28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EVROPA: Maďarsko patří Maďarům a ne Bruselu

Od zahájení disciplinárního řízení proti Maďarsku už uplynul nějaký čas, ale mně stále nedává klidně spát. Přemýšlím, co tím Evropská unie vlastně sleduje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Sulc 13.10.2018 12:34

Re: Ty neznáš

Nezobali! V zobani to slo daleko lepe Cechum. Dosti se tam i strilelo, Madari se jen tak nedali, jako Cesi . Nepsali jen po zdich a neobraceli smerovky jako udatni Cesi, kteri nezabili ani jednoho Rusaka.Z vas mluvi jen zavist.

F. Netopil 13.10.2018 12:20

Zcela obecný dotaz na obdivovatele pana Orbána

Ve kterém okamžiku třicátých let min. století bylo podle vás už dovoleno kritizovat politiku Německa za kancléřování demokraticky zvoleného Adolfa Hitlera a do kdy to bylo ještě zasahování do vnitřních záležitostí ? Dá se ten okamžik nějak definovat ?

I. Hendrych 13.10.2018 12:16

No comment...

Autorovi článku bych doporučil poněkud hlubší znalosti Maďarska...potom by mohl seznat pravé důvody Orbánovy popularity.

B. Brousková 13.10.2018 12:14

Re: Ty neznáš

Bojovný neposlušný národ? Stačilo pár set tisíc krasnoarmějců v šestapadesátém.a zobali Chruščovovi z ruky. Pak už jenom stačilo pověsit Imre Nagyho a bylo všechno jak má být. Vsadím se , že už nějací tamní Pragováci smolí zvací dopis do Brusele s žádosti o bezodkladnou bratrskou pomoc včetně pomoci ozbrojenými silami. A zase bude líp na věčné časy a nikdy jinak!

F. Netopil 13.10.2018 12:12

Re: Správný názor

Správně ! Logicky zcela bezchybné. Orbána vytvořila EU a proto je špatný. S tímto závěrem naprosto souhlasím. Maďaři by ho měli shodit a zvolit si někoho svého.

M. Zima 13.10.2018 11:32

Autor nepozoruje

ten kLausovský myšlenkový chaos ve svém vystoupení, ve kterém by fakta jenom rušila. Jednoduše vyjádřeno : A čo je to to "blaho občanů", Kefalín ?

P. Grigar 13.10.2018 11:30

Re: Někdo drží ty Maďary v EU násilím?

.. ale co vás nemá, drahá Sybilluše, nějaký odchod V4 z vlastí vůle nepřichází v úvahu(brexit..) dokonce je z tohoto spolku nikoho nevyhodí ani za těch nejstrašnějších a nejpotupnějších podmínek. Mohlo by se totiž ukázat, že bez EU to až tak strašné není.

P. Grigar 13.10.2018 11:24

Takhle nás trestali coby nezvedené žáky..

.. ve škole, za rozbití okna. Jednotlivě předvoláni do ředitelny a tam, pro výstrahu, před zapnutým mikrofonem školního rozhlasu káráni... aby všichni slyšeli a vzali si poučení.

V. Církva 13.10.2018 10:08

Re: Někdo drží ty Maďary v EU násilím?

To v každém případě, asi jako když Vám namíří pistoli na záda a řeknou, můžete jít! EU s Brexitem ukazuje co umí. Zajíček vedle medvěda dlouho nezašlápnutý nevydrží.

Ale možná jednou k odchodu Maďarka dojde a potom se rozpadne EU celá. Kdyby byli vůdci EU trochu při rozumu, dá se tomu zabránit. EU má spoustu positiv. Dnes ale dominují negativa.

V. Církva 13.10.2018 10:02

Správný názor

Kdo vlastně udělal Orbána? Nesmyslné rady MMF a Evropských ekonomů a předchozí vláda socialistů na začátku. Ale potom hlavně vítačská protikřesťanská politika EU. A homosexualistické, gendristické nesmysly z EU. Pokud je za Orbána skutečně nepotismus a totalitní praktiky, pak to logicky Maďaři chtějí víc než německou nesvobodu slova na internetu a levicový tisk.

Takže souhlas. Současného Orbána vytvořila EU a jejich zásahy od ultralevicových holanďanek budou kontraproduktivní.

S. Sidlichovsky 13.10.2018 9:54

Re: Někdo drží ty Maďary v EU násilím?

Jsou i jiné cesty, než zvolila Británie. Pokud Italové opravdu aktivují svou vlastní, Euru konkurenční měnu (jak to mají napsané v koaliční smlouvě), mohou se jednoho rána probudit a Euro v Itálii bude historií.To by zřejmě způsobilo i odchod nebo výhazov z EU.

J. Svoboda 13.10.2018 9:47

Re:

O tom žádný z těch dvou nepíše, ale když seženou souhlas ostatních, tak samozřejmě ano.

Pěkný den.

J. Lukavsky 13.10.2018 9:35

Re: Pravidla platná v klubu ale

Všechna zvířata jsou si rovna, ale některá jsou rovnější. Tak to chodí na tom světě! Máte zcela pravdu, Vedení EU nedodržuje ani základní pravidla, která si sama stanovila, ale machruje na menší a buzeruje kvůli jejich odporu proti kravinám a sebevražedným krokům. Spolek, který není schopen sebereflexe a přiznání pravdy je odsouzek k zániku, jako SSSR. Tm si také lhali do kapsy až si dolhali.

J.L.

P. Han 13.10.2018 9:21

Re: Někdo drží ty Maďary v EU násilím?

O to jí přece jde.

P. Hlosta 13.10.2018 9:18

Re: Někdo drží ty Maďary v EU násilím?

"...jak obtížně se... odchod DAŘÍ a..."

P. Hlosta 13.10.2018 9:15

Re: Někdo drží ty Maďary v EU násilím?

Pokud jste schopna sledovat Brexit, víte jak obtížně se i velmi ekonomicky silnému státu odchod nedaří a EU dělá vše pro to, aby nakonec Brexit skončil neúspěšně. Máte snad pocit, že jsme silnější jak nejsilnější ekonomika v EU, tedy Británie?! Německo by s námi zametlo a navíc vytřelo perdel!

P. Hlosta 13.10.2018 9:10

Re: Proč? Protože levice!

Poukazování na porušování zásad má dejmetomu EU právo a nebude to vměšování se. Pokud by to bylo pouze poukazování a ne nátlak.

Že je Orbán levičák já nehodlám zpochybňovat. Učinil ale kroky, které by měli činit v dalších státech EU bez ohledu na pravicovost a levicovost, protože jde o vlastní spoluobčany především. Namísto pokřiku o nehumánnosti vůči nelegálním migrantům s ekonomickým zájmem v migraci a ne skutečně azylu potřebným. Taky jeho vytváření zábran pro finanční podporu u nevládních a ne demokraticky zastupitelských skupin a aktivistů od zahraničních sponzorů, já považuji za správné, protože jde o ohrožování státu zevnitř přes nekontrolovatelné finance, nebo-li pátá kolona. O páté kolony vytvořené ve státech EU jde především. Vám ne?

S. Netzer 13.10.2018 9:03

Někdo drží ty Maďary v EU násilím?

Když jim ten spolek nevyhovuje, tak ho můžou opustit.

A celá slavná V 4 spolu s Maďarskem.

K. Janyška 13.10.2018 8:51

Ano, stejně jako Česká republika Čechům, ne Němcům,

tedy vlastně Bruselu také... Dzp.

V. Braun 13.10.2018 8:47

Re: Maďarsko se může svobodně rozhodnout,

EU deklarovalo od začátku co lze jednámím změnit a co jsou základní pravidla EU, které změnit nelze. Že to Británie nerespektuje a stále snaží najít řešení aby koza zůstala celá a vlk se nažral lze těžko označit za protahování jednání ze strany EU.

Je to podobné, jako když Cameron před referendem prohlašoval, jak vyjedná s EU reformu a pořád žádná jednání nezahajoval. Začal jednat až v druhé polovině roku 2015. EU mu přesto vyšla vstříc a souhlasila třeba s "imigrační brzdou z EU" ve formě možnosti Británie omezit sociální dávky pro příchozí, což následně Cameron ani nedokázal využít v kampani před referendem.

Tolik pro srovnání stylu jednání ze strany EU a Británie.

M. Sedliska 13.10.2018 8:44

Naprosto souhlasím. Nestačím sledovat, jak se pravidla v tom prestižním klubu neustále mění a ohýbají podle toho, jak je zrovna potřeba.

V. Braun 13.10.2018 8:42

Re: Proč? Protože levice!

No, škoda tedy, že dle vaší definice není Orbán pravičák. To by ctil demokratické principy a EU by na porušování demokratických zásad v Maďarsku nemusela poukazovat.

J. Fridrich 13.10.2018 8:29

Ano, Madarsko patri Madarum a Merkel, Juncker, Macron a spol do Haagu k tribunalu, nebo do blazince...

P. Han 13.10.2018 8:19

Re:

Nebo se pokusit ta pravidla změnit. Mají stejná práva jako ostatní. Nebo ne?

P. Hlosta 13.10.2018 8:11

Proč? Protože levice!

Autor je pravičák a rád by změnu u nás ve vládě a má stejné názory na Bruselské zasahování do vnitřních věcí států EU jako já. To, že jsme pravičáky, způsobuje takový náš názor. Být levičák, tak souzním s Bruselem, protože ten chce převychovávat lidi, vytvořit nového Evropského člověka, blahobyt rozdělit mezi všechny lidi, kteří se v Evropě vyskytnou, peníze na to sebrat do jednoho pytle od všech a dosáhnout možnosti přerozdělování a dotování. Jenže nejsem levičák, takže se mi tyhle jejich metody nelíbí a nechci je. To je odpověď na autorovu otázku v závěru PROČ? Jde totiž o levicovou nadvládu v EU! Schovanou za humanitní slátaniny, udržovanou přes všelijak skrytě podporované aktivistické skupiny a popírající aktivně demokratické principy.

Demokracie je nástroj umožňující změnu vlády. V EU ovšem nám občanům není možné demokracii na to využít. Systém je takový, že komunistický poskok Juncker si dovolí oslavovat Marxe s Číny dodanou obří sochu toho ujetého filozofa Marxe a Juncker se ani za to nemusí začervenat. Levice tu vládne Evropským státům nadřazena demokratickým vládám a parlamentům těch států. Rozdíl mezi možnou vládou pravice v EU a stávající současnou vládou levice, je v tom, že pravice by ctila demokratické principy. Je totiž jednoduše taková! Ctí demokracii a potřebuje ji.

J. Svoboda 13.10.2018 7:53

Re:

Však paní píše, že maďaři můžou vystoupit a vaše argumenty to jen potvrzují :o)

Pěkný den.

J. Svoboda 13.10.2018 7:51

Re:

Vystoupit, jako GB. O vyhazování píšete leda vy.

Pěkný den.

Z. Lapil 13.10.2018 7:43

Re:

Dokonale řečeno. Díky.

R. Tichý 13.10.2018 7:12

Chacha, to jste pobavila. Kdyby se melo z EU vyhazovat za neplneni pravidel, tak je v Bruseli akorat ozvena a meluzina- pri sve inteligenci si snadno najdete priklady.

Madarsko nic neporusuje. Jenom se nizozemske komunistce zda, ze je v madarsku u moci malo komunistu.

A k Chavezovi ma rozhodne blize Juncker nez Orban.

J. Kulheim 13.10.2018 6:52

Re:

Devadesátátá léta si pamatuji dobře a nevím o nějakém klubu ve kterém by byla porušována pravidla.