19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Zápach kolem Istanbulské úmluvy

„Je tam smradu jako v Cařihradu,“ pravilo dávné úsloví. Nikdy jsem ono město nenavštívil, ale věřím, že moderní Istanbul pozvedl hygienické standardy na evropskou úroveň, takže co se čistoty veřejných prostor týče, úsloví se řadí mezi zastaralá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Lapil 23.10.2018 9:15

Re: Tak 24.11.2016 EU parlament úmluvu odmítl?

Popravdě jsem se v tom od včerejška ztratil a je klidně možné, že jsem byl ztracený už včera. Hledat, kde který z nás udělal chybu v úvaze nebo v četbě mám za ztrátu vašeho i mého času.

Když už vás mám "na drátě", tak přeju příjemný den.

D. Kolben-Kolář 22.10.2018 23:15

Máte pravdu...

...v tom jsem se zmýlil, pokládal jsem zamítnuté usnesení za důležitější, než to schválené. Nebyl to však úmysl klamat. A už vůbec to neznamená, že je "celý článek lživý".

V. Lunák 22.10.2018 21:45

Re: To váš komentář je nenormální !

Když se nemehlo vašich rozměrů pouští do posuzování (ne)normality, nastává ta pravá psina.

Z. Čábelka 22.10.2018 21:45

Re: On vlastně o Piťhovi mluvil již Husák:

Pane, vy jste ale materiál! ..... asi kádrová rezerva.

V. Lunák 22.10.2018 21:43

Re: V návaznosti na V. Brauna níže:

Já přeci píšu, o čem se kdy hlasovalo. V roce 2016 o tom, jak má (především) Evropská komise ve věci postupovat, v roce 2017 o tom, zda EU k Úmluvě přistoupí, či nikoliv.

M. Prokop 22.10.2018 20:36

Re: Bruselští zm*di si myslí nejenom to, že nám mohou vlézt

Taky bych byl rád takový optimista.

L. David 22.10.2018 19:51

Bruselští zm*di si myslí nejenom to, že nám mohou vlézt

až do postele, ale ještě nám budou přikazovat, co v ní nesmíme dělat.

Celé Bruseli i se všemi zm*dy dávám dva, nejvýše tři roky!

J. Vintr 22.10.2018 19:41

Re: Je půvabné, že ti, kteří nic neví

Už samotný fakt, že se EU snaží jednotlivým státům vnutit přijetí právně závazného dokumentů, který formálně obsahuje to samé, co už je dávno samozřejmou součástí právního řádu všech těchto zemí, smrdí na sto honů nějakým hnusným podrazem. Ten se může skrývat i jen v jediné větě nebo pár slovech uprostřed spousty jalových keců, které tvoří tento dokument. Istambulskou úmluvu jsem nečetl ani tím nehodlám ztrácet čas, ale uvedu příklad z jiného dokumentů, který přijde jistě rovněž brzy na přetřes. Jde o takzvaný DUBLIN 4. Uprostřed spousty žvanění o ničem se tam skrývá třeba závazek, že staty umožní slučování rodin azylantů a dokonce i žadatelů o azyl, a to VČETNĚ SOUROZENCŮ. Na první pohled nic tak hrozného, že? Jenže když to domyslíte dál, tak je to v podstatě cesta, jak skrze jediného legálně přijatého migranta budou státy povinny přijmout prakticky neomezený počet lidí, protože každý sourozenec má svého partnera, který má zase svoje sourozence atd. K tomu se ještě samozřejmě přidají rodiče, bratranci, strýcové a všichni jejich potomci. Takže v podstatě to může být třeba celá Afrika.

K. Nový 22.10.2018 19:29

Re: Je půvabné, že ti, kteří nic neví

Nesuďte ostatní dle sebe ('osel").

K. Nový 22.10.2018 19:29

Istanbulskou dohodu nebrat!

Celý text je: http://ec.europa.eu/transparency/regdoc/rep/1/2016/CS/1-2016-111-CS-F1-1-ANNEX-1.PDF

Př: "Smluvní strany poskytnou přiměřené finanční a lidské zdroje pro účely zajištění náležitého provádění uceleného přístupu, opatření a programů pro předcházení a potírání všech forem násilí spadajících do působnosti této úmluvy, včetně těch, které vykonají ***nevládní organizace*** a občanská společnost." - budeme povinně platit porno Jardu.

Nebo "Smluvní strany přijmou nezbytná legislativní nebo jiná opatření, která zajistí, aby oběti mohly dosáhnout přerušení řízení o vyhoštění vedeného v souvislosti s povolením k pobytu závisejícím na povolení k pobytu manžela nebo partnera, jak je uznává vnitrostátní právo, aby oběti mohly požádat o samostatné povolení k pobytu." - nesmíme vrátit žádnou migrantku, která prohlásí, že je oběť, i kdyby tu spáchala nějaký úmyslný trestný čin.

Nebo "Smluvní strany přijmou legislativní nebo jiná opatření nezbytná k tomu, aby výkon práva na styk s dítětem nebo na svěření do péče neohrozil práva a bezpečnost oběti či dítěte." - řekněte při rozvodu sbohem svým dětem.

Nebrat! Naše stávající zákony jsou pro ochranu žen dostatečné.

V. Braun 22.10.2018 19:29

Re: V návaznosti na V. Brauna níže:

Ten den se v podstatě hlasovalo o dvou verzích jednoho textu, jedna verze byla přijata a ta druhá zákonitě odmítnuta. Autor se široce zmiňuje o té odmítnuté verzi, ovšem již neříká, že ta odmítnutá byla ta, která se k Istanbulské úmluvě hlásila o něco méně a přijatá byla ta, která se k Istanbulské úmluvě hlásila naplno.

http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=PV&reference=20161124&secondRef=ITEM-008-08&language=CS&ring=B8-2016-1229

V. Braun 22.10.2018 19:24

Re: Tak 24.11.2016 EU parlament úmluvu odmítl?

Takže se hlasuje v podstatě o dvou verzích jednoho textu, jedna z nich se schválí a druhá odmítne, a autor z toho vyvozuje, že došlo jen k odmítnutí. Opravdu nepodstatné, že, pane Lapile.

V. Braun 22.10.2018 19:22

Re: Konference v Marrakeschi

Něco k věci by nebylo, pane Studente? Třeba ten důkaz o mém lhaní? Asi těžko.

J. Kopis 22.10.2018 19:01

Re: Výborný článek ... 1*****

Feministky snad žijí na jiné planetě, už je mi jasné proč v ČR prosazují Istanbulskou úmluvu, která je naprosto mimo mísu, je totiž mimo úplně stejně jako feministky! Takže ani nic normálního vyplodit nemohly!

J. Kopis 22.10.2018 18:48

Re:

samozřejmě že ano. Oni by totiž soudruzi úmluvobijci museli nastudovat minimálně trestní právo ČR a to by je za 1) bolelo a za 2) by to stejně ani nepojali. Kdyby se v právní problematice orientovali alespoň drobátko, tak by takový paskvil jako je Istanbulská úmluva nemohli podporovat!

J. Kopis 22.10.2018 18:42

Re:

EU to zhusta dotuje!!!

J. Kopis 22.10.2018 18:40

Re: Je půvabné, že ti, kteří nic neví

Je naopak ještě půvabnější, že jedinci postižení právním bezvědomím prosazují v ČR Istanbulskou úmluvu do roztrhání těla, dokonce kvůli tomu podávají i trestní oznámení!

P. Portwyn 22.10.2018 18:35

Re:

Asi tak. Voliči jsou daleko, Brusel je blízko (finančně).

J. Kanioková 22.10.2018 18:01

Re:

Jo, to je ten hojný výskyt "humanitních oborů" na VŠ. Gender krávovin !

J. Kanioková 22.10.2018 17:58

Přesně !

J. Kanioková 22.10.2018 17:57

Re:

Pokud jde o Istanbulskou úmluvu, ta podle Samkové nabízí zajímavý právnický paradox. „Mě fascinuje, že všechno, o čem ta smlouva hovoří, už je dávno zahrnuto v právním řádu ČR,“

A tvrdí to i jiní právníci.

J. Kanioková 22.10.2018 17:54

To váš komentář je nenormální !

J. Kanioková 22.10.2018 17:50

1*****

Zkráceně- Normalman? Gentleman? Genderman! - https://sux.cz/7136

Tamní výzva - "Nominujte genderově citlivého muže do druhého ročníku soutěže Genderman roku."

M. Hoblík 22.10.2018 17:46

Je půvabné, že ti, kteří nic neví

Je půvabné, že ti, kteří nic neví, umí nejlépe radit. Kdejaký osel, který smlouvu ani neviděl, natož by ji přečetl, má radikální názor!

J. Kanioková 22.10.2018 17:45

Výborný článek ... 1*****

Už mi to téma pije krev. Tak jsem šmejdila po netu a je šílené, co tihle gender šílenci podnikají, kolik mají podpůrných webů a jak se neskutečně snaží! To je na zvracení !!!

Normalman? Gentleman? Genderman! - http://a2larm.cz/2018/10/normalman-gentleman-genderman/?fbclid=IwAR3NqDUJWq9vMn08IsQA5rHjuJVkaVdSH8CeDDOeKQe0D7zo07FylsxYauAOdtamtud - "Tomáš Pavlas: "Ačkoli je však u nás na feministické hnutí navěšeno bezpočet bubáků, je zřejmé, že feminismus je pro muže lákavější cesta než Piťhova a Staňkova beznaděj. Nabízí totiž mužům něco navíc: možnost prožít zajímavý, originální život, ne tupě kopírovat patriarchální šablonu."

Takže nestačí vychovávat mamánky !

Česká ženská lobby - https://www.rovnesance.cz/category/ceska-zenska-lobby/

M. Prokop 22.10.2018 16:58

Re: On vlastně o Piťhovi mluvil již Husák:

Podobné povahy, zřejmě.

J. Svoboda 22.10.2018 16:37

Re: On vlastně o Piťhovi mluvil již Husák:

Sitrský = Husák?

J. Svoboda 22.10.2018 16:36

Re: Ještě pár poznámek:

Rád bych se zeptal někoho od fochu, zda duševně zdravý tvor může vaši slátaninu vytvořit. Blbě blábolíte o mlácení a podobných věcech - jste vedle jako jedle. Proč probíhají Prague Prides? Není to proto, že se homosexuálové potřebují chovat tak, jak to vy kritizujete u heterosexuálů? Vždyť už to v podstatě tak je. Heterosexuál by se pomalu měl stydět za to, že jím je.

Vy byste možná mohl panu Piťhovi leštit boty. Škodliví a zlí jsou hlavně ti preláti, kteří hlásají to, co vy.

Pan Piťha se děsí správně a na správném místě. Já se děsím toho, že vaše blbost (nejsem na vás ani tak ošklivý jako vy na pana Piťhu) a potažmo zloba by se mohla šířit.

Socani jsou zplozenci pekla, to máte výjimečně pravdu. Dělají se před lidmi dobrými za cizí ukradené peníze.

J. Svoboda 22.10.2018 16:16

Re: Takže EUnijní a státní dirigismus

NO A CO?

K. Němec 22.10.2018 16:16

Re: Co Cařihrad,

Ano. Ovšem migrantů z Evropy, nikoliv z Afriky nebo BV.