jste z nich mohla uvařit byl tedy omezený. Dnes si můžete koupit třeba půl kila cibule a půl kila brambor, nebo to dokonce nemusí být půl kila ale jiný poměr. Řekněte mi, jak vám toto zrušilo možnost stále si koupit jen půl kila česneku a půl kila cibule? Opravdu mne to zajímá.

K. Podroužková 10.12.2018 10:04

Re: Několik dotazů na autora.

S "dříve a nyní" to nemá nic společného. Na konkrétní jídlo potřebuju cibuli a česnek a je úplně jedno, jaký výběr zeleniny mám. Když koupím cibuli a cibuli a bude mi chybět česnek, nebude to k jídlu. Cílem je dobře se najíst.

J. Kavalír 10.12.2018 10:16

Re: Několik dotazů na autora.

Ale to, co koupíte, je přeci jen na vás.

K. Podroužková 10.12.2018 11:09

Re: Několik dotazů na autora.

Nejde o to, co koupím, ale o to, co nezbytně potřebuji pro přípravu TRADIČNÍHO pokrmu.

V. Braun 10.12.2018 12:04

Re: Několik dotazů na autora.

Pro přípravi TRADIČNIHO pokrmu potřebujete tradiční suroviny. Jen se ptám, zda vám je někdo zakáže kupovat a zruší vám možnost tradiční pokrmy připravovat tím, že rozšíří nabídku surovin.

K. Podroužková 11.12.2018 2:00

Re: Několik dotazů na autora.

Nejde o to, co koupím nebo jaká je nabídka. Jde o to, že potřebuju cibuli a česnek a když použiju jen jedno a druhé vynechám, už to nebude tradiční, ale jiný pokrm.

J. Horáček 10.12.2018 10:04

Re: Několik dotazů na autora.

Komolíte-li jméno paní Podroužkové, je to proto, ze jste jen hloupý nebo i arogantní, pane Braune?

V. Braun 10.12.2018 10:51

Re: Několik dotazů na autora.

Je to proto, že jsem jej buď špatně přečetl, nesprávně si jej zapamatoval nebo proto že mi při psaní na klávesnici vypadlo písmenko, pane Horáčku, rozhodně to nebyl záměr a dotyčné paní se za chybu ve jméně omlouvám.

I. Širůček 10.12.2018 17:44

Re: Několik dotazů na autora.

koukám, že těch důvodů je tolik najednou ... že .. ach, to neříkám, a bojím se jen pomyslet ...

V. Braun 10.12.2018 20:33

Re: Několik dotazů na autora.

Důvod bude jen jeden, jen je těžko zpětně určit, který. A rada pro vás, nebojte se, pak vypadáte zbytečně ustrašeně.

M. Koutný 10.12.2018 11:33

Re: Několik dotazů na autora.

tak trochu jinak, ale taky o jídle. když si v hospodě objednám bramborák, předpokládám, že dostanu pokrm z brambor, mouky, česneku a majoránky. Nikomu neberu jeho chutě, ať si třeba dělá podobné jídlo z cukety nebo ho ochucuje kečupem. Ale jestliže vydám zákon, že bramborák je jídlo z jakékoli nastrouhané zeleniny a ochucený čímkoliv, a já dostanu v hospodě bez varování něco takového a budu to muset zaplatit (nedajbože sníst), zničí se tím tradice voňavých a chutných bramboráků.

V. Braun 10.12.2018 12:00

Re: Několik dotazů na autora.

Vězte, že na rozdíl od objednávky bramboráku v hodpodě při výběru manželky to obvykle bývá jinak a je zcela na vás, jakou si vyberete a jaký manželský obřad si následně zařídíte.

O. Uživatel 11.12.2018 3:00

Uživatel požádal o vymazání
J. Schwarz 10.12.2018 9:19

Re: Několik dotazů na autora.

Proč si v Praze nezřídíte autonomii s vlastním zákonodárstvím a tam si nezavedete předpisy, o jakých se ani nejvášnivějším Unijním pokrokářům ještě ani nezdá? Navíc se k vám přesídlí ti nejkvalitnější z kvalitních a vy budete moci z Vyšehradu vykřiknout "Vidím město přepestré, jehož sláva už do černé díry padá... "

V. Braun 10.12.2018 9:54

Re: Několik dotazů na autora.

Hm, a jak to souvisí s tématem? Osobně pocházím ze samoty u lesa v Sudetech.

M. Moravcová 10.12.2018 12:19

Re: Několik dotazů na autora.

kruci to vůbec nenavrhujte, ještě se toho nějaký pitomec chytne a já a se mnou spousta normálních Pražáků se budeme muset odstěhovat. To by byla jen Praha buzíků a leseb. Ustupovat nebudeme.

V. Braun 10.12.2018 14:41

Re: Několik dotazů na autora.

Tak oni existují i normální Pražáci? No osobně to rád slyším, protože dobré a jiné typy lidí najdete všude.

R. Gramblička 10.12.2018 12:50

k pedofilům

zákony v jejich prospěch se zatím neprojednávají, ale peďáci už slyšet jsou

http://affinitymagazine.us/2017/07/11/pedophiles-are-claiming-that-they-deserve-rights/

https://www.thenewamerican.com/culture/item/21664-shocking-times-movement-for-pedophkile-rights-marches-on