24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Cti otce svého a matku svou...

Nerad čtu na poslední straně prvního sešitu sobotního vydání LN slova připomínající diskriminaci z důvodu věku. O prezidentu republiky zde (ostatně jako obvykle) píše Jiří Hanák jako o „mstivém starci“ a Tomáš Halík o kázání Petra Piťhy jako o projevu „zřejmé ztráty soudnosti“ omluvitelné „vysokým věkem“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Novotny 19.10.2018 8:49

Pane Křečku, nemusíte mít strach.

Ztráta soudnosti Vám nehrozí.

D. Stirský 19.10.2018 8:44

O sňatky vůbec nejde, jde o toto - z BLISTŮ:

Fabiano GOLGO: "Setkal jsem se s p. Piťhou na večeři v bytě manželského páru gayů v Praze monohokrát od r. 2007. Dovolte, abych se ujistil, že je dobře pochopeno, že Piťha býval v domě tohoto homosexuálního páru velmi často. (BL znají jejich jména, pozn. red.) Tento pár je 12 let v oficiálním manželství a oba muži spolu žijí skoro 20 let. Piťha byl hostem nejméně 15 večeří v bytě tohoto páru. Pokaždé sdílel stůl s dalšími 2 nebo 3 homosexuály, jako jsem já. Cítil jsem se velmi nepříjemně, když se Piťha při večeři neustále, opakovaně dotýkal mé nohy a usoudil jsem, že mé obavy jsou důvodné, když mě opakovaně žádal, abych napsal úvod pro jeho tehdy nejnovější knihy. Mezi katolickými kněžími je velmi běžné najít jiné homosexuály. Studoval jsem v katolických školách a byl jsem konfrontován s neustálým sexuálním obtěžováním některých mých kolegů. V České republice jsem se setkal s nejméně 12 kněžími v gay baru a pár z nich sdílelo intimitu mé ložnice. Jeden z mých přátel dokonce i žil s knězem jako partnerem a ten kněz je zodpovědný za souzení jiných kněží (pracuje jako kanonický soudce)... Je to, jako by se liška starala o kuře. Takže kvůli této zkušenosti jsem dospěl k závěru, že pan Piťha, který se mnohokrát účastnil večeří v domě zmíněného homosexuálního páru, je také gay.

M. Malovec 19.10.2018 9:03

Re: O sňatky vůbec nejde, jde o toto - z BLISTŮ:

Pak ví, o čem mluví.

R. Brzák 19.10.2018 9:05

Re: O sňatky vůbec nejde, jde o toto - z BLISTŮ:

...tak to je síla...to jsem od Vás nečekal!

Co kdyby skutečně byl pan Piťha gay? Měnilo by to nějak jeho snahu o obranu tradiční rodiny? Je snad jeho kázání útokem na homosexuály? Pokud to předpokládáte, jen jste podlehl strachu - a zaměnil jste si tak útok na homosexualismus! Ten v konečném důsledku ubližuje homosexuálům tím, že proti nim staví velkou část populace, která nechce, aby jim někdo ze shora diktoval změny proti jimi chápané přirozenosti.

Ano, katolicismus se svou doktrínou zabraňující mužům v kléru uzavírat svazky se ženou je v tomto zvrácený - a vede přirozeně k tzv. účelové homosexualitě (dispozice pro ni máme v genech všichni). Ale na tomto základě shazovat kázání, které nijak nekritizuje homosexuály jako takové, je opět jen projevem podlehnutí strachu. Který zabránil čitateli číst s nadhledem - a tak reaguje jako omezenec...

P. Zinga 19.10.2018 9:22

Re: O sňatky vůbec nejde, jde o toto - z BLISTŮ:

Kdo je F. Golgo?

A přesně to zhodnotil pan Malove, jestli je to ovšem pravda. Ne každý homosexuál je automaticky agresivní šílenec.

J. Fridrich 19.10.2018 9:33

Re: O sňatky vůbec nejde, jde o toto - z BLISTŮ:

A jste si jistý, že to tak všechno bylo - a je, pane Stirský ? Víte, v dnešní době a době jinak skvělého Internetu je ale možná - a děje se to ve velkém, velká mistifikace a zkreslování skutečnosti - to umožňuje ta ANONYMITA Internetu..

J. Kanioková 19.10.2018 10:50

ANONYMITA Internetu.. rovněž tak

víra v pravdivost komentáře v BLISTECH.

V. Student 19.10.2018 9:50

Re: O sňatky vůbec nejde, jde o toto - z BLISTŮ:

Piťha napadal homosexualismus, tedy homosexuální ideologii, nikoli homosexuály. Dokonce to zdůraznil, zřejmě si vědom, že by to mohl někdo otočit. Prd je mu to platné, ono se prostě otáčení hodí.

Pane Stirský, už jednou jsem vám napsal, že vaše disponování informacemi, které jiní nemají, je poněkud podezřelé, zavání účelovostí.

Pro ostatní: už asi dvakrát jsem zaregistroval, že homosexuál obvinil (nikoli přímo, ale před druhými, pomluvou) nehomosexuála ze skrývané homosexuality. Je to takový jejich způsob trestání nepohodlných lidí. Myslím že toto je stejný případ. Stirský, Stirský, že se nestydíte.

M. Prokop 19.10.2018 10:29

Re: O sňatky vůbec nejde, jde o toto - z BLISTŮ:

Jo, z BL ... a Fabian Golgo. :-P

P. Papež 19.10.2018 16:16

Přečtěte si text pana Pithy. Lidé nejsou proti homosexualitě, ale proti jejich stále stoupajícím pozadavkum a snahám zničit klasickou krestanskou rodinu. Vaše ubohé narážky na pana Pithu ukazují, jaké prostředky tito bojovníci za "novou rodinu " používají.

J. Jurax 19.10.2018 18:55

Aha.

Tak Vy to máte z Blistů ... inu, mnohé to vysvětlí ...

V. Student 19.10.2018 8:39

Piťha odrazuje od křesťanství?!

Halík nemá pravdu. Piťha neodrazuje. Naopak. Jestli se po dlouhé době objevil farář, kterému se podařilo svým kázáním rozvířit celospolečenskou debatu na velmi potřebné téma, tak to byl Piťha!

Konečně se někdo v církvi nebojí pozvednout citlivé téma, konečně to nebylo o sladkobolných kecech o bezbřehé lásce, nenápadně nás ovšem manipulující k přijímání muslimů. Konečně někdo pochopil, že je potřeba tradiční hodnoty, rodiny hlavně, a dvě pohlaví, chránit. A ne menšiny, které do nich čím dál víc kopou, ječíc přitom, že je jim ubližováno!

L. Novák 19.10.2018 5:37

Komouš Křeček se plete do náboženství...

Není to k smíchu? :-D

V. Kotas 19.10.2018 6:57

Re: Komouš Křeček se plete do náboženství...

Náboženství/katolická církev, se plete do politiky.

V. Student 19.10.2018 8:42

Re: Komouš Křeček se plete do náboženství...

Nikoli. To politika se začala plést do věcí, které jí nenáleží. Istanbulská úmluva totiž nic jiného než politický pokus o protlačení genederismu do normálního života. Církev, v podobě P. Piťhy, se rozhodla upozornit na tradiční hodnoty, toť vše.

V. Kotas 19.10.2018 9:03

Re: Komouš Křeček se plete do náboženství...

Jedna vlaštovička jaro nedělá. Zatím má navrch Halík a spol., bohužel.

V. Student 19.10.2018 9:43

Re: Komouš Křeček se plete do náboženství...

Ani nevíte jak mě mrzí, že Halík jde touto cestou.

J. Kanioková 19.10.2018 10:41

Halík má "navrch" ? ? ?

To ani náhodou. "„Domýšlivost je naší vrozenou a prapůvodní nemocí. Nejbědnějším a nejkřehčím ze všech tvorů je člověk, i když zároveň nejnadutější... Veden marnivostí své představivosti chce se rovnat Bohu, přisuzuje si božské přídomky, drze se vyděluje z davu ostatních tvorů, vyvyšuje se nad své bratry a přátele.." Michel De Montaigne

J. Sova 19.10.2018 11:11

Re: Halík má "navrch" ? ? ?

Drze se vydělili z davu ostatních tvorů křesťané, přesněji teisté.

R. Langer 19.10.2018 14:49

Re: Halík má "navrch" ? ? ?

Ano, je skutečně otázkou, kdo je vlastně ten "vydělený".

V. Braun 19.10.2018 0:22

Jak dopadla ČSSD s Dinstbierem nevíme.

Jak dopadla ČSSD s Dinstbierem nevíme, protože ČSSD se p.Dinstbiera poměrně dávno "zbavila". Takže víme jen jak dopadla ČSSD bez Dinstbiera. Podobně se to co do přesnosti, včetně zavádějícího vyznění citátů p.Halíka, nese celým článkem zástupce veřejného ochránce práv, vystudovaného právníka který by měl obzvláště dbát na přesnost vyjadřování, pana Stanislava Křečka.

P. Han 19.10.2018 1:02

Re: Jak dopadla ČSSD s Dinstbierem nevíme.

ČSSD se Dienstbiera, jehož jméno nedokážete ani napsat, zbavila? To je pro mě převratná novinka. Pište dál, přesnost vašeho vyjadřování je úchvatná.

V. Braun 19.10.2018 5:32

Re: Jak dopadla ČSSD s Dinstbierem nevíme.

Za vynechání e ve jméně se panu Dienstbierovi omlouvám. Ovšem trvám na tom, že výraz "jak dopadla ČSSD s Dienstbierem, víme" je v dnešní době pěkně zavádějící, protože Dienstbier už pěkně dávno ve straně nemá žádnou funkci ,co tím výrazem tedy p.Křeček myslel?

V. Kotas 19.10.2018 6:55

Re: Jak dopadla ČSSD s Dinstbierem nevíme.

Funkci už naštěstí nemá, ale škod po něm a jemu podobných zůstalo více než dost. Těžko a dlouho se budou napravovat.

R. Gramblička 19.10.2018 7:30

Re: Jak dopadla ČSSD s Dinstbierem nevíme.

za pokles popularity strany mělo velký vliv právě progresivistické křídlo, jehož hlavním nebo jedním z hlavních proponentů byl právě Dienstbier a které se vykašlalo na původní elektorát pracujících a sociálně slabých a přeorientovalo se na pokrokářskou mládež. Se zaslouženým výsledkem

T. Hraj 19.10.2018 9:07

Re: Jak dopadla ČSSD s Dinstbierem nevíme.

A v podstatě totéž postihlo více méně všechny etablované, tradiční levicové strany v Evropě i Americe.

Lidmi z venkova, s nižším vzděláním (tvrdě si vydělávajícími na každodenní živobytí) tito metrosexuální globalprogresivisté z hloubi duše opovrhují. Což jim ale nebrání být v šoku, když je tito pracující nezvolí.

P. Grigar 19.10.2018 13:32

Re: Jak dopadla ČSSD s Dinstbierem nevíme.

... naši milí neomarxisté ani v tom šoku ovšem neopomenou učinit vše možné pro jejich potrestání, s tím začali už na počátku padesátých let, kdy se rozhodli potrestat proletariát za zradu "echt revolučních ideálů", které ti nestydatí námezdně pracující vyměnili za realitu podílu na prosperitě kapitalismu. No považte, taková ohavnost!

P. Grigar 19.10.2018 8:32

Re: Jak dopadla ČSSD s Dinstbierem nevíme.

Braune, Braune... už zase ta logika, co s vámi jen bude, člověče nešťastná ?!

P. Zinga 19.10.2018 9:18

Re: Jak dopadla ČSSD s Dinstbierem nevíme.

Pane Rudozelený (hnědá),

vůbec to není zavádějící: úpadek strany začal s opuštěním klasické role voličské skupiny soc. demokracie a nástupem orientace na "menšinové skupiny". Na této katastrofě se Dienstbier ml. efektivně podílel. Jeho fotr se musí v hrobě obracet jak propeler.