25.6.2019 | Svátek má Ivan



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


USA: Negativa pozitivní diskriminace



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 76, poslední: 6.12. 2018 23:10, přehled diskusí

stejně:
Autor: Montgomerry Datum: 6.12.2018 12:30

se to vše vrátí ve spirálovitém pohybu zpět. začne se zas od tzv. píky, protože to tk prostě je, rasizmus nerasizmus, kvóty nekvóty, atd..atd..

:
Autor: J. Jurax Datum: 6.12.2018 12:29

Ano.

A neuškodí, je-li ještě lesba.

:
Autor: J. Jurax Datum: 6.12.2018 12:24

Autor píše o pozitivní rasové diskriminaci během celého studia i při zkouškách a vůbec se zaměřuje na pozitivní diskriminaci podle rasových, nikoliv sociálních kritérií.

A pokud vzpomíná negativní rasovou diskriminaci, pak jde o diskriminaci bělochů.

Ta Amerika ...:
Autor: M. Rozbořil Datum: 6.12.2018 12:12

V šedesátých letech jsem se nestačil divit, jak může v civilizované zemi druhé poloviny dvacátého století existovat segregace. Právní řád, který umožňuje "vysekat téměř kohokoliv z čehokoliv" pokud má na dobré (vyčurané) advokáty, mne také příliš nebere. I když třeba Ralpha Nadera a jeho "Unsafe at Any Speed" jsem shledal zajímavým a jinde než v Americe se nevyskytujícím. Copak by se teď nenajde někdo takový, kdo by zažaloval všechny ty "dobrodince" pro porušování ústavy? Na to přece bývala americká (i právnická) veřejnost poměrně citlivá.

Re: Zcela mimo mísu.:
Autor: M. Prokop Datum: 6.12.2018 12:12

Z praxe je ověřeno, že negativní i positivní diskriminace působí škody, jen každá jinak. Pomáhat by bylo lze pouze nabídnutím vyrovnávacích příležitostí typu školy, kurzy, etc. Možná i stipendií, ale požadavky musí být pro všechny stejné. Pocit méněcennosti také nelze positivní diskriminací léčit, spíš se tím zesiluje.

Věc prostě nemá rychlé a dobré řešení a positivní diskriminace ho spíš oddaluje.

:
Autor: J. Jurax Datum: 6.12.2018 12:09

No jo, země svobody ... z toho, co v článku psáno mimo jiného plyne, že vyskytnuv se v USA černého lékaře či zubaře bych na sebe raději sáhnouti nenechal - ledaže by se ta afirmativní hovadina na lékařských fakultách neprovozovala.

A kdybych něco spáchal, černého advokáta, natož advokátku nebrat - absolvent práv pozitivně diskriminovaný mne z toho nevyseká ...

Blbé na tom je, že třeba na Hispánci se ani nemusí od pohledu poznat, že byl pozitivně diskriminován, nic nevaruje ...

Ne že bych byl rasista, to je jen pud sebezáchovy ...

Zcela mimo mísu.:
Autor: V. Lunák Datum: 6.12.2018 11:57

Klíčová otázka na dané téma, na kterou by se měl autor pokusit odpovědět, pokud by chtěl, aby měl text alespoň minimální šanci na přidanou hodnotu, je, jakým způsobem lze pomoci skupině lidí, která byla systematicky v rámci daného státu negativně diskriminována, a to dle zákona, v nižší míře a neformálním způsobem do dnešních dnů. Ona totiž ta negativní diskriminace rovněž odporuje principu rovného zacházení, kterým se autor tak vehementně ohání.

Výše uvedené rovněž reaguje i na opakovaný autorův nesmyslný argument, kterému zřejmě skutečně věří, a který se opírá o zdánlivý rozpor v tom, že některá menšina pozitivně diskriminovaná je a jiná není. Pochopitelně se to mělo a má týkat pouze těch, které spadají mezi skupiny vymezené výše.

Z průzkůmů plyne, že ztrátu ze středních škol, která plyne z toho, že chudé střední školy jsou schopny na srovnávací/přijímací testy připravit v průměru o mnoho hůře, jsou ti, kteří jsou zvýhodněni u přijímacích zkoušek, schopni během cca 1 roku dohnat. Pozitivní diskriminace u přijímacího řízení tedy nelze interpretovat jako zvýhodnění na výstupu (z vysoké školy). Z toho rovněž plyne, že neexistuje žádný důvod pro to, aby se někdo z pozitivně diskriminované menšiny cítil méněcenně, pokud dosáhl vysokoškolského vzdělání bez pozitivní diskriminace. To je pouze autorovo vlhké přání.

Konečně odkaz na Williamse velmi dobře podtrhuje autorovo a jeho vlastní nepochopení problému. Formální negativní diskriminace nemá co dělat s individualismem, to je zcela irelevantní, ale má co dělat s přístupem institucí a celkovým nastavením institucionálního prostředí.

Tohle přichází k nám,:
Autor: M. Mikulec Datum: 6.12.2018 11:32

do Evropa samozřejmě přes Británii.

Ještě že nemáme precedenční právo. I když z některých novinářských komentářů soudních rozhodnutí to tak vypadá. "Průlomový rozsudek" apod. Když soudci neumějí soudit. Vzpomínám na případ, kdy se majitel domu u Ústí nad Labem, opakovaně vykrádaný cikány, začal bránit střelbou a jednoho zloděje zabil. Průlomový rozsudek- nebyl odsouzen do vězení.:-)

Re: A jéjej. A zase.:
Autor: K. Janyška Datum: 6.12.2018 11:32

Jen upozorňuji, na to, že válka je důsledkem pozitivismu... Dzp.

Re: "Byl jsem v OSN, jaké to bylo poslouchat Marca Lamonta Hilla:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.12.2018 11:15

Možná tím, že M.L.Hill je černoch a černochům pozitivní diskriminace nejvíce pomáhá.

Ale opět odkláníte, neodpovíte na téma příspěvku.

Re: "Byl jsem v OSN, jaké to bylo poslouchat Marca Lamonta Hilla:
Autor: S. Netzer Datum: 6.12.2018 11:13

Jak souvisí co nějaký Gary Willig píše, s pozitivní diskriminací v USA?

Re: Ta Amerika, do které jste utekl,:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.12.2018 11:09

A Trump je nadějí, že učiní Ameriku znovu velkou. A Izrael nemůže mít většího přítele nežli Donalda Trumpa a jeho administrativu. Škoda že Nikky Haley končí svou činnost na půdě OSN, udělala spoustu obdivuhodné práce.

Tak.:
Autor: A. Alda Datum: 6.12.2018 11:05

Ta ženská by klidně schvalovala i Osvětim, kdyby v Evropě zase vládl rakušák Hitler.

Re: "Byl jsem v OSN, jaké to bylo poslouchat Marca Lamonta Hilla:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.12.2018 11:04

Vyjádříte se někdy k příspěvku?

Naprostý souhlas.:
Autor: A. Alda Datum: 6.12.2018 11:04

Bezvýhradný.

Re: Něco k černochovi Marcu Lamontu Hillovi,:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.12.2018 11:03

.........bílá elita..........

Ta Amerika, do které jste utekl,:
Autor: A. Alda Datum: 6.12.2018 11:03

byla velmi odlišným státem od té Ameriky, ve které žijete.

Svět se nám jaxi přepóloval, že...

Re: "Byl jsem v OSN, jaké to bylo poslouchat Marca Lamonta Hilla:
Autor: S. Netzer Datum: 6.12.2018 11:01

Jak to souvisí s pozitivní diskriminací v USA?

Re: Něco k černochovi Marcu Lamontu Hillovi,:
Autor: S. Netzer Datum: 6.12.2018 11:00

Slečnina fotografie je na rubrice Autoři, milá lebko.

"Byl jsem v OSN, jaké to bylo poslouchat Marca Lamonta Hilla:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.12.2018 10:58

"....Gary Willig píše...

https://www.israelnationalnews.com/Articles/Article.aspx/23113

Re: Něco k černochovi Marcu Lamontu Hillovi,:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.12.2018 10:54

Jen to ne! To bych si dala. Ano, jsem skutečně běloška a nestydím se za to. Když někteří lidé v us-univerzitách někteří řekli či napsali "je ok být bílý" tak začali neomarixsté řvát o rasismu, ale když černoši píší ve svých novinách, bílá je ohavnost, tak je to v pořádku.

A nejsmutnější je, že za černošský rasismus a antisemitismus nejsou odpovědní pouze černoši, ale i úzká bohatá od reality odtržená neomarxistická "elita", ti to multikulti, islám, pozitivní diskriminaci zatahují.

Re: Něco k černochovi Marcu Lamontu Hillovi,:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.12.2018 10:50

Ano, máte silnou hroší kůži. "Diskutujte" raději uvnitř nějakých německých serverů.

Re: Něco k černochovi Marcu Lamontu Hillovi,:
Autor: J. Lepka Datum: 6.12.2018 10:49

Milá Sybille, jak víte, že paní Lukešová je běloška, vy jí znáte osobně ?

Re: Něco k černochovi Marcu Lamontu Hillovi,:
Autor: S. Netzer Datum: 6.12.2018 10:46

To je teda síla.

Re: Něco k černochovi Marcu Lamontu Hillovi,:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.12.2018 10:43

Vyjádřete se k textu nebo mlčte. Ale to vy neumíte a pokud nic kloudného nemáte, tak se nevlamujete do českých diskusí, nejste zde vítána, musíte mít hroší kůži mezi nás chodit, u nás tu pro vás není žádné místo.

Skvělý článek!:
Autor: J. Plíva Datum: 6.12.2018 10:43

Chceme-li rovnost příležitostí, nesmíme mít státem prosazovaná privilegia. Inkluze, dotace, pobídky atd.

Re: Něco k černochovi Marcu Lamontu Hillovi,:
Autor: S. Netzer Datum: 6.12.2018 10:39

Nerouhejte se, hysterko.

Re: Něco o "náboženství míru" ve Francii:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.12.2018 10:38

Buď se vyjádřete k příspěvku a nebo mlčte. Nic do disksue nepřinášíte, jenom sprostotu a nenávist. Islám je čiré zlo, mnoho černochů přestupuje na islám a tak vyznávají stále více protižidovské postoje.

Ale odpovězte, jak se vám líbí muslimské násilí proti židovskému obyvatelstvu? Vy neodpovíte, protože jej páchají vaši oblíbení muslimové. Vy nemůžete být normální žena, normální žena totiž islám, vraždy ze cti, FGM neobhajuje, ani nezlehčuje.

Re: Něco o "náboženství míru" ve Francii:
Autor: S. Netzer Datum: 6.12.2018 10:31

Jak to souvisí s pozitivní diskriminací v USA?

Re: Něco o "náboženství míru" ve Francii:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.12.2018 10:27

" Aulnay-sous-Bois počet židovských rodin klesl z 600 v roce 2000 na 100 v roce 2015, v Le Blanc-Mesnil z 300 na 100 rodin, v Clichy-sous-Bois je nyní 80 židovských rodin z původních 400, a v La Courneuve je 80 rodin z původních 300.”

Ale "západ" si vybral, starobylou ušlechtilou kulturu vyměnil za kulturu zlosti, hněvu, nenávisti, krutosti a teroru. Ale každému co jeho jest.