24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Listopadové účtování má dáti - dal

Slovenský president Andrej Kiska v sobotu řekl, že 17. listopad je nejdůležitějším datem v dějinách moderního Slovenska. Český president Miloš Zeman neřekl vůbec nic

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mikulec 19.11.2018 23:22

Je mi divné,

že někomu může imponovat p. Kiska. Stále nevím, zda to nečíst maďarsky Kiška. Jako Šoroš. Oni ti dva jsou totiž náramní kamarádi. Rozvrtat, co funguje, to je jejich krédo. Však byl Šoroš "náhodou" v Barceloně před těmi velkými katalánskými demonstracemi, "náhodou" se setkal s Kiskou před velkými demonstracemi, kdy padla slovenská vláda. Jsem už velká holka, než abych věřila na náhody. Někdo tu echt škodí, a jeho špinavé peníze nikoho neurazí, že...

V. Kotas 19.11.2018 19:29

Vodvářko, prezident M. Zeman se k

17.listopadu 1989, vyjádřil už mnohokrát. Nevím proto, co by jsi chtěl ještě slyšet, aby se ti to líbilo.

P. Kubáč 19.11.2018 14:47

Kiska i Zeman jsou volba z nouze

V případě Kisky se ta špatná varianta jmenovala Fico a v případě Zemana to byl Drahoš. Ani jeden z výše uvedených 4 pánů nemá širší přízeň svého obyvatelstva nad limit těsného vítězství typu 51:49. Není tedy důvod jásat nad "správným přezidentem" ať už by to byl kdokoliv z této čtveřice.

Š. Hašek 19.11.2018 18:42

Re: Kiska i Zeman jsou volba z nouze

Nejsou. Není to volba z nouze.

Smiřte se s tím, že v životě jsou občas (jen) dvě varianty. Dvě holky, dvě cesty na rozcestí v horách/lese za mlhy, dvě školy, dvě ......... . Politická volba není pult v cukrárně/Tescu.

Zde s Vámi naprosto nesouhlasím

K. Janyška 19.11.2018 14:18

V listopadu 1989 to prasklo samo. Havel to ani nevěděl.

A my, profesionální tzv. Supermanažeři Občanského fóra jsme to jen zadministrovali a zinstitucionalizovali... Dzp.

Š. Hašek 19.11.2018 18:43

Re: V listopadu 1989 to prasklo samo. Havel to ani nevěděl.

Dobré.

A asi blízko pravdy/skutečnosti .....

A. Alda 19.11.2018 13:43

Na rozdíl od pana Kisky

se pan Zeman na polistopadovém pádu bolševické vlády velmi aktivně podílel a zcela mimořádně se o to zasadil.

A pan dr. Vodvářka je fakt vůl, už o tom přestávám pochybovat.

M. Valenta 19.11.2018 14:14

Re: Na rozdíl od pana Kisky

To myslíte generále, tu jeho slavnou traktaci pár měsíců před tím, než se to celé sesypalo, aby se pak tento "budoucí zachránce a velký syn českého národa" vyplížil 17.listopadu tajně z domu až na Národní třídu a to tak šikovně, že si ho vůbec nikdo, ale vůbec nikdo nevšiml a aby pak později zhanobil dávno zesnulého Peroutku a rozdával státní vyznamenání poskokům bývalého režimu? Takže sorry generále, ale volem tu bude někdo jiný.

Š. Hašek 19.11.2018 19:15

Re: Na rozdíl od pana Kisky

Nebuďte tak zlý. Jsou horší.

V. Čermák 19.11.2018 13:03

Pan Vodvářka blahoslaví Kisku,

který se nedemokraticky snažil svrhnout řádně zvolenou vládu a zatracuje Zemana, který demokraticky zvolenou vládu proti nedemokratickému svržení Podržel. Pane Vodvářko, opakujete si ta moudrá slova z Modlitby? Zloba, závist, zášť, ať už pominou? Asi né......

V. Petr 19.11.2018 12:27

Článek je snůška lží od začátku do konce

Kiska se pokusil o převrat na základě VYLHANÉHO obvinění, že je vláda nějak zapletena do vraždy novináře, který se stal obětí místního mafiána.

Zeman se listopadu 1989 osobně zúčastnil, na rozdíl od většiny současných křiklounů. Sám jsem ho na Letné slyšel!

M. Zima 19.11.2018 12:35

Jenom na okraj, jde o Národní,

to není Letná. to, že jste na Letné viděl jogovat nějakého plašana ve spodkách, neznamená, že to byl (tenhle) Zeman.

V. Čermák 19.11.2018 12:51

Re: Jenom na okraj, jde o Národní,

Zimo, co tady agitujete? V Reichu se s váma prej nikdo nebaví....

T. Urbanec 19.11.2018 12:47

Re: Článek je snůška lží od začátku do konce

Prosím, podívejte se do kalendáře, kdy se konala shromáždění na Letné. Na Letné se shromáždění konala, až když už bylo téměř po všem 25.11. - 26.11. 1989.

Do té doby jsem již stihnul dostat ve vlaku od ožralého havíře na budku, což komentoval slovy. Parchanti, vy tady nebudete dělat bordel.

Na Letné už byl bojovníkem proti režimu kde kdo.

V. Čermák 19.11.2018 12:55

Re: Článek je snůška lží od začátku do konce

Vůbec nebylo po všem. Pořád vládli Komouši a probíhaly teprve jednání o předání moci....

V. Student 19.11.2018 11:59

Nejlepší hodnocení toho,

co se odehrávalo při "oslávách" 17. listopadu byla poznámka, že určití lidé si chtějí tento svátek, jakož i jiné, zprivatizovat pro sebe. "Určití lidé" se chovali ke květinám, položeným našimi oficiálními, demokraticky zvolenými představiteli, tak, že se vůbec nedivím, že tito představitelé nedorazili. Také bych nechtěl dostávat rajčaty, vajíčky, poslouchat nenávistné řeči, urážlivé tak, že každý druhý by tyhle "hrdiny" poslal k soudu, a se žalobou na ochranu osobnosti by uspěl. Stále častěji jsou u těchto "slavností" ke spatření lidé, nazývaní kdysi výstižně lůzou. Dnes je nadšeně snímají kamery našich "veřejnoprávních" médií.

M. Šejna 19.11.2018 12:24

můj zážitek ze 17.listopadu 89

tehdy jsem byl členem Čs.strany socialistické. Znal jsem osobně předsedu ČSS a vedení Melantrichu. Tenkrát mi lidé z vedení Melantrichu řekli, jak to proběhlo o víkendu před tiskem pondělního vydání Svobodného slova. V tom totiž vyšlo slavné prohlášení ÚV ČSS, které pak bylo spouštěčem demonstrací na Václaváku a projevů z balkónu Melantrichu.

V neděli věčer 19.listopadu se totiž do Melantrichu dostavila "navštěva" z StB a vyžadovala se jednoho pondělního výtiku Svobodného slova. Estébáci si přečetli obsah novin - a poté spokojeně odešli.

To jen k tomu, co teď v sobotu řekl do televize Petr Pithart, tedy to, že to nebyla revoluce, ale předem domluvené předání moci.

J. Richter 19.11.2018 12:48

Re: můj zážitek ze 17.listopadu 89

Československá strana socialistická z celé duše kolaborovala s KSČ. Bylo jedno, do které strany někdo vlezl. Slušný člověk do žádné strany za komančů nelezl.

A jak se tak stane Šejno, že po anabázi u komoušů, socanů jste dnes v týmu komunistického estébáka?

Nemusíte odpovídat, tento národ byl vždy národem sráčů, kolaborantů, udavačů a komunistické verbeže. Dnes za to dokonce dostávají státní vyznamenání.

Teda až na pár vyjímek, Gabčík, Kubiš, Mašínové apod.

V. Čermák 19.11.2018 12:52

Re: můj zážitek ze 17.listopadu 89

Vy ale nevíte, co je to Slušnost, tak neraďte laskavě druhým.

J. Richter 19.11.2018 15:48

Re: můj zážitek ze 17.listopadu 89

Ty ještě žiješ, komunistický odpade?

J. Jurax 19.11.2018 22:47

Aha. A Vy jste byl ve které straně?

V. Podracký 19.11.2018 11:44

Ten poslední odstavec je blbost.

Není pro to žádný důkaz.

R. Tichý 19.11.2018 11:31

Pane Vodvarko. Mohu Vas ubezpecit, ze doba "dvoji reci" uz je opet tu. Znovu pod taktovkou levice. Tentokrat ne komunisticke, ale ruznobarevne, nicmene myslenkove bolsevicke. Nezridka (bohuzel) za prispeni tech, kteri volaji po "obcanske spolecnosti".

Znovu se vyhazuje z prace, znovu se dehonestuje.

V. Student 19.11.2018 12:00

Re:

Máte naprostou pravdu. Bohužel.

L. David 19.11.2018 11:23

Zemanovi se vůbec nedivím, že ohledně 17. listopadu mlčel!

Ono je totiž dost těžké pět povinné ódy k převratu, který zorganizovala StB a studenti a chartisti, i s nějakým Havlem, se k tomu přichomejtli, ani pořádně nevěděli jak . . .

M. Zima 19.11.2018 11:33

Jste špatně informován

Havel neměl se 17.11 nic společného, nebyl tam. Odůvodňoval to tím, že "nechtěl studentům vzít show"

J. Richter 19.11.2018 12:51

Re: Zemanovi se vůbec nedivím, že ohledně 17. listopadu mlčel!

idiotismus....

M. Šejna 19.11.2018 10:16

pane Vodvářko

moje manželka je Slovenka a tak jezdíme na Slovensko za její rodinou dost často a známe jejich názory. Jejich pohled na prezidenta Kisku je zcela odlišný od Vašeho. Přitom ho jako prezidenta volili a byli jím z počátku nadšeni. To ale už dnes neplatí.

To, co předváděl Kiska v kauze Kuciak, rozhodně nehodnotili kladně. Kiska rozeštval slovenskou politickou scénu tak dokonale, že dnes už by ho za prezidenta normálně uvažující Slováci nezvolili. Navíc premiérovi zasahoval do složení slovenské vlády podstatně víc, než si u nás dovolil Zeman. U Zemana jste to považoivali za překračování ústavních pravomocí, zatímco u Kisky Vás to okouzluje.

Š. Hašek 19.11.2018 10:48

Re: pane Vodvářko

Asi tak.

M. Zima 19.11.2018 11:31

"Kiska rozeštval slovenskou politickou scénu" ?

Nehledě na to, že to není pravda, Scéna, na které totálně selhaly nejrůznější instituce, kde Oberkiffer Fico exceloval v roli debila utrženého ze řetězu s vazbami na mafii přes přítelkyni tak pochybné pověsti, že Němci před slovenskou oficiální návštěvou žádali její vyloučení z delegace, kde policejní president vyprávěl neudržitelné báchorky, atd, tak takovou politickou scénu je nutno pořádně rozeštvat. Že to čeští soudzi stále ještě toužící po harmonii ve společném socialistickém úsilí vidí jinak, je jejich blbost.