23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

POLITIKA: Kdy nastane konec Babiše?

Ač mnozí politici a komentátoři nabyli po výsledcích posledních voleb dojmu, že Babišova hvězda zhasíná, není tomu zdaleka tak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Chaloupka 9.11.2018 9:05

Souhlasím.

.

J. Chaloupka 9.11.2018 9:02

Vždy, když někdo bojuje proti Babišovi se ptám: A kdo na

jeho místo? Zatím nepřišla odpověď. Osobně si myslím, že je to moc práce a proto třeba ODS (Fiala) raději mluví, než koná. Ostatně jako vždy. Vždyť u nás skutečná pravice nikdy nevládla!!!

M. Prokop 8.11.2018 21:24

Re: Vidím to podobně

Souhlas stran Bureše, co se týče Pirátů, jsou to děti, marxisté herních konzolí. Vědí snad, co by bylo třeba (v nejlepším případě), ovšem vůbec nevědí, jak na to.

M. Prokop 8.11.2018 21:21

Re: ....

Bureš pojede, dokud "pojede" ekonomika, dokud bude fáze růstu. Ta už pomalu končí, takže s fází poklesu dojde i na pád Bureše. Lidé si najdou nějakou novou slibotechnu.

J. Richter 8.11.2018 20:53

Re: ....

Co to plácáte?

Š. Hašek 8.11.2018 20:13

Re: ....

Aha, nějak nečtete/hloupě čtete volební výsledky. A jste v zajetí svých snů "jak by to mělo být".

Č. Berka 8.11.2018 19:41

Re: Koukám kdo a on opět Hlávka

:-D

J. Richter 8.11.2018 18:52

....

Babiš klasicky jede na tygrovi. Dokud je u moci, částečně se mu daří ovlivňovat justici, ministerstva, úřady.

Až z toho tygra spadne, je to jeho konec. A to je dobře.

L. Písařík 8.11.2018 18:40

Re: Koukám kdo a on opět Hlávka

Tady je povolaných, že byste je mohl přehazovat podávkami. Fiála s Němcovou a Poche na zamini. ATD. atd.

J. Holíček 8.11.2018 18:25

Re: Babiš není ani nalevo, ani naprovo ?

To už je víc než infantilní. Ale pište dál, je to zábavné.

P.

J. Richter 8.11.2018 18:03

Re: Babiš maká, Hlávka Tlachá

Myslíš toho slovenského komunistického udavače STB a dotačního podvodníka?

J. Ptáček 8.11.2018 17:27

Blbost a píle

Jan Werich často říkal:

Pilnej blbec nadělá mnohem víc škody, než blbec línej. Jen tak, aby řeč nestála. Každý komu se to líbí, nechť si to vztáhne na toho "svého" blbce.

V. Čermák 8.11.2018 15:58

Re:

No ale 1. nabídku dostala mafiánská ODS. Nabubřelost a hloupost vůdce tomu zabránily....

V. Čermák 8.11.2018 15:56

Re: A pan Hlávka jede zase ve vyjetých kolejích,

Spíše, co je dobré pro Všechny, je dobré pro Babiše. To je správné....

V. Čermák 8.11.2018 15:54

Babiš maká, Hlávka Tlachá

Obávám se, že váš názor je názor Menšinový. Další a další Babišové tady nebudou. Je tady a Bude tady jeden Babiš, ten skutečný, velice schopný a dobře si vedoucí.....

J. Rechnovský 8.11.2018 14:18

Vidím to podobně

Babiš je klasická dotační pijavice, jehož podnikatelský úspěch je založen na polomafiánských vazbách s politiky vládnoucích stran a státními ouředníky. V poslední dekádě i bruselskými. Je to vlastně nejůspěšnější politický podnikatel u nás. Nicméně se skutečnou podnikatelskou špičkou nemá NIC společného (Muchna, Dlouhý, Lukačovič, Frolík, Bernard, Štěpánek...)

Jeho PR obraz "profíka" a "nepolitického politika" je stále akcptován jen proto, že mu konkurují žvanilové, ve skutečnosti lačnící po státním cecku a udržení statu quo. Jedinou (trochu crazy) výjimkou jsou Piráti. Jejichž preference rostou právě proto, že zahnívající státně-ouřednický systém chtějí trochu změnit. A to bez ohledu na riziko jejich nevypočítatelnosti.

Obávám se, že nebude lépe. Tolik potřební reformátoři zůstanou vždy na okraji. Přehnaná důvěra ve stát, u většiny společnosti, potáhne nahoru další a další Babiše.

P. Papež 8.11.2018 13:52

Asi jste si nevšiml, že mafianska ČSSD je u moci s Babisem.

Š. Hašek 8.11.2018 12:32

Zas jeden!

Pane Hlávko, Vám vůbec nedochází současná realita! Babišovi dochází současná realita!

Bojovat slovně a přát si konec Babiše - udělat z toho jediný stranický program typ "Kalousek III"?! A stále přemítat "jak škodí". To tady bude stále. Voliči zkrátka nejsou klony láskové avantgardy.

Jsem nevolič Babiše.

V. Kotas 8.11.2018 12:29

Re: A pan Hlávka jede zase ve vyjetých kolejích,

Babiš je alespoň člověk z praxe, na rozdíl od všech teoretiků od stolu, kteří nikdy nevedli ani pár lidí v kanceláři, natož na dílně, v provozu fabriky, což je pro ekonomiku státu dost důležité.

F. Kusák 8.11.2018 12:10

Re: A pan Hlávka jede zase ve vyjetých kolejích,

S někým, kdo chápe svět ve zkratkách a nálepkách, nemá smysl diskutovat.

A. Bocek 8.11.2018 10:44

Re: Babiš není ani nalevo, ani naprovo ?

Platí jen to, že ten kdo je pro kapitalizaci zisku a socializaci ztrát je LEVIČÁK !

J. Holíček 8.11.2018 10:38

Re: Babiš není ani nalevo, ani naprovo ?

Kdepak, platí poučka, že pro koho je důležité zabývat se pojmy jako pravičák nebo levičák, tak neví čím se zabývá. :-))

A. Bocek 8.11.2018 9:39

Re: A pan Hlávka jede zase ve vyjetých kolejích,

ANO=Babiš=Agrofert vše ve stylu "Co je dobré pro Kolaloku je dobré pro všechny ".

F. Kusák 8.11.2018 9:22

Re: Koukám kdo a on opět Hlávka

Určitě je, ale rád bych to jméno slyšel od Vás, abych lépe pochopil Vaše názorové pojetí politiky.

F. Kusák 8.11.2018 9:18

A pan Hlávka jede zase ve vyjetých kolejích,

kritizuje "antibabišizmus", ale přitom se na této vlně pohybuje. To je hloupá tautologie. Já zase pozoruji, jak se ANO štěpí na názorové proudy, jak se prosazují různé názory a profilují se různé osobnosti. Normální vývoj. A kritici ANO, ať mně laskavě popíší způsoby, jak by mohl Andrej Babiš ovlivňovat tisíce členů a příznivců hnutí. Také mně nikdo nepřesvědčil, která že to partaj je o tolik lepší než ANO 2011. Mám k tomuto hnutí dost výhrad a Babiš určitě není vzorem politika, kterého bych si představoval v čele státu. Dopustil se i několika přehmatů a chyb, ale mám kopřivku z toho, že by se k moci dostaly mafiánské strany typu ČSSD nebo ODS. Koneckonců, měly dostatek času se předvést. Nemám rád Kalouska, musím ale přiznat, že v hodnocení Pospíšila se nemýlil. Ani Piráti nejsou mým šálkem čaje. STAN místo, aby se zabýval komunální politikou řeší obecné ideologické problémy a KSČM nepřichází v úvahu. Nějakou dobu jsem volil KDU-ČSL, už proto, že mám blízko ke křesťanské víře. Jenže se nějak rozcházelo to, co strana proklamovala a co ve skutečnosti dělala. Pokud to někdo vidí jinak, rád si přečtu jeho názor, nebudu ho za něj nenávidět a třeba si uvědomím něco, co mně dosud unikalo.

V. Kain 8.11.2018 9:09

Re: Babiš není ani nalevo, ani naprovo ?

Počkejme si na Marákéš.Na domácí půdě se dušuje,že nepodepíšeme,ale můžete mu věřit?Bude mít nezlegalizování migrace přednost před jeho kšefty V EU?Uvidíme jaký je to chlap.

V. Houdek 8.11.2018 7:43

Výborně, pane Hlávko,

souhlasím zcela.

Ale malou poznámku: proč "destruuje"? proč ne "ničí"?

A. Bocek 8.11.2018 7:03

Babiš není ani nalevo, ani naprovo ?

Houby, platí poučka , že ten kdo prohlašuje, že není ani levičák ani pravičák je vždy LEVIČÁK. Platilo to o Hitlerovi, platilo to o Musolinim , platí to i o Babišovi. Babiš odejde, až jej opustí důchodci a státní zaměstnanci. EU si takového bezpáteřního čerpadláře bude hýčkat.

M. Čihák 8.11.2018 6:41

to je tedy hoooodne dlouhy clanek.....

T. Kubín 8.11.2018 6:00

:-) :-) :-)

Už dlouho jsem se tak nezasmál. Ten Hlávka je prima šašek.