19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

MÉDIA: TV Barrandov – alternativní názorová platforma?

V posledních dnech i týdnech se nám začíná rodit nová alternativní názorová platforma na televizní obrazovce. Zprvu dost nenápadným, nyní již zcela zřetelným způsobem začíná publicistika a zpravodajství TV Barrandov zaplňovat chybějící názorový proud ve vodách českého mainstreamu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Burda 23.10.2018 20:17

Kvalita zpravodajství z Barrandova

Alternativní názorová platforma by mohla být charakterizována, dejme tomu, názorem, že 2 + 2 = 11. To mi potvrdí kdejaký matematik, když doplním kouzelná slůvka "soustava o základu 3".

Ale alternativní názory TV Barrandov vycházejí z předpokladu, že 1 + 1 = 1234567890. A to je, klidně bez prominutí, hloupost.

Kvalitativně nejlepší jsou na TVB právě ty telenovely, komedie, slaďáky apod. Mají nulovou kvalitu, ale to jeo mnoho více, než záporná kvalita Soukupova. Zpravodajství vytažené z fundusu filmových ateliérů mě prostě nenadchne.

V. Petr 23.10.2018 14:51

Ostatně soudím, že ČTV musí být zprivatizována!

V. Kotas 23.10.2018 17:40

Re: Ostatně soudím, že ČTV musí být zprivatizována!

To v žádném případě. Nasadit NKÚ na kontroly hospodaření, změnit způsob volby Rad i generálního ředitele, aby se konal návrat ČT k veřejnoprávnímu zadání. Samozřejmě s tím souvisí i výměna mluvících hlav.

Š. Hašek 23.10.2018 20:37

Re: Ostatně soudím, že ČTV musí být zprivatizována!

Vidím to podobně.

Ale vzhledem k politické situaci a složitosti transformace té společnosti kamarádů neproveditelné.

Jediná možnost - nezapínat Noru a Moravce a požadovat snížení poplatku na desetinu. Ať si to chlapci a dívenky/manekýnky ze spacáků užijí. Mohl by jim přispět Svěrák st. i ml. Zkráceno.

P. Papež 23.10.2018 14:18

Koukám, že autor leze přes zadek Soukupa až do Zemanova. Prezidentovy hlášky používá vybouchany boxer neustále. Jeho egoismus, stejně jako u Zemana, udělá z TV Barrandov stanici zábavné žumpy

(Jeho slova) doplněné jeho vlastním vystoupením ""dravym " způsobem

Mně osobně papouskovani Zemanových polopravd moc dravé nepřipadá.

M. Mikulec 23.10.2018 14:56

Re:

Takoví jako p.Papež si neumějí den bez kopnutí do Zemana ani představit. Říká se tomu posedlost Zemanem. :-)

P. Papež 23.10.2018 15:13

Ne, tomu se říká blbost obdivovatelů Zemana. Jestli jste si nevšiml Barrandova jako hlasne trouby Zemana, patříte mezi ně.

M. Prokop 23.10.2018 16:09

Re:

Mohla by to být posedlost, kdyby Zeman tiše seděl a neotravoval. Vzhledem k tomu, že každou chvíli odněkud vyjukne s nějakou pitomostí on nebo mluvčáček, může přirozená reakce vypadat jako posedlost.

M. Mikulec 23.10.2018 17:02

Re:

Fajn, srovnává se ČT a TV Barrandov, tak proč do toho nezatáhnout Zemana.

V. Kotas 23.10.2018 17:43

Re:

Normální by bylo, aby prezident M. Zeman, dostával pravidelně prostor v ČT. Ale to by ji nesměli mít zprivatizovanou pro sebe její zaměstnanci.

J. Lepka 23.10.2018 19:53

Re:

A oni chtějí střílet prezidenty?

Ś. Svobodová 23.10.2018 20:04

Re:

Zapoměl jste? Zeman byl ten, kdo odmítnul veřejnoprávní média vč. ČT.

P. Burda 23.10.2018 20:26

Re:

Ono dát prostor nekomu, kdo v každé druhé větě použije vulgarismus, at už přímý, nebo jen myšlenku o střílení novinářů... je problém sám o sobě.

Když jste jím označení za "žumpu", "hnůj", "blbečky" a vhodné právě k tomu odstřelu právě vy, a ještě u vás mluvit nechce, protože mu vulgarismy vypípáte, tak být Českou televizí ten prostor tomu člověku nedám, ani kdyby to bylo zpravodajství o jeho poslední hodince.

V. Pokorný 23.10.2018 13:02

Tak

to jsem se zase jednou zasmál. Kdosi zde, aspoň jak to chápu já, si pochvaluje ČT, ČRo a BBC. Pro jistotu neuvádí v čem je dobré, že existují. Anebo to ví přesně a pak je Neználek. Pro mne je jak ČT, ČRo i nakonec BBC jen, pokud se týká politických komentářů a většinou i zpráv, odpad prvního řádu. Překrucování, zamlčování, propaganda a leckdy lhání a dehonestace některých skupin občanů či politiků. Nebo naopak protěžování lidí, kteří většině občanů Česka škodí, propaganda politickým neziskovkám v zisku, těch věcí je moc na to, abych se o tom rozepisoval. To je náplň politického zpravodajství tzv. veřejnoprávních médií. Jak v Česku, tak i ve VB. Odpad a kaliště prvního řádu. Tečka. Fuj.

Takže, zatím, TV Barrandov jednoznačně palec nahoru v porovnání s kolaborantskou ČT.

M. Mikulec 23.10.2018 15:00

Re: Tak

Přesně jste to napsal, pane Pokorný.BBC je navíc plná aktivistů, co brojí za setrvání UK v unii. Místo informování zapatlají zprávy svými názory. Výsledek referenda samosebou zpochybňují. Už se na to nedá koukat.

B. Rameš 23.10.2018 12:35

Upřímně si alternativností TVB nejsem jist,

míří na určitou cílovou skupinu, která je momentálně spíše většinou, a proto jí předkládá to, co si přeje slyšet. To je prostý bussinesový záměr. Vznešené ideály bych do toho netahal a nějakou snahu o nalézání objektivní pravdy už vůbec ne. To je asi stejně alternativní jako Mňau TV.

J. Jurax 23.10.2018 14:04

I kdyby tomu tak bylo, lze panu Soukupovi za to poděkovat. Neboť ty alternativní či politicky nekorektní názory mají šanci veřejně zaznít.

Ś. Svobodová 23.10.2018 14:15

Re:

Já tedy nevím k čemu je, když veřejně znějí alternativní a nekorektní názory bez seriózního koncového výstupu. Soukupova narcisistní porucha nedává divákovi ani diskutujícím šanci utvořit celek dávající smysl. Je to podívaná pro hodně jednoduché lidi, které baví jak "to" host "nandá" tomu či onomu. S jiným moderátorem by pořady mohly být alternativou, se Soukupem je to tragédie.

J. Jurax 23.10.2018 15:05

Ehm ... co rozumíte pod pojmem seriózní koncový výstup?

Ś. Svobodová 23.10.2018 15:35

Re:

Myslím tím objektivní uzavření nějaké otázky. Např. Soukup se ptá účastníků na názor ohledně Zemanova výraziva, oni sděllí názor a Soukup je celý na trní, aby otázku uzavřel on sdělením, že mu to vlasně nepříjde důležité a že prezident musí strpět i takovou debatu a jedním dechem přeskočí k úplně jiné záležitosti. Otevře otázku Istanbulské dohody, hosté se baví každý o něčem jiném, on se ani nepokusí to sjednotit, do toho dá prostor otázce z hlediště kde se blbec zeptá na něco úplně jiného, pak skočí zpět k dohodě a po odpovědi hosta to shrne větou: volič nikdy za nic nemůže, to politici...

M. Prokop 23.10.2018 16:07

Re:

Sledujete to z odborného zájmu?

Osobně jsem zatím na Barrandově nenarazil na nic, co bych byl ochoten na sebe vypustit (včetně Soukupa).

Ś. Svobodová 23.10.2018 19:58

Re:

Dalo by se říct. Dlouhodobě mě zajímají komunikační dovednosti, techniky a speciálně manipulace. Ta mediální je ještě o level zajímavější. Pozorovat Soukupovu zatím vyvíjející se techniku je užitečné. Ale nesmíte příliš vnímat obsah :-)

V. Kotas 23.10.2018 17:45

Re:

Člověk má možnost posoudit ze dvou názorů.

M. Mikulec 23.10.2018 15:04

Re: Upřímně si alternativností TVB nejsem jist,

To víte, když je současné dění, co se nám odvíjí před očima, vykládáno masmédii idelogicky multikulturně a eurohujersky, tak se nedivte, že lid má přirozené instinkty a vlastní rozum. Proto se jim líbí pan Soukup, který sice nemá profesionální formu moderátora, zato říká to, co si lidé dávno myslí. Takže v tom nejsou sami!

P. Papež 23.10.2018 17:03

Ne co si lidé myslí, ale co chtějí slyšet. Tomu se říká populismus. O myšlení právě vůbec nejde.

A. Alda 23.10.2018 12:14

Souhlasím, ale myslím,

že Soukup to odskáče.

Mocní a bohatí, kteří tento stát vlastní, s ním zatočí podle svého.

J. Krejčí 23.10.2018 12:05

Nesouhlas s autorem

Tak já jsem velmi rád, že v tom proudu "internetové názorové plurality" stále existují média jako ČT, ČR nebo BBC. Protože ta "internetová názorová pluralita" vetšinou nestojí za nic, je to často jen výron blbostí. Navíc ona "internetová názorová pluralita" pomalu začíná tvořit ten mainstream.

Ono, máte-li si zajistit nějakou kvalitu jakékoliv diskuze, nezbývá, než velmi pečlivě vybírat ty, kteří se mají k danému problému vyjádřit. Model, kdy proti sobě sedí Okamura a plácá svoje nesmysly zaměřené na tu simplexnější část populace a proti němu někdo erudovaný se znalostí věci (a vysvětlení většiny problémů zpravidla jednoduché není), vede jen k tomu, že ten Okamura, dáte-li mu stejný prostor jako tomu odborníkovi, svými frázemi svého protivníka v diskuzi přehluší. Diskuze upadne.

Problémem je, že velká část populace, pokud jde o sledování politiky, žije ve virtuálních světech. Vede je k tomu i systém fungování sociálních sítí. Jsou přesvědčeni, že tvoří jakousi utlačovanou alternativu, neoslyšenou mainsteamem, ale ve skutečnosti právě oni ten mainsteram bohužel tvoří, deformují jakoukoli smysluplnou diskuzi a smysluplnou diskuzi ničí.

F. Kusák 23.10.2018 12:31

Re: Nesouhlas s autorem

No vidíte, zaplať pánbůh, že máte právo si vybrat. Nemusíte mít T. Okamuru rád, ale je dobré, občas si poslechnout jeho názory, abych věděl, proč s ním nesouhlasím. Mně na TV Barrandov vadí více věcí, zejména upovídanost pana Soukupa. Nezajímá mě totiž jeho názor, ale názory jeho hostů. To by si měl uvědomit. Nicméně, je dobře, že existuje alternativa, která má přeci jen určitou úroveň. No a k internetu, Váš názor, že na internetu nenaleznete jiné názory, než které Vám mohou sdělit ta veřejnoprávní média, svědčí o tom, že neumíte s internetem pracovat. Je fascinující, kolik tam lze nalézt zajímavých informací.

V. Braun 23.10.2018 16:48

Re: Nesouhlas s autorem

Kde se v příspěvku, na který reagujete, píše, že "na internetu nenaleznete jiné názory, než které mohou sdělit veřejnoprávní média"? Ať jej čtu jak jej čtu, nikde to tam napsané nevidím ani to z textu nevyplývá.

Ś. Svobodová 23.10.2018 15:10

Re: Nesouhlas s autorem

S druhým odstavcem nesouhlasím. Resp. máte pravdu v tom že bravurnější řečník odborníka přehluší. Ale právě proto diskuzi moderuje moderátor. Bohužel většina našich TV opravdové politické moderátory nemá. Má jen kariéristy, aktivisty a narcisty.